ZPRAVODAJSTVÍ

Loučná zažila další převrat

10. října 2019, 08:00, Jaroslav Kropáč
Loučná zažila další převrat Loučná nad Desnou – Loučná nad Desnou má od minulého týdne novou starostku. Stala se jí Petra Harazímová. Ta zastávala stejnou funkci už po loňských komunálních volbách. Letos v březnu jí ale zastupitelé odvolali a na její místo usedl Jaroslav Sembdner. Ve funkci vydržel jen několik měsíců.

 „K odvolání pana Sembdnera jsme měli důvody a k jeho práci výhrady. Každopádně ale budeme pokračovat v projektech, které už obec rozjela – nic jiného nám ani nezbývá,“ uvedla staronová starostka Petra Harazímová.

Loučenský převrat byl pro dnes už bývalé vedení překvapením. Bod o odvolání starosty Sembdnera i místostarostky Jany Staňkové totiž opozice předložila na jednání zastupitelstva až v jeho průběhu. Nebyl tedy dopředu avizován.

„Co se děje v obci, už nikoho nezajímá. Lidem je to jedno, protože jsou hádkami zastupitelů otrávení,“ mávnul rukou nad vývojem ve vsi její obyvatel Karel T. Nově utvořená koalice na radnici v Loučné nad Desnou má jen těsnou většinu. Nedá se tak vyloučit, že převrat z minulého týdne nebyl poslední, který se v obci odehrál.


Doporučit tento článek přátelům na FacebookuSdílet na Facebooku Poslat známému e-mailem upozornění o tomto článkuUpozornit známého Verze pro tiskTisknout NahoruNahoru

NÁZORY K ČLÁNKU
Redakce Rej.cz není odpovědná za obsah diskuze. Každý přispěvatel nese právní odpovědnost za své zveřejněné názory.

Datum: 10.10.2019 09:01
Titulek: Konečně se bude na obci pracovat
Autor: Občan
97
393
Doufám, že se už konečně začne v obci něco dělat.
Je potřeba dodělat chodník a dát do pořádku most v Rejhoticích.
Také by so mohlo začít s kanalizací, vodovodem a chodníky ve Filipové.
Doteď se jenom slibovalo, zaměstnávalo se spoustu lidí, ale výsledek žádný.
Reagovat
Datum: 10.10.2019 16:35
Titulek: Re: Konečně se bude na obci pracovat
Autor: Hana K.
88
388
Myslim,že se na všem pracuje.Sviti konečně část Rejhotic,přípojky na vodu v části Kocianov měly být až příští rok a najednou jsou hotové.Trava vsude najednou taky posekaná.Kdyz se chce,tak jde všechno.
Reagovat
Datum: 21.10.2019 05:56
Titulek: Re: Konečně se bude na obci pracovat
Autor: fandasever
327
Pokud se něco udělalo 10 dnů po změně starosty tak to rozhodně nemůže být zásluha nového vedení, to je zásluha starého vedení, na pochopení tohoto faktu stačí přečíst si stavební zákon a porozumět mu, to je jen populistické přivlastňování si výsledků práce jiných
Reagovat
Datum: 21.10.2019 08:58
Titulek: Re: Konečně se bude na obci pracovat
Autor: Občan
40
328
Kecy v kleci.Je to o manažerských schopnostech a ty pan Sembdner rozhodně nemá.Zbytek věcí,které rozjel se musí úplně udělat od začátku,protože to bylo naprosto špatně.Tak už ho laskavě přestaňte bránit.Neudelal pro obec vubec nic
Reagovat
Datum: 21.10.2019 13:28
Titulek: Re: Konečně se bude na obci pracovat
Autor: Jája
41
315
Zásluhou nového vedení bylo například to , že se u paneláků konečně posekala tráva.
Reagovat
Datum: 21.10.2019 15:39
Titulek: Re: Konečně se bude na obci pracovat
Autor: aaa
323
To je tedy zásluha jako hrom, ha,ha,ha. Dělalo se to vždy. Kdyby ne, tak by ta tráva už měla metr na výšku, nemyslíš? Jen na to musela přijít řada.
Reagovat
Datum: 21.10.2019 15:57
Titulek: Re: Konečně se bude na obci pracovat
Autor: Xyz
35
320
Ano, dělalo se to až když měla tráva asi metr na výšku, protože na to nebyl čas. Napřed se muselo dělat u starosty doma, potom se muselo vysedávat v kanceláři na obecním úřadě, nebo jezdit od ničeho k ničemu po obci, anebo se muselo vysedávat na internetu na hasičárně.
Reagovat
Datum: 22.10.2019 07:34
Titulek: Re: Konečně se bude na obci pracovat
Autor: ...ema
320
To jsi byl na té hasičárně také, když víš, že se vysedávalo na internetu, tak raději pomlč. Ty se musíš nalítat, když víš, že se nejdříve dělalo u starosty doma. Hned jsi u starosty, hned zase na hasičárně a bůhví co ještě stihneš. Ty se asi doma moc nezdržuješ, když všechno stihneš vyšpiclovat co????? Styď se!!!!!!!
Reagovat
Datum: 22.10.2019 07:41
Titulek: Re: Konečně se bude na obci pracovat
Autor: Občan Jiří
27
314
Víš ono lidé kolem to vidí a mezi sebou si to řeknou.Sekala se u něho zahrada,natíral plot a bůhví co ještě.Ty ho musíš asi bezmezně milovat,když ho tak bránís.A přitom má ženy jen na jednu věc.
Reagovat
Datum: 3.12.2019 13:59
Titulek: Re: Konečně se bude na obci pracovat
Autor: .. xx
28
Ještě by se mělo vedení obce také zabývat neuklizeným prostorem u pošty. Nikoho nenapadne to suché roští po pivoňkách ostříhat, denně tam chodí lidé, tak co si asi pomyslí????? To je vizitka co???????
Reagovat
Datum: 4.12.2019 07:18
Titulek: Re: Konečně se bude na obci pracovat
Autor: .. ilo
20
No jo, ale o to by se mohla postarat i paní, co na té poště pracuje, ruce by se jí nezkrátily. Vždyť je to její vizitka, denně kolem toho chodí, ale dlabe na to jak to vypadá!!!!!! Když si udržují pořádek prodavačky kolem obchodu, tak proč by to nemohla udělat i ona.!!!!!!!
Reagovat
Datum: 15.11.2019 23:03
Titulek: Re: Konečně se bude na obci pracovat
Autor: ............
99
která část Rejhotic svítí ?
Reagovat
Datum: 11.10.2019 06:26
Titulek: Re: Konečně se bude na obci pracovat
Autor: Templ
376
Asi se moc nevyznáte ve stavebním aj. řízení.
Reagovat
Datum: 11.10.2019 08:50
Titulek: Re: Konečně se bude na obci pracovat
Autor: Občan
68
393
Tak hlavně,ze se vyznáte vy.Snad se nevyznate tak jak pan Sembdner a pan Bilík.To byli odborníci na slovo vzatí.Pokazili co mohli.
Reagovat
Datum: 26.10.2019 22:28
Titulek: Re: Konečně se bude na obci pracovat
Autor: alex
13
273
ikdyz nejsem rodilý občan Loučné nad Desnou ale nejaky ten rok zde bydlím, tak mám svůj nestranný pohled na bývalého p. starostu. Arogance a neschopnost z jeho hlavy byla opravdu očitá. Již po odchodu, dle mě super starosty p. Martrinka, který tuto obec hodně povznesl jsem si nemohl nevšimnout nemalé části z zastupitelstva kteří jako pejsci tancovali okolo nového nastupce. Bylo to opravdu k smíchu jak rychle zapomněli. Je štěstí, že konečně máme na obci Mladou krev,kterou tato obec potřebuje. doufám,že se začnou řešit důležité věci jako jsou dle mě nedostatek bytů,lide by rádi zůstali v obci ale pokud se chtěji osamostatnit nemaji šanci tu sehnat podnajem. výstavba nových bytových jednotek by bylo řešénim.
vystavba cyklostezky z KOUTU nad Desnou do Velkých Losin by bylo také dobré začít řešit dle mě. Přeji paní starostce hodně energie a okolo sebe lidi kteří jí pomohou. S pozdravem Alex
Reagovat
Datum: 15.11.2019 23:05
Titulek: Re: Konečně se bude na obci pracovat
Autor: ..ol
131
alexi ty jsi k...t
Reagovat
Datum: 10.10.2019 10:55
Titulek: Profesionalita a loajálnost zaměstnanců.
Autor: Karel T.
80
391
Hlavně, aby to nedopadlo jako minule, kdy někteří zaměstnaci obce za zády starostky pomáhali při přípravě jejího odvolání.
I v současné době jsou v čilém kontaktu s bývalým vedením obce.
Reagovat
Datum: 10.10.2019 12:47
Titulek: Re: Profesionalita a loajálnost zaměstnanců.
Autor: Jája
82
387
To je pravda?
Proč už nejsou tito zaměstnanci vyhozeni?
Reagovat
Datum: 10.10.2019 13:10
Titulek: Re: Profesionalita a loajálnost zaměstnanců.
Autor:
386
A důvod vyhození?
Reagovat
Datum: 10.10.2019 13:39
Titulek: Re: Profesionalita a loajálnost zaměstnanců.
Autor: Jája
67
384
Ztráta důvěry?
Reagovat
Datum: 10.10.2019 16:37
Titulek: Re: Profesionalita a loajálnost zaměstnanců.
Autor: Občanka Loučné
73
396
Je fakt, že jen výstup na zastupitelstvu dvou zaměstnankyň je důvodem k vyhazovu...
Reagovat
Datum: 10.10.2019 18:41
Titulek: Re: Profesionalita a loajálnost zaměstnanců.
Autor: Jana
440
Ten výstup na zasedání byl hodně divný. Při odvolání starosty se nikdo neozval, ale kvůli tomu pozemku se strhla dost mela. O co tam asi šlo?
Reagovat
Datum: 21.11.2019 12:34
Titulek: Re: Profesionalita a loajálnost zaměstnanců.
Autor: ll
110
To by se to vyhazovalo, ale nezapomeň, že je právo každého občana vyjádřit svůj názor, i když se ti zrovna nehodí do krámu.
Reagovat
Datum: 11.10.2019 07:58
Titulek: Re: Profesionalita a loajálnost zaměstnanců.
Autor:
377
Jájo, to je v zákoníku práce?
Reagovat
Datum: 11.10.2019 08:22
Titulek: Re: Profesionalita a loajálnost zaměstnanců.
Autor: Jája
55
376
V etickém kodexu.
Reagovat
Datum: 11.10.2019 11:10
Titulek: Re: Profesionalita a loajálnost zaměstnanců.
Autor:
388
To není zákon, takže žádný vyhazov, to dělali akorát komunisti a vám se asi potom stýská.
Reagovat
Datum: 11.10.2019 12:43
Titulek: Re: Profesionalita a loajálnost
Autor: Jája
326
Na to, aby se lidé chovali slušně, s úctou k ostatním ,žádný zákon nepotřebují.
Reagovat
Datum: 11.10.2019 14:02
Titulek: Re: Profesionalita a loajálnost
Autor:
378
A co je neslušného chtít někoho odvolat, že je chcete vyhazovat?
Reagovat
Datum: 11.10.2019 14:47
Titulek: Re: Profesionalita a loajálnost
Autor: Jája
50
372
Udivující je na tom to, že odvolání chystají zaměstnanci. Přitom toto by mělo řešit zastupitelstvo.
Reagovat
Datum: 11.10.2019 16:16
Titulek: Re: Profesionalita a loajálnost
Autor:
380
I zaměstnanec je volič.
Reagovat
Datum: 21.11.2019 14:49
Titulek: Re: Profesionalita a loajálnost
Autor: .. ol
110
Na to jak slušně a s úctou se zachová starostka k nynějším zaměstnancům, to se uvidí. Pak se můžeme bavit o slušnosti a úctě k lidem. Hubu plnou keců může mít každý, ale čas ukáže, kdo je ten slušný!!!!!!
Reagovat
Datum: 12.10.2019 13:23
Titulek: Bez titulku
Autor: jan
368
Komusti jsou u koryt dodnes-jen za jinou pol.stranu!
Reagovat
Datum: 21.10.2019 06:02
Titulek: Re: Profesionalita a loajálnost zaměstnanců.
Autor: fandasever
325
Důvodem k vyhození je že nelezou do zadku starostce, to může pro někoho stačit, jestli to bude stačit u soudu to pochybuji, už mnohokrát se stalo, že ti neloajální zaměstnanci vyhráli soudní spor o neplatnost výpovědi a soud rozhodl že musí být přijati zpět na původní místo a že jim musí být vyplacena ušlá mzda, to by byla vynikající vizitka práce nového vedení
Reagovat
Datum: 21.10.2019 16:16
Titulek: Re: Profesionalita a loajálnost zaměstnanců.
Autor: "" c ""
25
320
Důvodem může být neplnění pracovních povinností. Za bývalého starosty nikdo nic nemusel dělat. Takže uvidíme co bude teď.
Reagovat
Datum: 21.11.2019 14:58
Titulek: Re: Profesionalita a loajálnost zaměstnanců.
Autor: .. ol
113
Když nikdo nemusel nic dělat za bývalého starosty a přesto vše fungovalo, tak nevím proč starostka hledá další lidi. Možná proto, aby těch nefachčenků podle ní bylo více. No i to je řešení.
Reagovat
Datum: 15.11.2019 23:08
Titulek: Re: Profesionalita a loajálnost zaměstnanců.
Autor: A.J.
146
Být zaměstanci, tak se soudím, protože toto si nemůže dovolit MBA!!!!!
Reagovat
Datum: 10.10.2019 16:44
Titulek: Re: Profesionalita a loajálnost zaměstnanců.
Autor: Petr
67
386
Ano,například dnes byly 3 zaměstnankyně z obce na obědě s exstarostou.
Reagovat
Datum: 10.10.2019 17:02
Titulek: Re: Profesionalita a loajálnost zaměstnanců.
Autor: Standa
66
381
Další zaměstanec v pracovní době služebním autem byl u bývalého starosty. Že by se něco chystalo?
Reagovat
Datum: 10.10.2019 17:07
Titulek: Re: Profesionalita a loajálnost zaměstnanců.
Autor: Občanka Loučné
84
401
To jsou takoví podvrataci.Hnus toto,měli by se stydět.Konecne to na obci klape a všichni dělají co mají.Za starosty nikdo nic nedělal,všichni si váleli šunky.Vzdyt za 10 dní je vidět za starostkou víc práce než za 6 měsíců vlády bývalého starosty.To mluví za vše
Reagovat
Datum: 20.10.2019 13:59
Titulek: Re: Profesionalita a loajálnost zaměstnanců.
Autor: ...
346
Tak schválně, jaká práce je za ní vidět za těch 10 dní, co už udělala, to by mne i ostatní fakt zajímalo. Rozepiš se o tom trochu více, ať víme na čem jsme.
Reagovat
Datum: 20.10.2019 16:59
Titulek: Re: Profesionalita a loajálnost zaměstnanců.
Autor: !!!!
29
332
A jaká práce je vidět za bývalým
starostou za 4 roky? Uveďte příklady.
Reagovat
Datum: 21.10.2019 10:45
Titulek: Re: Profesionalita a loajálnost zaměstnanců.
Autor: ...ema
330
Já se neptám na starostu bývalého, já se ptám na nynější starostku, co udělala za těch 10 dní za práci, když píšeš , že udělala víc, ale asi nic, tak nemáš co psát, že? i to je argument
Reagovat
Datum: 21.10.2019 11:18
Titulek: Re: Profesionalita a loajálnost
Autor: Občan
20
321
Viz výše je to napsáno .Asi neumíte číst....
Reagovat
Datum: 22.10.2019 16:37
Titulek: Re: Profesionalita a loajálnost
Autor: ..zd
312
Číst umím, ale posekaná tráva u paneláků to asi bude ta odvedená práce,uf to byla ale dřina to zajistit!!!!!Na to fakt musel být starosta odvolán, aby to zajistila starostka, to je fakt vtip
Reagovat
Datum: 22.10.2019 16:43
Titulek: Re: Profesionalita a loajálnost
Autor: Ccc
17
314
No žádná dřina to není, ale bývalý starosta to nedokázal zajistit, i když si občané stěžovali.
Reagovat
Datum: 22.10.2019 16:48
Titulek: Re: Profesionalita a loajálnost
Autor: Občan
23
312
To je tím, že bývalý starosta neměl u zaměstnanců žádnou autoritu, takže si dělali co chtěli.
Reagovat
Datum: 22.10.2019 13:02
Titulek: Re: Profesionalita a loajálnost
Autor: ::::
20
308
Vy se ptáte, co udělala starostka za 10 dní.
Já se ptám , aby příznivci bývalého starosty uvedly příklady toho, co udělal za 4 roky?
Reagovat
Datum: 21.10.2019 06:04
Titulek: Re: Profesionalita a loajálnost zaměstnanců.
Autor: fandasever
336
Takže nová starostka je spasitelka která za 10 dnů vyřídí stavební povolení a začne stavět, nenechte se vysmát
Reagovat
Datum: 21.10.2019 09:00
Titulek: Re: Profesionalita a loajálnost zaměstnanců.
Autor: Občan
21
322
Je napsáno viz výše co udělala a nic o stavebním povolení tam není.Je jasné,že kanalizací atd neudělá ze dne na den, proboha.
Reagovat
Datum: 21.10.2019 17:50
Titulek: Re: Profesionalita a loajálnost zaměstnanců.
Autor: AJ
27
320
Pokud jde o osvětlení v Rejhoticích. Tak se nejedná o nové osvětlení. 2 měsíce nesvitilo osvětlení v části Rejhotic, jiné než v té části kde se dávala el. do země. Po nástupu nového vedení osvětlení do cca týdne svítilo, protože někoho napadlo napojit ho na jinou větev a k tomu opravdu žádné stavební povolení nepotřebujete. Stačilo jen trochu popřemýšlet a chtít něco pro to udělat.
Reagovat
Datum: 28.10.2019 08:44
Titulek: Re: Profesionalita a loajálnost zaměstnanců.
Autor: OL
263
Rejhotice zase nesvítí. Chtělo by to asi zase trochu popřemýšlet a chtít pro to něco udělat.
Reagovat
Datum: 28.10.2019 23:30
Titulek: Re: Profesionalita a loajálnost
Autor: AJ
252
Tak já nevím, ale 28.10. 2019 23.28 a světla svítí.
Reagovat
Datum: 15.11.2019 23:07
Titulek: Re: Profesionalita a loajálnost
Autor: ..ol
103
a co po 23,28 taky světla svítí...ty nesvítí po 24 hodině
Reagovat
Datum: 21.11.2019 15:03
Titulek: Re: Profesionalita a loajálnost
Autor: .. ol
101
Mě už se zatmívá z těch keců okolo. Svítí, nesvítí.
Reagovat
Datum: 10.10.2019 17:40
Titulek: Re: Profesionalita a loajálnost zaměstnanců.
Autor: Jára
62
386
Nejmenovaný zaměstnanec bývá u exstarosty i o víkendech.
Reagovat
Datum: 14.10.2019 13:40
Titulek: Re: Profesionalita a loajálnost zaměstnanců.
Autor: EMA
397
Nemáš co dělat, tak špicluješ kde a kdy se kdo s kým schází, no to tedy máš fajn koníčka každý ať se schází s kým chce,ubohost
Reagovat
Datum: 21.10.2019 06:05
Titulek: Re: Profesionalita a loajálnost zaměstnanců.
Autor: fandasever
330
Bravo, Loučná má svoji Stb která fízluje kdo kam chodí a kde co říká
Reagovat
Datum: 10.10.2019 22:24
Titulek: Re: Profesionalita a loajálnost zaměstnanců.
Autor: Marta
50
386
Ze by pan Bilik, nejvetsi odbornik na vse......
Reagovat
Datum: 30.11.2019 10:57
Titulek: Re: Profesionalita a loajálnost zaměstnanců.
Autor: .. xx
Ty jsi fakt ubožák, nemáš o práci fakt ani ponětí, proto píšeš tak jak píšeš, chudáku!!!!!zalez někde do nory a neukazuj se , kritizovat umíš, ale je otázka jestli se umíš aspoň podepsat
Reagovat
Datum: 14.10.2019 13:42
Titulek: Re: Profesionalita a loajálnost zaměstnanců.
Autor: EMA
393
Na oběd mohou chodit s kým chtějí nebo ne? Možná, kdyby šli s někým jiným, tak se jim zvedne žaludek
Reagovat
Datum: 5.11.2019 11:42
Titulek: Re: Profesionalita a loajálnost zaměstnanců.
Autor: Rapotín
200
No to je strašný že nás nevzal taky. To nepřežiju. !!!
Reagovat
Datum: 10.10.2019 14:27
Titulek: starostové přicházejí a odcházejí, to je realita...
Autor: Jarda Hofman
19
322
Občané se v Loučné prostě dusí, ale musí se proto také něco obětovat.
Reagovat
Datum: 21.10.2019 12:11
Titulek: Re: starostové přicházejí a odcházejí, to je realita...
Autor: ...ema
331
občané se dusí hlavně tím "FĚROVÝM " jednáním některých lidí, kteří se pokládají za slušnost samu!!!!!!! ale opak je pravdou!!!!!
Reagovat
Datum: 25.10.2019 18:33
Titulek: Re: starostové přicházejí a odcházejí, to je realita...
Autor: Rapotín
285
Hlavně když se dámy s paní Petrou sejdou na Faře. To je slovník
Reagovat
Datum: 25.10.2019 19:13
Titulek: Re: starostové přicházejí a odcházejí, to je
Autor: Občan
14
281
No určitě ne horší než na obecním úřadě za minulého vedení
Reagovat
Datum: 21.11.2019 14:54
Titulek: Re: starostové přicházejí a odcházejí, to je
Autor: .. ol
111
Ty jsi asi také takový kam vítr, tam plášť, když víš jak se mluvilo dříve na úřadě a jak se mluví na faře. No takových přeběhlíků je dost, někdo má z toho překabátění prospěch a jiný na něj teprve čeká.
Reagovat
Datum: 15.11.2019 23:12
Titulek: Re: starostové přicházejí a odcházejí, to je
Autor: ....§§§§§§§
138
Takové k....y, to je přínos pro petrušku
Reagovat
Datum: 10.10.2019 20:45
Titulek: Proč?
Autor: Pošťák
396
Hned na úvod, nejsem příznivcem odvolaného pana starosty pro jeho "chování" a nebydlím v už v Loučné, tak nemám právo hodnotit povolební dění v obci. Proč se ale strefujete do zaměstnanců. Máte snad právo rozhodovat o zaměstnancích, s kým a kam jdou na oběd, kde a s kým jsou o víkendu, s kým se smí, či nesmí scházet. Nesmí mít jiný názor, protože jsou hned "neloajalní" a hned by jste je někteří z vás vyhodili ze zaměstnání. Jste politováníhodní. Když došlo k odvolávání z funkcí panem starostou po "převratu", tak jste se právem rozčilovali a teď by jste někteří dělali to samé a najednou je to v pořádku.
Reagovat
Datum: 10.10.2019 21:34
Titulek: Re: Proč?
Autor: Občan
58
401
Je pravda, že je věc každého s kým a kam chodí na oběd. Ale po zkušenostech z minulého období je pravděpodobné, že chystají nějaký podraz na starostku. Takhle by se určitě neměli zaměstnanci ve státní správě chovat.
Reagovat
Datum: 11.10.2019 07:20
Titulek: Re: Proč?
Autor: Pošťák
389
A můžete mi vysvětlit jaký je rozdíl mezi zaměstnancem ve státní správě a obyčejným zaměstnancem? Takže jako obyčejný zaměstnanec mužů nadávat a nesouhlasit se zaměstnavatelem a ve státním musím mlčet... A vůbec ty vaše převraty byly spontálnim projevem zastupitelů? Ale běžte!!
Reagovat
Datum: 11.10.2019 08:46
Titulek: Re: Proč?
Autor: Občanka Loučné
65
403
Máte pravdu.Ale podle mne by měl být zamestnanec loajalni k zaměstnavateli a měl by spolupracovat a ne za jeho zády donášet.Tak tak bohužel u nás chodí a je to tak špatně.A to že došlo opět k odvolání starosty na to bylo mnoho důvodů.Vetsina občanů je teď spokojená a dávají to značně najevo.
Reagovat
Datum: 22.10.2019 16:34
Titulek: Re: Proč?
Autor: ..zd
315
Ono by bylo spokojených občanů dost i kdyby tam byl starosta a ne starostka, nemyslíte?Vždyť ne všichni jsou pro starostku
Reagovat
Datum: 22.10.2019 16:39
Titulek: Re: Proč?
Autor: Nnn
310
Samozřejmě bylo spokojených občanů dost. Zvlášť některých zaměstnanců. Starosta byl ke svým příznivcům velkorysý.
Reagovat
Datum: 22.10.2019 18:52
Titulek: Re: Proč?
Autor: Občan
24
318
Byl velkorysý, ale za obecní peníze.
Reagovat
Datum: 24.10.2019 07:47
Titulek: Re: Proč?
Autor: ..zd
301
a ty myslíš, že ona bude dělat zadarmo, nenech se vysmát, šla také po penězích
Reagovat
Datum: 24.10.2019 08:07
Titulek: Re: Proč?
Autor: Občan
19
300
Zadarmo ne, ale plat je dán tabulkami. Že vyplácel bývalý starosta některým zaměstnancům ( podrž taškám) nadstandartní odměny, to je všeobecně známé. Je tedy jasné, že jim teď tyto peníze a jiné výhody chybí, proto tak brojí proti současné starostce.
Reagovat
Datum: 21.11.2019 23:17
Titulek: Re: Proč?
Autor: ..ol
112
Neřekl bych, prosím vás proberte se a podívejte se jak se věci mají, jak někdo napsal, že její věrní budou mít dobrá místa a je to tady, dění v obci mne už nezajímá a nikdy nepodpořím ve volbách takovou paní která nebít přeběhlíků tak by ve funkci nikdy nebyla, je mi ji líto a hlavně jejího charakteru.
Reagovat
Datum: 25.11.2019 07:50
Titulek: Re: Proč?
Autor: .. ol
84
Měla by se MBA stydět, většina lidí ji nemusí, úplně se zahrabala tím svým hnusným vystupováním , spadla na úplné dno slušnosti!!!!!!
Reagovat
Datum: 25.11.2019 08:26
Titulek: Re: Proč?
Autor: Občanka
To člověk, který se představuje jako .. ol by se měl stydět. Tolik nenávisti se jen tak nevidí. Tou většinou zřejmě myslí některé zaměstnance obce. Nechápu jaké hnusné vystupování má na mysli? Hnusné vystupování má .. ol. To tento člověk spadl na úplné dno. Stačí si jen pročíst jeho příspěvky, které jsou plné nenávisti a zloby.
Reagovat
Datum: 21.11.2019 15:13
Titulek: Re: Proč?
Autor: .. ol
115
Kde jsi přišel na takovou hovadinu, nejsme vůbec spokojeni!!!!!
Reagovat
Datum: 21.11.2019 15:10
Titulek: Re: Proč?
Autor: .. ol
113
Proč by se tak nechovali, vždyť starostka udělala podraz na bývalého starostu.Buďte objektivní a ne jednostranní. A máte pravdu takhle by se opravdu zaměstnanci ve státní správě chovat neměli, ale bohužel tady to tak funguje. A hlavně, že se jim pak spokojeně a s čistým srdcem spinká.
Reagovat
Datum: 22.11.2019 07:07
Titulek: Re: Proč?
Autor: XXX
Ano, buďte objektivní. V březnu po výměně zastupitele byla odvolána starostka, v září po výměně zastupitele byl odvolán starosta.
Kdo udělal podraz na koho?
Reagovat
Datum: 24.11.2019 11:28
Titulek: Re: Proč?
Autor: .. ol
95
No kdo asi udělal podraz, přeběhlík a podržtaška. Vždyť volby byly jednoznačně pro ODS. Tak na co se pořád ptáte, kdo na koho co udělal, je to stále stejné , starostka a její příznivci.
Reagovat
Datum: 11.10.2019 20:52
Titulek: nech se obklopí
Autor: ::::::::
411
hlavně Chlebaňovou a potom Fabiánovou, to bude přínos pro obec. Paní Petra se musí obklopit svýma nejvěrnějšíma, jinak by to nemělo smysl :-)
Reagovat
Datum: 14.10.2019 13:38
Titulek: Re: nech se obklopí
Autor: EMA
403
Ty ji vytrhnou trn z paty ha,ha,ha
Reagovat
Datum: 14.10.2019 15:26
Titulek: Re: nech se obklopí
Autor: ??
64
399
Horší než ty dvě nádhery, které jsou tam teď, by to určitě nebylo.
Reagovat
Datum: 19.10.2019 18:03
Titulek: Re: nech se obklopí
Autor: EMA
351
Záleží na tom, které nádhery máš teď na mysli?
Reagovat
Datum: 1.11.2019 19:19
Titulek: Re: nech se obklopí
Autor: ..lo
241
Tak jo,jo už paní, která pracuje na DPS snížili nájem a potom, kamarádkám nic. A věřte nebo ne, určitě si brousí zuby na místo vedoucí DPS a určo bude tam a potom, že se neobklopuje svýma věrnýma....
Reagovat
Datum: 1.11.2019 20:21
Titulek: Re: nech se obklopí
Autor: .. ol
18
237
Na toto téma probíhala debata na posledním zasedání. Z důvodu toho, že v kadeřnictví na obecním úřadě je nájem nižší, tak si paní, která pracuje na DPS na doporučení p. Staňkové požádala o snížení na částku za m2 shodnou jako u kadeřnictví. Jestli se bude na DPS přibírat vedoucí nepadlo na zasedání žádné rozhodnutí. O tom, že si někdo na něco brousí zuby, to je jenom spekulace.
Reagovat
Datum: 2.11.2019 19:13
Titulek: Re: nech se obklopí
Autor: Andrea Chlebaňová
27
237
K tomuto bych chtěla dodat jen to, že o snížení nájmu jsem žádala ještě za minulého vedení obce, tedy v době, kdy byl starostou pan Sembner a snížení nájmu jsem konzultovala s tehdejší místostarostkou obce paní Staňkovou,která mi snížení sama doporučila. Takže tato věc je stará více než půl roku, jen se teď hodila vytáhnout.
Reagovat
Datum: 2.11.2019 19:47
Titulek: Re: nech se obklopí
Autor: Jan
13
230
Není mi jasné, z jakého důvodu tuto věc vytáhla p. Staňková na veřejném zasedání, a vytýkala to současnému vedení, když se to rozhodlo za jejich vedení.
Reagovat
Datum: 2.11.2019 19:55
Titulek: Re: nech se obklopí
Autor: XY
20
234
Pí Staňková je zhrzená a naštvaná,za to že ji odvolali.Chtela se asi pomstít.Ale moc se jí to nepovedlo.Jeste se veřejně přizná,že má korespondenci paní starostky.Tak ona asi není normální,když si neuvědomuje co vlastně říká.A dělá protizákonné věci.No co k tomu dodat,ještě že už není na obci
Reagovat
Datum: 3.11.2019 17:25
Titulek: Re: nech se obklopí
Autor: Jana Staňková
233
Dobrý den dámy a pánové, ráda bych uvedla na pravou míru informace sdělené na veřejném zasedání a zde interpretované. K uváděné korespondenci uvádím, že jsem pracovala s dostupnými informacemi z adresy podaleny obce, kde tuto komunikaci má nasdílenu starosta, místostarosta a další referenti (alespoň za mé působení na obci to tak bylo)- tudíž nedošlo k porušení zákona. K nájmu paní Chlebaňové uvádím - věc snížení nájmu se mnou jako svojí bývalou zákaznicí paní Chlebaňová konzultovala v lednu a únoru 2019, nikoliv jako místostarostkou obce, tou jsem se stala až dne 25.3.2019. Je tedy zajímavé, že žádost o snížení nájmu si podala paní Chlebaňová 23.1.2019, dodatek o snížení nájemného byl sepsán 28.1.2019 (za organizaci pí. Fojtíkovou) a scvhválenou tehdejší starostkou obce, kdy účinnost dodatku u snížení nájemného bylo od 1.1.2019. Za mého působení se to tedy nestalo. V případě, že dokumenty byly antidatovány je to zodpovědností zúčastněných osob, nikoliv mne jako mé osoby. Pracuji s veřejně dostupnými informacemi a pokud mne bude někdo nadále atakovat s tím, že jsem porušila zákon, hodlám se bránit i případnou právní cestou. Toto je můj první a poslední příspěvek v této diskuzi. Děkuji Jana Stańková
Reagovat
Datum: 3.11.2019 20:12
Titulek: Re: nech se obklopí
Autor: Dotaz
10
217
Žádost o snížení nájemného je veřejně dostupná informace? A kdepak je zveřejněná?
Reagovat
Datum: 3.11.2019 20:22
Titulek: Re: nech se obklopí
Autor: ?
10
218
By mě taky zajímalo
Reagovat
Datum: 4.11.2019 01:04
Titulek: Re: nech se obklopí
Autor: odpověď
233
Nikde, jako za Martímka. Rozhodla starostka bez vědomí zastupitelú!
Reagovat
Datum: 4.11.2019 06:04
Titulek: Re: nech se obklopí
Autor: Dotaz
217
Právě, že tato informace není nikde veřejně dostupná. P. Staňková píše, že pracuje s veřejně dostupnými informacemi. ????
Reagovat
Datum: 15.11.2019 23:11
Titulek: Re: nech se obklopí
Autor: A.J.
104
no hlavně, že je průhledná, je to, no nechci říci radči co!
Reagovat
Datum: 4.11.2019 11:06
Titulek: Re: nech se obklopí
Autor: .. ol
229
Až budete tak chytrá, jako paní Staňková, tak potom můžete něco komentovat. Jako místostarostka byla na svém místě, na rozdíl od nynějšího vedení má široký přehled a nevytahuje se nad nikoho. Je to skvělý člověk. Nedělala při zasedání ironické grimasy jako starostka s Fišnarem.
Reagovat
Datum: 4.11.2019 12:11
Titulek: Re: nech se obklopí
Autor: XY
17
219
Tak to je vtip století...
Reagovat
Datum: 4.11.2019 15:12
Titulek: Re: nech se obklopí
Autor: Dotaz
18
206
Tak chytrá jako paní Staňková nejsem a doufám, že ani nikdy nebudu.
Reagovat
Datum: 5.11.2019 16:13
Titulek: Re: nech se obklopí
Autor: .. ol
215
Tak chytrá fakt nebudeš, protože na ni nemáš!!!!
Reagovat
Datum: 5.11.2019 16:18
Titulek: Re: nech se obklopí
Autor: ?
203
To má snad každý. Hlavně dámy a pánové a v souladu se zákonem
Reagovat
Datum: 5.11.2019 16:24
Titulek: Re: nech se obklopí
Autor: .. ol
209
Ano, jinak se bude bránit právní cestou.
Reagovat
Datum: 6.11.2019 12:28
Titulek: Re: nech se obklopí
Autor: .. ol
191
Ono to tak asi dopadne, ty mě já zase tobě, hlavně, že budeme spokojeny obě
Reagovat
Datum: 11.10.2019 21:01
Titulek: Bez titulku
Autor: Občan
65
399
Pochybuji,že se bude obklopovat zrovna svými kamarádkami.Nedela takové věci jako exstarosta,který se obklopoval svými kamarády.Ona není tak blbá....
Reagovat
Datum: 25.11.2019 07:56
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: .. ol
81
Tak jak píšeš, že se neobklopí svými kamarádkami, tak jenom aby to tak skutečně bylo. Píšeš, že není tak blbá, no čas ukáže kdo je jak blbý. Možná s ní mimo kamarádek nikdo nebude chtít spolupracovat, tak ji nic jiného nezbyde, než aby vzala to co se zrovna namane i když na to mít nebudou. Hlavně, že budou obsazena místa na obci.!!!
Reagovat
Datum: 18.10.2019 20:16
Titulek: Bez titulku
Autor: ???????????
351
Jo,jo musí se obklopit svýma věrnýma !!!!
Reagovat
Datum: 22.10.2019 17:10
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Občanka
32
290
Hlavně by se měla obklopit odborníky a lidmi,na které se může spolehnout, a kterým může důvěřovat.
Reagovat
Datum: 11.11.2019 17:50
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: SOS
173
Třeba paní Chlebaňovou. To bude odborník...
Reagovat
Datum: 22.11.2019 14:22
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: SOS
99
Hurá!!!!! Už se obklopila. A pak že není tak ....
Reagovat
Datum: 22.11.2019 14:43
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Dddd
No to je neuvěřitelná drzost od starostky. Jak mohla vzít na obec na pozici ekonoma člověka s vysokoškolským vzděláním v oboru ekonomie. Měla vzít raději třeba švadlenu.
Reagovat
Datum: 24.11.2019 22:03
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: SOS
83
No švadlena by nebyl špatný nápad. No a kdyby byla kamarádka proč ne.
Reagovat
Datum: 21.10.2019 09:07
Titulek: Bez titulku
Autor: občanka
40
325
Asi by měla paní straostka dohlížet na to co dělají ty dvě krasavice na obci.Zase sedí u pc a klikají na nesouhlasy.Vždytˇza zády ji pomlouvají a donášejí drby bývalému vedení.No jo,už nebudou mít takové výhody,odměny,pralinky,dárečky za obecní peníze....Měly by se hodně rychle vzpamatovat a chovat se jak se patří.
Reagovat
Datum: 21.10.2019 12:24
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: OB
336
Nechtěla byste na OU dělat dozorce???
Reagovat
Datum: 21.10.2019 12:26
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: občanka
32
323
Klidně,někteří by to potřebovali:)))
Reagovat
Datum: 12.11.2019 15:32
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: občanka
nechtěla
Reagovat
Datum: 22.10.2019 07:42
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: ..zd
313
Starostka by se měla věnovat jiné práci než dohlížet jestli někdo kliká nebo nekliká. A jak píšeš, že jen klikají na nesouhlasy, asi ti není známo, že každý člověk má svůj názor, takže může klikat jak na nesouhlasy, tak na souhlasy. Lidi v obci nejsou ovce, aby jim někdo diktoval na co a jak mohou reagovat. I když někteří svůj názor ani možná nemají a nechají se ovlivnit tím, co řekne ta a ta paní. To je ubohost.
Reagovat
Datum: 22.10.2019 13:35
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: ,-
31
307
A hlavně ty dvě krasavice na obci budou muset začít něco dělat.
Reagovat
Datum: 26.10.2019 17:59
Titulek: Re: Bez titulku
Autor:
265
Lidi proč jste tak plni nenávisti a závisti? Co vám ty paní udělaly .
Reagovat
Datum: 26.10.2019 18:50
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Občan
17
268
To není nenávist ani závist. Občanům vadí, že jsou výběrová řízení zmanipulovaná a dostanou se tam nekompletní zaměstnanci, místo vzdělaných odborníků.
Reagovat
Datum: 12.11.2019 15:42
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: major Kalaš
162
Jak víš, že jsou výběrová řízení zmanipulovaná? důkaz? Pokud víš o porušování zákona je tvou povinností podat trestní oznámení, už si ho podal? :-))
Reagovat
Datum: 22.10.2019 07:45
Titulek: Bez titulku
Autor: občan Pepa
30
318
Já myslím,že paní starostka nemá čas koukat na nesmysly na netu a musí řešit průšvihy na obci po minulém vedení.
Reagovat
Datum: 22.10.2019 08:46
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: ..zd
313
To říká o předchůdci každý, že musí řešit resty. Ale čas ukáže co dokáže. Jaké průšvihy to jsou ovšem samozřejmě nevíš, co? To by mělo být uvedeno, aby lidi měli přehled. Protože říkat věci jen tak není moc dobré, to je tak pro malé dělit, ti se s tím spokojí, ale voliči chtějí vědět konkrétně, co jsou to za průšvihy!!!!! Tak se ukaž a alespoň jeden napiš, jestli vůbec nějaký je!!!!!
Reagovat
Datum: 22.10.2019 08:47
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Občan Jiří
300
Přijďte na zastupitelstvo 30.10.
Reagovat
Datum: 22.10.2019 08:50
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Občanka
33
311
Už v minulém článku o Loučné byly průšvihy uvedeny.Most Rejhotice, kanalizace Filipová,kompostarna,chodník Rejhotice,silnice Kouty....
Reagovat
Datum: 23.10.2019 09:58
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Johana
23
288
Jsem zvědavá, jestli se veřejného zasedání zastupitelstva zúčastní i bývalý starosta.
Reagovat
Datum: 24.10.2019 11:56
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: .. ol
298
No to víš, že přijdu. Třeba už bude mít členka zastupitelstva tentokrát možná i svůj názor, když bude tázána a nebude odpovídat způsobem...Peťka říkala...Takoví zastupitelé nám nejsou k ničemu.
Reagovat
Datum: 24.10.2019 12:49
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: .. ol
21
288
No hlavně, že nám k něčemu byl bývalý starosta.
Reagovat
Datum: 22.10.2019 08:49
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: ---
31
313
Starostka bude muset řešit třeba most v Rejhoticích, který neprošel kolaudací.
Reagovat
Datum: 22.10.2019 08:54
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Občanka
39
305
Přesně, hlavně,že si obec nabírala další Ing.A stejně jim to bylo k ničemu.Sprasili co mohli:))
Reagovat
Datum: 22.10.2019 09:43
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: aaa
29
294
Jak je vidět, tak titul nemusí být patentem na rozum
Reagovat
Datum: 22.10.2019 11:44
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: ..zd
313
hlavně, že čile fungují takzvané podrž tašky, to se to pak pracuje, co??????
Reagovat
Datum: 22.10.2019 16:34
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: ...
35
308
To jsou zase kecy příznivců bývalého starosty.
Reagovat
Datum: 24.10.2019 14:52
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: ll
295
i kdyby, každý je příznivcem někoho jiného, já jsem příznivcem toho kdo vyhrál volby a ne toho, kdo se tam vecpal s přispěním přeběhlíka
Reagovat
Datum: 24.10.2019 15:05
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Občan
22
274
A hlavně toho, kdo za přízeň platil.
Reagovat
Datum: 24.10.2019 16:01
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Občan
24
281
V minulých volbách vyhrál Martínek a Sembdner se tam taky vecpal s přispěním přeběhlíka.
Reagovat
Datum: 24.10.2019 22:22
Titulek: Bez dotací si ani neuprdne Re:
Autor: Jehuda Gottesdreck
270
A kde je Martínkovi konec?

Reagovat
Datum: 24.10.2019 07:52
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: ..zd
305
taková podrž taška, která nechce o ničem rozhodovat, jen se vézt, ta pomůže mnohým i ke korýtkům, to se pak s takovým pracuje dobře, protože kývne na všechno, a to je potřeba
Reagovat
Datum: 24.10.2019 08:09
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Občan
16
298
To máte zřejmě na mysli bývalého starostu?
Reagovat
Datum: 24.10.2019 08:19
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Občan
23
305
No jistě je to bývalý starosta, o ničem nerozhodoval, na to měl na obci ty dvě krasavice. Ke korýtkům několika podrž taškám pomohl, a podepsal všechno.
Reagovat
Datum: 24.10.2019 11:43
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Občan
310
To ten bývalý starosta co pomohl na obec pí. Harazímové na pozici ředitelky Loučná lidem bez výběrového řízení?
Reagovat
Datum: 24.10.2019 12:38
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Občan
28
296
Na nynější ředitelku bylo sice výběrové řízení, ale byla to pouze šaškárna, kde byl vítěz předem známý.

Reagovat
Datum: 4.11.2019 17:41
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: OL
215
Ano, přesně ten bývalý starosta, který zaměstnal na obci paní účetní bez výběrového řízení.
Reagovat
Datum: 24.11.2019 21:14
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: SOS
No to ale nečekal jak to dopadne. Asi tak že za dobrý skutek po zásluze přes drš....
Reagovat
Datum: 24.10.2019 11:49
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: .. ol
11
287
ne,ne,ne to si fakt nemyslím, bývalého starostu ne
Reagovat
Datum: 24.10.2019 13:30
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: YYY
26
304
Ani pí. Beranová není pro obec žádná výhra.
Reagovat
Datum: 25.10.2019 01:09
Titulek: Re: Bez titulku
Autor:
305
Je to Tkadlec, nejdřív lezl do zadku Martínkovi a teď Harazímové a jako šéf kontrolního výboru radí jak na to co kdysi jako placený místostarosta zmastil!
Reagovat
Datum: 25.10.2019 04:53
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Občan
19
303
A co Tříska, ten taky lezl Martínkovi do zadku.
Reagovat
Datum: 25.10.2019 12:38
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Jan
293
Proč by to dělal, nebylo to spíš obráceně!
Reagovat
Datum: 25.10.2019 08:07
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: .. ol
307
On nic zmastit nemohl, protože, když za ním člověk s něčím přišel, tak řekl, že to musí rozhodnout Martínek, a raději se vždy vytratil. Tak tam byly opravdu vyhozené peníze, za člověka, který kromě zvedání ruky za nic nemůže, o ničem nerozhoduje, jen souhlasí s tím, co mu je řečeno, to byl místostarosta k pohledání a tak to bude fungovat i nyní. Proč by se choval jinak? Ale funkce přináší nějakou tu korunu, tak proč se neotočit kam vítr tam plášť. Hlavně, že bude kapat!!!!!
Reagovat
Datum: 25.10.2019 08:19
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: nnn
26
297
Měl na starosti nádvorní partu a ta fungovala. Taky zajišťoval nákup materiálu, i toto fungovalo bez problému. To se ovšem nedá říct o následujícím období, kdy nefungovalo nic, i když za to byl určitě někdo zodpovědný a měl za to zaplaceno.
Reagovat
Datum: 25.10.2019 08:33
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: xxx
22
154
Je přece jasné, že rozhoduje starosta a ne místostarosta.
Reagovat
Datum: 28.10.2019 11:30
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: ..lo
10
211
Naprostá pravda!!!!
Reagovat
Datum: 13.11.2019 12:49
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: .. ol
161
proč píšete, že rozhoduje starosta, místostarosta je tam přece proto, aby rozhodoval v nepřítomnosti starosty, jinak by nám byl v obci k ničemu, a nevím, za co by bral takové peníze, když za nic nezoopovídá, možná je jen do počtu!!!!!
Reagovat
Datum: 24.10.2019 15:33
Titulek: Výběrové řízení
Autor: Občan
33
313
Pí. Harazímová byla přijata bez výběrového řízení, pí Bližňáková výběrové řízení vyhrála, ale u druhé jmenované obecní úřad šlápl vedle.
Reagovat
Datum: 26.10.2019 09:59
Titulek: Re: Výběrové řízení
Autor: Občan
33
280
Bližňáková má mezery v základním vzdělání.To zase bylo výběrové řízení.
Reagovat
Datum: 26.10.2019 11:35
Titulek: Re: Výběrové řízení
Autor: Sylvie
36
279
Pokud referentka obecního úřadu neovládá pravidla českého pravopisu, dokonce ani vyjmenovaná slova, tak tedy nechápu, jak je možné, že vyhrála výběrové řízení.
Reagovat
Datum: 26.10.2019 12:21
Titulek: Re: Výběrové řízení
Autor: Johana
29
279
Když znala předem zadání, tak ji na to Beranová připravila.
Reagovat
Datum: 26.10.2019 17:40
Titulek: godla
Autor: ČT 09
274
Jaké si to uděláte takové to budete mít.
Reagovat
Datum: 26.10.2019 19:46
Titulek: Re: godla
Autor: Nn
24
273
Takže podvod u výběrového řízení.
Reagovat
Datum: 27.10.2019 08:14
Titulek: Bez titulku
Autor: Petr
27
277
Jak hodnotím Sembdner? Snůška arogance, podvodů, slibů, lhaní a urážek. Když si nevzpomene na jméno tak jste třepošci
Reagovat
Datum: 27.10.2019 08:57
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Občan
24
277
Nechápu, jak takového člověka mohli vysokoškolsky vzdělaní zastupitelé zvolit do vedení obce. Pro blaho obce to určitě nebylo.
Reagovat
Datum: 27.10.2019 21:10
Titulek: IQ ZMRZLÉ MAKRELY
Autor: Občanka (Alenka od bagristy)
263
Nemám vlastní názor jako současné vedení obce, a proto se vším souhlasím.
Reagovat
Datum: 28.10.2019 08:44
Titulek: Re: IQ ZMRZLÉ MAKRELY
Autor: Xyz
24
264
Současné vedení vlastní názor má, proto jsou referentky tak nervózní. Za minulého vedení rozhodovaly ony, teď se bojí o korýtka.
Reagovat
Datum: 28.10.2019 23:34
Titulek: Re: IQ ZMRZLÉ MAKRELY
Autor: AJ
250
No nevím co čekáš od 5.letého dítěte navstěvujícího MŠ. I když někdy i ten prcek má víc rozumu než někteří dospěláci, kteří si nevidí na špičku nosu a ještě se cpou do komunální politiky.
Reagovat
Datum: 29.10.2019 08:08
Titulek: Re: IQ ZMRZLÉ MAKRELY
Autor: ???
244
To jsou nesmyslné kecy.
Reagovat
Datum: 28.10.2019 23:51
Titulek: Re: IQ ZMRZLÉ MAKRELY
Autor: Alena Jůvová
247
Asi bych tento tvůj výplod potřebovala vysvětlit nějak jsem nepochopila co tím chtěl básník, mým jménem, říct.
Reagovat
Datum: 29.10.2019 12:52
Titulek: Re: IQ ZMRZLÉ MAKRELY
Autor: ???
12
233
Tento výplod nechápe asi ani autor příspěvku.
Reagovat
Datum: 27.10.2019 21:12
Titulek: IQ ZMRZLÉ MAKRELY
Autor: Občanka (Alenka od bagristy)
257
Nemám vlastní názor jako současné vedení obce, a proto se vším souhlasím.
Reagovat
Datum: 28.10.2019 08:33
Titulek: Re: IQ ZMRZLÉ MAKRELY
Autor: ?
20
256
Referentky, už to nehulte
Reagovat
Datum: 28.10.2019 23:57
Titulek: Re: IQ ZMRZLÉ MAKRELY
Autor: Alena Jůvová
14
251
Už se opakuješ. Zkus něco nového.
Reagovat
Datum: 1.11.2019 09:54
Titulek: Rýmovánka
Autor: Zasloužilý umělec
248
Tak teď máte, co jste chtěli,
Harazímů Petrušku,
vy, co jste jí naletěli,
zazpívejte častušku.
Buďte spolu veselí,
Loučná už je v (píp).
Hej rup, hola hej,
hej rup, hola hej,
na Petru nám
nešahej!
Reagovat
Datum: 1.11.2019 10:33
Titulek: Re: Rýmovánka
Autor: ???
13
243
To je zase trapárna příznivců bývalého vedení obce.
Reagovat
Datum: 1.11.2019 10:38
Titulek: Re: Rýmovánka
Autor: Zzz
13
246
Po veřejném zasedání zastupitelstva prý otec nejmenované referentky vyhrožoval starostce. No to je vrchol!
Reagovat
Datum: 1.11.2019 15:37
Titulek: Re: Rýmovánka
Autor: ..
13
240
Že by stejným způsobem získala místo na obci?
Reagovat
Datum: 1.11.2019 21:48
Titulek: Re: Rýmovánka
Autor: ..ne...ne
253
To by se snad nesnížil k tomu že by takové krávě vyhrožoval, ona sama sobě je přítěží a titul MBA.lze získat, když si ho zaplatíte, tak potom kdo je vzdělaný a kdo je vzdělatělnější. Takových inteligentů je tady hromada....snad budeme chytřejší, když si vše zaplatíme, její přednost je že umí mluvit a to je vše...
Reagovat
Datum: 1.11.2019 21:58
Titulek: Re: Rýmovánka
Autor: Kkk
241
Ale, už zase urážky? To vám musí ležet hodně v žaludku.
Reagovat
Datum: 1.11.2019 21:59
Titulek: Re: Rýmovánka
Autor: Ttt
11
237
Ano Haňulko, snížil se k tomu.
Reagovat
Datum: 1.11.2019 22:17
Titulek: Re: Rýmovánka
Autor: Jo. Jo
12
228
To je tak neinteligentní. Je vidět, že jablko nepadlo daleko od stromu.
Reagovat
Datum: 1.11.2019 22:33
Titulek: Re: Rýmovánka
Autor: Pravidla pravopisu
225
Co to je vzdělatělnější?
Reagovat
Datum: 2.11.2019 08:16
Titulek: Re: Rýmovánka
Autor: MBA
13
239
Je pravda, že titul MBA se musí platit, ale není to tak, že si ho koupíte jako v obchodě. Musí se vypracovat závěrečná práce (asi na 50 stránek), a potom ji před komisí obhájit.
Reagovat
Datum: 1.11.2019 14:48
Titulek: Re: Rýmovánka
Autor: .. ol
259
To nové vedení obce je ještě větší trapárna, přeběhlík a podrž taška pomohli k funkci starostky, tak to je velká výhra!!
Reagovat
Datum: 1.11.2019 15:51
Titulek: Re: Rýmovánka
Autor: .. ol
17
256
Na zasedání zastupitelstva se bývalé vedení snažilo potopit statostku, ale vůbec se jim to nepovedlo. Teď jsou vzteky bez sebe, proto tady začaly psát ty nenávistné komentáře.
Reagovat
Datum: 1.11.2019 16:53
Titulek: Re: Rýmovánka
Autor: Mmmmm
27
204
Tady se pořád řeší blbosti. Důležité je přece to, jak nejlépe pracovat pro dobro obce a občanů.
Reagovat
Datum: 1.11.2019 19:21
Titulek: Re: Rýmovánka
Autor: ((((((())))))))
247
Ne, podrž taška, starý k...t a p.......k !!!!!
Reagovat
Datum: 1.11.2019 21:15
Titulek: Re: Rýmovánka
Autor: .vvv
13
244
Proč myslíte, že nové vedení obce je trapárna? Měli bychom jim dát nějaký čas. Až po čase se může diskutovat o výsledcích jejich práce. Měsíc je krátká doba na nějaké závěry.
Reagovat
Datum: 1.11.2019 21:36
Titulek: Re: Rýmovánka
Autor: ((((((())))))))
242
JJ, vše je trapárna.
Reagovat
Datum: 1.11.2019 21:42
Titulek: Re: Rýmovánka
Autor: Občanka
24
245
A to vám přijde normální,že Sembdner pořád sliboval,že se bude kopat kanalizace ve Filipové.A teď na zasedání jsme se dozvěděli,že je úplně špatně projekt a musí se vše dělat znova.Vzdyt pro tu obec nic neudělal,jen rozhazoval obecní peníze....
Reagovat
Datum: 1.11.2019 21:49
Titulek: Re: Rýmovánka
Autor: ..ne...ne
234
Alenko, prober se :-)
Reagovat
Datum: 2.11.2019 01:17
Titulek: Re: Rýmovánka
Autor: Alena Jůvová
11
226
Když už mi říkáš co mám dělat, tak se aspoň podepiš ať vím komu plním přání. I když po posledním zasedání tuším.....
Reagovat
Datum: 10.11.2019 13:18
Titulek: Rýmovánka
Autor: a
176
všeobecně se dává každému ve funkci dobrých sto dní a pak se může začít něco v klidu zkoumat....
Reagovat
Datum: 14.11.2019 19:16
Titulek: Re: Rýmovánka
Autor: Občanka Loučné
141
To jsou takoví podvrataci.Hnus toto,měli by se stydět.
Reagovat
Datum: 1.11.2019 17:42
Titulek: Variace na K.K.
Autor: Národní umělec
243
Ach, Loučná, co se s tebou stalo,
MBA zívající
ti zdravý rozum vzalo
i světlá světla svící
a správci staronoví
jen v řece žvástů loví
své blbství mezi slovy,
co říci, co říci?

Starostu v kalupu
tu překřičeli sobci,
v Tančírně se sloupy
si s Petrou víno dej.
Jdu tiše, bez hluku,
po Loučné- divné obci.
Každý je ke koupi
a všichni na prodej...
Reagovat
Datum: 1.11.2019 18:52
Titulek: Re: Variace na K.K.
Autor: Občan
25
250
Tady se někdo nedokáže smířit s tím, že v čele obce už nestojí člověk bez vzdělání, který podepíše, co mu kdo podstrčí. Teď navíc byl odsouhlasen audit, tak se asi někteří bojí, co se provalí. Je zarážející, že podporují člověka bez vzdělávání a vzdělané lidi uráží.
Reagovat
Datum: 1.11.2019 19:06
Titulek: Re: Variace na K.K.
Autor: .. ol
10
242
No zarážející to není, protože s člověkem bez patřičných zkušeností a vzdělání se dá manipulovat.
Reagovat
Datum: 29.11.2019 12:44
Titulek: Re: Variace na K.K.
Autor: .. xx
Ono některý člověk bez vzdělání, jak píšete má slušnější vystupování a větší znalosti než ten, který vzdělání sice má, ale to je tak asi všechno, když se chová a vystupuje jako buran.
Reagovat
Datum: 2.11.2019 08:10
Titulek: Bližňák
Autor: Občan
19
240
To je ubohé co si dovolil na starostku.Celá rodina by měli chodit kanálama.
Reagovat
Datum: 2.11.2019 10:00
Titulek: Re: Bližňák
Autor: Wer
20
240
My si starostku před Bližňákem ochráníme.On snad neví,že to musí udělat.Slíbila to svým voličům.
Reagovat
Datum: 3.12.2019 13:29
Titulek: Re: Wer
Autor: Neumělec
28
To vám zase starostka slíbila něco, co nemůže splnit?
Odpustíte jí to jako všechny další nesplněné sliby, lži, pomluvy, zrady a nenávisti, když už máme Advent?
Reagovat
Datum: 3.12.2019 20:11
Titulek: Re: Wer
Autor: Neumělec
Právě nám začal adventní čas,
opět se někteří vztekají zas.

Opět se neštítí lží, pomluv a zloby,
starostku jenom uráží, to nemá obdoby.

Je nejvyšší čas smířit se s tím,
že už tak dobře na obci nebude jim.

Pokud nedokáží v klidu spolupracovat,
jediným východiskem je se spakovat.











Reagovat
Datum: 4.12.2019 07:30
Titulek: Re: Wer
Autor: Xyz
„Neúspěch způsobuje u lidí krutost a zahořklost.“
William Somerset Maugham
Reagovat
Datum: 4.12.2019 12:18
Titulek: Re: Xyz
Autor: Občan
18
Myslíte, že člověk je krutý, protože dlouhodobě (20let) zažíval frustraci z neúspěchů? Jako např. nezvládnutí VŠ, nezískání žádné hlubší odbornosti, všude jen narazil a zbylo mu jen žvanění? Tak za výtah k úspěchu a ke komunální moci v politice (na vyšší nemá) zvolí vydrápání se po zádech svému nadřízenému? Zřizovateli, který jí poskytl novou šanci? Domníváte se, že neloajálnost, přetahování přeběhlíků a všechny ty podrazy souvisí s krutostí k jiným lidem?
Reagovat
Datum: 4.12.2019 13:49
Titulek: Re: Xyz
Autor: Občanka
Komu zbylo žvanění, pomlouvání a frustrace ?
Zatím tady jenom plivou jedovaté sliny zhrzení příznivci bývalého vedení.
Tím, že budou neustále starostku urážet a pomlouvat jí, se nic nezmění.
Měli by se už konečně smířit se vzniklou situací.

Reagovat
Datum: 2.11.2019 08:16
Titulek: Variace na Z.S.
Autor: Nadnárodní umělec
234
Když máš v srdci zlobu,
velké ambice,
jak zombie vstaň z hrobu,
svolej slepice.
Upeč třeba převrat,
proslov krásnou řeč,
jen to správně sehrát,
hlavně žádná křeč.

Vzdělání, vzdělání,
zní fanklubu volání,
vzdělání, vzdělání je lék.
MBA
vzdělání, vzdělání,
jistě Loučnou zachrání,
vzdělání, vzdělání
je lék...
Reagovat
Datum: 2.11.2019 08:39
Titulek: Re: Variace na Z.S.
Autor: MBA
27
248
Největší, zlobu v srdci teď mají referentky, které jsou už zoufalé a snižují se k urážkám. Pokud se nedokážou smířit s tím, že se bývalý starosta už nevrátí, tak není nic jednoduššího, než odejít.
Reagovat
Datum: 2.11.2019 12:07
Titulek: adresa
Autor: Jan
240
Tak Mgr. Martin Přidalík bydlí v Šumperku a v Loučné jen pronajímá nemovitosti a Bohouš Tkadlec prý bydlí v nějaké prdeli!
Reagovat
Datum: 2.11.2019 12:10
Titulek: Re: adresa
Autor: Jan
15
229
A ing. Chytil bydlí v Praze.
Reagovat
Datum: 3.11.2019 11:17
Titulek: Re: adresa
Autor: Občan
219
Podle nesouhlasů ing. Chytil v Praze asi nebydlí.
Reagovat
Datum: 4.11.2019 01:22
Titulek: Re: občanka
Autor: odpověď
218
ing. Chytil v Praze pracuje a bydlí v Loučné, na adrese Mgr.Přidalíka v paneláku spinká někdo jiný, protože pan Mgr. již několik let bydlí ve svém dalším bytě v Šumperku.
Reagovat
Datum: 4.11.2019 04:52
Titulek: Re: občanka
Autor: Jan
211
A to ing. Chytil každý den dojiždí do práce do Prahy?
Reagovat
Datum: 4.11.2019 05:52
Titulek: Re: občanka
Autor: Skutečnost
211
Ing. David Chytil bydlí s rodinou v Praze. Do Loučné k rodičům , kde má trvalý pobyt, jezdí někdy na víkendy.
Reagovat
Datum: 8.11.2019 22:31
Titulek: Re: občanka
Autor: ..ne...ne
185
A to Vás sere....Jste směšní a ubozí ...
Reagovat
Datum: 9.11.2019 05:42
Titulek: občan
Autor: adresa
184
Tak to se přestěhoval od Martinka k Harazímové!
Reagovat
Datum: 2.11.2019 13:43
Titulek: Nerytířská klání
Autor: Václav Rynda z Loučky
233
Na tomto světě (dnes Loučná zve tě),
k dostání je všecko!
Za pivo čest (po kolenách lézt),
za prachy sláva (1.křeslo ti mává),
každý už to ví...
Jen čisté srdce,
čisté a neprodejné lidské srdce
na žádném rynku není ke koupi...
Reagovat
Datum: 2.11.2019 14:01
Titulek: Bez titulku
Autor: ?
17
236
Svatá pravda. Při volbách si takto bývalý starosta kupoval hlasy
Reagovat
Datum: 2.11.2019 15:05
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Jan
232
Svatá pravda jest, námá žádnou čest.
Reagovat
Datum: 2.11.2019 15:07
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Jan
10
231
Svatá pravda jest, nemá žádnou čest.
Reagovat
Datum: 26.11.2019 12:24
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: .. xx
64
Kolik jsi dostal ty, že to tak víš, že si kupoval hlasy?
Reagovat
Datum: 3.11.2019 08:20
Titulek: Variace pro temnou strunu
Autor: Nadnárodní umělec I. stupně
229
Petřina
idyla je vylhaná
jak Praha Karla Plicky,
už tuší, že je nahraná
lidsky i politicky.
Po pravici houf ničemů
a po levici zrádce
a nerozumět ničemu-
toť Loučné samovládce.

Rum do skleničky s valiem
a trapno je až k pláči,
tož hlavně, že se napijem,
lhostejno, kdo nám stáčí.
Sbor ropuch pěje requiem
k ohlupování lidí.
Snad temné časy přežijem
a kdo co zasel, sklidí...
Reagovat
Datum: 3.11.2019 08:38
Titulek: Re: Variace pro temnou strunu
Autor: Dddd
14
236
Tohle přesně sedí na bývalého starost. I s tím rumem.
Reagovat
Datum: 6.11.2019 12:34
Titulek: Re: Variace pro temnou strunu
Autor: .. ol
100
To váš, někdo pije rum a jiný chlastá víno, ale výsledek je stejný,
Reagovat
Datum: 6.11.2019 13:27
Titulek: Re: Variace pro temnou strunu
Autor: xxx
195
A někdo zase šampáňo na obecním úřadě v pracovní době.
Reagovat
Datum: 13.11.2019 12:53
Titulek: Re: Variace pro temnou strunu
Autor: .. ol
156
Možná jsi ho tam donesl jako úplatek, když to víš tak dobře
Reagovat
Datum: 3.11.2019 09:07
Titulek: Re: Variace pro temnou strunu
Autor: Pravda
228
Jarynův
postoj je vylhaný
jak Praha Karla Plicky,
už tuší, že je nahraný
lidsky i politicky.
Po pravici houf ničemů
a po levici zrádce
a nerozumět ničemu-
toť Loučné samovládce.

Rum do skleničky s valiem
a trapno je až k pláči,
tož hlavně, že se napijem,
lhostejno, kdo nám stáčí.
Sbor ropuch pěje requiem
k ohlupování lidí.
Snad temné časy přežijem
a kdo co zasel, sklidí...
Reagovat
Datum: 3.11.2019 10:18
Titulek: Re: Variace pro temnou strunu
Autor: Nadnárodní umělec I. stupně
217
Pravdo, použít ctr+c a ctr+v, změnit dvě slova a jednu koncovku (a přitom porušit rytmus změnou počtu slabik) z tebe ještě umělce nedělá. To z tebe dělá pouhého poskoka za klávesnicí. Příště víc myslet a méně kopírovat (případně naruby obracet) cizí příspěvky. Pokud na to nemáš, zavolej na pomoc MBA kamarádku Lásku.
Reagovat
Datum: 3.11.2019 10:33
Titulek: Re: Variace pro temnou strunu
Autor: Pravda
223
Nejsem umělec, ale tento příspěvek podle mě přesně popisuje bývalého starostu. Nechme občany, ať sami posoudí, na koho to víc sedí.
Reagovat
Datum: 3.11.2019 10:44
Titulek: Re: Variace pro temnou strunu
Autor: Pravda
219
Já používám na klávesnici ctrl+c a ctrl+v.
Reagovat
Datum: 3.11.2019 12:39
Titulek: Re: Variace pro temnou strunu
Autor: Nadnárodní umělec I. stupně
216
Tak to ti gratuluji! Přesto musím trvat na tom, že jsi účelově zprznil cizí příspěvek, a tím ses dopustil druhé největší prasárny internetové diskuse. Příště nech raději občany podumat nad vlastním výtvorem.
Reagovat
Datum: 3.11.2019 13:48
Titulek: Re: Variace pro temnou strunu
Autor: Občan
220
Tyto verše jsou ubohé, urážlivé a hlavně nepravdivé.
Kdo lže?
Kdo ničemu nerozumí?
Kdo pije rum?
Kdo neustále něco slibuje?


Reagovat
Datum: 3.11.2019 21:12
Titulek: Re: Variace pro temnou strunu
Autor: .. Ol
17
224
Jediné, co příznivci bývalého starosty dokážou, je urážet. Zatím nepadly žádné příklady, co špatného současná starostka udělala. Ale nepadlo ani to, co prospěšného pro obec a občany udělal bývalý starosta za poslední 4 roky.
Reagovat
Datum: 3.11.2019 21:16
Titulek: Re: Variace pro temnou strunu
Autor: Xxx
13
218
Přesně tak, co konkrétně vadí příznivcům bývalého starosty na současné starostce?
Reagovat
Datum: 21.11.2019 09:53
Titulek: Re: Variace pro temnou strunu
Autor: .. ol
116
Vadí lidem asi to, jak se tam vecpala, když stále hlásá, jak se máme k sobě chovat, usmívat se na sebe. To fakt sedí, budeme se na sebe usmívat a přitom si vrážet kudlu do zad. Fakt výborný.
Reagovat
Datum: 4.11.2019 06:42
Titulek: Lidová
Autor: Lidový vypravěč
217
Rozum se vzpírá a srdéčko bolí,
z Mordoru vylezli Petřini trolli.
Zaklekla do bloků
(jak ona velí)
armáda otroků-
a to je celý...
Reagovat
Datum: 4.11.2019 07:05
Titulek: Re: Lidová
Autor: Xyz
16
217
To je tak jediné, co dokáží příznivci bývalého starosty. Žádné argumenty, jen trapné verše a urážky.
Reagovat
Datum: 4.11.2019 13:01
Titulek: Re: Lidová
Autor: Občanka
14
214
Ano a dokáží ještě výborně klikat na ty nesouhlasy.Aby jim z toho neopuchl palec:))
Reagovat
Datum: 4.11.2019 12:33
Titulek: Bez titulku
Autor: .. ol
234
Podle ohlasů na internetu je vidět, že více jak dvě třetiny občanů nejsou spokojeni s novou starostkou.. To už o něčem vypovídá. Mělo to být do voleb tak, jak volby dopadly. Vyhrálo ODS, tak měli mít starostu, jestli zrovna pana Sembdnera nebo někoho jiného to už je věc názoru, ale nemělo dojít k takovým přetahováním, přemlouváním a snahy za každou cenu urvat starostování pro sebe!!!!!!
Reagovat
Datum: 4.11.2019 12:56
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: XY
21
219
Uvidíme po auditu,co vše na bývalého starostu vykoukne.Par kostlivců ve skříni určitě má.A to že tady píše pár bídáků,kteří jsou jeho příznivci,nebo milenky,nebo rodina bývalé místostarostky,to ještě nic neznamená
Reagovat
Datum: 4.11.2019 12:59
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Občan J.
17
221
Už jdete do háje,i na zastupitelstvu bylo jasné,že ODS je v kontaktu s paní účetní,která odešla na neschopenku,jen proto,aby současné vedení mělo problémy.Uz by jste toho tady mohli nechat a uznat porážku.Je to už trapné...
Reagovat
Datum: 4.11.2019 13:25
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: účetní
15
215
Paní účetní byla na obec vybrána bývalým starostou bez výběrového řízení.
Reagovat
Datum: 4.11.2019 13:31
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Občanka
12
211
To mně nepřekvapuje.
Reagovat
Datum: 4.11.2019 17:08
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: OL
218
Asi tak jako pí. Harazímová na ředitelku DPS. Ale to bylo určitě vpořádku. Jo určitě jo.....???
Reagovat
Datum: 4.11.2019 17:37
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: ?
19
212
Nebylo ale tahle se choval bývalý starosta. Prostě světák a borec který všechno může. Třepošci
Reagovat
Datum: 4.11.2019 13:02
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Ffff
17
225
Podle ohlasů na internetu je vidět akorát to, že příznivci bývalého starosty mají čas klikat podle pokynů souhlasy a nesouhlasy.
Vypovídá to jenom o tom , že tito příznivci ani neví, proč starostu podporují.Žádná konkrétní informace o tom, v čem byl přínosem a co udělal pro obec a občany, v diskusi zatím nepadla. A vlastně tady není uveden ani žádný důvod, proč mají někteří takový problém s nynější starostkou ( kromě urážek).
Reagovat
Datum: 4.11.2019 13:35
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Petice
23
226
Proti odvolání a na podporu p. Harazímové byla podepisována petice.
Proč příznivci bývalého starosty také nevytvoří petici a nepodpoří ho?
Hned by bylo jasné , kdo má větší podporu.
Reagovat
Datum: 5.11.2019 11:48
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: .. ol
222
Asi proto ty chytrolíne, protože máme nějaké volby, které napoví co občané chtějí. A jak je mi známo, tak volby vyhrálo ODS. To by potom nemusely žádné volby být a lidé by jen sestavovali a podepisovali petice. No navrhněte to poslancům, aby změnili zákon a stát ušetří peníze!!!!
Reagovat
Datum: 5.11.2019 12:02
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Občan Jiří
12
214
A to,že Sembdner dával mladým klukům peníze,za to aby sli k volbám a volili ODS,to je asi vporadku.
Reagovat
Datum: 5.11.2019 14:41
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: AJ
12
206
V roce 2014 vyhrálo volby ČSSD s p. Martínkem a pokud se nepletu tak taky nebyl zvolen starostou a taky díky přeběhlíkovi. Takže měřte, prosím, každému stejným metrem. A to nezmiňuji celkem hodně velký rozdíl v počtu hlasů každého z nich. Je to dohladatelné na stránkách ČSÚ.
Reagovat
Datum: 10.11.2019 18:02
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: J.B.
174
Pan Martínek je férový chlap.
Reagovat
Datum: 10.11.2019 20:38
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Gustav Přidalík
182
Taky si mislím že Pavel je bezva chlap.Hodně nám teď pomohl, Petře a Martinovi. Musím se mu omluvit za staré spory!
Reagovat
Datum: 11.11.2019 10:24
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Občanka
168
Kdopak se nám tady vydává za Gustava Přidalíka?
Myslím se píše s tvrdým y.
Reagovat
Datum: 11.11.2019 18:08
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Karel
180
Podle té hrubky jak ho znám ze školy to vypadá na Gustův příspěvek, na druhou stranu zase byl velmi aktivní s Fišnarovou, Riedelovou při odvolání Martínka. Dokonce na něj poslal ČOIku.
Reagovat
Datum: 15.11.2019 23:14
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: )))))
138
Nejen férový, ale hlavně charakter, no to mně poser.
Reagovat
Datum: 15.11.2019 23:03
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: PETICE
136
A k čemu petice, tu potřebuje MBA:::
Reagovat
Datum: 6.11.2019 13:28
Titulek: Re: klikání na internetu
Autor: občanka
198
Příznivci starostky už s klikáním na diskuzi přestali. Bojovali několik měsíců za její návrat. Zajímejte se o petici, kterou ne anonymně podepsala většina voličů.
Reagovat
Datum: 6.11.2019 13:51
Titulek: Re: klikání na internetu
Autor: xxx
10
202
Petici je na obecním úřadě a mají ji k dispozici zastupitelé. Však už bývalý starosta po odevzdání petice na obecním úřadě obvolával lidi, kteří ji podepsali, a zpovídal je, proč to podepsali.
Reagovat
Datum: 25.11.2019 15:39
Titulek: Re: klikání na internetu
Autor: .. ol
77
S peticí si už vytři pr..l, tanikoho nezajímá, důležité jsou pro lidi v obci volby. Ale výsledek jste nemohli zkousnout, proto ty poblbané petice. Už je toho dost.Už aby tu byly další volby, ať si lidé zvolí někoho jiného do vedení obce, koho by si mohli opravdu vážit!!!!!
Reagovat
Datum: 25.11.2019 15:49
Titulek: Re: klikání na internetu
Autor: Pp
Nerozčiluj se, praskne ti cévka.
Reagovat
Datum: 4.11.2019 19:00
Titulek: Blouznivcům našich hor
Autor: Umělec bez přívlastku
212
Vespolek si tu trollíte,
tváříte se, že nevíte,
jak úřad zradou smrdí.
Kapou sem sliny z dračích tlam,
programem dne je stihomam,
na starostku jste hrdí.

Zatímco ona tyhlety
po skříních hledá skelety,
však nula pojde z nuly.
Jaký je podle Petry svět?
To dokážete domyslet,
kdybyste procitnuli…
Reagovat
Datum: 4.11.2019 19:39
Titulek: Re: Blouznivcům našich hor
Autor: Občan Jiří
12
214
Ty jsi teda umělec.Sam jsi troll.Tak už zalez do své nory a dej pokoj.
Reagovat
Datum: 4.11.2019 21:29
Titulek: Re: Blouznivcům našich hor
Autor: Umělec bez přívlastku
207
Snad ti nechybí klid na práci, občane?
Reagovat
Datum: 5.11.2019 10:14
Titulek: Přání
Autor: Neumělec
16
196
Byl pozdní večer, posledního září,
někdo je překvapen, jinému oči září.

Dost bylo slibů, lží a zloby,
Je čas na změnu této doby.

Konečně zavládne na obci klid,
Bude tam pořádek, jak to má být.

Jaké tato změna bude mít dopady?
Bude tu chodník, voda i odpady.

Na závěr je ještě potřeba říci,
Ať se dobře daří té naší obci.
Reagovat
Datum: 5.11.2019 13:49
Titulek: Smolný den
Autor: Neumělec
201
V září 30. bylo pondělí,
chtěli jsme být zase veselí.

Opak ale byl pravdou,
tento den skončil hanbou.

Teď jen v koutku pláčeme,
hrůzou, vzteky skáčeme.

Nevrátí se nám ten čas,
je to bída, vem to ďas.
Reagovat
Datum: 5.11.2019 14:06
Titulek: Re: Smolný den
Autor: Umělec bez přívlastku
200
Poslechni, člověče, nejsi trochu schizofrenní? Nebo jak máme rozumět tomu dnešnímu diptychu? O stejném dni rýmuješ dvakrát, ale pokaždé s jiným znaménkem. Vzpamatuj se a rozhodni se, na jaké straně vlastně stojíš, být korouhvičkou by mohlo být časem děsně únavné.
Reagovat
Datum: 5.11.2019 14:22
Titulek: Bez titulku
Autor: Občanka
203
Bohnice hadr,toto....
Reagovat
Datum: 6.11.2019 07:49
Titulek: konečně otevřete oči
Autor: občan
18
214
Paní Staňková, nenapadlo vás, že jste se přidala na špatnou stranu? Copak to nevidíte, že pan Sembdner pro obec není přínosem. Už jste přece slyšela spoustu lží z jeho úst.
Kolikrát před vámi řekl, jak se brzy kopne na Filipové a ono nakonec není nic vyřízené.Mohla jste si to ověřit na stavebním odboru.
Reagovat
Datum: 7.11.2019 10:43
Titulek: Re: konečně otevřete oči
Autor: Umělec s otevřenýma očima
204
Tady se ale dojemně vábí. Někomu už došlo, že novou vládu je třeba nejen stabilizovat, ale hlavně legitimizovat. Kdo však tomuto volání podlehne, skončí nejspíš jako zajíček v bajce O zajíci a medvědici.
Reagovat
Datum: 8.11.2019 14:14
Titulek: Re: konečně otevřete oči
Autor: Rapotín
183
Třeba to ví pan Felkl ze st. odboru proč se nekope. Anebo nebo neví?
Reagovat
Datum: 6.11.2019 10:13
Titulek: Měsíc poté
Autor: Neumělec
10
198
Už je to víc jak měsíc,
co u nás v obci,
skončil starosta lpějíc,
na této funkci.

Zastupitelstvo splnilo,
co obyvatelstvu slíbilo.

Děkujeme jim velice,
že ochránili čest naší vesnice.

Starosta už se nebude naparovat
a vesnice bude prosperovat.

Reagovat
Datum: 6.11.2019 16:08
Titulek: Variace pro P.H. a její vazaly
Autor: Umělec bez přívlastku
194
Před branou vítězů,
co volby nevyhráli,
bez zlatých řetězů
a zvonů z katedrály
Petřini „molodci“
z idylky iluzorní
po matce sirotci
po otci bezprizorní
a šťastni k zblití.

Hráli jste levotu
a slunce sbohem dává,
hledáte jistotu,
které se nedostává.
Hledíte k úřadu,
zatímco setmělo se,
jak drůbež na hřadu
se zrním na podnose,
konečně sytí!
Reagovat
Datum: 6.11.2019 20:46
Titulek: Re: Variace pro P.H. a její vazaly
Autor: bezejména
69
Jak lvové bijem o mříže,jak lvové v kleci jatí,my bychom rádi k nebesům,však jsme zde k zemi spjatí.......
Reagovat
Datum: 10.11.2019 15:50
Titulek: Re: Variace pro P.H. a její vazaly
Autor: Karel Kolář
75
my přijdem blíž, my přidem blíž... ale nepotěšili jste mě, ani vás nepotěším
Reagovat
Datum: 6.11.2019 17:30
Titulek: Bez titulku
Autor: Občan Loučné
200
Urážet to by ti šlo ty umělče.Vydej sbírku básní,ať si ji pan Sembdner může vystavit doma.
Reagovat
Datum: 6.11.2019 17:46
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Petr
191
Asi ty urážky budu řešit právní cestou.
Reagovat
Datum: 6.11.2019 18:22
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Umělec bez přívlastku
191
Tak to každopádně, Petře. Jenom upozorňuju, že jsi zaspal dobu, nejsme před rokem 1989. Jsem zvědav na právní rozbor celé této diskuse, co jsou to skutečné urážky. Předpokládám, že by ses divil.
Reagovat
Datum: 6.11.2019 18:58
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Petr
192
Jsem příznivec Petry ale nejsem po matce syrotek a po otci bezprizorný
Reagovat
Datum: 6.11.2019 17:54
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: .. ol
202
Výkvět inteligence. Co jiného čekáte od příznivců bývalého starosty. Urážet spoluobčany, to bylo jediné, co dokázal. Svůj k svému.
Reagovat
Datum: 6.11.2019 18:06
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Umělec bez přívlastku
194
Díky za tento post, občane Loučné! Pěkně ses odkopal jako zaslepenec, který sice umí číst, ale vůbec nerozumí tomu, co čte. Najdi mi jedinou větu/verš, kde vyzdvihuju bývalého starostu. Kdo má IQ v pořádku, ten smysl mých příspěvků a to, před čím varuju, chápe. Aby Ti to nebylo líto, tahle je speciálně pro Tebe. Podumej o tom:

Vlk v kůži beránka
z paměti smazal,
že horší tyránka
je jeho vazal.
Reagovat
Datum: 6.11.2019 18:19
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Občan Loučné
197
Nemáš psychickou poruchu náhodou?Tvé předchozí příspěvky teda nejsou podle mně vychvalovani paní starostky....Nebo na to máme každý jiný názor,nebo školu...
Reagovat
Datum: 6.11.2019 18:26
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Umělec bez přívlastku
190
Jsi beznadějný případ potácející se v černobílém světě. Nebaví mě "hluchým vyprávět, co báseň znamená, a slepým, co jsou křídla labutí..."
Reagovat
Datum: 6.11.2019 18:31
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Občan Loučné
185
Ok,vpořádku,každý na to máme svůj názor....
Reagovat
Datum: 6.11.2019 18:50
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: .mmmm
131
Člověk nemůže říci nic zlého o lidech, které nezná.
Reagovat
Datum: 6.11.2019 19:47
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: .. ol
189
Umělec bez přívlastku má příznaky narcismu.
Reagovat
Datum: 6.11.2019 20:44
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Umělec bez přívlastku
189
Samozřejmě, ..ole. Pokud ovšem narcismus budeme definovat jako schopnost utvořit si na základě mluveného/písemného projevu (či jednání) názor na daného člověka, tento názor formulovat netuctově a bez vulgarit (rozuměj: inteligentně) a nebát se s ním jít proti proudu.
Reagovat
Datum: 6.11.2019 21:15
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Petr
Narcismus je porucha osobnosti, která se projevuje přehnaným oceňováním sebe samého, nepochopením pro druhé, přehnanou kritikou a arogantním chováním.
Reagovat
Datum: 7.11.2019 10:26
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Zasloužilý umělec
183
Blahopřeji, Petře, tenhle úkol máš za jedna. Teď se ještě zamyslet, na koho tento (hrubě nahozený) profil sedí nejlépe. Je to za dva bludišťáky, takže bez nápovědy. Hlavně se neraď s ..olem, ten je úplně vedle.
Reagovat
Datum: 7.11.2019 11:37
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Petr
Narcismus jako porucha osobnosti

Narcismus je porucha osobnosti, k jejímž klinickým příznakům patří:




◾ potřeba neustálého obdivu a pozornosti ze strany okolí,
◾velikášské představy o vlastních schopnostech a dovednostech (nedosahující však intenzity a charakteru bludů),
◾chybění empatie,
◾bezohlednost vůči druhým,
◾zvýšená sexuální apetence jako kompenzace nedostatku vřelých sociálních vztahů,
◾představy o vlastní nadřazenosti (nikoli bludné),
◾zaujetí fantaziemi o vlastním absolutním úspěchu, kráse a skvělosti,
◾představa o zvláštní privilegovanosti,
◾využívání jiných osob k dosažení vlastních cílů,
◾závist úspěchů jiných lidí,
◾arogance
◾a zpupné chování.
Reagovat
Datum: 7.11.2019 14:03
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Zasloužilý umělec
185
Petře, tentokrát bez pochvaly, úkol nezněl rozpatlat svůj předchozí příspěvek. Za tohle se bludišťáky nerozdávají.
Reagovat
Datum: 7.11.2019 14:35
Titulek: Tohle je aspoň maso ostatní je nuda
Autor: Nuda
206
Reagovat
Datum: 7.11.2019 19:11
Titulek: Re: Tohle je aspoň maso ostatní je nuda
Autor: odpověď
247
V Loučné to taky zavání Felkl vedoucí odboru výstavby ( nic nevím), Dirbáková vedoucí stavebiho řízení ( podpis na petici proti odvolání starostky), Fišnarová referentka stavebně správní řízení ( matka zrádce Fišnara, černé stavby v Loučné) Proč někdo staví a obec stojí (skládka Přemyslov, most Rejhotice, kanalizace Filipová atd.
Reagovat
Datum: 10.11.2019 13:01
Titulek: Re: Tohle je aspoň maso ostatní je nuda
Autor: anonym
214
Je zajímavé že bývalé vedení obce si dokázalo poradit s tak složitými akcemi jako například Letní dny Loučné, které se připravovali každý rok dopředu a nyní po volbách se zaseknou na všem co se týká stavebníh řízení!?
Reagovat
Datum: 7.11.2019 22:05
Titulek: Re: Tohle je aspoň maso ostatní je nuda
Autor: Anonym
208
Na každé prase se voda vaří. Jsem rad,ze dojde i na Nikla,o kterém se ví už dlouho co je to za kriveho fizla.
Reagovat
Datum: 10.11.2019 16:50
Titulek: Re: Tohle je aspoň maso ostatní je nuda
Autor: Karel Kolář
149
tak tak
Reagovat
Datum: 9.11.2019 14:02
Titulek: padejte vocuď
Autor: aNONYM
180
To nemají vidle z Loučné svůj vlastní web, že zasírají zdejší diskuzi svýma žabomyšíma problémama?
Reagovat
Datum: 10.11.2019 13:26
Titulek: Hezkou neděli !
Autor: Karel Hynek Mácha - Loučenský
195
Až Peťka si cvrnkne do plínek,
co asi udělá Martínek?
Nemůže to přece nechat být.

Své děcko je třeba přebalit...
Reagovat
Datum: 10.11.2019 13:49
Titulek: hauhau
Autor: Loučenský tygr
182
všechny změny proběhly demokratickou cestou a jsou směroplatné
Reagovat
Datum: 11.11.2019 00:47
Titulek: Demokracie
Autor: Karel Kryl
174
Demokracie rozkvétá, byť s kosmetickou vadou
Ti, kteří kradli po léta, dnes dvojnásobně kradou
Ti, kdo nás léta týrali, nás vyhazují z práce
A z těch, kdo pravdu zpívali, dnes nadělali zrádce

Demokracie panuje od Aše po Humenné
Samet i něha v pánu je a zuby vylomené
Dali nám nové postroje a ač nás chomout pálí
Zaujímáme postoje, místo, abychom stáli

Demokracie dozrává do žaludečních vředů
Bez poctivosti, bez práva a hlavně bez ohledů
A je to mýlka soukromá snad optického klamu
Že místo srdce břicho má
A místo duše tlamu!

Reagovat
Datum: 16.11.2019 12:07
Titulek: Demokracie
Autor: Občan
144
Může někdo těm bezmozkům vysvětlit, že demokracie je především respektování výsledku voleb?
Reagovat
Datum: 23.11.2019 05:19
Titulek: Letní dny
Autor: Wer
101
Nové vededení začalo počítat kolik stály Letní dny a už napočítali faktury za 1680000 Kč.A to byly pořád řeči jak to Obec nic nestálo.Můžeme si to dovolit,tak utrácet?
Reagovat
Datum: 23.11.2019 10:35
Titulek: Re: Letní dny
Autor: Občan
106
Můžete tedy prosím zveřejnit jaký byl stav hospodaření na obci při odvolání starého vedení? Děkuji
Reagovat
Datum: 24.11.2019 08:43
Titulek: Re: Letní dny
Autor: Národní umělec
100
A co kdyby se ukázalo, že obec za bývalého vedení hospodařila nejen uspokojivě, ale dokonce nadprůměrně dobře? Pak by byla namístě další otázka na současné vedení: jaký je rozdíl mezi touhou pomoci Loučné a touhou po moci v Loučné?
Reagovat
Datum: 24.11.2019 11:24
Titulek: Re: Letní dny
Autor: .. ol
106
No já si myslím, že lidi platí obci daně, tak proč by obec nevydala peníze na takové akce pro lidi, jako byly Letní dny v Loučné. Daleko široko v okolních obcích nám tuto akci lidé záviděli a říkali, že to je opravdu něco, co se nevidí všude. Možná je to lepší investovat do takových akcí pro lidi, než zvyšovat počet zaměstnanců na obci a nahrazovat původní zaměstnance, kteří neudělali nic, za co by měli být vyhozeni z pracovního místa.
Reagovat
Datum: 24.11.2019 17:08
Titulek: Re: Letní dny
Autor: Jája
Občané obce by jistě více ocenili, kdyby se peníze z jejich daní použili na chodníky, kanalizaci a vodovod.
Reagovat
Datum: 24.11.2019 22:46
Titulek: Re: Letní dny
Autor: Občan
93
Za koho mluvíš, my se chceme také bavit!
Reagovat
Datum: 25.11.2019 07:37
Titulek: Re: Letní dny
Autor: Občanka
Bavit se lidé jistě dokážou i za míň jak za 1 680 000,- Kč.
Reagovat
Datum: 24.11.2019 19:18
Titulek: Re: Letní dny
Autor: ??
On byl někdo ze zaměstnanců vyhozen?
Reagovat
Datum: 24.11.2019 21:19
Titulek: Re: Letní dny
Autor: Xyz
Jaké zvyšování počtu zaměstnanců? Jedno místo je
za Bilíka, jedno místo po účetní, jedno po p. Tkadlecové.
Reagovat
Datum: 24.11.2019 22:42
Titulek: Re: Letní dny
Autor: Občan
94
Pan Martin Bilík nebyl nikdy zaměstnancem obce.Pracoval na dohodu.
Reagovat
Datum: 25.11.2019 09:58
Titulek: Re: Letní dny
Autor: .. ol
91
Že pracoval na dohodu to asi paní starostce nějak v tom mumraji uniklo. Sama zvyšuje počet zaměstnanců, což není přínosem pro obec.Když dělá tak chytrou, tak ať si poradí i bez obsazení tohoto místa. Uvidíme jak se projeví její výsledky práce na blahu obce!!!!!!!Kecat umí každý, ale za vším hledejme činy pro obec!!!!!
Reagovat
Datum: 25.11.2019 10:06
Titulek: Re: Letní dny
Autor: Neumělec
Na obecním úřadě v dnešní době,
velice teskní referentky obě.

Muselo se něco porouchat,
teď musí chudinky poslouchat.

Skončila doba hojnosti,
hájení ,smíchu a radosti.

Je to pro ně těžké žití,
skončilo období veselí a pití.

Na starostku si stěžují v celé vesnici,
chtěli by zpět svou skvělou pozici.

Konečně by se měli smířit s tím,
že starosta už se nevrátí jim.


Reagovat
Datum: 25.11.2019 12:14
Titulek: Výzva pro neumělce
Autor: Výzva
88
Dost bylo jedovatých slin, pusť si radši rajský plyn. Tobě už není pomoci stejně jako jepici bažící po moci. Odejděte spolu někam za sto honů!
Reagovat
Datum: 25.11.2019 15:04
Titulek: Výzva
Autor: Jejda
77
Tik tak, tik tak.....
Reagovat
Datum: 25.11.2019 11:23
Titulek: Re: Letní dny
Autor: .....
Kdyby paní starostka nevzala nikoho na toto místo, tak kdo by to dělal?
Je přece jedno jestli na dohodu nebo jako zaměstnanec. Tato práce se asi sama neudělá.
Reagovat
Datum: 26.11.2019 07:23
Titulek: Re: Letní dny
Autor: xxx
byl na tu dohodu královsky odměněn
Reagovat
Datum: 25.11.2019 10:18
Titulek: Re: Letní dny
Autor: .. ol
92
Pokud je mi známo, tak je volné místo pouze za paní ekonomku. Jinak jsou tam dvě zaměstnankyně, tak jaképak přibírání dalších lidí!!!!!!!!!!!!! Nezvyšujte zbytečně mzdové náklady obce, není to potřeba. Vždy to všechno klapalo, se třemi pracovnicemi, tak to musí klapat i nyní. !!!!!!!!!
Reagovat
Datum: 25.11.2019 11:26
Titulek: Re: Letní dny
Autor: ---------------
A co místo za paní Tkadlecovou?
Místo výdajů za Letní dny se za ty peníze zaměstnají lidi na obci.
Reagovat
Datum: 25.11.2019 15:35
Titulek: Re: Letní dny
Autor: .. ol
90
Tak to zase vymyslel nějaký bezmozek, vždyť paní Tkadlecová tam pracovala a letní dny byly také. Tak nepleť jablka a hrušky dohromady. Ty už nevíš z které do které tak tady píšeš takové pi...iny!!!!! Ty jsi fakt chudák!!!!
Reagovat
Datum: 25.11.2019 16:24
Titulek: Re: Letní dny
Autor: Pp
To chce klid.
Reagovat
Datum: 25.11.2019 17:21
Titulek: Re: Letní dny
Autor: Občanka Loučné
89
Paní Tkadlecová na obci víc jak půl roku není a Letní dny zvládla děvčata i bez ní! Doufám, že to starostka ocení a dá jim 13. a 14. plat! Protože občané už nikdy takový festival mít nebudou. Nové vedení není schopno něco takového zorganizovat ani na to sehnat dotace jako starosta. Ať nám řeknou, kolik to celkem bylo! To musely být miliony! Teď už žádný sponzor takovéto vedení podporovat nebude. Místo toho se budou nabírat kamarádky na úřad - to snad vážně nemyslíte vážně??? A to jsem si myslela, že konečně začnou spolupracovat zastupitelé i občané. Science fiction!
Reagovat
Datum: 25.11.2019 17:38
Titulek: Re: Letní dny
Autor: Jana
Proč myslíte, že nabírá kamarádky? Přece když se s někým znám tak to neznamená, že to je kamarád. Loučná není tak velká, takže se tu většinou lidé znají.
Reagovat
Datum: 25.11.2019 18:07
Titulek: Letní dny
Autor: (a)
To chce klid.
Reagovat
Datum: 26.11.2019 07:25
Titulek: Re: Letní dny
Autor: xxx
78
To je pravda Petra má tolik známých, přece nebude nabírat příznivce druhé strany.
Reagovat
Datum: 27.11.2019 16:58
Titulek: Letní dny
Autor: stín noci
Rozumní lidé se snaží obklopit lidmi, které znájí a můžou jim důvěřovat to není nic nepochopitelného, nebo není? :-)
Reagovat
Datum: 27.11.2019 17:48
Titulek: Re: Letní dny
Autor: Slunce v duši:-)
63
Jen blbec se bojí lidí chytřejších a vzdělanějších, zbaví se jich a obklopí se ještě hloupějšími než je sám, aby mezi nimi aspoň trošku vynikal a mohl demonstrovat svou moc:-)
Reagovat
Datum: 27.11.2019 18:06
Titulek: Re: Letní dny
Autor: Bbbb
Souhlasím, referentky se bojí chytřejších a vzdělanějšich spolupracovnímů. Už nebudou za hvězdy.
Reagovat
Datum: 28.11.2019 12:12
Titulek: Vzdělání a praxe starostky
Autor: Hledající práci
59
Peťka už není inženýrka? Copak, copak? Už není ING z "PRÁCE NÁS BAVÍ" ?
Už nás práce nebaví? To nás teda pobavilo !
Reagovat
Datum: 25.11.2019 17:55
Titulek: Re: Letní dny
Autor: Petr
Na obec byly pribráni inteligentní a vzdělaní lidi. Né jak za Sembdnera kamarádi od piva a rumu.
Reagovat
Datum: 25.11.2019 20:05
Titulek: Re: Letní dny
Autor: Občanka Loučné
80
Petře, asi jsi fakt "syrotek"... Kteří inteligentní a vzdělaní lidé "byly" na obec starostkou přibráni? Pokud vím, tak se zbavila Mgr. Staňkové jako pracovité místostarostky se zkušenostmi ze státní správy, dvou ředitelek z Loučné lidem, (které si senioři oblíbili) - Ing. Zvoničové a Štrbíkové a sebrala práci pro obec Ing. Pospíšilovi.
Reagovat
Datum: 25.11.2019 20:14
Titulek: Re: Letní dny
Autor: Petr
Asi nebyli potřeba
Reagovat
Datum: 26.11.2019 07:27
Titulek: Re: Letní dny
Autor: xxx
Nebyli potřeba a ušetří se peníze za jejich platy.
Jak to může někdo zpochybňovat?
Reagovat
Datum: 25.11.2019 20:27
Titulek: Re: Letní dny
Autor: Občan
Mgr. Staňková má tak akorát zkušenost s lidmi z výkonu trestu. Ing. Zvoničová odešla sama. Práce pro obec ing. Pospíšila spočívala v tom, že občas objednal po telefonu někoho na práci v obecním lese.
Reagovat
Datum: 26.11.2019 13:26
Titulek: Re: Letní dny
Autor: Občan
82
Fakt? Tak teď to povede MBA bez VŠ, ekonomka bez praxe, ostatní co dosud s bídou spočítali pokakané plínky a jistit to budou přeběhlíci a podrazáci jaké svět neviděl. Bože, chraň královnu a Loučnou nad Desnou!
Reagovat
Datum: 26.11.2019 13:46
Titulek: Re: Letní dny
Autor: Xyz
Každý někdy začínal, ne?
Copak současné referentky měli nějakou praxi, když nastupovali na obec?
Reagovat
Datum: 26.11.2019 13:51
Titulek: Re: Letní dny
Autor: Občanka
Doteď vedl obci starosta s výučním listem ( možná)a bylo to podle některých spoluobčanů dostačující vzdělání . A najednou je maturita je málo?

Reagovat
Datum: 26.11.2019 07:28
Titulek: Re: referentka
Autor: xxx
Sembdner přibral "inteligentní" švadlenu
Reagovat
Datum: 25.11.2019 18:20
Titulek: Re: Letní dny
Autor: Lenka
Od sponzorů miliony? Podle počtu sponzorů uvedených na plakátech nejsou miliony reálné.
Reagovat
Datum: 26.11.2019 07:35
Titulek: Re: Letní dny
Autor: xxx
Žádné miliony od sponzorů nejsou Obec to zafinancovala a místo aby se něco vybudovalo, tak se prohýřili peníze za jeden den.
Reagovat
Datum: 26.11.2019 07:32
Titulek: Re: Letní dny
Autor: xxx
Za Letní dny se utratilo peněz, že to až hezké není. Budeme jenom rádi když nám děvčata už nic organizovat nebudou.
Reagovat
Datum: 27.11.2019 10:06
Titulek: Re: Letní dny
Autor: Neumělec
Už nastal nejvyšší čas,
kdy obec začne šetřit zas.

Někteří si za peníze z naší vesnice,
kupovali bundy, boty i čepice.

Dost bylo zbytečného utrácení,
na tyto věci obecní rozpočet není.

Konečně zazvonil zvonec
a blahobytu je konec.
Reagovat
Datum: 1.12.2019 14:30
Titulek: Letní dny
Autor: Národní umělec
37
Bezděky jsi pronesl prorocká slova pro celou Loučnou, Neumělče. Bohužel, jsou to ta poslední tři slova z celého tohoto pracného výpotku.
Reagovat
Datum: 26.11.2019 07:38
Titulek: Re: Letní dny
Autor: xxx
Referentky už se za obecní peníze ošatili. Bundy za 4500 kč a tak podobně.
Reagovat
Datum: 26.11.2019 16:26
Titulek: Re: Letní dny
Autor: Občanka
Co všechno se ještě platilo z obecních peněz?
Reagovat
Datum: 26.11.2019 17:10
Titulek: Re: Letní dny
Autor: Xxx
Toto je ukázka nadstandardně dobrého hospodaření na obecním úřadě za minulého vedení.
Reagovat
Datum: 29.11.2019 12:38
Titulek: Re: Letní dny
Autor: ble
Nadstandartní hospodaření to bylo, ale v negativním smyslu.
Reagovat
Datum: 27.11.2019 14:36
Titulek: Re: Letní dny
Autor: Michael
59
To je lež a ty to moc dobře víš! Nezapomeň, že kdo lže, ten krade a že karma je zdarma!
Reagovat
Datum: 29.11.2019 12:32
Titulek: Re: Letní dny
Autor: kuk
To není lež, zeptejte se starostky.
Reagovat
Datum: 29.11.2019 14:11
Titulek: Pro kuka
Autor: Michael
49
To nemyslíte vážně! Přece nemůžu věřit člověku, o kterém vím, že lže a není mu možné věřit ani pozdrav ani jidášské objetí!
Nejen její manžel by mohl vyprávět..., ale i jejich pes, kdyby uměl mluvit...
Reagovat
Datum: 29.11.2019 20:09
Titulek: Re: Letní dny
Autor: Olda
Je to pravda. Bývalý starosta to říkal.
Reagovat
Datum: 30.11.2019 20:54
Titulek: kuk
Autor: Neumělec
38
Z toho by člověk málem puk. Ten kuk je ale hloupej kluk!
Reagovat
Datum: 25.11.2019 15:46
Titulek: Re: Letní dny
Autor: JH.
Volné místo je i po p. Tkadlecové. Tak se nikdo navíc nepřibírá.
Reagovat
Datum: 26.11.2019 07:23
Titulek: Re: Letní dny
Autor: xxx
volné místo je i po paní ředitelce příspěvkové organizace
Reagovat
Datum: 27.11.2019 09:12
Titulek: Re: Letní dny
Autor: xxxxx
190905 Průzkum pracovního trhu - referent technicko-hospodářských agend
[PDF, 29.37 KB] 5. 9. 2019

Inzerát, který byl zveřejněn 5.9. 2019 na webových stránkách obce, tedy za minulého vedení. Zřejmě bylo v úmyslu zřídit nové pracovní místo.
Reagovat
Datum: 23.11.2019 16:42
Titulek: Ještě jsem pořád tady...
Autor: Národní umělec
109
Peťulce upad hřebínek.
Nechal ji ve štychu Martínek?
Sehnala všechny svoje trolly
(co sotva zvládli zvláštní školy),
poroučejíc i dešti, větru
odérem na sto kilometrů
smradit na jinou diskusi.
A tahle fuška jim jde skvěle,
kydat špínu na učitele.
Dost ubožácké, soudruzi!
Reagovat
Datum: 28.11.2019 14:43
Titulek: Loučná
Autor: arnošt.jeseníky
65
K moci se dostala klika,krerá volby nevyhrála!Mrg.Fišnar by se měl stydět,stydět a ještě jednou stydět!!!Práce vedení obce začala výměnou zámků a pokračuje zaměstnáváním známých a kamarádů. Pěkným příkladem je výměna švagra za švagrra!! Ten druhý švagr je totiž kamarád. Kdo seje vítr sklízí bouři. Boží mýny melou pomalu,ale jistě.
Reagovat
Datum: 28.11.2019 15:20
Titulek: Re: Loučná
Autor: Xyz
Výměna švagra za švagra? Co to meleš Arnošte??
Reagovat
Datum: 28.11.2019 17:23
Titulek: Re: Loučná
Autor: Občanka
18
Kdykoli nás nenávist strhne příliš, pak vždycky pod úroveň toho, koho nenávidíme.“
François de La Rochefoucauld
Reagovat
Datum: 28.11.2019 20:04
Titulek: Re: Loučná
Autor: Občanka
„Velcí lidé diskutují o myšlenkách, průměrní o událostech a ti malí o jiných lidech.“ – Eleanor Roosevelt
Reagovat
Datum: 28.11.2019 20:35
Titulek: Re: Loučná
Autor: Jarda Hofman
Tak proto je tu taková čilá diskuze o Loučenském převratu, většinou jde všem o myšlenky a to je dobře!
Reagovat
Datum: 28.11.2019 21:32
Titulek: Re: Loučná
Autor: Miloš Z.
49
Pokud se spojí trpaslíci, vznikne velký trpaslík. Nikdy ne obr.
Reagovat
Datum: 28.11.2019 21:51
Titulek: Re: Loučná
Autor: Cyclus
Obr do pidimužíka midlí,
Domnívaje se že vyhraje,
Hej hej!
Kam se valej!
Vždyť sou malej!
Když mu ale obr plivnul do očí,
David se otočí prakem zatočí,
Když začínáš no tak tu máš,
Byl si velkej já měl kuráž,
A jakej byl Goliáš!
Jestli masy nebudou dost masivní,
a zůstanou ještě pár let pasivní,
stanou se pak tyto masy,
asi už na věčné časy radioaktivní.
mějme hlavy v písku jako pštrosi,
nejvejš nám to spálí šosy.Jenže lidem nejde jenom o šosy,
ale o krk a o značné obnosy,
a proto by měli masy,
říct své slovo všemi hlasy,
dřív než nás smrt pokosí!

Reagovat
Datum: 28.11.2019 21:53
Titulek: Re: Loučná
Autor: Cyclus
měly
Reagovat
Datum: 29.11.2019 08:16
Titulek: Re: Loučná
Autor: Jenda Benda
mydlí
Reagovat
Datum: 29.11.2019 09:46
Titulek: Re: Loučná
Autor: Jůů
MidliFidli
Reagovat
Datum: 28.11.2019 19:04
Titulek: Bez titulku
Autor: arnošt.jeseníky
49
Občanko, nepovýšuj se.O nenávisti mluvíš ty,nejá
Reagovat
Datum: 5.12.2019 14:07
Titulek: Hezkého Mikuláše !
Autor: Mikuláš
10
Z úřadu na nás Peťka hýká
v papaše carského důstojníka.
Ta čepice jí věru sluší,
zakrývá totiž- oslí uši.
Reagovat
Datum: 5.12.2019 17:30
Titulek: MBA
Autor: Dynamický vizionář
10
Tak už nechte chudinku MBA na pokoji. Víte kolik to dalo práce obíhat s peticemi celý okres, přemlouvat, intrikovat, vymýšlet jak se komu dostat na kobylku, psát dopisy krajským zastupitelům, poslancům, senátorům, psát stížnosti na ministerstva, zasypávat obec nekonečnými žádostmi o poskytnutí informací, psát do televize, svolávat shromáždění občanů, zakládat zapsaný spolek, vytvářet webové stránky. Paní MBA je starostkou zaslouženě !!! Nikdo jiný by nedokázal podobným způsobem rozpoutat třetí světovou válku v malé obci kvůli vlastní touze po moci a nenaplněným ambicím.....
Reagovat
Datum: 5.12.2019 19:49
Titulek: Dynamický vizionář
Autor: Xyz
Ještě jsi zapomněla na prezidenta, ombucmana.
Už nehul!!!
Reagovat
Datum: 5.12.2019 19:56
Titulek: Re: MBA
Autor: Xxx
A teď tu o Červené Karkulce.
Reagovat
Datum: 5.12.2019 22:01
Titulek: Tak už to chodí
Autor: arnošt.jeseníky
Slušná většina mlčí a samozvaná menšina řádí hlavně přičiněním přeběhlíka !
Reagovat
Datum: 5.12.2019 22:25
Titulek: Re: Tak už to chodí
Autor: Miloš Z.
Ví, že v řádných volbách nemá šanci vyhrát. Tak zvolí podrazy a využije mamánka přeběhlíka a podržtašku podrazáka Jidáše a další. Nejsilnější straně z voleb v obci nedá ani šanci, aby měla své zástupce ve vedení obce a v kontrole toho, co ona tropí.
To je demokracie á la starostka.
Ale na každou sv..i se vaří voda.
On se zase najde někdo, kdo podrazí ji...
Reagovat
Datum: 6.12.2019 05:58
Titulek: Re: Tak už to chodí
Autor: Xxx
Ano, slušná většina mlčí a zanedbatelná menšina tady píše nenávistné komentáře a pomluvy na starostku. To je pořád dokola. Už toho nechte a užijte si klidné vánoce.
Reagovat

ZA KULTUROU ZADARMO

Pokračujerme v soutěžní vánoční nabídce. Dnes hrajeme o volné vstupenky na koncert legendární skupiny Olympic a koncert Tomáše Kočko s orchestrem. Volňásky získáte, pokud pošlete správnou odpověď a budete mít kapku příslovečného štěstíčka. Odpovědi je potřeba posílat pod číslem i písmenem otázky!

Soutěžní otázka č. 1: ( sk. Olympic, 13. 12., 19.00, Dům kultury Šumperk, 2 vstupenky)
Jaký byl původní název skupiny Olympic?
1a) Kašpárek
1b) Karkulka
1c) Krteček


Otázka č. 2: (Tomáš Kočko & orchestr, 19.12., 19.00, KKC Rapotín, 2x2 vstupenky)
Jaké hudební prvky se mísí ve tvorbě Tomáše Kočka?
2a) rocku, folku a jazzu
2b) bluegrassu, hip hopu, diska
2c) metalu. rapu, reggae

Odpovědi posílejte do pátku jako SMS ve tvaru ODPOVĚĎ, JMÉNO, BYDLIŠTĚ na číslo 737 559 551. (Cena jedné SMS odpovídá standardní textové zprávě podle ceníku vašeho tarifu.)

VYHODNOCENÍ:

Pro některý z 11 originálních dárků k filmu Ledové království 2 do šumperského kina OKO zamíří: S. Sittová, Zábřeh; Z. Galiszová, Bludov; B. Smrčková, Postřelmov; D. Jílková, Vikýřovice; J. Kupčíková, Libina; J. Kouřilová, Hrabenov a H. Hudosová, L. Čermáková, J. Růžičková, L. Zachová, J. Haramia ze Šumperka. Blahopřejeme!

Tři volné vstupenky na diashow s cestovatelem J. Kolbabou, konanou v KD Zábřeh 5. prosince, vyhrávají: Z. Trhalová ze Zábřeha, A. Sadilová z Dlouhomilova a P. Brachtlová z Libiny. Blahopřejeme! O vstupenky se přihlaste v pokladně KD.