ZPRAVODAJSTVÍ

Plánovaný golfový areál v Rapotíně budí vášně

7. března 2017, 10:00, Hana Písková
Rapotín - Pro golfový areál namísto motokrosové Rapotínské stráně se rozhodlo zastupitelstvo Rapotína. Ambiciózní projekt, který má podle plánu lákat ke sportu místní obyvatele i turisty, rozesmutnil příznivce motokrosu, některé architekty i příznivce komunitního plánování.

 „Náš záměr je jasný, vybudovat areál pro širokou veřejnost. Víme, že na Šumpersku už je základna lidí, kteří musejí za golfem dojíždět do Olomouce. V plánu je golfová akademie pro malé děti, a navíc ten areál nebude sloužit jen golfistům, ale bude vhodný i pro bikros a další sporty. Odmítám argumenty, že tyto sporty jsou určeny jen bohatým lidem,“ říká starosta Rapotína Pavel Žerníček.
Jeho nadšení pro vizi podhůří Jeseníků jako zelené oázy pro vyznavače golfu nesdílí lidé ze spolku, který tu léta pořádal motokrosové závody i tábory pro děti. „Ještě při natáčení propagačního videa v době, kdy obec usilovala o titul Vesnice roku, se zastupitelé pyšnili našimi motokrosovými aktivitami jako něčím výjimečným. Teď se mluví o tom, že motokros zdejším obyvatelům vadí kvůli hluku, přitom jsme nikdy žádnou oficiální stížnost, že bychom někomu vadili, nedostali,“ říká zástupce motokrosových nadšenců Martin Kobza. Zdejší motokrosový klub čítá čtyřicet členů, většinu z nich tvoří děti od šesti do patnácti let.
Dalším člověkem, který nepatří k příznivcům golfového areálu, je místní architekt Zbyněk Mrkus. „Jako jeden z oslovených architektů jsem názor vyjádřil ve své studii. Myslím, že toto území by mělo zůstat otevřené co nejvíce lidem, jejich volnočasovým aktivitám například v podobě cyklistiky. Já osobně jsem také zastáncem pokračování v tradici motokrosu,“ říká architekt.


Doporučit tento článek přátelům na FacebookuSdílet na Facebooku Poslat známému e-mailem upozornění o tomto článkuUpozornit známého Verze pro tiskTisknout NahoruNahoru

NÁZORY K ČLÁNKU
Redakce Rej.cz není odpovědná za obsah diskuze. Každý přispěvatel nese právní odpovědnost za své zveřejněné názory.

Datum: 7.3.2017 10:11
Titulek: jsem pro golf!
Autor: aNONYM
23
Místo řevu a smradu z motorek zdraví prospívající golf. Tak je to správně. Co se týká nákladů, je golf srovnatelný s lyžováním, motorky stojí jistě víc, takže oproti nim je golf lidový sport.
Reagovat
Datum: 7.3.2017 12:14
Titulek: Golf ne!
Autor: Kamil_k4
10
Tož nic,prodám tenisovou raketu,běžky,silniční kolo(po cyklostezkách se s tím stejně jezdit nedá....) a začnu zhánět golfové hole....

Nezapomeňte na velké parkoviště pro auta......golfista nepřijede na kole ani vlakem(viz.elektrifikace do Koutů).
Reagovat
Datum: 7.3.2017 12:30
Titulek: Re: Golf ne!
Autor: Anonym
10
A na motokross jezdite na kome????
Reagovat
Datum: 8.3.2017 00:19
Titulek: Ano,na motokross na kole....
Autor: Kamil_k4
10
Ano,na kole s baťůžkem a foťákem.....
Reagovat
Datum: 7.3.2017 13:50
Titulek: Re: Golf ne!
Autor: aNONYM
15
Ale jo, já jen srovnávám alternativy. A golf mi vychází o hodně líp. Hrát se dá celou sezónu, od rána do večera a hlavně je to aktivní sport pro „masy“ hraný na (relativně) čerstvém vzduchu. Jste venku, nachodíte pár kilometrů a protáhnete tělo. Podle mě lepší než 2x za rok čumět na smrdící motorky.
Reagovat
Datum: 8.3.2017 00:25
Titulek: Dopadne to jako baseball v Temenici
Autor: Kamil_k4
Je to lokalita naprosto mimo civilizaci.......aby tam lidé chodili....."odpočívat,relaxovat",musí být lokalita dostupná(blízko městské zástavbě,v dosahu MHD.....atd.)
Reagovat
Datum: 8.3.2017 11:23
Titulek: Re: Dopadne to jako baseball v Temenici
Autor: aNONYM
10
Třeba olomoucké hřiště je vzdáleno cca 10km od Olomouce. Mírně odlehlá poloha je výhoda. MHD bych neřešil, pochybuju, že někdo pojede s bagem a dalším vybavením busem :)
Reagovat
Datum: 8.3.2017 12:26
Titulek: To je právě ono
Autor: nešumperák
10
Hlavně bez aut.....něco podobného jako Bludoveček....hurá do přírody,ale s autem.....
Reagovat
Datum: 8.3.2017 12:38
Titulek: Re: To je právě ono
Autor: aNONYM
12
Na Bludoveček chodím a sem tam tam auto projede, ale těch pěších výletníků je daleko víc, takže vás pesimismus nesdílím.
Reagovat
Datum: 11.3.2017 06:38
Titulek: Re: Dopadne to jako baseball v Temenici
Autor: Huhumil
Golf je synku jiný level a byznys. Golf by URČITĚ prosperoval a přitáhl lidi. Je to velmi dobrý projekt.
Reagovat
Datum: 8.3.2017 13:36
Titulek: Re: jsem pro golf!
Autor: Kobza Martin
14
No s tím smradem a kraválem nemáte tak zcela pravdu! Golfové hřiště je třeba sekat (benzínové sekačky) a to hodně často (6x týdně) dále hnojit a to razantně. Vycházím z technických požadavků na údržu golfového hřiště. Takže nejde jen o pinkání do míčků ale dle stanoviska provozovatelů golfových rezortů o celotýdenní dřinu od března do října.Takže ten klid a pohoda zase tak na místě není.
Reagovat
Datum: 8.3.2017 14:34
Titulek: Re: jsem pro golf!
Autor: aNONYM
No jo, to je určitě pravda, ale řekl bych, že existuje nějaká speciální tráva, která nepotřebuje sekat tak často, alespoň na fárvejích, green chce asi upravovat častěji.
Reagovat
Datum: 13.3.2017 07:49
Titulek: Re: jsem pro golf!
Autor: Mája
aNNONYM vlastní stádo speciálních golfových ovcí-střihaček produkujících protiskluzové minibobky. Ty bude naháňat a vyháňat v případě potřeby sestřihu greenu. Na přilehlé golf-salaši bude vyrábět a prodávat golf-žinčicu a golf-oštěpky. Kromě toho bude při návštěvách VIP-golfistů preludovat na fujaru připojenou do internetu. Bača aNONYM je nový fenomén v golfové branži.
Reagovat
Datum: 13.3.2017 13:24
Titulek: Re: jsem pro golf!
Autor: aNONYM
Vás znám z návštěny u mě s putýnkou pro ty ovčí bobky, že to dáváte děckám do polívky a ke kaši. Pamatuju na vaši vděčnost, když jsem vás nechal si ty bobky posbírat. To bylo radosti. Viděl jsem, jak si hned mažete vzorek na chleba a blaženě pomlaskáváte při požívání tohoto božího daru. Chápu, že se teď bojíte hladu, ale nebojte, vždy vám něco odložím.
Reagovat
Datum: 8.3.2017 14:59
Titulek: Re: jsem pro golf!
Autor: Jarmila
A pěšky tam lidi určitě chodit taky nebudou...
Reagovat
Datum: 11.3.2017 07:08
Titulek: Re: jsem pro golf!
Autor: Ažtakto
http://www.ostravice-golf.cz/ceniky/cenik-hotel/
A vůbec nemusíte jezdit na noc domů. Můžete použít všech služeb, které golfová infrastruktura nabízí.
Reagovat
Datum: 8.3.2017 17:08
Titulek: Re: jsem pro golf!
Autor: VitaOn
12
Řev motorek je pouze subjektivní a z řad odpůrců hodně zneužívaný názor. Každá motorka, která je uváděná na trh v EU, což jsou i všechny MX motorky, musí splňovat a také splňují normy emise hluku pro dané zařízení. A to že tyto motorky emise hluku splňují je skutečnost, která je na závodech ověřována měřením hluku každého stroje. To bychom mohli také zakázat všechny auta, sekačky a podobné stroje a ve finále postřílet všechny ptáky, protože ti také určitým způsobem pro někoho produkují "hluk".
Reagovat
Datum: 10.3.2017 09:39
Titulek: Re: jsem pro golf!
Autor: ondoň
a teď ještě tu o červené karkulce :-)
Reagovat
Datum: 11.3.2017 06:40
Titulek: Re: jsem pro golf!
Autor: Mašla
Vyhoď ty hrkače do šrotu.
Reagovat
Datum: 13.3.2017 07:39
Titulek: Re: jsem pro golf!
Autor: ZUBR
aNONYM vypadá jako dobře rozcvičený roztleskávač. Za odměnu může dostat funkci sběrače míčků na hřišti.
Reagovat
Datum: 13.3.2017 13:18
Titulek: Re: jsem pro golf!
Autor: aNONYM
Vždy mě pobaví výkřiky zoufalců bez argumentů :)))
Reagovat
Datum: 14.3.2017 04:49
Titulek: Re: jsem pro golf!
Autor: Duša
Např. Habrnalovců bez veřejně na internetu pověšeného projektu.
Reagovat
Datum: 7.3.2017 12:28
Titulek: Golf
Autor: Anonym
13
Ja jsem take pro golf. Nemyslim si, ze je na miste chlubit se spolkem o 40 lidech, ktery muze vystridat sport, ktery mohou hrat lide v kazdem veku a vetsinou obsahuje 200-300 clenu. Kolik deti zacne tento sport bez zadnych velkych investic hrat. V ostatnich koutech republiky uz maji golf ve skolach misto telocviku.
Reagovat
Datum: 8.3.2017 17:00
Titulek: Re: Golf
Autor: VitaOn
12
Motokrosový spolek má skutečných reálných 40 členů, golfový spolek v Rapotíně nemá ani těch hypotetických 200-300 členů jak uvádíte a myslím si, že ani mít nikdy nebude. Vycházím pouze z toho, že golfové hřiště obdobných parametrů bylo před pár lety vybudováno na Jesenicku a v současné době zeje prázdnotou a členy tedy asi nemá, jak bylo v jednom článku na jiném serveru uvedeno, o golf takový zájem není, jak je všude prezentováno. Na základě čeho je zde prezentováno, že o golf v Rapotíně bude takový zájem, aby to obec stálo 15 mil. korun? O žádném průzkumu mezi občany nevím a to jsem přímo z Rapotína. Pokud vím, tak o golf v Rapotíně má zájem jeden z občanů Bludova, jistý p. H., který byl pasován na specialistu na výstavbu golfových hřišť na základě postaveného antukového tenisového kurtu.
Reagovat
Datum: 9.3.2017 17:13
Titulek: Re: Golf
Autor: alex
S dovolením upravím několik polopravd, na Jesenicku hřiště vybudované není ,pouze cvičné odpaliště, dále by se zřejmě jednalo o hřiště veřejné, takže nemusíte být registrovaným členem klubu, aby jste si mohl zahrát,navíc hřiště budou využívat hráči ze šírokého okolí,já bydlím v Zábřehu a dojíždění do Olomouce je opravdu daleko, a Vámi zmiňovaný pan H. je členem GC Kořenec, kde působí jako profesionální hráč a trenér a s výstavbou hřišť již má nějaké zkušenosti,navíc se má jednat pouze o 9 jamkové.
Reagovat
Datum: 10.3.2017 07:36
Titulek: Re: Golf
Autor: Tiger Wooods
Vaše informace o "hřišti" obdobného charakteru v Jeseníku , že zavádějící. Tam je toliko cvičné odpaliště a puttovací green.... Takže leigitmní hřiště v naše regionu není a to je škoda. Rozhodně by to přispělo k atraktivitě i z hlediska cestovního ruchu.Navíc destinace Jeseníka je , žel, nepříliš šťastná , jak je odříznut Sedlem, tím pádem naopak zde u nás v okolí Šumperka máme mnohem větší dostupnost pro zájemce ze širokého okolí. A věřte mi , že jsou. Vaše závěrečná věta o jistém panu H. z Bludova je již trošku mimo seriozní argumentaci. Hezký den a nám golfistům snad brzy v Rapotíně " Hezkou hru !"
Reagovat
Datum: 7.3.2017 17:18
Titulek: Přírodě přátelské golfové hřiště
Autor: Josef H
Pokud obecní golfové hřiště, tak musí být ekologické. Běžná golfová hřiště používají strašně moc pesticidů.
Reagovat
Datum: 8.3.2017 12:31
Titulek: Bez titulku
Autor: Jarmila
A to bude minigolf? :)
Nejsem odborník na golf, ale golfová hřiště mají snad dané parametry... nepustí si tam každého, atd. V Rapotíně to bude jinak a pro široké masy?
Reagovat
Datum: 8.3.2017 12:39
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: aNONYM
Někde smí jen členové, jinde i veřejnost. Pochybuju, že v Rapotíně to bude soukromý klub pro pár hráčů. To by byla chyba.
Reagovat
Datum: 8.3.2017 14:50
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Martin
Soukromé resorty v České republice už vymizely. Snaží se tu golf co nejvíce zpřístupnit veřejnosti, jak je tomu např. V USA, kde je to volnočasová aktivita pro velké množství populace.
Reagovat
Datum: 8.3.2017 15:05
Titulek: no nevím...
Autor: Rapotíňák
13
Nějak zde chybí informace, kdo to celé zaplatí a kdo to bude provozovat. Také zde chybí informace, že, jen tak mimochodem, se tam mají postavit rodinné domy (24 parcel). Jen vybudování základní infrastruktury bude v řádu desítek milionů. Zatím to vypadá na další tunel na obecní finance Rapotína. Kdo si vzpomene na projekt Golf Jeseníky, který měl být u Velkolosinského zámku? Momentálně vše v konkurzu, a pohrobci se snaží změnit územní plán tak, aby se mohlo komerčně stavět...
Reagovat
Datum: 8.3.2017 15:25
Titulek: Re: no nevím...
Autor: VitaOn
18
Kdo to zaplatí? Hřiště má být postaveno nákladem 15 mil. korun z rozpočtu Obce Rapotín. Co se týká využitelnosti ze strany "širokých mas" tak jedno takového hřiště už mají u Jeseníku. Zeje prázdnotou a z původně plánovaného rozšiřování bylo pro nezájem upuštěno. Zřejmě má pan starosta na základě provedeného průzkumu mezi obyvateli zjištěno, že v Rapotíně se golf hrát bude. Názor, že se asi připravuje vyvedení majetku obce se přímo nabízí.
Reagovat
Datum: 8.3.2017 18:45
Titulek: Bez titulku
Autor: Miroslav Slončík
10
Komunisté měli vždy problém s golfem . Nejraději by tam s panem architektem postavili Šumperáky a pod balkóny jim umístili motokrosovou dráhu . Opravdu skvost a ekologie !!
Už se těším až si zahraji s dětma a kamarády .
Reagovat
Datum: 8.3.2017 19:01
Titulek: Bez titulku
Autor: Dennis Vagner
Tak a on je Bolshevik?typicka Ceska natura kdyz me ta vystavba za pul miliardy nevysla tak at jim to taky nevyjde,nechapu proc se ho nekdo pta na jeho nazor.V Spk neni Nic zdechl tu pes tak drzim palce starostovi Rapotina ze dal zelenou tomuto projektu a Ne stavbe tech sumperaku
Reagovat
Datum: 9.3.2017 10:13
Titulek: Bez titulku
Autor: Miloš
Co se divíte...motorky obtěžují bývalého starostu Ing.M,který si na Domkách postavil své sídlo tak to takhle vyřešil přes staré vazby ke svému prospěchu a na ostatní ho nezajímají.
Reagovat
Datum: 10.3.2017 00:18
Titulek: Bez titulku
Autor: cozik alesd
17
Dobrý den,
předem upozorňuji,že golf hraji více jak 12 let a jsem z Bludova.Těch golfistů kolem Šumperka je opravdu mnoho,setkávám se s nimi na turnajích a znám je osobně a většina je registrována na Kořenci(třeba rodina Bankova),několik v Olomouci ,minimálně desítka Unu,já osobně s potomky v Nebeské Rybné u Žamberka,kde jsou poplatky opravdu nízké-pro děti členské poplatky 500 ročně.pro mně 2000.Takže si udělejte obrázek jestli to musí být drahý sport.Celkem slušné,i když ohrané hole se dají pořídit cca za 3000, triko kalhoty a můžete jít hrát.Chápu,že obrázek golfu pro nezasvěcené dělají někteří zbohatlíci,kteří machrují avětšinou ani hrát moc neumějí,ale věřte,že většina je úplně normálních a stejně bohatých jako čtenáři.Kritici golfu by si měli golf vyzkoušet(pro mně je to opravdu nádherný sport,kdo nezkusil nemůže pochopit,že když ráno stojíte sám na první jamce a je čerstvo ,před vámi jen míček,vy a jamka a je jen na vás jak jamku zahrajete a je to přesně,jak vy chcete...ten pocit nejde popsat.
Golf ve světě je vnímán(obzvlášť na Britských ostrovech a v USA),jako sport pro všechny.Pořád v mysli vidím dědečka s babičkou tak kolem sedmdesáti let ,jak si ve Skotsku kolem moře,za větru jako blázen, jdou odpoledne zahrát svých devět jamek.
Ještě několik slov o Rapotíně-můj názor je a na rozdíl od některých výše píšících,trošku znám poměry na jiných hřištích,myslím že hřiště bude velice dobře prosperovat,jak na úrovni klubové,tak i v návštěvnosti,vzhledem k jedinému hřišti v okruhu 60-70km,tak i již v poměrně velkému počtu aktivních hráčů v okolí.Podívejte se na počet hřišť kolem Hradce Králové a Pardubic ,v okruhu CCa 50km je minimálně 8-10 hřišť a všechny fungují.A to ještě musím připomenout vzhled-vždyť hřiště je kus nádherné krajiny,kdo nevěří jeďte se podívat třeba do Kravař..nádhera a vůbec hřiště je v parku vedle zámku a krásně se vedle sebe hraje golf a procházky a kolem vede cyklostezka,těch lidí-negolfistů co se dívá o víkendu,jak se hraje golf je opravdu hodně.Hrejte golf,změníte pohled na svět-k lepšímu.

Reagovat
Datum: 10.3.2017 07:55
Titulek: Golf ANO !!!
Autor: Zbyněk HabrnaL
14
Zdravím všechny golfisty ze Šumperska, kteří by se rádi dočkali konečně svého hřiště v regionu.Plně souhlasím s panem Alešem Čožíkem , co ve svém příspěvku popsal velice krásně to, co golf přináší .Škoda, že pro mnohé nezasvěcené je pořád golf sportem pro snoby, ale není to pravda.Zamýšlené hřiště v Losinách bylo plánováno za poněkud jiných podmínek a v jiném rozsahu, tak pak nakonec celá akce nedopadla dobře. Jestli nyní už konečně existuje reálná naděje , že se hřiště postaví prakticky za humny Šumperka, tak buďme rádi ! A ostatní zatím negolfisté neházejte dobré myšlence hned klacky pod nohy .Držím palce panu starostovi Rapotína i celému zastupitelstvu !
Reagovat
Datum: 10.3.2017 14:03
Titulek: na západě
Autor: Zbyněk Mrkus
10
Jedním z argumentů ze strany zastupitelstva je údajně rostoucí zájem o tento sport u našich západních sousedů. Proto bychom měli i v Rapotíně na tento trend reagovat výstavbou golfového hřiště. Odkazuji na zavedenou zvyklost jak v Německu, tak v Rakousku automaticky pořádat na veřejnou výstavbu architektonickou soutěž. Ta je zárukou odbornosti, nestrannosti a zajistí diskuzi s veřejností. Výsledný projekt staví na široké shodě a podpoře. Nic takového se u nás neděje, obec se dokonce zdráhá zveřejnit na svých stránkách studie, ze kterých zastupitelé vybírali. Připomínám, že se jedná o veřejný zájem, studie byly hrazeny z veřejných prostředků a bavíme se o 33ha veřejných (obecních) pozemků. Můj architektonický názor je k vidění na www.at21.cz.
Jedná se o systémovou chybu samosprávy, kterou může napravit zřízení pozice městského nebo v našem případě obecního architekta a samozřejmě lepší komunikace ze strany obce. Do té doby nás čeká nekoncepční počínání zaměřené na čerpání Evropských dotací, které ne vždy dávají smysl.
Reagovat
Datum: 10.3.2017 17:11
Titulek: Golf ano, a proč se dívat jen na "západ"....
Autor: Zbyněk Habrnal
Musím malinko polemizovat s mnohými názory pana Mrkuse. Pro nás není třeba se ohlížet k rostoucímu zájmu o golf na západě / tam je to už tradice / , ale spíše na zájem u nás v české kotlině. A ten tu je. Navíc ač nejsem profesně z branže stavební, jak jen mohu sděšlit , že projekce a realizace golfových hřišť jde poněkud jiným směrem než klasické stavební megazakázky. Spousta golfových hřišť tzv. "country " vznikla svépomocí z iniciativy malých skupin nadšenců. Takže není nutno se ihned pohybovat v desítkách milionů.
Reagovat
Datum: 10.3.2017 17:48
Titulek: Re: Golf ano, a proč se dívat jen na "západ"....
Autor: Zbyněk Mrkus
Pane Habrnale, budu rád, když budeme polemizovat, ale nejprve si prosím přečtěte pozorně můj příspěvek. S informací o trendech na západě přišli sami zastupitelé, stejně jako s odhadovanou cenou realizace 15 mio korun českých. Z předešlých příspěvků je patrné, že se v dané problematice orientujete, přijďte proto prosím polemizovat na zastupitelstvo.
Reagovat
Datum: 10.3.2017 18:05
Titulek: Golf ano, a proč se dívat jen na
Autor: Zbyněk Habrnal
Vážený pane inženýre, je milé , že jste odhadnul, že téma golfu je mi blízké a pohybuji se v něm léta . Rád přijdu na zastupitelstvo / Raotína předpokládám.../ se zůčastnit jistě plodné a konstruktivní debaty na dané téma. Musím být pozván. Jakmile budu , přijdu.Pěkný víkend přeje , MUDr. Zbyněk Habrnal .
Reagovat
Datum: 10.3.2017 20:37
Titulek: Někdo chce vydělat
Autor: Libor Nevima
Za velké peníze z obecní kasy a z dotací se udělá hřiště a potom se tam ,, najdou ,, předrahé parcely pro zbohatlíky a pak si vydělají Ti co jsou blízko tomu že???
Přitom zrovna motokros a kola se tam přímo nabízí . Investice ,, O ,, . V zimě třeba běžecký areál... Jenže z toho necítíte prachy , že?????
Reagovat
Datum: 11.3.2017 07:20
Titulek: Re: Někdo chce vydělat
Autor: Znoj
Tam bude rvačka o všechno ce ke golfu přináleží. To bude vejvar, korupce a manymany. Boj na život a na smrt o čtverce jako na Klondajku.
Trhani-zatím se orientujte v golfovém slovníku.
http://www.golfportal.cz/o-golfu/co-je-co-v-golfu-slovnik-pojmu.html
Reagovat
Datum: 11.3.2017 07:00
Titulek: Něco o golfu
Autor: Borec
http://www.ostravice-golf.cz/ceniky/golfove-hriste/
Vyguglete si něco o golfu. Akční golfisti, dejte nám sem nějaké vaše oblíbené odkazy ať se v našem reálném golfu dokážeme orientovat. Nevím kolik lidí může najednou hrát, po jakou dobu, kolik to stojí atd. Prostě uveďte zdejší obecenstvo trochu do reálu. Děkuji.
Je tržní hospodáři a my malí negolfisti nevíme, kolik už máme dopředu šetřit. Co na sebe, jakou výbavu atd. Můžeme si sebou brát na golf svačinu a lahváče? Seznamte nás s prostředím a atmosférou na golfovém hřišti. Když Kamil všechno prodá bude to dost na golfování? Nebylo by pořízení ženy-univerzálního domácího robota a zdroje potěšení lacinější a nemělo by to větší užitnou hodnotu?
Reagovat
Datum: 11.3.2017 07:28
Titulek: Seznamte se s golfem
Autor: Ucho
http://1url.cz/Xtamw
Příjemné prostředí, pohoda, láce a výborné mezilidské vztahy. No neberte to za ty prachy! Zdejší nadšenci pro golf skromně neuvádějí kolik ja golf stojí. A těžko se to od nich dozvíme, protože budou asi stydlivky.
Reagovat
Datum: 11.3.2017 08:32
Titulek: Něco k cenám na golfu....
Autor: Zbyněk Habrnal
Přátelé , krásně to napsal už včera ve svém dlouhém sdělení pan Aleš Čožík.Jsou hřiště drahá / Karlštejn, KOnopiště, Mariánky a další / ale jsou tako hřiště levná a těch je většina, kde máte poplatky / členství či herní poplatek za jedn hraní / v naprosto snesitelných relacích. Tak e to s vybavením. Je mi záhadou, proč golf pořád někomu tak leží jak sůl v oku. Když si vezmeme docela rozšířené lyžování, tak proti tomu nikdo nebrojí. A zkuste si spočítat investice do zbudování lyžařského areálu na straně jedné a finanční náročnost pro lyžařskou rodinu ...Vybavení,skipas na celý den pro celou rodinu... atd. MAsi bychom došli k cenovým relacím, které byly větší něž u onoho golfu. Jeden příspěvek tu žádal o více info o golfu obecně . To se dá najít kdekoli na Google. Už se objevily i nějaké odkazy zde. Tato debata by na to asi nemohla zcela stačit, aby se zde provedlo nějaké detailní představení golfu formou nějakého článku. Některé autory prosím , aby neuváděli poněkud zavádějiicí odkazy na hřiště typu Ostravice a podobně . To je hřiště s patrametry PGA pro mezinárodní závody. Takové ambice / a samozřejmě ani ceny všeho kolem / nemá a nebude mít hřiště v Rapotíně. Závěrem - kdo jste golf nezkusili, tak se o to pokuste a uvidíte, že se Vám to zalíbí. Přestaňme závidět, nadávat a kritizovat. Všem golfistům do budoucna přeji v Rapotíně - "Hezkou hru "! Kdo tomu fandí, tak si držme a palce !
Reagovat
Datum: 11.3.2017 11:09
Titulek: Re: Něco k cenám na golfu....
Autor: Mašla
Pan Habrnal nám zaplácal bez odkazů. Odkazy budou autoři příspěvků uvádět takové jaké chtějí. Nebo se zde už začínají projevovat příznaky golfského machrování, snobizmu atp.? Zdejší debata by nemohla stačit? A proč ne? Kde jsou debaty a diskuze na toto tema? BORCI-neplácat, nekňourat a dávat odkazy z nichž se něco vesničané dozví !! OK? Golf není žádný zázrak, který by vyžadoval nějaké zvláštní tajemno, osobní diskuze atd. Jasan? Dlouhodobí hráči zde na REJ jsou, tak ať spustí osvětu, ať založí blog, w-stránky budoucího rapotínského golfového areálu. Ať jsme všichni v obraze, když se zde borci tak nadšeně golfu zastávají a propagují ho. A teď se to tady asi zadrhne.
Reagovat
Datum: 11.3.2017 14:11
Titulek: Re: Něco k cenám na golfu....
Autor: alex
11
Také já jsem jeden z golfových nadšenců a musím potvrdit slova těch , kteří vznik hřiště podporují. Pokud máje zájem seznámit se s touto nádhernou hrou, doporučuji pro poznání navštívit veřejné hřiště GC Olomouc ve Vésce, kde máte možnost poznat tento sport. V týdnu Vás celodenní vstupné na hříště a treningové plochy vyjde na 250,- kč. Koš míčků na drivenrange 50,- kč a zapůjčení 3 holí pro hru na 150,- , pokud nemáte svoje. Takže za 300,- na celý den se pohybujete v nádherné přírodě na zdravém vzduchu, čili názor ,že tento sport je drahý a jen pro snoby a zbohatlíky je opravdu mimo mísu. Celodenní lyžovačka v nějakém ski areélu je cenově úplně někde jinde,ale Máňa říkala a to je směroplatný.
Reagovat
Datum: 20.3.2017 12:22
Titulek: Re: Něco k cenám na golfu....
Autor: Občan
To je hrozné, když je někdo líný opatřit si informace. A protože je neznalý, tak jenom plácá, plácá, plácá ...
Reagovat
Datum: 11.3.2017 09:06
Titulek: Bez titulku
Autor: Fanfan
Jsem určitě pro golf v Šumperku
Reagovat
Datum: 11.3.2017 11:06
Titulek: Pár údajů k zamyšlení
Autor: Zdeněk Santner
Golf patří mezi tři nejčastěji provozované sporty na světě. Aktivně se mu věnuje více než 70 milionů lidí ve více než 120 zemích.
Golf představuje přirozený pohyb v krásně upraveném přírodním prostředí. Je optimální volbou při dnešním sedavém způsobu života.
Golf je i velmi vhodným rodinným sportem, který umožňuje, aby rodina společně prožívala báječné okamžiky napětí a zábavy. V každém případě je golf veliké zrcadlo, v němž se ukáže pravý charakter člověka.
Reagovat
Datum: 11.3.2017 12:55
Titulek: Re: Pár údajů k zamyšlení
Autor: Mx
Krasne prirodni prostredi na skladce ?
Reagovat
Datum: 11.3.2017 12:56
Titulek: Re: Pár údajů k zamyšlení
Autor: Had
Zůstaňme prosím v ČR a držme se při zemi. Prosím odkazy na český golf, diskuze o golfu atd. Zatím od borců nikde nic, jen obecné informace.
Reagovat
Datum: 11.3.2017 13:02
Titulek: Re: Pár údajů k zamyšlení
Autor: aNONYM
Koukám, že slovo „golf“ napsat umíte a nějaký vyhledávač taky jistě máte. Tak v čem je problém?
Reagovat
Datum: 11.3.2017 13:14
Titulek: Re: Pár údajů k zamyšlení
Autor: Šlejška
Chi se rychle v českém golfu orientovat a uvést do problematiky zdejšími nadšenými skalními golfisty. Nechci tápat mimo mísu. Od toho to zde je. Ale ONI nám nic konkretního nechtějí říct. Zůstali u nadšených projevů ma pak splaskli. Vypadá to to na imitaci snobů. aNONYMe zůstaň jako vždy svůj.
Reagovat
Datum: 11.3.2017 15:11
Titulek: Re: Pár údajů k zamyšlení
Autor: aNONYM
Ano, jistě nejmíň polovina golfových webů jsou lživé a informace na nich jsou klamavé :)))
Reagovat
Datum: 11.3.2017 11:39
Titulek: Slušnost především....
Autor: Zbyněk Habrnal
Pane kolego diskutére , který se ukryl pod "nickem" MAŠLA , nikdo tady nic neplácá.
Myslím , že by byko vhodné zachovat rámec jisté slušnosti a korektonosti.Pevně věřím,že určitě nějaký informativní web případného klubu "Rapotínského golfu " vznikne. Děkuji za Vaše pochopení .
Reagovat
Datum: 11.3.2017 13:26
Titulek: Re: Slušnost především....
Autor: Mašla
Spirálovité vznášení se v nic konkretně neříkajících kundrlinkovitých větách se dnes už nenosí. Takže prosím odkazy, diskuze atp. o českém golfu. Zatím o českém golfu dostupném pro většinu občanů nevíme nic. Hlavu vzhůru a do toho !
Reagovat
Datum: 11.3.2017 12:48
Titulek: Udelejte novou trat
Autor: Mx
Nevim jestli se povazuje cerstvy vzduch a priroda ven z mesta hned vedle skladky.. to radsi pujdu nekam uplne jinam.. jina porad jen zavirate trat pro motokrosare a zadnou dalsi nedelate stavite tam nesmyslene projektx jako golf ktery je nudny a nezabavny sportovne nejak nezajimavy. Timhle temprm budeme vseci jezdit jen po lese a to vam taky vadi proc neudelate nejakou novou trat bojem kdyz vam teda udajne vadi hluk ktery je uplne zanedbatelny naopak me prijemny to ne ze jenom zavirat zavirat a nic noveho pak si strtovat ze motorky jezdi po lese ovsem kdyz neni kde...
Reagovat
Datum: 11.3.2017 14:20
Titulek: Sláva-první info je zde
Autor: Mašla
Reagovat
Datum: 11.3.2017 16:43
Titulek: Tady jsou snad vyčerpávající info...
Autor: Zbyněk Habrnal
Reagovat
Datum: 11.3.2017 17:23
Titulek: Re: Tady jsou snad vyčerpávající info...
Autor: Mašla
Nepochybně je golf hra velice zajímavá http://www.golfprovsechny.eu/manual-pro-zacatecniky/
a také časově a na vybavení hráče a znalosti pravidel náročná. Nerozumím tomu kolik hráčů může najednou hrát a jestli se počítá cena za každého hráče zvlášť nebo za celé hřiště nebo na nějaký časový úsek. Děkuji za stručné doplnění mých neznalostí.
Reagovat
Datum: 11.3.2017 18:06
Titulek: Re: Tady jsou snad vyčerpávající info...pokračování
Autor: Zbyněk Habrnal
Váš odkaz je pěkný, výstižný a v zásadě dává v kostce info o golfu pro každého laika či začátečníka. K Vašim dotazům - hrát může / tedy jít po celemé hřišti od jamky k jamce / i jeden hráč , jinak se tvoří tzv. flight a tam jsou až čtyři hráči...Cena, poplatky - na úvod je poplatek za hru tzv. fee a ten je za každého hráče. Výše fee se liší na jedotlivých hřištích. To už tady v debatě nekolikrát bylo vysvětleno. Záleží na Vás ,jaké hřiště si vyberete. Drahé nebo levné. Myslím , že Rapotín bude patřit k těm levným a dostupným široké obci zájemců. POplatek se taky liší , jestli jdete "devítku" nebo osmnáct jamek , taky jsou rozdíly mezi víkendem a všedním dnem.
Reagovat
Datum: 11.3.2017 20:41
Titulek: Ekonomika kolem golfu
Autor: Mašla
1--provoz golfových hřišť u nás je údajně prodělečný a za 2--náklady pro golfistu jsou srovnatelné s náklady na sjezdové lyžování a proto počet golfistů u nás stoupá, asi 60 tisíc. Rapotínské golfiště by nebylo špatné, ale není jasné z čeho by se hradil minusový zisk hřiště. To bude vědět MÚ Rapotín. Nebo kdo bude hřiště provozovat. Ale alokace vedle skládky odpadu není nic moc.
Reagovat
Datum: 12.3.2017 07:31
Titulek: Re: Ekonomika kolem golfu
Autor: Mašla
https://is.vspj.cz/bp/get-bp/student/26448/thema/1775
je tam PDF o golfu i o jeho ekonomice atd.
Reagovat
Datum: 12.3.2017 09:35
Titulek: Ekonomika kolem golfu z roku 2017
Autor: Derda
http://1url.cz/Pt3Lx
A proto stavět golfové hřiště v Rapotíně je dopředu jasný ekonomický nesmysl. Snad by se to dalo využít na tunelování.
Reagovat
Datum: 11.3.2017 20:13
Titulek: To už vypadá srozumitelně.
Autor: Mašla
Tyto informace už laikům něco říkají. Není na to se zeptat někoho kdo golf sám hraje. Takže díky za info. Pro začátek to snad většině diskutujících stačí pro základní info o golfu. Téma golfu je inspirativní, zase něco o čem jsem skoro nic nevěděl.
Reagovat
Datum: 12.3.2017 08:35
Titulek: WEB kamery našich golfových hřišť
Autor: Mašla
http://www.golf.cz/webkamery/
Podívejte se co vás čeká na rapotínské, hřišti. Nevypadá to vůbec špatně.
Reagovat
Datum: 12.3.2017 08:49
Titulek: Re: WEB kamery našich golfových hřišť
Autor: Zbyněk Habrnal
Zdravím ,no vidíte jako pěknou stránku jste našel a nabídnul pro představu všem debatujícím, co si chtějí udělat rámcovou představu o golfovém hřišti . Pěkný den přeji !
Reagovat
Datum: 12.3.2017 09:16
Titulek: Ekonomové z Rapotína pálí od boku.
Autor: Demagog
"Víme, že na Šumpersku už je základna lidí, kteří musejí za golfem dojíždět do Olomouce". To říká golfisticko-sociálně cítící zastupitelstvo Rapotína. Které o utrpení místních golfistů ví. Lidé do Olomouce dojíždět NEMUSEJÍ !!! Není to jejich základní životní potřeba. Jen chtějí ušetřit na dojíždění a proto motivovali rapotínské zastupitelstvo. A k vůli několika lidem postiženým dojížděním udělat golfové hřiště? V našich ekonomicky bídných končinách bude golf prodělečný. Bude tam hrát pár lidí a na provoz bude doplácet obec Rapotín. Jedině, že by hřiště dal nebo prodal Rapotín do pronájmu soukromníkovi atp. Tak se to obvykle dělá. Rapotín nedělal žádnou ekonomickou rozvahu o hřišti a jeho provozu a střelil od boku. Do tunelu.
Reagovat
Datum: 12.3.2017 10:15
Titulek: Re: Ekonomové z Rapotína pálí od boku.
Autor: aNONYM
Když se dotují různí nefachčenkové a socky, můžou se dotovat i ti, kteří na ně dělají. Nejde přece o nějakou škodlivou aktivitu, ale sport zdraví prospěšný.
Reagovat
Datum: 12.3.2017 11:40
Titulek: Re: Ekonomové z Rapotína pálí od boku.
Autor: Zbyněk Habrnal
POřád jen závist, kritika, vize nějakého "tunelu"..... Copak jiné sporty se nedotují ?
Copak všechny sportovní aktivity vyrůstají na soukromé bázi bez dotací či podpory státu či obcí ????Aproppos, když vidím skoro dnenně plná parkoviště u našich marketů /Kaufland,Hypernova,Lidl../ a docela drahých značek aut, plné nákupní vozíky, tak mi nepřipadá, že by lidé v regionu žili jen z "ruky do huby" ! Jistě , záleží na prioritách.
Reagovat
Datum: 12.3.2017 09:38
Titulek: Pro rapotínské "ekonomy"
Autor: Bunda
http://1url.cz/Pt3Lx
V oblasti kde žijí lidé z ruky do huby to vypadá na evidentní pokus o tunel.
Reagovat
Datum: 12.3.2017 16:10
Titulek: Re: Pro rapotínské "ekonomy"
Autor: petr x
O jaké oblasti mluvíte? myslíte Kaufland nebo Alberta? Narvané koše ve frontách u pokladen a nákupy, co plní parkoviště... Taky takhle žijete z ruky do huby?
Reagovat
Datum: 12.3.2017 16:45
Titulek: Re: Pro rapotínské "ekonomy"
Autor: Demagog
10
Ne, takto nežiji. Narvané koše v Kauflandu nemám protože tam nechodím a v jiném obchodě také vozík nenarvu, protože na to nemám. Mám i jiná, životně důležitá vydání. A jak drastický je rozdíl jezdit na golf do Olomouce nebo na hory? Kromě toho ohraný argument s narvanými vozíky už nefunguje. Na vesnici nejsou obchody a proto vesničané koše narvou, aby nemuseli do Kaufu tak často jezdit. Kdo má na lyžování má i na olomoucký golf. Šumpersko-olomoučtí golfisté se snaží diskutéry rozplakat nad svým utrpením spojeným s jejich golfováním. Jsou to sociální případy.
Reagovat
Datum: 12.3.2017 18:39
Titulek: Re: Pro rapotínské "ekonomy"
Autor: petr x
Snad s vyjímkou Bratrušova jsou v okolních vesnicích obchody všude. Nevím, proč patláte golf a lyžování, ale proto jste asi demagog. A bez ohledu na (ne)pláč golfistů si myslím, že krajina golfová vypadá mnohem kulturněji než motokrosová.
Reagovat
Datum: 12.3.2017 21:49
Titulek: Tak jsem se tak zasnil
Autor: Jiří Skrbek
Souhlasím s tím, že by u hřiště mělo být PPParkoviště, jehož středem povede cesta na skládku. Pak tam patří nějaký ten hotýleček s nekonečnou řadou hvězdiček, no a s tím souvisí AAAquapark, ne nějaké brouzdaliště. Jednou se ze sousedního skládkového vršku udělá lyžařský svah se zasněžováním i v srpnu. Šlepr ze svahu bude pokračovat pro ty, kterým odumřely nohy, na Městské skály. A pak už zbývá jen ten náš jesenický tunel, aby k hřišti bylo z Polska rychlejc. Samosebou je hloupost aby obchvat Bludova končil u kruháče na Zábřežské, ale je potřebné vylézt z elektromobilu rovnou do restaurace na Domkách.
Reagovat
Datum: 12.3.2017 23:50
Titulek: Re: Tak jsem se tak zasnil
Autor: aNONYM
Co se týká tunelu, myslím, že teď je aktuální ten váš, co vede pod radnicí do jistého sklípku...
Reagovat
Datum: 13.3.2017 03:57
Titulek: Re: Tak jsem se tak zasnil
Autor: Jenda
Že by se česká tunelářská tradice nedokázala uchytnout a nabobnat i v Rapotíně? Nejsme jako oni, naše úmysly jsou křišťálově čisté.
Reagovat
Datum: 13.3.2017 04:14
Titulek: Poplašná zpráva
Autor: Olina
....Pro golfový areál namísto motokrosové Rapotínské stráně se rozhodlo zastupitelstvo Rapotína....zastupitelstvo se nerozhodlo. Na stránkách Rapotína takové rozhodnutí není. Někdo jen vypouští pokusný balonek jak bude veřejnost reagovat. Kdo najde toto rozhodnutí dostane titul ajťáka první třídy. Kdy se zastupitelstvo rozhodlo, kde je vyvěšené rozhodnutí atd.? Autorka poplašného článku Han Písková sem tyto informace jistě dodá. Pokud si je nevycucala z prstu.
Reagovat
Datum: 13.3.2017 07:50
Titulek: Re: Poplašná zpráva
Autor: Duch
Poplašná zpráva byla zachycena na poplašných česlech REJe.
Reagovat
Datum: 13.3.2017 12:52
Titulek: motokros - golf
Autor: Dušan Masár
Už začátek článku paní Pískové je vedle. Golf nikdy nebyl sport pro širokou veřejnost, taky nikdy nebude. Zůstane sportem trochu elitářským pro pár lidí, to je realita.
Rapotín je mimořádně šikovně vedená obec, která může být pro mnohé příkladem.
Asi nejlépe by se pozemek pro obec zhodnotil proměnou na stavební parcely. Takový dům na rapotínské stráni s výhledem na hřeben hrubého jeseníku, Praděd, to je sen.
Reagovat
Datum: 13.3.2017 13:39
Titulek: Re: motokros - golf
Autor: Pazdrátová
Pohled správného perspektivního tržního hospodáře. Jak, z čeho, jaký, jak rychlý, jak dlouho, případná návaznost na další přidružené akce kolem atd., bude osobní vejvar.
Reagovat
Datum: 13.3.2017 14:20
Titulek: Re: motokros - golf
Autor: Karlos
Dobrý den,

Napsal jste „Golf nikdy nebyl sport pro širokou veřejnost, taky nikdy nebude. Zůstane sportem trochu elitářským pro pár lidí, to je realita.“ … A svým způsobem máte pravdu, ale jinak, než jste myslel … golf není pro širokou veřejnost, protože prostě široká veřejnost ho nemá kde hrát a ti vámi zmiňovaní „elitáři“ jsou většinou nadšenci, které tenhle sport natolik baví, že jsou ochotní za ním cestovat. Dokud nebude u každého bývalého okresního města malé veřejné hřiště, tak tento nádherný sport prostě bude většině lidí zapovězený a budou ho hrát jen nadšenci. Je zde spousta příspěvků na téma, jak je golf drahý sport. Odpověď je jednoduchá. Je to jako s autem. Kdo na to má, jezdí autem za milion, kdo na to nemá, jezdí autem za „pár tisíc“. A s golfem je to stejný. Jsou drahá hřiště a jsou levná hřiště. Každý si může vybrat. Rozhodně je ale golf levnější než lyžování, tenis nebo hokej. V našem regionu je ale zásadní problém, že není z čeho vybírat. Nejbližší hřiště jsou 50km Olomouc nebo Hnátnice (kousek od Ústí na Orlicí). V Rapotíně se má stavět 6ti jamkové hřiště, takže je zřejmé, že bude určeno široké veřejnosti a ceny zde budou „lidové“ (předpokládám max. 300-350Kč za celodenní hru, vyzkoušení hry na cvičných plochách to bude za „pár kaček“). Tričko, kraťasy a tenisky má každý a víc není třeba.
Doufám, že si tenhle nádherný sport bude moci v Rapotíně vyzkoušet každý negolfista. A stávající golfisté (a že jich na Šumperku je) budou mít konečně kde hrát a trénovat. Hezkou hru.

Karel
Reagovat
Datum: 13.3.2017 15:05
Titulek: Re: motokros - golf
Autor: Zvukař
... V Rapotíně se má stavět 6ti jamkové hřiště,....a na to jste přišel kde?
Reagovat
Datum: 13.3.2017 14:47
Titulek: Motocross a golf ...
Autor: Zbyněk Habrnal
Pane Karlosi , Vaše slova by se měla vytesat do mramoru ! Máte svatou pravdu . Jsem rád, že jste se přidal k těm / naštěstí přibývajícím / příspěvkům s pozitivním nábojem a podporou golfu v Rapotíně. Děkuji a přeji pěkný den !
Reagovat
Datum: 13.3.2017 15:11
Titulek: Re: Motocross a golf ...
Autor: Saná
To je zde jako předběžné golfové referendum s psychickým nátlakem na jehož základě se pak zamyslí obec Rapotín? V Rapotíně o stavbě hřiště zatím nic neví. Olomoucko-šumperští golfomilci zde snaží vytvořit golfovou bublinu. To je teď moderní trend jak oblbnout lidi.
Reagovat
Datum: 13.3.2017 16:31
Titulek: Re: Motocross a golf ...
Autor: Zbyněk Mrkus
Dobrý den, několik faktů do diskuze. Odkazuji na článek v rapotínských novinách 2016/10, str 7. http://www.rapotin.cz/obcan-1/rapotinske-noviny/rocnik-2016/?ftresult=rapotínské+noviny. Způsob využití převážné rozlohy areálu měla prověřit studie, kterou obec Rapotín zadala v květnu 2016 formou výzvy. Celkem byly odevzdány tři projekty: Výstavba rodinných domů a služby, autor Jiří Valert, Cyklistický a motocrossový park, autor Zbyněk Mrkus a Golfové hřiště s vilovou výstavbou autora Pavla Geiera a Czech Golf Design. Odevdané práce si můžete prohlédnout na obecním úřadě u paní Frankové. Na červnovém jednání zastupitelstvo rozhodlo o budoucím využití tohoto areálu, a byl odsouhlasen projekt na výstavbu golfového hřiště s vilovou výstavbou. Na zasedání zastupitelstva obce ve středu 22. února 2017. Bod 15. Řešení lokality „Na Stráni“ a skládky v Rapotíně – v tomto bodě byl představen aktuální rozpracovaný plán golfového hřiště a byl přijat návrh na změnu územního plánu zahrnující rozšíření areálu.
Reagovat
Datum: 13.3.2017 18:22
Titulek: Je to zde
Autor: Užofka-Žofka
http://www.at21.cz/studie-lokality-na-strani-v-rapotine/
To mohla dát do úvodního článku autorka Pískovská a ušetřilo by se mnohým nedorozuměním.
Reagovat
Datum: 13.3.2017 15:19
Titulek: Jenom hřiště nestačí
Autor: Projektant
Samostatný projekt golfového hřiště, bez dalších doprovodných aktivit není
v dlouhodobém investičním hledisku dobrým projektem. Jsou projekty, které mají s menším
úsilím vetší přidanou hodnotu v kratším časovém horizontu. Investor musí mít tuto oblast jako osobní záležitost, kterou musí umět dále zobchodovat.
Reagovat
Datum: 13.3.2017 20:36
Titulek: Golf
Autor: Josef
Třeba pak pan Habrnal pozve Okamuru na golf.
Reagovat
Datum: 14.3.2017 04:45
Titulek: Re: Golf
Autor: Typic
Morálně vitězí Mrkusovci nad Habrnalovci. Habrnalovci mají údajně nějaký projekt schovaný v šuplíku v Rapotíně a veřejně na NETU není., čili silně podezřelé. Mrkusovci mají projet na NETU vyvěšený. Slabší Habrnalovci se bojí projekt vyvěsit a to zavání čertovinou. Ustrašení Habrnalovci ukažte se !! Na Mrkusovce zdaleka nemáte.
Reagovat
Datum: 14.3.2017 06:48
Titulek: Re: Golf
Autor: Zbyněk HabrnaL
Netušil jsem , že se tady jedná o souboj a musíme se tady vzájemně napadat pane "Typic". Co Vy na to ?
Reagovat
Datum: 14.3.2017 06:44
Titulek: Re: Golf
Autor: Zbyněk HabrnaL
Výborně pane "Josefe" - pozvat příštího premiera na golf Rapotíně - výborný nápad !
Reagovat
Datum: 14.3.2017 06:59
Titulek: Re: Golf
Autor: vojta
Podepsat se celým jménem pod podobnou blbost chce fakt koule...
Reagovat
Datum: 14.3.2017 09:27
Titulek: Re: Golf
Autor: Zbyněk HabrnaL
...vždy , když se bojuje za dobrou věc, tak to "koule" asi chce ....
Reagovat
Datum: 14.3.2017 11:14
Titulek: Re: Golf
Autor: vojta
To jako že bojujete za šikmookého premiéra? Pak chápu, že na úkor koulí někde ten materiál schází...
Reagovat
Datum: 14.3.2017 13:22
Titulek: Re: Golf
Autor: Zbyněk Habrnal
...a opět se dostáváme pane "Vojto" do roviny osobních ataků ???? Není to škoda ?
Reagovat
Datum: 14.3.2017 13:42
Titulek: Re: Golf
Autor: Josef Chaloupka
No,nevím,jestli Vám to pozvání bude stačit. Aby Vás brzo nevyšplouchli, to víte přece jen jste od Prahy daleko.
Reagovat
Datum: 14.3.2017 07:56
Titulek: Rentabilita?
Autor: MP
Luxusní 18jamkové hřiště u Mladé Boleslavi utržilo v loňském roce 13 milionů korun a jeho náklady dosáhly 15 milionů. Oproti tomu přírodní devítijamkové hřiště v Lázních Bohdaneč vykázalo příjmy kolem 3 milionů a náklady představovaly 2,5 milionů korun.
Kvalitní hřiště musí vlastnit různé druhy sekaček – na greeny, ferveje, rafy, a to i v několikanásobném počtu tak, aby výpadek některého stroje neohrozil jeho řádný chod. V průměru jeden stroj představuje 1 milion korun a největší areály vlastní i 15 sekaček.
Dále pak nákldy na vybudování v milionech?
Pokud má obec na to aby investovala miliony ročně, tak proč ne? Můj názor je ten, že jsou potřebnější investice, například do infrastruktury, různé zájmové kroužky pro širší oblasti ap.
Reagovat
Datum: 14.3.2017 09:49
Titulek: Re: Rentabilita?
Autor: Zbyněk HabrnaL
Pane "MP" ...Vaše ekonomické ukazatele , ceny a další údaje k logistice golfových hřišť
jsou poněkud zavádějící...
Reagovat
Datum: 14.3.2017 18:54
Titulek: Re: Rentabilita?
Autor: Luboš
PLÁC !!
Reagovat
Datum: 14.3.2017 23:02
Titulek: Golf
Autor: X
14
Ten golf je jen zástěrka ( změní se územní plán) aby se tam mohlo stavět. Už před vaceti lety se o tom uvažovalo, další satelit. Rapotín vyhodí prachy ( něco padne z dotací aby se i nakradlo)který mu jdou ze skládky. Jo co budou dělat až bude skládka plná ?
Reagovat
Datum: 20.3.2017 19:25
Titulek: No
Autor: LH
No tak tam bude golf a motokrosový motorky budou jezdit po lesích.... Sice s motokrosem nemám vůbec nic společnýho ale závody na Kotli jsem měl teda rád a byl bych pro někde vybudovat podobný areál ať mají kluci kde jezdit.
Reagovat
Datum: 21.3.2017 07:44
Titulek: Re: No
Autor: Jenda Benda
...a tisíce fandů kam chodit!
Reagovat

ZA KULTUROU ZADARMO


Hrajte s REJEM o 5 vstupenek na multižánrovou přehlídku AKUSTIK FEST, která se uskuteční v domě kultury v Zábřeze v sobotu 8. dubna. Stačí, když pošlete správnou odpověď na soutěžní otázku a budete mít špetku štěstí při losování. Příští týden zveřejníme jména pěti čtenářů, kteří půjdou na festival zadarmo.

Soutěžní otázka:

Se kterou dnes již neexistující kapelou se proslavil jeden z účinkujících na Akustik festu Michal Šupák?

a) Charlie Straight
b) Walk Choc Ice
c) Koblížci

Odpovědi posílejte do čtvrtku jako SMS ve tvaru ODPOVĚĎ, JMÉNO, BYDLIŠTĚ na číslo 605 854 541. (Cena jedné SMS odpovídá standardní textové zprávě dle ceníku Vašeho tarifu.)

VYHODNOCENÍ

Vstupenku na koncert skupiny WOHNOUT, která představí speciální akustický program v DK Šumperk v pátek 7. dubna, vyhráli Simona Netíková ze Šumperka, Petra Vykoukalová z Vikýřovic, Lucie Hubáčková z Bludova, Dagmar Bajtková z Mohelnice a Marta Zavadilová z Brníčka.
Blahopřejeme! Výhra na vás čeká v pokladně DK Šumperk.