ZPRAVODAJSTVÍ

Rapotín to s golfem myslí vážně

14. března 2017, 16:00, hap
Rapotín - Diskusní smršť zasáhla v minulém týdnu redakci Týdne na severu. Článek o plánovaném golfovém areálu v Rapotíně vyhecoval golfisty žijící na Šumpersku a ještě více rozladil místní příznivce motokrosu, se kterými se v novém projektu nepočítá. Každopádně je zřejmé, že Rapotín ze záměru vybudovat areál, jehož hlavní součástí bude golfové hřiště, neustoupí.

 „Rapotínu v jeho záměru vybudovat golfový areál fandím. Já sám usiluji o to, abychom mohli zrealizovat golfové hřiště v Dolní Moravě, kde chceme mít v první fázi devět jamek. Tento připravovaný areál beru jako doplněk k dalším službám, využívat by ho měly především firmy, jejichž zaměstnanci k nám jezdí na nejrůznější pobyty. Rapotín pro nás nebude konkurence, sám bych svoje dítě do plánované rapotínské golfové akademie přihlásil,“ říká podnikatel Miroslav Slončík. Jeho nadšení sdílí také Zbyněk Habrnal, lékař z Nového Malína: „Co já vím, tak jen v naší ulici žije šest golfistů. Myslím, že právě Olomoucký kraj je, co se týká golfových hřišť docela bitý, vím o dalších lidech, pro které bude plánovaný areál v Rapotíně zajímavý.“
Architekt Zbyněk Mrkus, který je autorem jedné ze tří studií využití areálu Rapotínské stráně a okolí, naopak golfový areál nedoporučuje. „Udělal jsem si hlubší analýzu. Podobný areál, který měl vzniknout v Jeseníku, začínal s podobnou představou velkorysého řešení a skončil pouze u golfové školy a odpaliště. Další větší areál a na příhodnějším místě je u aglomerace v Olomouci a jeho návštěvnost také není ideální,“ říká Mrkus. Podle něj by měla být při řešení tak rozsáhlého území vyhlášena architektonická soutěž, aby bylo zajištěno nestranné vyhodnocení a maximální kvalita podaných návrhů.
„Záměr využití pozemků, které patří obci, jsme v zastupitelstvu důkladně zvažovali a samozřejmě jsme promýšleli i ekonomickou stránku věci. Podle našich propočtů předpokládáme, že při budování nám pomohou finance z ukládek zeminy, ke kterým dojde v rámci realizace protipovodňových opatření. Poté, co areál bude provozovat golfový spolek, dojde k jistému samofinancování,“ míní starosta Rapotína Pavel Žerníček.
V první etapě budování areálu by mělo vzniknout odpaliště, následně hřiště o šesti jamkách, poté přijde na řadu řešení zóny pro bikros. Ve čtvrté fázi se počítá se stavbou výchovně edukačního centra, na kterém má zájem Olomoucký kraj a na závěr je plánována i výstavba několika bytových jednotek.


Doporučit tento článek přátelům na FacebookuSdílet na Facebooku Poslat známému e-mailem upozornění o tomto článkuUpozornit známého Verze pro tiskTisknout NahoruNahoru

NÁZORY K ČLÁNKU
Redakce Rej.cz není odpovědná za obsah diskuze. Každý přispěvatel nese právní odpovědnost za své zveřejněné názory.

Datum: 15.3.2017 06:47
Titulek: To se dalo očekávat
Autor: Alena
68
...při budování nám pomohou finance z ukládek zeminy, ke kterým dojde v rámci realizace protipovodňových opatření....a pak se bude provoz doplácet z výnosu skládkování odpadu. Co by Rapotín pro golfisty postižené dojížděním do Olomouce neudělal. Jsou to sociální případy a nemají na dojíždění. Golfiště bude prodělečné. Ale ze svých pozic neustoupíme. Naběhli jsme na si na vidle.
Reagovat
Datum: 15.3.2017 06:57
Titulek: Jinde končí, my začínáme
Autor: Bašta
72
http://1url.cz/Yt3NH
Loni se v Česku snížil počet registrovaných hráčů golfu na 56 352. Byl to vůbec první pokles od roku 1989. Navíc některá hřiště začali majitelé zmenšovat či přeměňovat na pastviny a obory....Ale Rapotín se nedá. Půjde statečně proti větru za cenu sebezničení ekonomiky obce. Jak dlouho bude Rapotínu trvat než pozná že šlápl vedle a na koho to pak hodí? Přece na zastupitele kteří golf odhlasovali s tím, že se změnily výchozí předpoklady.
Reagovat
Datum: 15.3.2017 10:53
Titulek: Re: Jinde končí, my začínáme
Autor: Mazec
54
Lze dosti pochybovat o tom, že si zastupitelstvo před hlasováním o golfišti něco zjistilo o úpadku golfu v ČR.
Reagovat
Datum: 16.3.2017 17:29
Titulek: Re: Jinde končí, my začínáme
Autor: alex
42
Dovolím si reagovat na Váš příspěvek o klesajícím počtu registrovaných golfistů a hšišť. V tomto případě mícháte dohromady jablka s hruškama.S tím počtem máte pravdu, ale na druhé straně přibývá amatérských hráčů, kteří nejsou nikde registrovaní a hrají golf při minimálních nákladech pouze rekreačně, a pro především pro tzto hráče by byl tento areál zřejmě určen. Také s těmi hřišti máte pravdu, ale končí tam ,kde jich je velké množství poblíž sebe v jedné lokalitě a hrací poplatky za fee jsou neúměrně vysoké,což´ se šumperska opravdu netýká.
Reagovat
Datum: 15.3.2017 10:49
Titulek: Re: To se dalo očekávat
Autor: VitaOn
40
Nádherně a přesně napsáno.
Reagovat
Datum: 15.3.2017 07:36
Titulek: Souhlasné a nesouhlasné reakce na příspěvky
Autor: Ostrak
47
Souhlasná reakce je jasná, vyjadřuje souhlas s obsahem příspěvku. Nesouhlasná reakce je jen ubohý nezargumentovaný výkřik. Nesouhlasák odklikne jen NESOUHLASÍM aniž by zdůvodnil proč nesouhlasí. Zdůvodnit nesouhlas nemůže, protože nemá žádný argument.
Reagovat
Datum: 15.3.2017 08:51
Titulek: ještě že má kraj zájem
Autor: Robert
42
Takže provedeme inženýrské sítě, samo za dotace, no a protože se to ve finále samo neuživý, tak se z toho ty parcely stejně udělají. Ještě že to máme už zasíťované...
Reagovat
Datum: 15.3.2017 11:35
Titulek: Motocross bez náhrady
Autor: VitaOn
59
Tak jak paní redaktorka napsala v úvodní části článku, tak plánovaná výstavba golfového hřiště rozladila místní příznivce motocrossu. Dovolil bych si to upřesnit. Nerozladila pouze místní, ale nejméně v rámci celé Moravy a Slezska, ale to jen na okraj. K upřesnění bych chtěl uvést, že příznivce motocrossu nerozladil ani tak plán výstavby golfového hřiště, ale spíše to, že v současné době je na Rapotínské stráni motocrossový arál, který se po letech začínal znovu oživovat a využívat, kdy v tom začala Obec Rapotín najednout hledat využití tohoto areálu. Zajímavým způsobem využití areálu našla, kdy namísto stávajícího motocrossu se má stavět golfové hřiště. A nyní to, co nejvíce přízvnivce motocrossu rozladilo. Je to ta skutečnost, že byl motocross zrušen tzv. bez náhrady, prostě se sbalte a jezděte si kde chcete, my už Vás tady nechceme. V této souvislosti bych chtěl ještě připomenout existenci 1 videa. Jedná se o videoprezentaci k přihlášce do soutěže Vesnice roku, kde se Obec Rapotín honosí motocrossovým areálem a přítomností motocrossového klubu na území obce. Video je zde http://www.vemori.cz/rapotin/rapotin.htm , čas 05:08. To bylo v roce 2015 a v roce 2016 už bylo rozhodnuto o zrušení motocrossu.
Reagovat
Datum: 16.3.2017 17:16
Titulek: Re: Motocross bez náhrady
Autor: alex
41
Můj dojem je ten, že pokud jsem někde v pronájmu, tak musím počítat s tím ,že stávající majitel nemovitosti nebo pozemku časem může změnit svůj názor na využití tohoto svého majetku,a prostě ukončí stávající smlouvu a převede tam jiné aktivity, což je zřejmě i tento případ. Myslím si ,že poblíž je několik dalších podobných areálů, např. Mohelnické Lomy, bývalá cihelna v Litovli nebo Dlouhá Loučka, kterémohou stávající motokrosaři využívat.
Reagovat
Datum: 15.3.2017 14:34
Titulek: Obec se pochopitelně chová tržně.
Autor: OKAY
48
Do obecní kasy bude víc sypat golf než motocross. Od zahraničních golfistů budou i valuty. Golfiště bude na světové úrovni v krásném prostředí podhůří Jeseníků s návaznosti na další aktivity v této oblasti. S golfem to je správná volba.
Reagovat
Datum: 15.3.2017 14:39
Titulek: Re: Obec se pochopitelně chová tržně.
Autor: Šulin
38
Reagovat
Datum: 15.3.2017 16:27
Titulek: ťuk do kuličky
Autor: Dušan Masár
43
Zdravím všechny snílky prchavých nápadů. Tak jsme se zasmáli, ale zpět k vážné práci. Doporučuji se smířit v budoucnu i nadále s pravidelnými cestami za golfem do Vésky u Olomouce k Langerovi,atd. Tam je možnost kombinovat golf s tenisem, super. To je realita.
Reagovat
Datum: 15.3.2017 17:28
Titulek: Není cesta zpět
Autor: Tuha
44
Zastupitelstvo rozhodlo - bude GOLF !!! Zpátky ni krok.
Reagovat
Datum: 16.3.2017 06:43
Titulek: Analyza pana Mrkuse
Autor: Martin
52
Dobry den. Me se libi, jak se za vsim hleda jen prani a tunelovani penez v techto prispevcich. Nikdo tady nema zadna fakta a jen tu litaji spekulace. Dale by me zajimaly "hlubsi" analyzy pana Mrkuse. V Jeseniku blahove zacali spravnou cestou, ale bohuzel u techto hranic neni dostatecna zakladna pro tento sport a jeho rozvoj. Potom by me strasne zajimalo, co pan Mrkus mysli tim, ze v Olomouci neni navstevost zajimava? Tuto analyzu vydedukoval kde? Jeste bych se zeptal na otazku. A co mela kazdy rok obec z motorek do obecni kasy?
Reagovat
Datum: 16.3.2017 07:49
Titulek: Re: Analyza pana Mrkuse
Autor: Jenda Benda
54
Dřív neměla obec z motorek nic a teď bude na golf doplácet. A to se přece vyplatí!
Reagovat
Datum: 16.3.2017 17:34
Titulek: Re: Analyza pana Mrkuse
Autor: alex
37
Údržbu a provoz 6 jamkového veřejného hřiště zvládnou 2 zaměstnanci místního obecního úřadu, takže náklady na provoz budou minimální a budou pokryty cenami vstupného do tohoto areálu.
Reagovat
Datum: 17.3.2017 04:50
Titulek: Re: Analyza pana Mrkuse
Autor: Ušš
45
Jo, 2 x 15 = 19
Reagovat
Datum: 16.3.2017 21:05
Titulek: Re: Analyza pana Mrkuse
Autor: Zbyněk Mrkus
36
Dobrý den, pane Martine,
jako jediný ze tří zpracovatelů jsem studii zveřejnil, což bych ze strany obce považoval za samozřejmost. Její netransparentní chování přispívá ke smýšlení, o kterém píšete. Pokud zastupitelé rozhodli vybraný projekt realizovat, tak jako správný hospodář zajisté na základě hlubší znalosti dané problematiky, se kterou nás občany opomenuli seznámit. V tom případě je na místě se ptát, ovšem vedení obce Rapotín. A dovolím si předjímat případnou odpověď: vše bylo projednáno na zastupitelstvu, kde jste měl možnost se k dané věci vyjádřit. Nikde není řečeno, že na jednání bylo pouhých pět občanů, kteří neměli možnost se s pracemi seznámit. Zastupitelstvo rozhodlo, sorry jako.
Stále zastávám názor, že veřejná výstavba má být realizována na základě architektonické soutěže. Ta je zárukou odbornosti, nestrannosti, transparentnosti a zajistí diskuzi s veřejností. Ani jedno se bohužel nestalo.
Reagovat
Datum: 17.3.2017 15:04
Titulek: Re: Analyza pana Mrkuse
Autor: Martin
39
Pane Mrkusi. Neodpovedel jste ani na jednu moji otazku, ktera tam byla napsana. Ty vase analyzy Jeseniku a Olomouce bych stale rad videl. Ze si obec dela ze svymi pozemky co chce, je na ni. Od toho tam byli zvoleni zastupitelé a vedeni. Konecne tady muze vznikat neco smysluplneho a doufam, ze to bude pokracovat. Jinak bylo jasny, ze nekterym lidem toto bude lezet v zaludku, protoze tuto trat vyuzivali vlastne zadarmo a nikomu to nevadilo. Nemuzete se vzdy zavdecit kazdemu, ale pokud tu vznikne neco noveho a funkcniho. Budme za to radi.
Reagovat
Datum: 18.3.2017 15:44
Titulek: Re: Analyza pana Mrkuse
Autor: Zbyněk Mrkus
37
Dobrý den, pane Martine.
Mezi slušné vystupování považuji uvést v příspěvku celé své jméno. Do začátku bych rád zdůraznil, že nekritizuji golf jako takový, nýbrž vedení obce a její způsob jednání v této kauze. Existuje STRATEGICKÝ PLÁN ROZVOJE OBCE, který je závazným dokumentem pro rozhodování samosprávy a ÚZEMNÍ PLÁN OBCE, který je dokonce právně vymahatelným dokumentem, určujícím chování samosprávy při rozvoji sídla. Nemáte pravdu, že obec se svým majetkem může nakládat, jak se jí zachce. V úvodním článku při použití novinářské zkratky paní redaktorky se odkazuji na SWOT analýzu STRATEGICKÉHO PLÁNU ROZVOJE OBCE RAPOTÍN pro roky2014 až 2020, která v daném bodě říká, že obec by se měla účastnit jako partner a ne investor. Z prostého důvodu. V dohledné době bude ukončena činnost skládky, ze které obci plyne značná část rozpočtu a snahou obce by mělo být tento deficit nahradit. Ve zmiňovaném dokumentu je dokonce uvedeno jakým způsobem. Realizace a provoz golfového hřiště je v rozporu s tímto doporučením a ze strany vedení bych očekával předložení pádných argumentů, proč tak činí. Proto zveřejnění tvrdých čísel z mé strany považuji za neuvážlivé. Dalším bodem při rozhodování samosprávy je spoluúčast obyvatel, která je v našem případě tragicky nízká. Jak jsem se dočetl v jiném příspěvku, nápad sepsání petice považuji za zcela opodstatněnou reakci. Pokud jsem se chtěl svým návrhem někomu zavděčit, tak obyčejnému občanu Rapotína, který se stává při současném stavu rukojmím, s výhledem dlouholetého manka v obecní pokladně. Zda trať do dnešní doby někdo užíval takřka zadarmo, bylo to za plného vědomí obce. Jsem nakloněný konstruktivní diskuzi, která by měla podle mého názoru proběhnout na zasedání zastupitelstva. Zde se snad dozvíme, jak se to má s výstavbou edukačního centra a bikrosové zóny, jejíž autor o daném úmyslu nebyl informován.
Reagovat
Datum: 19.3.2017 04:55
Titulek: Re: Analyza pana Mrkuse
Autor: Miloš
44
Rapotín za pár let zahyne na úbytě. Nebude mít 20 milionů ze skládky a 10 milionů bude doplácet na golf. Celkový deficit 30 milionů ročně. Tak skončí Rapotín.
Reagovat
Datum: 19.3.2017 12:14
Titulek: Re: Analyza pana Mrkuse
Autor: aNONYM
37
A čísla příští sportky byste nevěděl?
Reagovat
Datum: 20.3.2017 14:06
Titulek: Re: Analyza pana Mrkuse
Autor: Zbyněk Mrkus
34
Dobrý den, pane Martine.
Mezi slušné vystupování považuji uvést v příspěvku celé své jméno. Do začátku bych rád zdůraznil, že nekritizuji golf jako takový, nýbrž vedení obce a její způsob jednání v této kauze. Existuje STRATEGICKÝ PLÁN ROZVOJE OBCE, který je závazným dokumentem pro rozhodování samosprávy a ÚZEMNÍ PLÁN OBCE, který je dokonce právně vymahatelným dokumentem, určujícím chování samosprávy při rozvoji sídla. Nemáte pravdu, že obec se svým majetkem může nakládat, jak se jí zachce. V úvodním článku při použití novinářské zkratky paní redaktorky se odkazuji na SWOT analýzu STRATEGICKÉHO PLÁNU ROZVOJE OBCE RAPOTÍN pro roky2014 až 2020, která v daném bodě říká, že obec by se měla účastnit jako partner a ne investor. Z prostého důvodu. V dohledné době bude ukončena činnost skládky, ze které obci plyne značná část rozpočtu a snahou obce by mělo být tento deficit nahradit. Ve zmiňovaném dokumentu je dokonce uvedeno jakým způsobem. Realizace a provoz golfového hřiště je v rozporu s tímto doporučením a ze strany vedení bych očekával předložení pádných argumentů, proč tak činí. Proto zveřejnění tvrdých čísel z mé strany považuji za neuvážlivé. Dalším bodem při rozhodování samosprávy je spoluúčast obyvatel, která je v našem případě tragicky nízká. Jak jsem se dočetl v jiném příspěvku, nápad sepsání petice považuji za zcela opodstatněnou reakci. Pokud jsem se chtěl svým návrhem někomu zavděčit, tak obyčejnému občanu Rapotína, který se stává při současném stavu rukojmím, s výhledem dlouholetého manka v obecní pokladně. Zda trať do dnešní doby někdo užíval takřka zadarmo, bylo to za plného vědomí obce. Jsem nakloněný konstruktivní diskuzi, která by měla podle mého názoru proběhnout na zasedání zastupitelstva. Zde se snad dozvíme, jak se to má s výstavbou edukačního centra a bikrosové zóny, jejíž autor o daném úmyslu nebyl informován.
Reagovat
Datum: 16.3.2017 08:56
Titulek: Bez titulku
Autor: Martin
40
Vy jste teda vestec.
Reagovat
Datum: 17.3.2017 06:51
Titulek: Rozhled golfový
Autor: Mišek
40
Reagovat
Datum: 17.3.2017 10:22
Titulek: Můj názor
Autor: Motorkář i golfista
43
Zrušit unikátní trať a postavit golfový hřiště je podle mě jen rozmar pár jedinců, kteří už vidí svůj záměr a budoucí tok peněz. Nahradit něco funkčního něčím jiným nezlepšuje okolí spíš rozděluje společnost. Nic proti golfu, ale najdete si jiný místo! Existuje nějaká petice proti výstavbě?
Reagovat
Datum: 17.3.2017 10:38
Titulek: Re: Můj názor
Autor: aNONYM
45
A co je na té trati tak unikátního?
Reagovat
Datum: 22.3.2017 07:47
Titulek: Re: Můj názor
Autor: Josef
42
V Šumperku už nám to tak udělali s koupalištěm, místo koupaliště pro stovky lidí, máme rampy pro několik nadšenců...a taky žádná petice...
Reagovat
Datum: 17.3.2017 16:27
Titulek: Motocross a golf ...
Autor: Zbyněk Habrnal
39
Vidím, že se nám druhé kolo debaty zdárně rozjíždí. Přátelé položme si ma misku vah asi toto - kolik lidí ze Šumperka a okolí se může realizovat v rámci motocrossu ? Zejména by mě zajímal pohled na finanční stránku, když byl golf označován jako sport pro snoby a zbohatlíky. A na druhé straně , kolik by si mohlo přijít zahrát do Rapotína lidí golf ?
Myslím , že hodně a jistě by to přineslo vyžití více lidem než ony motorky ....
Reagovat
Datum: 18.3.2017 06:58
Titulek: Re: Motocross a golf ...
Autor: Otrk
43
Snobi a zbohatlíci v dnešním tržním systému? To není možné. A nakonec, kdo chce zbohatnout má ring volný. Zase se zde objevuje závist. Socky náš stát nebude za ručičku vodit na golf. Podívejte se jak mají lidé narvané vozíky v supermarketech. Na to upozorňuje nedávno i genius Marek Benda. Takže lidé na golf mají, jen si sedí na penězích.
Reagovat
Datum: 18.3.2017 09:20
Titulek: Re: Motocross a golf ...
Autor: Zbyněk Habrnal
45
.... souhlasím, protože je to jen o stupnici hodnot a preferencích. Zdejší hřiště vzhledem v "velikosti " a lokalitě a cekovému pojetí bude mít ceny velmi příznivé k rodinným rozpočtům. Dívejme se , přátelé , na věc pozitivně. Golfové hřiště může přinést i zvýšení turistického ruchu.A s tím souvisí ekonomický přínos pro region všeobecně.
Reagovat
Datum: 18.3.2017 13:05
Titulek: hotel GOLF *****
Autor: Zlosyn z Losin
46
Lidé, kteří nakupují v marketech na 14dní a více, mají většinou plný nákupní koš, zvláště když v domovské obci nemají žádnou prodejnu. Trochu laciný mustr na blahobyt a spokojeného občana.
Reagovat
Datum: 19.3.2017 06:26
Titulek: Re: hotel GOLF *****
Autor: vojta
36
Panečku, to je blábol...vy kupujete třeba pečivo na 14 dní? A myslíte, že ty koše mají pouze chudí osadníci z těch několika míst bez obchodu? Nespokojenost lidí není dána nákupním košíkem, ale otrávenou pasivitou a nechutí akceptovat nové věci...třeba golf. A o svůj blahobyt by se měl každý postarat sám, mustr k tomu není třeba.
Reagovat
Datum: 19.3.2017 06:50
Titulek: Re: hotel GOLF *****
Autor: Auš
36
Když budou lidi hrát golf budou mnohem šťastnější, veselejší a spokojenější. Blahobyt je všude na dosah ruky, jen nebýt líný a nebát se nového přístupu k životu. Plňte koše v supermarketu na jednu polovinu a budete mít na golf a ještě vám zbude a nebudete obézní.
Dopoledne do 12hod vás možná nechá elita za pár stovek pinknout někde v rohu hřiště a odpoledne nastoupí vysmátý extra klub, protože nemusí jezdit do Olomouce. Mějte s profíky trochu sociální cítění a ušetřete jim ježdění do Olomouce. Podpořte golf na úkor tržeb supermarketů.
Reagovat
Datum: 19.3.2017 06:09
Titulek: Re: Motocross a golf ...
Autor: X
58
Že si to ti chudí golfisté nezafinancují sami ? Je to jak s ČT tam se chudí golfisti koukaj ( ČT za přenosy platí a sledovanost minimální)jak se klackem mlátí do míčku za miliony ale je to sport.
Reagovat
Datum: 19.3.2017 07:02
Titulek: Re: Motocross a golf ...
Autor: Nind
46
Mlátit klacekm do ležícího míčku, to je sport? Kopání brambor motykou je fyzicky náročnější a dobrodružnější!!! Golfisti jsou tělesní zakrnělci neschopni sportovního pohybu. Udělá někdo z nich kotoul? Těžko. Z golfistů by vojáky nevybrali. Sport chce pohyb a ne přešlapování na místě!!! To už i kulečník je lepší. Motocross je fyzička a pohyb. Posaďte golfistu na motorku a bude hotový. KAŽDÝ motorkář zvládne golf levou zadní. Golfisti tělesně zdegenerovali a degeneraci chtějí šířit mezi ostatní i mladé občany.
Reagovat
Datum: 19.3.2017 11:37
Titulek: Re: Motocross a golf ...
Autor: Martin
35
Tohle je opravdu názor znalce. Nejlepší golfista všech dob Tiger Woods prodelal vycvik Seal a US NAVY. Jinak Rickie Fowler jezdi ve volnem case take motokross a ja to neodsuzuju jako vy. Kazdy sport ma neco do sebe.
Reagovat
Datum: 19.3.2017 12:17
Titulek: Re: Motocross a golf ...
Autor: aNONYM
34
Motorkáři by s těmi svými věčně špinavými prackami neměli mít na golfové hřiště vůbec přístup.
Reagovat
Datum: 26.3.2017 15:07
Titulek: Re: Motocross a golf ...
Autor: LH
49
Já osobně bych byl pro srovnání zimaku se zemí protože hokej nehraju, fotbalovej stadion rozorat a nasadit brambory, ty jím, na sjezdovkach nasadit stromy, v bazenech chovat ryby.... Je to pouze o tom že na odpovednych mistech nesedi zrovna někdo kdo by měl k motokrosu blízko, nejde to ale právě z toho odpovedneho mista dělat tím zpusobem že tohle mě nezajímá tak to zruším, to pak není člověk na správném místě.
Reagovat
Datum: 19.3.2017 10:24
Titulek: Mlátit klackem do míčku ????
Autor: Zbyněk Habrnal
36
Tak tento příspěvek od zdegenerovaných golfistech a užasných motorkářích je fakt směšný ! Už jste šel někdy golfový turnaj 18 jamek v poledním žáru ? Změnil byste názor , že je to procházka nějakých líných lidí. Vaše neznalost reálné situace je asi malou omluvou. Co říkáte na to, že třeba Roman Šeberle si zvolil golf jao svůj nynější sport č.l. ? Taky Vám připadá líný a zdegenerovaný ? Aproppos, golf vyžaduje taky trošku i talent, takže řeči o tom, že motorkáři to zvládnou levou zadní jsou trošku mimo realitu. Ono to není tak snadné , jak se zdá.Hezký víkend a více pohody v duši i srdci ....
Reagovat
Datum: 19.3.2017 15:17
Titulek: Re: Mlátit klackem do míčku ????
Autor: Semelák-profi
46
Šeberle je už invalida? Pro chudý nesolventní lid doporučují hrát pozapomenutou hru SEMELA neboboli ŠPAČEK, pokud to někomu něco říká. Je to 100 krát lepší a náročnější jako golf a hrát se to dá všude a s výbavou, kterou si udělá každý sám.
[DOC]Pravidla hry „ Semela-biza-dera
www.svazskautu.cz/oznamovatel/2011-spacek-2011/pravidla-spacek2011.doc
http://1url.cz/bt34B
Golf je proti tomu pomalé, nákladné a honosné umírání. Golfisté by SEMELU fyzicky ani duševně nezvládli. Aspiruji na funkci ředitele SEMELA-KLUBU.
https://www.youtube.com/watch?v=Nm3jhecZwBA -
jedna z mnohých variant hry
Reagovat
Datum: 19.3.2017 16:12
Titulek: Re: Mlátit klackem do míčku ????
Autor: Semelák-profi
47
https://www.youtube.com/watch?v=CH24NTbOhY4
Gerontům-Golfistům by se zapotily podvlíkačky. Vyťuknout špačka do výšky a odpálit ho dál je mnohem náročnější na bystrost a koordinaci pohybů náročnější než mlátit do ležícího míčku certifikovanou holí. Golfisti zabalte to. Špaček se dá hrát VŠUDE !! A nepotřebujete to udržované a dotované hřiště za miliony.
Reagovat
Datum: 19.3.2017 16:36
Titulek: Re: Mlátit klackem do míčku ????
Autor: aNONYM
36
Běž s tou trapárnou už někam, komiku.
Reagovat
Datum: 19.3.2017 16:40
Titulek: Re: Mlátit klackem do míčku ????
Autor: Lipoš
49
Až se jednou trefíš do letícího špačka tak se ozvi samozvanče.
Reagovat
Datum: 20.3.2017 14:01
Titulek: Re: Mlátit klackem do míčku ????
Autor: aNONYM
36
Raději bych trefil letícího Lipoše.
Reagovat
Datum: 19.3.2017 16:37
Titulek: Re: Mlátit klackem do míčku ????
Autor: Tamtam
45
Mladí golfisti - to jsou machři, tam něco dělají pro mládež-nepotřebují na to nic a zájem děcek je a to je důležité. Golf Rapotín? Pro pár snobů, kterým se nechce jezdit do Olomouce.
http://skautbrnenec.blog.cz/1612
Reagovat
Datum: 20.3.2017 07:01
Titulek: Re: Mlátit klackem do míčku ????
Autor: X
57
Ten tvůj major určitě není líný a zdegenerovaný určitě by se našlo jiné přirovnání. Ale neměl by být spíš v armádě (ta je placena z našich daní)a oplatit společnosti (třeba trénovat v Dukle) že mu financovala jeho sportovní úspěchy (ty nikdo nezpochybňuje).Ten golf po službě :-)))
Reagovat
Datum: 23.3.2017 10:11
Titulek: Proč hrát golf.
Autor: Zdeněk Santner
35
Golf je možné hrát od dětství bez omezení horní věkové hranice. Na rozdíl od jiných sportů zde nejsou prioritní fyzické dispozice, ale pouze celková fyzická pohoda. Golf rovnoměrně zatěžuje pohybový aparát člověka a prospívá jeho vývoji či udržování kondice. V amatérské podobě nevyžaduje žádné extrémní vypětí či přepínání netrénovaného svalstva a výsledkem hry může být, jen zdravá únava. Pozitivem je i to, že nehrozí žádný úraz jako v jiných sportech.
To vše stojí za přemýšlení!

Reagovat
Datum: 23.3.2017 12:11
Titulek: Re: Proč hrát golf.
Autor: Jenda Benda
44
Reagovat
Datum: 23.3.2017 16:47
Titulek: Re: Proč hrát golf.
Autor: alex
35
Musím s Vámi jen souhlasit, vrlmi dobře napsáno. Já hraji golf jako amatérský hráč pouze rekreačně a začal jsem s ním v 45 letech poté ,co jsem byl nucen ukončit aktivní tenisovou kariéru z důvodu opakovaného zranění ramene.Na této úrovni je to sport opravdu nenáročný a vhodný pro každého, kdo má rád pohyb v přírodě a na čerstvém vzduchu.
Reagovat
Datum: 23.3.2017 14:28
Titulek: Zahrejte si golf v pohodlí domova
Autor: Aleš
37
Reagovat
Datum: 25.3.2017 09:56
Titulek: Bez titulku
Autor: jack
33
Slyšel jsem, že si najali dotační znalce z Loučné, nějakého Semtnera a Třísku.
Reagovat

CD FLEKSIBLE ZADARMO


Hrajte s REJEM o debutové album skupiny FLEKSIBLE, které muzikanti pokřtí tento týden ve středu před šumperským divadlem. Stačí, když pošlete správnou odpověď na soutěžní otázku a budete mít špetku štěstí při losování. Příští týden zveřejníme jméno šťastlivce, který získá podepsané CD zadarmo.

Soutěžní otázka:

Podle čeho vznikl název kapely Fleksible?

A) podle hudebního stylu ze 70. let
B) podle příjmení zpěváka Radka Fleka
C) podle slavné písně Deep Purple

Odpovědi posílejte do čtvrtka jako SMS ve tvaru ODPOVĚĎ, JMÉNO, BYDLIŠTĚ na číslo 605 854 541. (Cena jedné SMS odpovídá standardní textové zprávě dle ceníku vašeho tarifu.)

VYHODNOCENÍ

Vstupenku na YOUSHOW s DenisemTV, Pjayem a Naty, která se uskuteční v KD Zábřeh v sobotu 16. prosince, vyhráli Filip Drozd ze Šumperka, Vendula Chlupová z Libiny, Josef Haramia ze Šumperka a Radek Vevoda z Chromče.
Blahopřejeme! Výhra na vás čeká v pokladně IC Zábřeh (v budově kulturáku).