ZPRAVODAJSTVÍ

Už zase. V Postřelmově došlo k nehodě na přejezdu

22. května 2018, 10:00, Jaroslav Kropáč
Postřelmov – Jen metry dělily od jisté smrti řidiče traktoru, který v pondělí 14. května zkřížil cestu vlaku na přejezdu v Postřelmově. Zemědělský stroj o rozjetou souprava zavadil přední částí, vše se naštěstí obešlo bez zranění. Na stejném místě zabil vlak před lety mladého řidiče motorky. Vedení obce chtělo na kritická místa instalovat „šraňky,“ drážní úřad však jeho požadavkům nevyhověl.

 „U přejezdu jsou protihlukové zábrany, z místa je na trať velmi špatný výhled,“ uvedl k nehodě starosta Postřelmova Jaroslav Nimrichtr.
K bouračce došlo po druhé hodině odpoledne. Rychlík projížděl místem směrem od Zábřeha na Šumperk. „Podle prvotního šetření řidič traktoru přehlédl světla na výstražném zařízení, protože byl oslněn sluncem. Vlak po nárazu do stroje pokračoval v jízdě do nedaleké stanice v Postřelmově,“ uvedla mluvčí policie Jiřina Vybíhalová.
Železniční trať křižuje silnici v obci na několika místech. Nehody mezi vlakem, chodci a auty tak nejsou ve vsi ničím výjimečným. „Chtěli jsme alespoň na nejfrekventovanější místa umístit závory. Z pohledu drážního úřadu jsou ale všechny přejezdy bezpečné,“ dodal starosta Nimrichtr.
Před dvěma lety smetl vlak v Postřelmově obecní multikáru, uvnitř vozu zahynul devětapadesátiletý řidič. K podobné události došlo i v roce 2012, tehdy se však nehoda obešla bez tragických následků.


Doporučit tento článek přátelům na FacebookuSdílet na Facebooku Poslat známému e-mailem upozornění o tomto článkuUpozornit známého Verze pro tiskTisknout NahoruNahoru

NÁZORY K ČLÁNKU
Redakce Rej.cz není odpovědná za obsah diskuze. Každý přispěvatel nese právní odpovědnost za své zveřejněné názory.

Datum: 22.5.2018 10:35
Titulek: Na co "šraňky"?
Autor: Jarda
22
Problém je v těch řidičích, že vjeli na koleje na červenou. Můžou nadávat akorát na sebe. Protihlukové stěny jsou postavené podle normy a podle nařízení EU. Kdyby tam přibyly "šraňky", musely by se přečasovat celé přejezdy kvůli tzv. vyklízecí době, kdy svítí výstražník, ale "šraňky" ještě nejsou dole. A pak zas budou lidi nadávat na to, že tam červená svítí o další cca 2 minuty dýl než v současnosti. Nehledě na to, že pokud někdo na tu červenou bude opravdu chtít jet, dají se "šraňky" v pohodě objet :-/
Reagovat
Datum: 22.5.2018 21:06
Titulek: Re: Na co "šraňky"?
Autor: Anonym
18
Seš hňup
Reagovat
Datum: 22.5.2018 21:10
Titulek: Re: Na co "šraňky"?
Autor: Tom
25
Proč by měl být hňup? Na červenou se prostě NEJEZDÍ! Je to v zákoně.
Reagovat
Datum: 24.5.2018 06:43
Titulek: Re: Na co "šraňky"?
Autor: VAd
13
Řidiči jezdí na červenou přes přejezd buď úmyslně, nebo nepozorností. Po celé republice se staví závory, které zachrání životy. Povídání, že poruší zákon nic nezachrání.
Reagovat
Datum: 24.5.2018 08:49
Titulek: Re: Na co "šraňky"?
Autor: aNONYM
27
Jenže jízda za volantem právě pozornost vyžaduje. A pokud se blížím k přejezdu, měla by se ještě zvýšit. Na druhou stranu je mi jasné, že spousta hlupáků a ignorantů to nechápe a kvůli této šoférské spodině se musí ty závory stavět.
Reagovat
Datum: 24.5.2018 23:30
Titulek: Re: Na co "šraňky"?
Autor: VAd
Ono ani jich spousta není, Když se vezmou normální počty tak je jedna srážka, na třeba 50 tisíc průjezdů přes přejezd, které jsou OK. Bohužel takový kamion zapříčiní i smrt lidí ve vlaku. Můžeme si říkat cokoliv o dodržování předpisů, ale to nic nevyřeší.
Reagovat
Datum: 27.5.2018 22:22
Titulek: Re: Na co "šraňky"?
Autor: Anonym
13
A ty seš taky hňup, protože to tam neznáš, ale my co tam bydlíme, víme vočem to je. Až tam pojedeš a bude ti svítit slunce do ksichtu a budeš dávat všem přednost, a nevíš kam se dívat dříve, protože nám tu zrušily značky, tak se ocitneš na přejezdu pod blikajícími světly. Čau.
Reagovat
Datum: 27.5.2018 23:09
Titulek: Re: Na co "šraňky"?
Autor: Stevie Wonder
souhlas
4
nesouhlas
1
Doufejme, že Tě potká anonymova genetická selekce dříve, než někoho sejmeš jako méněcenný s vůdčím listem.
Reagovat
Datum: 3.6.2018 18:55
Titulek: Re: Na co "šraňky"?
Autor: Moris
Pako, to jako ses oslnen a jezdis na slepo? Doufám, ze te nepotkam.
Reagovat
Datum: 24.5.2018 07:37
Titulek: Bez titulku
Autor: jan
20
Anonyme Jarda není hňup má pravdu!Když blci jezdí na červenou-to si ladí ego a nebo jim v Tu ránu stoupne péro!
Reagovat
Datum: 24.5.2018 10:10
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: jan
Ale lepší je mít kvalitní závory než přiblé šoférské mrtvoly!
Reagovat
Datum: 3.6.2018 18:57
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Moris
Proč? Je to selekce. Vlaku se v naprosté vetsine nic nestane.
Reagovat
Datum: 24.5.2018 10:10
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: jan
20
Ale lepší je mít kvalitní závory než přiblblé šoférské mrtvoly!
Reagovat
Datum: 24.5.2018 13:43
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: aNONYM
16
Proč? Já to beru jako přírodní výběr. Slabé a hloupé kusy, tedy geneticky méněcenní, odpadají.
Reagovat
Datum: 24.5.2018 17:56
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: jan
11
Anonyme To jsi ještě nepoznal,že lidská blbost je neomezená!
Reagovat
Datum: 28.5.2018 18:33
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Anonym
15
Všichni jste blbečci, pokud si myslíte, že na ty naše přejezdy někdo vjel pod vlak úmyslně, protože se mu nechtělo čekat. Tam je to jasná sebevražda, protože za těma betonovejma stěnama nic není vidět. Argument blbce-na červenou se nejezdí, tak na co závory.
Reagovat
Datum: 28.5.2018 19:55
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: aNONYM
14
Ale na červenou se opravdu nejezdí, to dělají jen blbečci.
Reagovat
Datum: 29.5.2018 18:13
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Tom
15
Kdyby na tu červenou nevjeli, tak se jim to nestane. Proč to udělali? Je to hrubé porušení zákona!
Reagovat
Datum: 3.6.2018 18:58
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Moris
Bych rad viděl ty co dali nesouhlas.
Reagovat
Datum: 3.6.2018 19:08
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Anonym
Jak píšu výše - blbečci.
Reagovat
Datum: 3.6.2018 21:01
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: jan
14
Tak je pozvi do Grandu a zaplať jim nějakou rajdu!
Reagovat
Datum: 28.5.2018 15:49
Titulek: Já teda navvrhuju ...
Autor: Anonym
11
SECURITY BOYS :) když můžou hlídat fabriku a chrápat u závory tak můžou hlídat přejezd mají to v popisu práce a nemusí se nic učit, navíc to zaměstná min. 2lidi. a starosta na to v rozpočtu určitě najde.

Takovej děda s vidlema na přejezdu :)
To je nápad, hlavně bejt světový, aby nám ti Italové do toho společnýho podniku šli.
Reagovat
Datum: 27.5.2018 13:04
Titulek: Šraňky v Postřelmově
Autor: Strojvůdce
23
Starosta Postřelmova má pravdu - přejezd je velmi nepřehledný. A nejde jen o řidiče, ale i o posádku vlaku a cestující. Ve Studénce v pendolinu nepřežili 3 cestující, darebákovi řidiči kamionu se nestalo nic.
Reagovat
Datum: 27.5.2018 13:58
Titulek: Re: Šraňky v Postřelmově
Autor: řidič a chodec
14
Není třeba se odvolávat na starostu, který o věci pouze mluví, místo aby konal. Každý, kdo se chce u přejezdu rozhlédnout a vyhodnotit situaci zrakem, uvidí jen beton- ve směru od centra.
Reagovat
Datum: 27.5.2018 16:35
Titulek: Re: Šraňky v Postřelmově
Autor: Tom
10
Starosta toho moc nevykoná, protože přejezd není obecní majetek. Patří SŽDC.
Reagovat
Datum: 28.5.2018 19:31
Titulek: Re: Šraňky v Postřelmově
Autor: Anonym
20
Jo? a když ne starosta, tak kdo se má starat o bezpečí obyvatel obce, matrikářka?
Reagovat
Datum: 28.5.2018 20:42
Titulek: Re: Šraňky v Postřelmově
Autor: Bezpečnost státu
16
O bezpečí civilních obývatelů obce se stará přece náš soudruh nástěnkář pplk. Jyrka s nástěnkami a tankem, bezpečnostní rada v. v.
Reagovat
Datum: 29.5.2018 18:12
Titulek: Re: Šraňky v Postřelmově
Autor: Tom
10
Starosta může dát max. nějaký podnět, ale obec nesmí zasahovat do přejezdu - není její. Mimochodem byla údajně na přejezdy zpracovaná bakalářská práce, která došla k závěru, že přejezdy jsou postavené přesně podle norem. Čili pochybuju, že se na nich něco bude měnit.
Reagovat
Datum: 29.5.2018 18:59
Titulek: Re: Šraňky v Postřelmově
Autor: Anonym
13
Kolik ti je let? A kolik tříd jsi dělal víckrát? Bakalářská práce blba není nad skutečnost, že je to přejezd smrti. Pokud obec nebude tlačit, tak se opravdu nic nezmění. A slovo "nejde" je pro sráče. Kdo nechce hledá důvody a kdo chce způsoby.
Reagovat
Datum: 28.5.2018 19:47
Titulek: Bez titulku
Autor: Postřelmovák.
18
Tady se sešlo chytrolínů, co zná předpisy. Pokud je v obci 5 přejezdů, ale umírá se stále jednom , tak to asi není v řidičích. Ti co tam zahynuli nebyli žádní mladí pitomci a navíc to riziko těch přejezdů znali. Vy co nechápete situaci, jste hňupy jak tady psal anonym.
Reagovat
Datum: 29.5.2018 18:05
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Tom
17
Tak proč ti všichni vjeli na přejezd, když bylo vždycky prokázáno, že svítila červená?
Reagovat
Datum: 29.5.2018 18:32
Titulek: Protože jistí jsou si jen blbci Re: Bez titulku
Autor: Stevie Wonder 3,14čo!
13
To je jasná páka, Postřelení mentální giganti byli totiž na pochybách zda to je cihlová, karmín nebo bordó. A z toho šrotování v závitech se jim zamotala kedlubna tak, že zapomněli zašlajfovat:

https://www.youtube.com/watch?v=ng8ofxMAAmk


Reagovat
Datum: 29.5.2018 18:49
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Postřelmovák.
17
Seš blb, ale zato nemůžeš. První příklad. Jeden mrtvý chlapec. Jel na kole podél tratě a odbočil na přejezd a zezadu ho sejmul vlak, jenže on byl hluchoněmý, kdyby tam byly závory, tak tam nevjel. Druhý mrtvý chlapec. Stejná jízda podél tratě a také vjel pod vlak, protože měl sluchátka, signál neslyšel a semafor míjel zboku tak že neviděl. Třetí - pouze zraněný - rozjel se a protože slunce nízko a přímo do očí vjel, naštěstí zboku do lokomotivy, kdyby tam byly závory tak tam nevjel. To to je jen pár případů. Argument o dostatečnosti světel je argument idiota.
Reagovat
Datum: 29.5.2018 20:13
Titulek: Sejmul je sniper! Re: Bez titulku
Autor: Stevie Wonder 3,14čo!
Já tam taky jezdím na kole a mohu potvrdit, že tam číhá Čak. Dle jeho výpovědi se mstí Postřelákům za to, že uzavřeli špinavou smlouvu se spalovači z Wanemi, kterou pouští Wanemi přes obecní postřelácké pozemky k Moravě u pískáče, aby tam Wanemi mohlo vypouštět ty jejich sračky z papírny...

https://www.youtube.com/watch?v=LdVBkn6ohH8&t=117s



Reagovat
Datum: 29.5.2018 22:43
Titulek: Co Postřelmovák, to hluchoněmej Re: Bez titulku
Autor: S úsměvem idiota
Jasně, co Postřelmovák, to hluchoněmej nebo retardovanej:

https://www.youtube.com/watch?v=P9par9JNo7c=150s

Reagovat
Datum: 29.5.2018 19:49
Titulek: Návrh
Autor: Jiří Skrbek
10
já bych zrušil vlaky.
Reagovat
Datum: 29.5.2018 20:35
Titulek: hňup
Autor: jan
18
Pane Skrbek vám schází mozek!Takovou hovadinu může napsat jen blbec s Rudou září nad Kladnem!
Reagovat
Datum: 30.5.2018 18:00
Titulek: Re: hňup
Autor: Postřelmovák.
21
Blbec seš ty. když se dělala elektrifikace trati, tak tady dva roky nic nejezdilo a nikomu to nechybělo. Ty vlaky kterých denně projede 70 jsou ne poloprázdné, ale prázdné jsou pouze pro čerpání dotací z našich daní. nikdy nemůžou být rentabilní. Kdyby nebyly, nic by se nedělo.
Reagovat
Datum: 30.5.2018 10:09
Titulek: Oprava návrhu bezpečnostního rady civilní ochrany Re: Návrh
Autor: S úsměvem idiota
Stačí zrušit jen ty Postřelácké. Jen ty Postřelácké totiž zákeřně číhají, aby Postřeláky jednoho po druhém ze zálohy sejmuly:

https://www.youtube.com/watch?v=LdVBkn6ohH8&t=

Reagovat

ZA KULTUROU ZADARMO

Hrajte s REJEM o 5 vstupenek na koncert kapely TURBO, která vystoupí v DK Šumperk v pátek 26. října. Stačí, když pošlete správnou odpověď na soutěžní otázku a budete mít špetku štěstí při losování. V příštím čísle zveřejníme jména pěti čtenářů, kteří půjdou na koncert zadarmo.

Soutěžní otázka:

Ve kterém roce vydala kapela Turbo první album?

A) 1981
B) 1987
C) 1984

Odpovědi posílejte do čtvrtka jako SMS ve tvaru ODPOVĚĎ, JMÉNO,
BYDLIŠTĚ na číslo 605 854 541. (Cena jedné SMS odpovídá standardní textové zprávě dle ceníku vašeho tarifu.)

VYHODNOCENÍ

Vstupenku na beznadějně vyprodaný festival DŽEMFEST, který se uskuteční v pátek 19. října v Domě kultury Šumperk, vyhráli Mirka Jílková z Libiny a Vladimír Urbanec ze Šumperka.
Blahopřejeme! Výhra na vás čeká v pokladně DK Šumperk.