ZPRAVODAJSTVÍ

Víkend patří volbám. Víte, kam hodit hlas?

3. října 2018, 07:00, Jaroslav Kropáč
Okres – Volby do zastupitelstev obcí a Senátu proběhnou současně v pátek 5. a v sobotu 6. října. Jen v Šumperku se bude hlasovat celkem ve třiceti okrscích. Nalézt místa, kam mohou lidé s volebními lístky přijít, není jednoduché hlavně pro prvovoliče.

Seznam míst, kde bude hlasování probíhat, najdou zájemci na úřední desce i v její elektronické podobě. Například v Šumperku se seznam volebních místností ukrývá na radničním webu v sekci Občan – Volby - Volby do zastupitelstev obcí a Senátu Parlamentu ČR 2018. V Mohelnici i v Zábřeze najdou lidé tutéž informaci hned na první stránce po kliknutí na výrazný grafický odkaz.

Křížkovat, nekroužkovat!

Komunální volby jsou jediné, kdy mohou lidé křížkovat jednak jednu vybranou stranu nebo hnutí, ale také mohou své hlasy rozprostřít napříč politickým spektrem a označit své favority z různých kandidátek. Často dělají voliči chybu v označení kandidátů a nevědomky se tak dopouštějí neplatného hlasování. „U komunálních voleb se pouze křížkuje. Kroužek, puntík, zatržení a podobné označení kandidáta se nepočítá a celá volba je neplatná,“ upozorňuje Jiří Makoň ze spotřebitelské poradny. Jeho další rady k volbám si lidé mohou přečíst na druhé straně tohoto vydání Týdne na severu.


Doporučit tento článek přátelům na FacebookuSdílet na Facebooku Poslat známému e-mailem upozornění o tomto článkuUpozornit známého Verze pro tiskTisknout NahoruNahoru

NÁZORY K ČLÁNKU
Redakce Rej.cz není odpovědná za obsah diskuze. Každý přispěvatel nese právní odpovědnost za své zveřejněné názory.

Datum: 3.10.2018 07:46
Titulek: Bez titulku
Autor: jan
16
Na hřbitov-To stačí!
Reagovat
Datum: 3.10.2018 15:37
Titulek: x
Autor: Pavel
17
Hlavně prosím Vás nevolte povadlé oranžové socanské růže, ty už ani na hrobě parádu neudělají.
Reagovat
Datum: 3.10.2018 21:21
Titulek: Re: x
Autor: Zoro
Lepší povadlé, než odpadlé! ;-)
Reagovat
Datum: 4.10.2018 10:47
Titulek: Re: x
Autor: laďa
24
No, ještě bych to rozšířil. Hlavně už nevolte starostu Brože. Ty ostatní? Stačí si zajít na veřejné sezení našeho městského představenstva a pak uvidíte, kdo mnohdy bučí stejným směrem jako výše jmenovaný.
Reagovat
Datum: 4.10.2018 15:38
Titulek: Re: x
Autor: Pavel
14
Pořád lepší bučet stejným směrem, než čekat na zabučení oligarchy, který řídí stát jako vlastní firmu nebo volit ty, kteří bez prohlášení Okamury stop islámu stop migrantům se bojí strachy otevřít WC.
Reagovat
Datum: 9.10.2018 09:13
Titulek: Re: x
Autor: Jenda Benda
Na bučení ve stádu není potřeba osobní odvahy.
Reagovat
Datum: 4.10.2018 15:54
Titulek: Jen tak
Autor: Udivený
18
Podivuji se nad tím, kolik lidí se cpe do politiky? Samozřejmě, že je tu křoví na konci kandidátek, takže z těch 380 lidumilů co chtějí rodit dobro pro lid zbude pouze 27 šťastných. A tento lid, samozřejmě nesvéprávný a chabé mysli, potřebuje těch 27 samaritánů, protože jen oni mohou správně rozhodovat o tom co je dobré.
Čtyři roky teplého místečka a nějaké té korunky do kapsy jistě stojí za to naslibovat hory nesmyslů a bludů. Slibem nazarmoutíš. Důležité je především získsat důvěru v den voleb. Potom je už vše jedno. No a po čtyřech letech se opět bít v prsa jak vše zařídím když dostanu hlas. Bohužel lidská paměť je tak krátká. Naletět na stejné sliby několikrát za sebou hraničí s demencí. Ale takový je dav.
Tak přijďte k volbám, ovčané.
Reagovat
Datum: 4.10.2018 18:16
Titulek: Re: Jen tak
Autor: Pavel
14
Já se podivuji vám, buď jste ovčan také a jdete k volbám a nebo jste lenoch, který nejde k volbám, aby pak mohl celou dobu blbě kecat, jak to ti druzí špatně zvolili. Vždy někdo k volbám půjde, čím méně voličů, tím větší pravděpodobnost, že největší moc získají lumpové, kteří umí dobře obalamutit lidi.
Reagovat
Datum: 4.10.2018 20:11
Titulek: Re: Jen tak
Autor: Udivený
13
Nemusíte mít obavy o můj hlas, pokud nekandidujete v stébácké sektě ANO nebo u rudého bolševika. Vždy jsem volil a nyní to nebude jinak.
Takže pokud jste demokrat, liberál nebo svobodomyslný člověk a kandidujete, tak vám můj hlas jistě připadne.
Reagovat
Datum: 4.10.2018 18:16
Titulek: Takzvaní Šumperáci (STAN a TOP09) = 2 nejodpornější pol.
Autor: Pryč se STAN a TOP09
20
Sršni, sbal si STAN a odstěhuj se do své domoviny Izraele.
Z našeho chodníku v Dolních Studénkách udělal starosta Sršeň (celorepublikový místopředseda STAN) nebezpečnou cyklostezku, na které jde seniorům, dětem, vůbec každému o život, a jsme bez chodníku.
Ze zámku Třemešek Sršeň udělal Rybkovu ubytovnu pro opilce a letos v létě shořelou ruinu! Sršeň se snažil zámek 8 let, kdy je ve funkci, tajně prodat "exekutorské šlechtě" Petruňům (exekutor JUDr. Jiří Petruň. K. H. Máchy 1294/2, 787 01 Šumperk). Ačkoli Krajský úřad Olomouckého kraje zakázal zámek Třemešek 10 let prodat nebo komerčně pronajímat!
Na zámku Třemešek dokonce došlo 11. srpna 2015 k vraždě! "Opilá Slováková tam po hádce a potyčce nejprve rovněž silně opilého přítele shodila na postel, poté uchopila na stole ležící kuchyňský nůž a nešťastníka bodla do hrudníku, přičemž nůž pronikl až do jeho srdce. Napadený v důsledku toho na místě zemřel."
Reagovat
Datum: 4.10.2018 19:01
Titulek: Zase přijde volit pouze 1/3 voličů ? Minule 29,91 %.
Autor: .,.,.
28
Váš hlas rozhodne.
V Šumperku bývá v obecních volbách podivně nízká volební účast. Při minulých obecních volbách v roce 2014 byla volební účast v Šumperku 29,91 % (!), nejnižší volební účast ze všech obcí a měst na okrese Šumperk.
https://volby.idnes.cz/komunalni-volby-2014.aspx?t=3&o=12&o2=CZ0715#vlb-seznam
Při tak nízkém počtu voličů snadno ČERNOPRDELNÍCI a BROŽOVCI, ZAMĚSTNANCI MĚSTSKÉHO ÚŘADU SE SVÝMI RODINAMI snadno ovládnou zastupitelstvo a "firmu Šumperk" s městským rozpočtem 644 milionů Kč ročně.
Doma na gauči nic nezměníte.
Reagovat
Datum: 9.10.2018 10:46
Titulek: Re: Zase přijde volit pouze 1/3 voličů ? Minule 29,91 %.
Autor: Kazisvět 3
11
Já se musím smát tomuto: ZAMĚSTNANCI MĚSTSKÉHO ÚŘADU SE SVÝMI RODINAMI snadno ovládnou zastupitelstvo a "firmu Šumperk" s městským rozpočtem 644 milionů Kč ročně. Tedy vy melete hovínka milý pane. Znám spoustu úředníků , kteří volili jinak, než říkáte. V druhém kole senátních voleb tomu nebude jinak a spoustu jich bude volit jiného senátora. Těm obyčejným na úřadě je jedno kdo bude sedět na radnici dalších pár let ... neotírejte si tlamičku o úředníky, když o tom houby víte.
Reagovat
Datum: 5.10.2018 10:06
Titulek: Někteří kandidáti jsou k smíchu
Autor: Pavel
14
Někteří strany jsou k smíchu, např. SPD. Dostal jsem domů jejich noviny plné lží. Z každé stránky se na mne šklebí Okamura, hlavně pak 16 důvodů proč volit Okamura a SPD. Hlavní lež, Okamura nikde nekandiduje, to neumí kandidáti přijít s vlastní myšlenkou. Pak jednotlivé body, některé až k smíchu "Zrušíme DPH u piva", takže bude pivo ještě levnější než nealko? Nějak nepíší, že velkou část ceny piva tvoří spotřební daň, ale toho si naši zázrační ekonomové SPD nevšimli, ti mají řídit veřejné finance. Další program, deprivatizujeme vodu, jak to chtějí udělat, budeme pod vedením Okamury zase slavit 28. říjen jako Den nového znárodnění?
Další lež na Babiše, (toho opravdu nemusím) že je poskok Merkelové. Nějak zapomněl Okamura, že to byl ON, kdo celou dobu vydával Babišovi podporu a jeho příznivci neustále opakovali, že se má Babiš vykašlat na ČSSD a spojit s nimi. Takže jen a jen lži a nic podnětného.
Reagovat
Datum: 5.10.2018 18:44
Titulek: Re: Někteří kandidáti jsou k smíchu
Autor: Smyl Flek z Nohavic
16
Ty jejich noviny jsem viděl před parlamentníma volbama. A to jsem se jako fakt hodně nasmál. Co článek to perla. Nejlepší bylo, jak si tam Tomio dal fotku z posilky. Sice úplně nechápu, proč by mělo voliče zajímat, že chodí do posilky, ale budiž. Nicméně na té fotce bylo na první pohled zřetelně poznat, že byla zeditována ve photoshopu a Tomio si tam digitálně pořádně zvětšil svaly. Jako fakt nechápu. Pokud má potřebu podvádět i v takových capinách, tak to vypadá, že už asi ani nerozlišuje co je normální a co je podvod. Prostě účel světí prostředky. A pro prachy cokoliv. Nevím jak může někdo volit takovýho podvodníka. Dyť on už to ani neskrývá a zjevně se za to ani nestydí. Klidně uzavírá smlouvy sám se sebou a připadá mu to naprosto v pořádku. Nedá se mu věřit ani nos mezi těma šikmýma vočima.
Reagovat
Datum: 6.10.2018 12:35
Titulek: Re: Někteří kandidáti jsou k smíchu
Autor: aNONYM
12
Člověk by si řekl, že po tolika letech svobodných voleb už lidi ví, co jsou politici zač. Přesto znova a znova naletí prvnímu žvanilovi, který je polaská svými kecy a sliby. Já už dávno volím systémem nejmenšího zla, ale jsou lidi, kteří by se za toho svého „loutkovodiče“ rvali do krve.
Reagovat
Datum: 6.10.2018 17:42
Titulek: Bez titulku
Autor: jan
To se nediv Anonyme lidská blbost je neomezená!
Reagovat
Datum: 7.10.2018 08:02
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Olda
13
Nemůžu než souhlasit,ted´se nosí lhát ,krást,dopouštět se podvodného jednání,pro peníze udělat cokoli,,,Doufám že PRO REGION bude dál bojovat proti nepravostem,není jim jedno co se děje s naší vodou,za kolik si lidé ji budou kupovat....
Reagovat
Datum: 7.10.2018 20:55
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Kája
13
Čtyři roky boje s místními zločinci a Suezem, dva odsouzení (Vařáková ve vězení, Šperlich) a voliči "ocenili" tvrdou práci PROREGIONU, že mají jenom o dva a půl procenta hlasů více než v roce 2014 ( z 8,51 % na 11,02 % ). Naprosto neuvěřitelné jsem zděšen.
Reagovat
Datum: 8.10.2018 06:52
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Petr Blažek
13
Kájo Díky! :-) Ale po tom všem, co jsem o nás dvou se Zdeňkou od některých kandidátů z jiných partají slyšel a četl, že s námi "NIKDY-NIC", protože jsme příliš radikální, je to ooobrovský úspěch a Děkuji za něj znovu všem našim voličům!!! Do hlav lidem nevidíme, jejich vkus neznáme a jsme každý jiný. Zamysleme se třeba ale i nad poučnosti pověsti o Svatoplukových synech/prutech - viz jedna kdysi velká strana. Lidé, kteří z ní odešli měli asi velké ambice a víru, že díky svým známým se tam zase v pohodě dostanou. A není tam nikdo z nich. Nebo citát od V.Dyka : "Opustíš-li mne nezahynu. Opustíš-li mne zahyneš." Takže zklamání je asi v jiných stranách. U nás ne. Je nás v zastupku více a přijímáme to s Radostí a pokorou. Je to loterie a život.
Reagovat
Datum: 8.10.2018 16:21
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Valda
No nemyslím, že jste posílili proti minulým volbám. Vyměnili jste pana Menšíka za pana Berku. Ztratili jste pana Zapletala a P. Horáka. Možná, že je nahradí pánové J. + J. Horák.
Vy se chováte jak Obamovci v USA, když není po našem, tak toho kdo nás porazil, tak toho zostudíme nebo jinak dehonestujeme.
Reagovat
Datum: 8.10.2018 17:55
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: aNONYM
12
A přitom by měli držet s vrchností hubu a krok, jak byste to udělal vy, že?
Reagovat
Datum: 9.10.2018 08:10
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Valda
Ne, ne. Vy jste příliš jednoduchý, když si myslíte, že máte pravdu, tak musíte dokázat, že máte pravdu, tak to je. A ne hrát divadlo a osočovat.
Reagovat
Datum: 9.10.2018 09:40
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: jan
Valdo To divadlo hraješ TY-nejsi náhodou nadržený komouš?
Reagovat
Datum: 9.10.2018 10:55
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Valda
Jestli si myslíte, že každé zastupitelstvo je vhodné neúspěšně odvolávat někoho z funkce, tak se Vás ptám jestli je to správné. Pro mě je to divadlo s připomínkou, že je to snaha někoho osočit a dehonestovat. Racionalitu v tom neshledávám.
Reagovat
Datum: 8.10.2018 18:17
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: jan
Prý stačí Kalašnikov a nebo stádo volů.
Reagovat
Datum: 6.10.2018 19:44
Titulek: Velmi smutné.
Autor: xxx
11
Voliči SPD nepřišli. Voliči Pirátů nepřišli.
Myslel jsem, že Proregion, Piráti a SPD budou mít nadpolovičních 51% v Šumperku levou zadní, ale podle průběžných výsledků jsme prohráli.
Protože nějaký znárodňování vody 80% populace VŮBEC nezajímá. Můžu jen opakovat, co říkám roky: zachraň se kdo můžeš. Protože těch 80% tupých konzumentů začne řešit nějakou svou záchranu, až nebudou mít co žrát nebo budou přímo ohrožení na životě. Z války, hladu nebo muslonegrama, to je fuk. 80% populace je jako KOMPARZ ve filmu. Jsou vycpávka ulic aby nevypadaly prázdně. Nějaký zájem o konstruktivní vývoj společnosti od nich nelze vůbec čekat. Každý vidíme, jak si klidně volí svoje sebezničení. Teď jenom pochopit, co to znamená… Starejte se primárně o sebe a svoje rodiny a alter-data šiřte dál pro těch pár lidí, co nemají hlavu vraženou v prdeli.

Průběžné výsledky - Volby do zastupitelstev obcí 05.10. - 06.10.2018
https://www.volby.cz/pls/kv2018/kv1111?xjazyk=CZ&xid=1&xdz=2&xnumnuts=7105&xobec=523704&xstat=0&xvyber=0
Reagovat
Datum: 6.10.2018 20:54
Titulek: Děkuji za odkaz, jsou volby důvěryhodné?
Autor: Majka
Vždyť Českému statistickému úřadu vypadla obec Dolní Studénky, Dolní Studénky nejsou na seznamu obcí. To je vážná chyba. Kdo ví, co tam provádějí.

Okres: Šumperk
525588 Bludov Šumperk 1 X
525804 Bohdíkov Šumperk 1 X
525880 Bohuslavice Šumperk 1 X
525979 Bohutín Šumperk 1 X
526169 Branná Šumperk 1 X
569437 Bratrušov Šumperk 1 X
530727 Brníčko Šumperk 1 X
532894 Bušín Šumperk 1 X
533688 Dlouhomilov Šumperk 1 X
570141 Drozdov Šumperk 1 X
534927 Dubicko Šumperk 1 X
535532 Hanušovice Šumperk 2 X
535770 Horní Studénky Šumperk 1 X
535885 Hoštejn Šumperk 1 X
553387 Hraběšice Šumperk
...
https://www.volby.cz/pls/kv2018/kv111?xjazyk=CZ&xid=1&xnumnuts=7105&xstat=0
Reagovat
Datum: 7.10.2018 01:27
Titulek: Pokládám za zvrhlost,
Autor: travolta
17
jak lidé, které živí město, si dovolují kandidovat na radnici, konkrétně Kamil Navrátil (TOP09), ředitel příspěvkové organizace města Šumperka Kino Oko Šumperk (IČO: 00851400). Nemluvě o jednom z Kutalových bílých koňů Tomáši Potěšilovi (ODS), jednatel Divadla Šumperk s.r.o.
Porušujete zákon. Zákon č. 491/2001 Sb. o volbách zakazuje, aby zastupitelem byl člověk, který je ředitelem příspěvkové organizace, tj. byl jmenován starostou nebo radou obce. Jak by takový funkcionář kontroloval sám sebe? Buď požádáte o zbavení mandátu dobrovolně, nebo váš mandát zruší Krajský úřad Olomouckého kraje.
§ 5: "Funkce člena zastupitelstva obce, města, územně členěného statutárního města, hlavního města Prahy, městského obvodu nebo městské části je neslučitelná (...) za podmínky, že jde o zaměstnance jmenovaného starostou, primátorem, v hlavním městě Praze primátorem hlavního města Prahy nebo starostou městské části, hejtmanem nebo radou kraje, obce, města, hlavního města Prahy, městského obvodu nebo městské části."
Reagovat
Datum: 8.10.2018 11:47
Titulek: Re: Pokládám za zvrhlost,
Autor: Jejda
13
Vaše rozhořčení je správné. Proč má ředitel příspěvkové organizace sedět v zastupitelstvu a hlasovat sám o sobě? Viz např. rozpočet pro kino. Ale bohužel zákon se ho v tomto případě netýká (neslučitelnost funkcí). P. Navrátil nevykonává státní správu, což dělají např. vedoucí odborů. Takže, i když je jmenovaný do funkce ředitele p.o. Města, zastupitel být může. Klidně ze své pozice "kulturního pracovníka" může exhibovat v komisích při radě, ale proč v zast.? Já osobně s ním mám problém jako s člověkem. Pro mě je absolutně nepřijatelný a nechápu, kdo mu dal preference. Lidé, kteří s ním nějakou osobní zkušenost udělali, to nemohou pochopit. Upřímně - nesnáším Zemana a jeho paušalizování všech, co s ním nesouhlasí, že jsou "pražská kavárna". Ale bohužel o nás v Špk bude rozhodovat "šumperská kavárna". A Pro-region, který nahlas pojmenoval kauzy a neutekl před dehonestací, která se na ně snesla, zase bude možná v opozici. Nedivila bych se, kdyby se proti nim spojily síly jen, aby se jim ukázalo... Udělali špinavou práci, snad nás zbavili Brože a určitě Šmotkové, ale Ano a "Šumperáci" jim neodpustí, že zrevidovali čtyřleté postoje p. Poláka a p. Janíčka... Jak ráda bych se mýlila.
Reagovat
Datum: 8.10.2018 19:20
Titulek: Milá Jejduško, ještě jednou si přečti zákon či noviny
Autor: travolta
Zastupitel obce nesmí být ředitelem KINA, jehož zřizovatelem je obec (protože "jde o zaměstnance jmenovaného starostou nebo radou obce" dle zákona o volbách), nesmí být ředitelem ZÁKLADNÍ NEBO MATEŘSKÉ ŠKOLY, jejíž zřizovatelem je obec (protože "jde o zaměstnance jmenovaného starostou nebo radou obce" dle zákona o volbách), nesmí být ředitelem ZOO, jehož zřizovatelem je obec (protože "jde o zaměstnance jmenovaného starostou nebo radou obce" dle zákona o volbách) a podobně.
Jelikož se zakládá pracovní poměr jmenováním, nesmí být současně zastupitelem, a samozřejmě, jak správně poukazuješ, taky neslučitelnost funkcí úředníka pověřeného výkonem státní správy a souběžně voleného zastupitele.

Neslučitelnost funkcí se řešila v komunální politice už před mnoha lety, kdy ředitelé obecních organizací museli odstoupit ze zastupitelstev v polovině volebního období, když začal platit v roce 2001 zákon č. 491/2001 Sb., o volbách do zastupitelstev obcí.

Obyčejný člověk třeba nemusí zákon znát, ale v obecní politice je to základní věc. Nu, možná se Kamil Navrátil (TOP09) těšil, jak bude podvádět a nikdo si ničeho nevšimne.

44. schůze rady města Šumperka ze dne 28.6.2012 (RM 44 - 28.06.2012)
2605/12 Jmenování ředitele Kina OKO Šumperk, Masarykovo náměstí 3
Rada města Šumperka jmenuje MgA. Kamila Navrátila do funkce ředitele Kina OKO Šumperk, Masarykovo náměstí 3, IČ 00851400, s účinností od 1.9.2012 se zkušební dobou 6 měsíců.
2606/12 Stanovení platu ředitele Kina OKO Šumperk, Masarykovo náměstí 3
Rada města Šumperka schvaluje plat MgA. Kamilu Navrátilovi, řediteli Kina OKO Šumperk, Masarykovo náměstí 3, IČ 00851400, s účinností od 1.9.2012 ve výši dle předloženého návrhu.
Zdroj
www.sumperk.cz/filemanager/files/file.php?file=78272

Zákon č. 491/2001 Sb., o volbách do zastupitelstev obcí
https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2001-491
Reagovat
Datum: 8.10.2018 19:59
Titulek: Re: reakce
Autor: Jejda
Milý travolto :), tady platí odst.3 §5 zákona o volbách "Funkce člena zastupitelstva obce, města, územně členěného statutárního města, hlavního města Prahy, městského obvodu nebo městské části je neslučitelná podle odstavce 2 pouze za podmínky, že zaměstnanec vykonává přímo státní správu vztahující se k územní působnosti příslušné obce."
Ano ředitelé škol byli jednu dobu v situaci, že byli ve střetu zájmů, ale to se záhy změnilo a jsou opět v zastupitelstvech. Viz např. ředitelka ZŠ Vikýřovice je v ZO co paměť sahá :)
Reagovat
Datum: 8.10.2018 20:48
Titulek: nejsou a dočti si odstavec třetí až k další
Autor: travolta
"nebo za podmínky, že jde o zaměstnance jmenovaného starostou, primátorem, v hlavním městě Praze primátorem hlavního města Prahy nebo starostou městské části, hejtmanem nebo radou kraje, obce, města, hlavního města Prahy, městského obvodu nebo městské části."

V Šumperku taky seděl 2014 až 2018 na odboru výstavby Městského úřadu Šumperk politik jako úředník Marek Zapletal (ODS), oddělení stavebně správního řízení, vykonával státní správu, zároveň zastupitel ODS v zastupitelstvu Šumperka, a smál se slušným lidem do obličeje, že s ním nikdo nehne.

Však premiérem máme trestně stíhaného privatizačního zloděje Babiše, Česko snese fšecko, nač se vzrušovat nad nějakými zákony.

Reagovat
Datum: 7.10.2018 19:42
Titulek: Ovčané jdou volit
Autor: Udivený
12
Podivným se mi zdá volba bývalého feťáka a patolízala toho stébáckého a dotačního podvodníka. Nicméně minulost je zapomenuta a současnost obestřená bludnými sliby lahodí těm rozumu pomalého. Bohužel slušný člověk asi do politiky nespěchá, karieristům, vyčůránkům a despotům toužícím po moci jsou dveře otevřeny. Proto je třeba koupit si hlasy. Dnes to ani moc peněz nestojí. Stačí slib, něco levněji něco zdarma a balík z buranova jistě zavolí. To, že vše nakonec zaplatí z vlastní kapsy trojnásobně, je mu vcelku jedno. Proč je mu to jedno? Protože o tom vůbec neví. Dokonce bude zuby nehty bránit tu lež, které uvěřil. Kdyby to nebylo k pláči, tak bych se s chutí zasmál.
Reagovat
Datum: 8.10.2018 21:53
Titulek: TV Šumperk Anketa Kdo má být starosta Šumperka?
Autor: Riemann
Kdo má být starosta Šumperka? Anketa
1. Martin Janíček (ANO 2011)
2. Zdeňka Kocourková (PRO REGION)
3. Martin Kuchtík (Nezávislá volba)
4. Ondřej Polák (ŠUMPERÁCI)
5. Tomáš Spurný (PRO ŠUMPERK)
https://www.facebook.com/TVSumperk/
L. V. Starosta : p. Spurný Místostarosta : p. Janíček a p. Brož ... Můžu si někde vsadit?
P. K. To chcete starostu (Ondřej Polák), který se bude otáčet jak korouhvička dle toho co bude pro něj něco vynášet? Viz https://www.youtube.com/watch?v=l5kGS2dZHQQ&feature=youtu.be kde je proti tomu, aby voda patřila městu, ale ve volebním programu má "voda do moravských rukou"
M. S. Obávám se, podle toho, co se říká, že to bude úplně někdo jiný a výsledná koalice bude dost děsivá.
M. S. Jsou nějaké dvě varianty, jedna, kdy současná garnitura vícmené s pár přesmyčkami zůstane ve vedení a druhá, kterou bych já osobně Šumperku fakt nepřál. :) Voliči rozdali karty jak rozdali a některé nové tváře evidentně nejsou takovými morálními majáky, jak se tvářili. Uvidíme.
Reagovat

ZA KULTUROU ZADARMO

Hrajte s REJEM o 5 vstupenek na koncert kapely TURBO, která vystoupí v DK Šumperk v pátek 26. října. Stačí, když pošlete správnou odpověď na soutěžní otázku a budete mít špetku štěstí při losování. V příštím čísle zveřejníme jména pěti čtenářů, kteří půjdou na koncert zadarmo.

Soutěžní otázka:

Ve kterém roce vydala kapela Turbo první album?

A) 1981
B) 1987
C) 1984

Odpovědi posílejte do čtvrtka jako SMS ve tvaru ODPOVĚĎ, JMÉNO,
BYDLIŠTĚ na číslo 605 854 541. (Cena jedné SMS odpovídá standardní textové zprávě dle ceníku vašeho tarifu.)

VYHODNOCENÍ

Vstupenku na beznadějně vyprodaný festival DŽEMFEST, který se uskuteční v pátek 19. října v Domě kultury Šumperk, vyhráli Mirka Jílková z Libiny a Vladimír Urbanec ze Šumperka.
Blahopřejeme! Výhra na vás čeká v pokladně DK Šumperk.