ZPRÁVY

Pětatřicetiletý muž skočil pod vlak

6. prosince 2012, 09:52, téma Z POLICEJNÍ LINKY, mošo
Šumperk, Nový Malín – Sáhnout si na život způsobem, kdy je výsledek téměř jistě zaručen, se rozhodl pětatřicetiletý muž ze Šumperka. Sebevrah skočil včera v noci pod vlak a na místě zemřel.
Právě skok pod rozjetou vlakovou soupravu je zaručenou vstupenkou do říše mrtvých. Brzdná dráha vlaku totiž dle rychlosti jízdy činí až jeden kilometr, není tedy prakticky možné před člověkem na kolejích včas zastavit. Strojvedoucí vlaku jedoucího mezi stanicemi Nový Malín a Šumperk spatřil včera večer kolem osmnácté hodiny muže v kolejišti. Přestože se snažil střetu zabránit, nepodařilo se mu to. Muž utrpěl velmi vážná zranění, kterým na místě podlehl. Ve vlaku ke zranění nedošlo.
Policie zjistila, že muž zanechal v místě bydliště dopis na rozloučenou. Celý případ dále šetří.


Doporučit tento článek přátelům na FacebookuSdílet na Facebooku Poslat známému e-mailem upozornění o tomto článkuUpozornit známého Verze pro tiskTisknout NahoruNahoru

NÁZORY K ČLÁNKU
Redakce Rej.cz není odpovědná za obsah diskuze. Každý přispěvatel nese právní odpovědnost za své zveřejněné názory.

Datum: 6.12.2012 16:48
Titulek: Bez titulku
Autor: lenka
189
155
Ach jo, zase vyhasl mladý život, že by tomu nahrávala tato úžasná doba :(
Reagovat
Datum: 7.12.2012 08:49
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: aNONYM
206
188
Oproti 70. létům je počet sebevražd skoro poloviční, takže tato doba je logicky skoro 2x lepší, než když to tady vedli komáři.
Reagovat
Datum: 7.12.2012 11:34
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Tomáš 2
186
190
Tak to byla trefa ;-)
Reagovat
Datum: 7.12.2012 13:24
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: korelát
138
159
A jaké je srovnání sebevražednosti v USA v porovnání se sousední Kubou?
Reagovat
Datum: 7.12.2012 13:36
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Smyl Flek z Nohavic
163
132
Jak Kuba, tak USA jsou na tom malinko líp, než my. :-)
viz
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_suicide_rate
Reagovat
Datum: 7.12.2012 16:18
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: korelát
142
172
takže korelace mezi zaostalostí-sebevražedností nulová...
viz např. asijský tygr: South Korea 41.4 21.0 31.2 2010
Nejvíce mě pobavilo Řecko: Greece 6.1 1.0 3.5 2009
Tam jsou holt vysmátí
Reagovat
Datum: 7.12.2012 13:41
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Tomáš 2
160
204
To jste si moc pěkně naběhl...
Reagovat
Datum: 7.12.2012 16:23
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: korelát
127
127
Vážně a na co ty trdlo?! Zkus si teda ještě porovnat komunistickou Čínu s kapitalistickým Japonskem a pak rozhýbej závity
Reagovat
Datum: 7.12.2012 16:40
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: aNONYM
135
120
Ano, nejde o to srovnávat dva různé národy, kde jsou jiné důvody k sebevraždám. Ale pokud někdo napíše, že kvůli dnešní době je hodně sebevražd, pak se ptám, co vedlo k sebevraždám skoro dvojnásobek lidí v tom báječném socialismu.
Reagovat
Datum: 7.12.2012 17:14
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: korelát
168
169
Já si spíš myslím, že nevěděli roupama z nudy co dělat. Prostě nebylo tolika rozptýlení co teď. Např. nebylo tolika nevěstinců a tak...
Reagovat
Datum: 7.12.2012 17:34
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: aNONYM
185
154
No ale zase byla spousta podnikových večírků a akcí ROH.
Reagovat
Datum: 8.12.2012 13:43
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: V.I. Zdenin
149
149
Poměřovat kvalitu života počtem sebevražd v 70.letech, v době zuřivé normalizace, je demagogie, u tebe nic nového. Pro zajímavost, v roce 1985 byl počet sebevražd v báječném socialismu téměř stejný jako dnes.
Reagovat
Datum: 8.12.2012 14:25
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Smyl Flek z Nohavic
135
139
A mohl bys uvést svůj zdroj? Protože právě koukám na tabulku ČSÚ, podle které bylo v roce 1985 spácháno 2112 sebevražd a v roce 2011 jen 1589 sebevražd. Což je podle mě pořád zhruba o 1/4 míň. Tak nevím, jestli je pro tebe těch 25% téměř zanedbatelný počet nebo jestli máš nějaký přesnější zdroj...
Reagovat
Datum: 8.12.2012 19:19
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: .,.
155
143
1/4 se náhodou procházela po kolejích, Smylouši.:-( Smutná diskuze. :-(
Reagovat
Datum: 9.12.2012 13:52
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: V.I. Zdenin
119
122
Nemusíš se tvářit vítězně. Reagoval jsem na poměřování 70.let a dneškem, nikoliv rok 1985.
Reagovat
Datum: 10.12.2012 08:15
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Smyl Flek z Nohavic
197
150
No, já nevím, ale napsat doslova větu "v roce 1985 byl počet sebevražd v báječném socialismu téměř stejný jako dnes." a pak tvrdit, žes nemyslel rok 1985, to chce celkem slušnou dávku schizofrenie, ne?
Reagovat
Datum: 10.12.2012 10:25
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Benito Itzik
181
156
Schizofrenik je patrně aNONYM, protože ty názorové veletoče a argumentační eskamotáže, co tu předvádí a zároveň si myslet, jak mu to někdo žere, je za hranicemi oprsklosti či hypertrofované chlubivosti.
Reagovat
Datum: 10.12.2012 11:44
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Pepe
123
pro Benita: já tam veletoče nevudím. třeba jen nechápeš co píše. souhlasů má dost, jeho odpůrci mají zase hodně nesouhlasů.
Reagovat
Datum: 8.12.2012 17:08
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: aNONYM
174
172
A ta normalizace byla co? Podle tebe neměla žádnou souvislost s komunisty? Je srandovní, když někdo dává argumenty sám proti sobě a navíc mu to nedochází. A co se týká tvých matematických schopností, ty už ocenil kolega Smyl.
Reagovat
Datum: 8.12.2012 21:40
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: korelát
159
144
sorry, ale mimo jste všichni, protože vyvozovat něco v ukazateli jako "sebevražednost" z pouhého srovnání jednotlivých roků není korektní.
Vypovídací hodnotu mají TRENDY !!!

Stejně pavědecky bych vám mohl předhodit polovinu 30. let minulého století, kdy u nás sebevražednost byla zdaleka nejvyšší A KDY U NÁS ŽÁDNÝ KOMUNISMUS NEBYL a kdy byla dokonce o 1/3 VYŠŠÍ než v nejkrutějších letech normalizace.
A ještě jinak, v 60. letech minulého století, kdy se režim výrazně uvolňoval a demokratizoval, tak sebevražednost naopak stoupala až do roku 1970, od kterého naopak zase klesá... A trend sebevražednosti posledních kapitalistických let opět roste! Zkuste prosím vědecky vysledovat zda existuje korelace mezi tímto trendem a trendem rostoucí obliby KSČM :-)))
Reagovat
Datum: 8.12.2012 23:38
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: aNONYM
169
172
A jestlipak víte, proč byla nejvyšší sebevražednost zrovna ve třicátých letech? Komunismus sice nebyl, ale byla...
Reagovat
Datum: 9.12.2012 11:08
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: korelát
150
157
Takže potvrzuješ, že tím komunismem to nebylo, co? :-) A v 60. letech byla taky "ekonomická kríze"?
Reagovat
Datum: 9.12.2012 11:19
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: mik
179
150
Reagovat
Datum: 9.12.2012 11:35
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: aNONYM
166
159
Ano, potvrzuju asi stejně, jakože vlivem komunismu se nezabil ani nikdo ve středověku :-)))
Reagovat
Datum: 9.12.2012 12:33
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: korelát
166
Pseudoargumentací a klamy se nevykroutíš... tak nám aNOŇOUMo ještě vysvětli jak to, že od cca r. 1970 sebevražednost začala klesat - tedy, dle Tvé teorie, zřejmě díky přituhující komunistické normalizaci, ne?
Reagovat
Datum: 9.12.2012 14:57
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: aNONYM
164
Uděláme to takhle: napiš mi, proti jaké mé teorii bojuješ, zkus nějakej můj citát, ať tě konečně pochopím.
Reagovat
Datum: 9.12.2012 17:35
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: korelát
167
149
Tvoje "logická pravda", kterou se suverénností sobě vlastní,hned na začátku tvrdíš je, že "logicky" je tato doba lepší protože je méně sebevražd než za komunistů. Se stejnou "pravdivou logikou" pak musíš tedy stejně tvrdit, že 70. léta minul. století byla ve stejném poměru lepší než 30. léta minul. století, protože sbevražd bylo o 1/3 méně.

Více času tímto neztrácím, čau
Reagovat
Datum: 9.12.2012 19:53
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: aNONYM
142
140
Tys vskutku nepochopil, že svou reakcí jsem zpochybnil vůbec princip posuzování doby dle počtu sebevražd? Pak chápu, že jsi od začátku mimo. Naštěstí dle počtu pozitivů to většina lidí pochopila. Aspoň tak.
Reagovat
Datum: 9.12.2012 13:57
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: V.I. Zdenin
135
101
Nemusíš mě poučovat o tom co byla normalizace. Kde jsem psal, že normalizace nesouvisela s komunismem? To pro změnu nedochází mně. Pořád si tu hraješ na velkého editora diskuzí, každého poučuješ, tak si něco nastuduj, než začneš udělovat knížecí rady.
Reagovat
Datum: 9.12.2012 14:55
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: aNONYM
194
149
Mě jen pobavilo, jak sis argumentačně nadělal na hlavu.
Reagovat
Datum: 6.12.2012 19:33
Titulek: Bez titulku
Autor: Anonym
159
181
Ano smutné..přesto musím říct, že to byl pěknej sobec, když už to musel udělat tak má zvolit takový způsob, aby do toho nezatahoval lidi, kteří za jeho problémy nemůžou, vždyť ty lidi ve vlaku ohrozil...ale jak říkám, smutné to je:-(
Reagovat
Datum: 14.12.2012 13:10
Titulek: smutné
Autor: Slunicko9999
158
145
Lidi, zajímavé, co tu píšete, ale Vaše názory život člověka nevrátí, a myslím si, že lidé páchají sebevraždy už jen proto - že si jich nikdo nevšímá, neváží, dluhy, lidé ztrácejí práci, i když ji měli jistou - ale co v dnešní době jisté je - je smrt:( holt jednou to potká každého.
Reagovat
Datum: 14.12.2012 16:09
Titulek: Re: smutné
Autor: Tomáš
148
134
Pokud se někdo zabije kvůli ztrátě práce, není v pořádku.
Reagovat
Datum: 19.12.2012 14:17
Titulek: Bez titulku
Autor: nalim
118
102
Puvodně jsem nechtěl na vaše vševědoucí názory vůbec reagovat. Ale mám povinnost se zastat kamaráda. Kamarád od dětství prodělal několik operací páteře dvacet let bral kvanta prášků na bolesti. Ano dvacet let ho nebyli lékaři dostat do stavu aby mohl žít bez každodenní neuropatické bolesti.
Reagovat
Datum: 23.12.2012 17:32
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Jirka
106
No to je bezva. Takže kámo měl 20 let bolesti, tak skočil pod vlak. V tom vlaku strojvedoucí zatáhl za rychlobrzdu, takže s pár set lidma uvnitř to pěkně hodilo a pár z nich si při té příležitosti mohlo klidně pohnout páteří. A za pár let budou skákat pod vlak zase další nešťastníci, kterým lékaři nepomůžou od bolesti. A tak dále. A tak dále. A tak dále. A tak dále.
Reagovat
Datum: 26.12.2012 21:34
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Anonym
107
souhlasím s tebou máš pravdu..byl to sobec nic víc
Reagovat
Datum: 6.1.2013 06:32
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: aNONYM
131
149
volové...
Reagovat

DO KINA ZADARMO


Hrajte s REJEM o tři vstupenky na nový film MILADA, který kino OKO v Šumperku promítá 17. a 27. listopadu. Stačí, když pošlete správnou odpověď na soutěžní otázku a budete mít špetku štěstí při losování. Příští týden zveřejníme jména tří šťastlivců, kteří půjdou do kina zadarmo.

Soutěžní otázka:

O čem vypráví film Milada?

A) o životě lékařky Emmerové
B) o životě političky Horákové
C) o životě malířky Gabrielové

Odpovědi posílejte do čtvrtka jako SMS ve tvaru ODPOVĚĎ, JMÉNO, BYDLIŠTĚ na číslo 605 854 541. (Cena jedné SMS odpovídá standardní textové zprávě dle ceníku vašeho tarifu.)


VYHODNOCENÍ

Vstupenku na koncert rockové skupiny HORKÝŽE SLÍŽE, který se uskuteční ve čtvrtek 23. listopadu v DK Šumperk, vyhráli Jiří Hromada ze Šumperka, Milan Lichnovský z Mohelnice, Karolína Lukášová ze Starého Města, Jana Stuchlá ze Šumperka a Marek Štelc z Hrabišína.
Blahopřejeme! Výhra na vás čeká v pokladně DK Šumperk (po – pá, 14 – 18 h.).