Vybudovat autobusové nádraží – to už chce pořádného fištróna. Třeba v Mohelnici firma podcenila při jeho stavbě podzemní parkoviště, kam pak zatékalo, následkem čehož odstavná plocha fungovala jako jedna velká sprcha. Stačil slabší deštík a bylo vymalováno. Nádraží v Šumperku podzemním parkovištěm disponovat nebude. To ale vůbec neznamená, že žádná studená sprcha nepoteče...
Stavbu autobusového nádraží v Šumperku provázejí komplikace. Foto: archiv
Už teď začíná pomalu prokapávat – vícepráce spolykaly milióny korun, navíc město přijde o část dotací kvůli chybě administrátora, což financování akce ještě zkomplikuje.
Člověk si řekne, že se není čemu divit. Tak velký projekt si přece vždycky nějaké komplikace a náklady navíc vyžádá – vzpomeňte jen na to, jak jste doma nebo na chalupě spravovali třeba koupelnu…
Zakopaný pes je v tom, že domácí kutilové si na rozdíl od měst neplatí drahé firmy a poradce na to, aby jim profesionálně připravili žádosti o dotace nebo podrobné finanční rozpočty a plány. A to je důvod, proč mě šumperské nádraží vždycky trochu rozdráždí.