ZPRAVODAJSTVÍ

Zastupitelé Starého Města: „Děkujeme Korýsku“

23. ledna 2017, 11:29, redakce, placená reklama
Vážení občané, chtěli bychom Vám touto formou sdělit NEJDŮLEŽITĚJŠÍ a NEJVÝZNAMNĚJŠÍ informaci od roku 1990 v místní politice a ekonomice města Staré Město pod Sněžníkem. Tato informace nám byla současným vedením našeho města zatajena, i když ji dle rozsudku soudu muselo vedení vědět více než rok.

 Dovolte nám poděkovat člověku, o kterém členové vládní koalice prohlásili, že je arogantní a v lese nic nedokázal. Tento člověk byl záměrně na zastupitelstvech, v době loňské kalamity, těmito neznalými a neschopnými lidmi napadán. Tato snaha o osobní poškození jeho osoby dovedla pana Koreše až k rezignaci na funkci městského hajného. Byl napadán lidmi jako je bývalý hajný městských lesů a současný starosta, členy rady, některými členy koalice. Ovšem čas ukázal, že opak je pravdou.
Pan Lukáš Koreš dokázal všem, že byl odborník na svém místě, že hospodaření v lesích jde dělat se ziskem, a že svou práci na rozdíl od předchůdce umí. Jen díky pracovitosti PANA LUKÁŠE KOREŠE A Bc. JAROSLAVA MRÁZKA, získalo město Staré Město část historického majetku. Někteří z tehdy zodpovědných lidí, jako současný starosta (bývalý hajný městských lesů, místostarosta, člověk zodpovědný za správu našeho majetku) a jeden ze současných radních města (dlouholetý politik, bývalý tajemník a člověk pověřený vyhledáním historického majetku) způsobili, že historický majetek nebyl celý přepsán, nebyl získán. Lidé, v minulosti zodpovědní za správu lesů a našeho majetku, až doposud ani nevěděli, že ještě tento historický majetek vůbec existuje, a to dokonce v daleko větším rozsahu než se nám podařilo získat. Tento majetek nyní budeme těžce nakupovat například z ukončeného konkurzu.
PAN LUKÁŠ KOREŠ, ve spolupráci s PANEM Bc. JAROSLAVEM MRÁZKEM (nejlepší a bohužel již bývalý tajemník tohoto města), dokázal něco neskutečného a výjimečného. Svou prací dokázali, že práce pro Vás, pro lidi, se dá vykonávat řádně, spolehlivě a hlavně nezištně a to bez ohledu na osobní volno. Jejich snaha o získání historického majetku města Staré Město byla korunována rozhodnutím soudu ze dne 15. 12. 2015, které znělo v prospěch města. Právními účinky dne 2. 12. 2016 byla jejich snaha úspěšně završena. Bohužel, u mnoha zemědělských pozemků a dalšího historického majetku vyvinuli pro získání stejnou snahu, ale díky nulové iniciativě minulých správců majetku města byly naše požadavky na vydání již promlčeny.
PAN LUKÁŠ KOREŠ ve spolupráci s PANEM Bc. JAROSLAVEM MRÁZKEM ZÍSKALI pro toto město HISTORICKÝ MAJETEK MĚSTA V ROZSAHU cca 176 ( cca 130 ha soudním rozhodnutím, cca 6 ha připsali již dříve, cca 40 ha jsme nemuseli vracet) hektarů lesních pozemků, 2071m2 ostatní plochy.
Tržní hodnota, cca 25 Kč/m2 (cena v realitních kancelářích 20- 60 Kč za m2 dle stáří porostu a druhu pozemku), lesních pozemků činí 44 000 000 Kč
Vyjádřeno v účetní hodnotě, 3,80 Kč/m2 lesních pozemků tito pánové přiřadili do majetku města hodnotu 6 688 000 Kč
VÁŽENÝ PANE LUKÁŠI KOREŠI, PANE BC. JAROSLAVE MRÁZKU, DĚKUJEME VÁM ZA TO, ŽE JSTE ZÍSKALI PRO NÁS A PRO BUDOUCÍ GENERACE NAŠEHO MĚSTA TENTO NEUVĚŘITELNÝ MAJETEK.
KORÝSKU DĚKUJEME TI ZA ODVEDENOU PRÁCI, A JE OBROVSKOU ŠKODOU, ŽE STAROMĚSTSKÁ POLITIKA NEVYPLODILA TAKTO PRACOVITÝCH, CHYTRÝCH, MLADÝCH A ŠIKOVNÝCH LIDÍ VÍCE. JE ŠKODA, ŽE TYTO LIDI ODRAZUJE NESCHOPNOST A HLOUPOST NĚKTERÝCH BÝVALÝCH TOTALITNÍCH POLITIKŮ.

Členové zastupitelstva města Staré Město - Ing. Pichová Vlasta, Ing. Peštál Vlastimil, Jiří Matouš, Mgr. Hana Bilošová, Radek Nožička


Doporučit tento článek přátelům na FacebookuSdílet na Facebooku Poslat známému e-mailem upozornění o tomto článkuUpozornit známého Verze pro tiskTisknout NahoruNahoru

NÁZORY K ČLÁNKU
Redakce Rej.cz není odpovědná za obsah diskuze. Každý přispěvatel nese právní odpovědnost za své zveřejněné názory.

Datum: 23.1.2017 20:34
Titulek: PAN LUKÁŠ KOREŠ a PAN JAROSLAV MRÁZEK
Autor: Prvek
48
Psáno stylem "Dekretu kutnohorského", několikrát pochvala pánům Korešovi a Mrázkovi, několikrát kopnutí do současné koalice, opět pochvala a poděkování a opět výtka, to celé znovu dokola.....podstatu aby člověk hledal a zvážil, do jaké míry je vlastně všechno objektivní a jak dalece subjektivní.....
Reagovat
Datum: 23.1.2017 23:08
Titulek: Re: PAN LUKÁŠ KOREŠ a PAN JAROSLAV MRÁZEK
Autor: petra
50
Možná máte argumenty kterými tyto informace můžete vyvrátit a nejen spekulovat. Pokud je nemáte, tak radši nic nepište.
Reagovat
Datum: 23.1.2017 23:39
Titulek: Re: PAN LUKÁŠ KOREŠ a PAN JAROSLAV MRÁZEK
Autor: karel
59
subjektivní . osobní pohled
objektivní - neosobní
Ano toto poděkování je osobní, co víc si přát. Možná se Vám to vážený člene koalice nelíbí, ale tak už to bývá. Když děkovat tak srdcem a zúčastněně, na totalitní a komunistické projevy a nic neříkající děkovačky nejsme už zvědaví.
Reagovat
Datum: 24.1.2017 07:40
Titulek: Re: PAN LUKÁŠ KOREŠ a PAN JAROSLAV MRÁZEK
Autor: Prvek
33
Já nejsem ze Star=ho Města a ani vás tam pánové a dámy neznám, jsem ze Šumperka. Přijměte proto s pokorou názor třetí strany, celý ten zvláštně napsaný text, poplácávání jedněch a hanění druhých, včetně i té podivné osočující reakce vůči mně vám prostě čest moc nedělá. Berte prosím na vědomí, že označovat někoho "subjektivně" za bolševika či totalitáře je až ten poslední, nejubožejší argument, který se v této zemi jaksi s oblibou nosí, horší by snad ještě bylo, kdybyste o mně napsal, že jsem Rus.....to už v dnešní době je hanlivější než vrah. Jinak praktiky obecních zastupitelstvech, kdy si jejich členové napříč politickým spektrem nakupovali pozemky a ty pak změnou územního plánu neskutečně zhodnotili a prodali, o tom by se daly psát romány, ale v tomto spolu všichni drží basu. Váš případ je jiný, ale napsaný opravdu trapně a nejasně.
Reagovat
Datum: 24.1.2017 09:10
Titulek: Re: PAN LUKÁŠ KOREŠ a PAN JAROSLAV MRÁZEK
Autor: karel
55
Vážený pane/paní je s podivem jak dokážete zhodnotit napsaný text i když nejste ze Starého Města a bagatelizujete zásadní informaci v něm obsaženou. Bydlím v tomto městě i s rodinou. Lidi, kteří se dokázali podepsat pod toto poděkování považuji za statečné a hrdé a také nedokonalé, ale chápu tento text jako srovnání neschopnosti současných politiků, kteří se zde drží od počátku 90 let a schopností např. pana Koreše. Nemyslím si, že jsem vás označil za bolševika a totalitáře, ale pokud jste to na sebe vztáhl tak to asi tak je. Poděkování není dokonalé, ale pan Koreš si je určitě zasloužil a pokud informaci o majetku za 44 milionů někdo tajil, jen proto, že ho nesnáší anebo se mu to nehodí do krámu je podle mě špatně. Takže jediné trapné vyjádření je podle mě to vaše. Hodnotíte lidi, kteří nejsou novináři, ani spisovateli, ale pouze chtěli říct tímto srovnáním, že existují i dobří politici a pracovití, jen jsou těmi totalitními neschopnými politiky znechuceni.
Reagovat
Datum: 24.1.2017 09:14
Titulek: Re: PAN LUKÁŠ KOREŠ a PAN JAROSLAV MRÁZEK
Autor: Prvek
35
Pokud to tak je, napište to srozumitelně a hlavně ponechte celkové zhodnocení na čtenářích....píšete a zřejmě i uvažujete modelem 70. let....pokud nechcete být podezírán z toho, že někoho označujete za bolševika, tak tato slova při reakcích k druhým nepoužívejte...
Reagovat
Datum: 24.1.2017 09:56
Titulek: Re: PAN LUKÁŠ KOREŠ a PAN JAROSLAV MRÁZEK
Autor: karel
61
Vážený pane/paní zhodnotil jsem tento článek, stejně jako jste ho zhodnotil vy, také jste to nenechal na čtenářích. Model uvažování 70 let neznám, v té době jsem byl ve školce. Označení bolševika jsem v komunikace nepoužil, jen jsem napsal, že máme již dost komunistických nic neříkajících děkovaček a projevů, což nebylo označení pro Vás nebo kohokoliv jiného v této diskuzi. Jsem hrdý na člověka, který se nebojí a je schopen člověka pochválit i když ví, že se to nebude líbit všem. Lidé podepsaní pod článkem nejsou dokonalí, to v žádném případě, ale jsou to lidé, kteří politickou práci dělají srdcem a pro lidi, což je v dnešní zkorumpované politice vzácnost.
Reagovat
Datum: 24.1.2017 09:59
Titulek: Re: PAN LUKÁŠ KOREŠ a PAN JAROSLAV MRÁZEK
Autor: Prvek
32
děkuji za váš názor, jsem šťastný, že nemusím s vámi jednat a už vůbec ne spolupracovat, umíte se všichni hezky od srdce pochválit a své názory (resp. i mé) pěkně oznámkovat :-)
Reagovat
Datum: 24.1.2017 10:23
Titulek: Re: PAN LUKÁŠ KOREŠ a PAN JAROSLAV MRÁZEK
Autor: karel
59
Došly vám argumenty, zhodnotil jste člověka podle dvou odstavců na diskuzi a proto s ním nechcete spolupracovat? To vypovídá o vaší schopnosti nebo spíše neschopnosti komunikace, pokud není po mém a někdo odporuje, tak je zle.
Reagovat
Datum: 24.1.2017 11:43
Titulek: Re: PAN LUKÁŠ KOREŠ a PAN JAROSLAV
Autor: Prvek
34
argumentů bych měl dost, ale nemám důvod, proč tady ztrácet čas
Reagovat
Datum: 24.1.2017 15:53
Titulek: Re: PAN LUKÁŠ KOREŠ a PAN JAROSLAV MRÁZEK
Autor: VERA
51
Prvek ze Šumperka....? Marně jsem v článku hledala výraz bolševik. A to, že jsou pod článkem uvedená jména autorů článku, toho by jsme si měli všichni vážit. Však ono by se o Šumperku taky dalo hodně napsat, že Prvku ? Tak nám napiš pod svým pravým jménem o vlastním názoru třeba na hospodaření Podniků města Šumperka... Jaký máš názor na kauzu hotelu Sport.....atd. Děje se toho v našem městě víc než dost. Tak piš !!! Ale ať to není příspěvek psaný opravdu trapně a nejasně. Jestli pamatuješ sedmdesátá léta, to si tedy počteme všichni a rádi.
Reagovat
Datum: 24.1.2017 16:17
Titulek: Re: PAN LUKÁŠ KOREŠ a PAN JAROSLAV MRÁZEK
Autor: Prvek
33
Mám dnes dost práce, jen stručně......když někdo napíše totalitní či komunistické projevy, je to (věřte nevěřte) o bolševismu v našich krajích. A ve mě žádného obhájce před a po listopadových leváren v politice nehledejte, ani ve Staráku, ani v Šumperku, ani nikde jinde.
Reagovat
Datum: 23.1.2017 20:45
Titulek: info
Autor: radka
57
Je dobré uvažovat o tom, zda je všechno správně. Ty sralbotko se nedokážeš ani podepsat. Tak čuž.
Reagovat
Datum: 26.1.2017 07:32
Titulek: Re: info
Autor: Zdeněk
40
Ano, tak tohle je přesně styl vyjadřování příznivců paní Pichové :-)
Reagovat
Datum: 26.1.2017 10:12
Titulek: Re: info
Autor: karel
42
ale tož, nic lepšího neumíš? myslím, že je vidět čí příznivec jsi ty a z čeho máš komplexy. že by chtěla práci i po tobě a taky neuspěla?
Reagovat
Datum: 26.1.2017 11:14
Titulek: Re: info
Autor: Zdeněk
27
A když už dojdou argumenty, začneme s tykačkou a napadáním, co? :-)
Reagovat
Datum: 26.1.2017 13:37
Titulek: Re: info
Autor: karel
40
otázka na dotaz zda chtěla exstarostka po VÁS práci a VÁM se to nelíbilo je napadání?
Reagovat
Datum: 24.1.2017 12:00
Titulek: Zastupitelstvo
Autor: petr x
42
Staroměšťáci, zaplačte... Protože je vámi zvolené zastupitelstvo takové, jak se prezentuje v tomto dílku, je Staré Město sice krásnou, ale zanedbanou dírou u Hanušovic. Koalice, v čele s bývalým obecním fořtem, je vedena zákulisními loutkáři lokální politické truchlohry, opozice, vedená sice schopnou, ale zahořklou ekonomkou, neumí sesmolit ani česky jednoduchý čtivý a souvislý text placené reklamy. Navzájem si okopávají kotníky a těší se, že se to po komunálních volbách otočí, aby si mohli zase navzájem okopávat ty kotníky a kupovat placenou reklamu. O nějaké koncepční práci pro město a jeho potenciál nemůže být řeč, na to není čas a hlavně chybí vůle a vládnou osobní i skupinové spory...
Reagovat
Datum: 24.1.2017 12:14
Titulek: Re: Zastupitelstvo
Autor: karel
55
Souhlasím, jen si myslím, že nejsou zahořklý, snahu o domluvu i pomoc prokázali. Máte pravdu, vládnou mezi nimi osobní i skupinové spory. Otázkou je zda tato neschopnost komunikace z obou stran dokáže vyplodit z dalších voleb jinou politickou osobnost, která nebude mít osobní zájmy.
Reagovat
Datum: 24.1.2017 12:45
Titulek: Re: Zastupitelstvo
Autor: pichovavlasta
80
Vážený pane nedá mi to, ale zkusím také reagovat. Ano, staré město má zástupitelstvo, jaké si zasloužilo. O zvolení se mluvit nedá, protože někteří členové koalice mají méně hlasů než poslední člověk na naší kandidátce a díky odstoupení DVOU náhradníků se tam dostali lidé co tuto situaci stvořili. Máte pravdu, jsem zahořklá, jsem unavená a znechucena politikou, zároveň děkuji za pochvalu, že jsem schopná ekonomka. Možná kdybych byla dobrý politik, tak toto poděkování, které je vážně míněno pouze jako poděkování, bychom stvořili jinak a lépe. Myslím tak, aby se zalíbilo lidem. Ano, máte pravdu VZÁJEMNÉ osobní spory jsou dnes již nepřekonatelné, proto jsme navrhovali předčasné volby, protože domluva již není možná. Neberte to jako obhajobu, ale dohody z prac. zastupitelstev nejsou dodržovány, naše konkrétní návrhy na spolupráci nejsou vyslyšeny a návrhy koalice, které chce prosadt za každou cenu jsou tlačeny silou většího počtu mandátů, bez řádného projednání našich názorů. Ano, okopáváme si vzájemně kotníky, což je taky hrozně špatně, ano vládnou zde nepřekonatelné osobní i skupinové spory, takže domluva je prostě nemožná. Chyba je podle mně na obou stranách. O koncepční práci skutečně nemůže být ani řeč, protože členové koalice si nic neříkající rozvojový plán protlačili silou, i když jsme řekli, že chceme jiný způsob práce, jinou přípravu. Mnoho z nich ho nejspíš ani nečetlo, což prokáízali minulým zastupitelstvem, kdy chtěli prodat budovu i pozemky s kterými v něm počítali.Prosím berte toto poděkování jako poděkování, není dokonalé, ale pan Koreš odvedl práci, kterou nedokázal žádný starosta a určitě žádný správce lesů a stojím za tím, že tuto situaci způsobil svou neschopností současný starosta i jeden z radních. Dokázal získat majetek o kterém se nám nezdálo a pokud ho současná koalice neprodá, tak zůstane doufám zachován i pro budoucí generace. Doufám, že tento text byl srozumitelný a ke čtení. Pichová
Reagovat
Datum: 24.1.2017 18:03
Titulek: Re: Zastupitelstvo
Autor: petr x
75
Paní exstarostko, je to pár let, kdy jste svolala podnikatele v cestovním ruchu z okolí s vizí vytvořit turisticky atraktivní region a postavit tak Staroměstsko na nohy. Obdivoval jsem Vaše nadšení, ale jak realista jsem pochyboval o tom, že ke spolupráci seženete potřebné, Vám podobné, nadšence. V téže době pan současný starosta coby tehdejší správce lesů, vod a strání prohlásil, že on turisty v lese nechce a první stromy, které nechá pokácet, budou ty se značkami. To, co nastalo po volbách se tedy dalo čekat. V rozporech a vzájemném osočování se rozplývá potenciál tohoto města stát se třeba prosperujícím turistickým střediskem regionu. Která destinace leží uprostřed krásné přírody, mezi několika lyžařskými areály a na křižovatce cyklotras? Periodicky se měnící zastupitelstvo si dále podráží navzájem nohy a šije různé boudy a nikdy ze Staráku neudělá třeba menší Špindl. Dnes se podobné plány zdají utopií. Podíváte-li se na potenciál místních lidí, jde to od desíti k pěti. A bude to každým dnem horší, protože už i tady vyrůstá generace dětí, které neviděly chodit rodiče pravidelně do práce a za normální považují mámu ve frontě u pošty na dávky nebo obálky od exekutorů a tátu v "Národě" nebo v Hugovi. Zeptejte se místních zaměstnavatelů jak obtížně shánějí zaměstnance...a pak se zeptejte občanů města, z čeho pramení jejich beznaděj a neochota věřit ve své vlastní síly a v perspektivu života v tomto místě. Pokud nejste schopni spolu komunikovat a dělat něco pro lidi a omezíte se jen na podobné, byť dobře míněné, oslavné či hanlivé pamflety, nikdy vašim voličům nedáte šanci věřit v něco lepšího. Současná úroveň práce a komunikace zastupitelstva by byla na odvolání i ve výboru zahrádkářů. A pokud budou ve vedení města amatéři a ne manažeři, podporovaní schopnými zastupiteli a ani jedna neústupná ambiciózní parta si neuvědomí svoji zodpovědnost, tak to raději rozpusťte, kariéra zastupitele tady stejně asi není nijaké terno.
Reagovat
Datum: 24.1.2017 18:26
Titulek: Re: Zastupitelstvo
Autor: pichovavlasta
66
Vážený pane plně s vámi souhlasím. Skutečně vím, že chyba je na obou stranách, bohužel domluva vážně není možná, vzájemné napadání dosáhlo vrcholu a myslím si, že obě strany by si toměli uvědomit a toto zastupitelstvo rozpustit. Viz minulé zastupitelstvo, kde opět vystoupila koalice s návrhem na trestní oznámení na manko v lesích. Nemáme s ním problém, jen jsme nedostali absolutně žádné materiály, žádné dokumenty a měli jsme rozhodnout na základě zprávy kterou četl radní p. Troják za zvuků muziky vycházející z vedlejšího sálu. Vedení města schválilo vzít zprávu na vědomí, s tím že rozhodneme o formě a postupu na dalším zastupitelstvu. Bohužel, trestní oznámení bylo podáno na neznámého pachatele ihned po zastupitelstvu i bez našeho vědomí. Po prostudování dokumentů jsem pro aby se rozšířilo, protože se v lese podnikalo 2 měsíce bez vedení a invetura byla dělána pouze za účasti hajného a starosty, bez zvolených členů inveturní komise. Můj názor je, že manko je ještě větší než spočítal finanční výbor. Mimochodem dokumenty nemáme dodnes. A tak je to pořád dokola jak u blbých na půdě. Od podzimu roku 2014 kdy začal boj koalice o místa na radnici řeším na svou osobu již 4 oznámení, pomluv a urážek nepočítaně. Protože si uvědomuji svou zodpovědnost, tak jsem pro rozpuštění tohoto zastupitelstva, které nemělo nikdy šanci na úspěch v tomto složení. Bohužel i já jsem moc bojovná, ale mám také potřebu ochránit lidi, které znám roky a odvedli svou práci na výbornou a někdo se je snaží poškodit. Jak znovu podotýkám nejsem politik, jsem účetní. I tak věřím lidem ve Staráku, jen nejspíš neumím najít způsob jak tuto situaci vyřešit a myslím si, že nejspíš již ani nechci. Možná kdybyste znal lépe naší práci, tak byste viděl, že není pouze o těchto děkováních, "pamfletech". Máme nápady, snažili jsme se je předložit, snažili jsme se pomoci, nabídli jsme pomoc. Nebyli jsme zvání k jednáním, při projednání a doplnění návrhů v rozpočtu jme byli odstaveni. Bohužel. Proto jsem zahořklá a znechucená jakoukoliv politikou. Lidé kteří v ní přežívají roky ji nedělají pro lidi, pouze a jen pro svůj prospěch. Bojí se odsouzení, neumíme přijmout kritiku. Pichová
Reagovat
Datum: 24.1.2017 14:35
Titulek: Bez titulku
Autor: Jarka
58
Vůbec nechápu komentáře. Neřeší se obsah sdělení, ale jeho forma. Mně připadá naprosto srozumitelná.
Reagovat
Datum: 24.1.2017 15:03
Titulek: :-(
Autor: Zdeněk
37
Takže nejen že už se nedá díky podobným výlevům číst Zlatý roh, on už se nebude dát číst ani Týden na severu. Co přijde příště? Reklama na Nově?
Reagovat
Datum: 24.1.2017 15:12
Titulek: Re: :-(
Autor: karel
63
Vážený pane, pokud by nezarazila tato koalice elektronickou diskuzi a články do Zlatého rohu, tak byste tento článek nemusel číst zde, ani v Severu. A snad má každý právo na projevení názoru, nebo jen ten váš je ten správný anebo jen články vedení mohou být zveřejňovány v MĚSTSKÉM tisku? Pokud si pamatuji, tak poslední co bylo zveřejněno je poděkování opozice občanům v prosincovém ZR. Co tak demokracie, nebo rovná přístup k informacím, říká vám to něco?
Reagovat
Datum: 24.1.2017 17:09
Titulek: dotaz
Autor: Nanosekunda ®
29
hele,
redakce...?

mám to chápat tak,
že za patřičnou sumu,
tady vylepíte
i můj článek?

...tak za kolik?

"něco" totiž mám:)))
Reagovat
Datum: 24.1.2017 20:57
Titulek: Úspěch Staroměstských
Autor: Olda
69
Tak pozemky byly přičleněny ke St.M. a je to jeho úspěch. Pokud nejste ze St. Města nebo dokonce jste měli vazbu k bývalému majiteli pozemků, je to váš neúspěch.
Reagovat

NA DYMYTRY ZADARMO


Hrajte s REJEM o pět vstupenek na koncert skupiny DYMYTRY, která vystoupí v pátek 27. října v kulturním domě v Zábřeze. Stačí, když pošlete správnou odpověď na soutěžní otázku a budete mít špetku štěstí při losování. Příští týden zveřejníme jména pěti šťastlivců, kteří půjdou na metalový koncert zadarmo.

Soutěžní otázka:

Jaká image je typická pro členy kapely Dymytry?

A) Zahalují si tváře
B) Oblékají se do kožichů
C) Všichni nosí plnovous

Odpovědi posílejte do čtvrtka jako SMS ve tvaru ODPOVĚĎ, JMÉNO, BYDLIŠTĚ na číslo 605 854 541. (Cena jedné SMS odpovídá standardní textové zprávě dle ceníku vašeho tarifu.)


VYHODNOCENÍ

Vstupenku na festival DŽEMFEST, který se uskuteční v pátek 20. října v Domě kultury Šumperk, vyhráli Klára Hollarová ze Šumperka a Petr Horáček z Mohelnice.
Blahopřejeme! Výhra na vás čeká v pokladně DK Šumperk (po-pá, 14-18 h).