Nejčastější dotazy:
Sousední objekt svítí a můj ne?
Všechny objekty, i v případě že spolu těsně sousedí, nemusí být napájeny ze stejného distribučního vedení. Nebo nebylo možné dodávku do vašeho napájecího vedení ještě plně obnovit, popřípadě nebyla provedena kontrola elektroinstalační firmou a technikům Skupiny ČEZ nebyl předán doklad o způsobilosti el. instalace k zprovoznění.
Co s poškozenými elektroměry?
Zaplavené nebo poškozené elektroměry budou demontovány techniky distribuční společnosti. Po opravě a kontrole vaší elektroinstalace a po předložení potvrzení o její způsobilosti vám bude namontován nový elektroměr. Vždy se bude jednat o jejich výměnu.
Jak bude proveden odečet při výměně elektroměru?
V případech, kdy bude technicky možné provést odečet stavu číselníku přímo v terénu, bude při výměně tato hodnota zaznamenána včetně pořízení fotodokumentace, kterou vám na vyžádání můžeme zaslat. V ostatních případech, kdy stav číselníku nebude možné v terénu odečíst, provedeme podle stavu elektroměru buď odečet na pracovišti distributora určeného pro ověřování elektroměrů, anebo budeme pro stanovení náhradních hodnot spotřeby postupovat dle platné legislativy a stav určíme výpočtem. O takto získaných hodnotách vás budeme informovat a následně budou uvedeny v pravidelné faktuře za aktuální zúčtovací období.
Jakým způsobem seženu elektroinstalační firmu?
Kromě inzertních periodik, internetu a podobných materiálů můžete využít i naše spolupracující partnery / elektrikáře. Seznam spolupracujících elektrikářů najdete ZDE.
Kdo zajistí a případně uhradí práci elektroinstalačních firem?
Vnitřní instalace v budovách je zpravidla majetkem majitele nemovitosti, není-li v nájemních smlouvách uvedeno jinak. Tento majitel odpovídá i za bezpečný provoz těchto vnitřních instalací. Je tedy i jeho zájmem uvést tato zařízení do provozu. Náklady spojené s opravami těchto zařízení hradí tedy tento majitel nemovitosti, který je bude pravděpodobně uplatňovat u pojišťovny.