ZPRÁVY

Loučná má z ostudy kabát, píší o ní v celém Česku

9. března 2015, 23:00, Jaroslav Kropáč
Loučná má z ostudy kabát, píší o ní v celém Česku Loučná nad Desnou - Celorepublikový časopis TÝDEN informuje ve svém prvním březnovém vydání o podivném propojení bývalého starosty Loučné nad Desnou Pavla Martínka s podnikatelským prostředím. Na podezřelé obecní smlouvy, které zřejmě nahrávaly do kapsy úzké skupině podnikatelů, upozornil vloni jako první regionální týdeník Týden na severu.

 „Z pohledu na firmy, které vítězily ve výběrových řízeních v obci, je patrné, kdo mu (Pavlu Martínkovi, pozn. redakce) pomáhal, aby při rýžování dotací nevyšel naprázdno. Jednou z privilegovaných společností byl Invest CZ z moravského Šternberka. Starostově družce firma postavila dům a jako bonus jí půjčila dva milióny korun. Bez úroku, bez data splatnosti. TÝDEN má k dispozici příslušné smlouvy,“ píše se v úvodu článku. Text se dále zabývá tajným plánem na přebudování loučenského obecního domu pro seniory v luxusní relax centrum nebo jsou ve článku zmíněny intriky v mohelnické ČSSD, za kterými podle celostátního časopisu stál právě bývalý starosta Loučné.

Obhajoba exstarosty

Popisovaný článek ve sledovaném celostátním časopise dal dostatek prostoru k vyjádření i Pavlu Martínkovi. Takto například okomentoval zmíněnou informaci o daru firmy Invest jeho přítelkyni: „Zaprvé je ten dům na mou partnerku. Zadruhé to šetřila policie a neshledala nic závadného.“ Před autory článku se Pavel Martínek obhajoval také svojí apolitičností. „Já už vlastně ani nejsem politik,“ uvedl, přičemž zmiňované periodikum poznamenává, že Martínek je stále členem loučenského zastupitelstva, působí coby předseda okresní organizace ČSSD a navíc je krajským radním.


Ilustrační foto: red

Obec Loučná nad Desnou se dostala do hledáčku redaktorů celorepublikového periodika.


Doporučit tento článek přátelům na FacebookuSdílet na Facebooku Poslat známému e-mailem upozornění o tomto článkuUpozornit známého Verze pro tiskTisknout NahoruNahoru

NÁZORY K ČLÁNKU
Redakce Rej.cz není odpovědná za obsah diskuze. Každý přispěvatel nese právní odpovědnost za své zveřejněné názory.

Datum: 10.3.2015 00:43
Titulek: Martínek se taky
Autor: Wiesenberg
279
172
sčuchnul se synem Hauptsturmführera SS Franze IV. Kleina a zašantročil mu zámek, který pak dvacet let zbytečně chátral!
Reagovat
Datum: 11.3.2015 20:21
Titulek: Re: Martínek se taky
Autor: Jas
187
220
Mám názor, že by oba měli stát před norimberským soudem, aby se zodpovídali za škody, co udělali. Jsou to pěkné svině včetně těch všech zastupitelů, kteří byli u toho.Tříska by jim pak mohl vykopat společný hrobeček, Kovařík s Přidalíkem by zahoukali na sirénu a kopalisti pod vedením Svedka by společně zazpívali. No a pak ještě určit.......
Reagovat
Datum: 14.3.2015 11:49
Titulek: Re: Martínek se taky
Autor: saj
265
151
určit výši trestu pro Martínka. Nejlépe pověcit za kule do průvanu a to by potom Tříska kopal nenší hrobeček, Kovařík s Přidalíkem by nemuseli houkat protože by si Pavlík houkal sám bolestí a kopálisti by nemuseli zpívat protože by ho stejne nepřeřvali
Reagovat
Datum: 16.3.2015 08:08
Titulek: Re: Martínek se taky
Autor: Karel
181
236
Nechci hodnotit ty vulgární případně hloupé příspěvky. Na celou záležitost mám tento názor:
pánové Svedek, Pospíšil, Tříska, Fišnar, Sembdner, Kovařík a Přidalík za celou dobu nic podstatného nedokázali vymyslet, natož na něco zajistit finance. Co ovšem dokázali po celou dobu, tak se scházet za zády ex. starosty, aby pak na něj udělali podraz ve formě odvolání.
Doposud nedokázali sdělit důvody, proč tomu tak bylo.Slyšel jsem, že si na zajištění těchto důvodů zaplatili kontroly za cca až 0,5 mil. Kč, napsali trestní oznámení na policii ČR a ono nic. Co se jim ovšem pomohlo, tak naprosto rozvrátit obec a hlavně mezilidské vztahy. Někteří lidé se přestali zdravit, nebo dělají, že se nevidí. Lidé by si měli jména těchto, kteří za
tímto stojí dobře zapamatovat, protože za tento stav nesou velkou část zodpovědnosti.
Na závěr otázka - Kdo je nyní starostou obce, Sembdner za cca 45 tis. Kč nebo právník obce za 10 tis. Kč ? Toho by měl starosta platit ze svých peněz, když je tam z důvodu jeho neschopnosti.Za rok činí právníkova odměna 120 tis. Kč.
Reagovat
Datum: 16.3.2015 09:56
Titulek: Re: Martínek se taky
Autor: Karel bez příjmení
250
143
Karle a co ex starosta?Ten je čistý?Jsi upadl ze stromu hodně vysokého.
Reagovat
Datum: 16.3.2015 18:00
Titulek: Re: Martínek se taky
Autor: xxx
256
145
Vážený Karle, nevím jestli jste četl článek v časopisu Týden o Klondiku na Moravě, ale každému, kdo tento článek četl je jasné, z jakého důvodu byl bývalý starosta odvolán.
Za to, že se lidé nezdraví a dělají, že se nevidí, jistě nemůžou zastupitelé, kteří odvolali bývalého starostu. Spíše by bylo zarážející, kdyby zjistili špatné hospodaření a praktiky na obci nic neudělali.
Reagovat
Datum: 17.3.2015 15:01
Titulek: Re: Martínek se taky
Autor: Karel
185
256
A můžete mi tedy sdělit, jaké špatné hospodaření zjistili? Zatím o tom nic neřekli, ani ty objednané audity a vy důvěřujete zaplaceným odésáckým novinářům placeným za to, aby špinili.
bohužel jsou možná placeni z ČSSD kvůli vnitřním bojům v jejich partaji. Vy jim to bohužel jíte i s navijákem a současný starosta při svém intelektu jim bohužel slouží jako vhodný nástroj, pokud někdy něco takového vůbec řekl, jak je uvedeno v tom časopise
Reagovat
Datum: 18.3.2015 14:44
Titulek: Re: Martínek se taky
Autor: xxx
253
156
Špatné hospodaření je třeba to, že když si vezmu úvěr od soukromníků a zaplatím 6 procent úrok, přitom u banky je úrok 2 procenta
A s tím barákem, co má postavený exstarostova přítelkyně?
Nezdá se mi, že by si novináři dovolili bez prověření něco takového napsat.

Reagovat
Datum: 18.3.2015 19:20
Titulek: Re: Martínek se taky
Autor: Karel
178
220
Bohužel jste ve věci novinářů velmi naivní, protože pokud by to tak bylo, tak by již byli dávno trestně stíháni. u vámi uváděné půjičky nutno znát podmínky, rychlost peněz atd. To by bylo nutné posoudit na základě konkrétního případu. Ale protože ani v tomto případě pravděpodobně nedošlo ke stíhání , tak si myslím, že zastupitelé obce byli řádně informováni. V případě pochybností neměli nic schvalovat jako ale asi schválili. Pokud dnes říkají opak, tak kde je jejich zodpovědnost. Nebo byli nesvéprávní, nebo jeli na vlně úspěchu do doby, než si začali hrát na soudce a snažit se kroutit zákony podle sebe viz. rodina Liďákova a jejich pronajatý pozemek.zde se dle mého názoru mohlo odehrát jednoznačné korupční jednání pomoci kamarádovi, byť to bylo jistě myšleno dobře.
Reagovat
Datum: 18.3.2015 19:43
Titulek: Re: Martínek se taky
Autor: AAA
244
153
Tak jednoznačné korupční jednání bylo ze strany ex, prodej pozemku Seidlům na bilboard a on chudák nevěděl, že rok se tam staví načerno dům, komu to chtěl namluvit, možná sobě a sobě rovným.Prostě ex je lhář, lhář a zase lhář a nejen to. Jeho strana by se měla od něho distancovat nebo je v jejich straně více takových lidí jako je on !!!!!!!!!
Reagovat
Datum: 19.3.2015 10:37
Titulek: Re: Martínek se taky
Autor: Karel
240
169
Pokud je mi známo, tak pozemek, jak uvádíte byl prodán veřejně, a to jako nestavební. Pokud si tam Seidlovi postavili černou stavbu, tak musí a museli počítat s následky, které z tohoto kroku plynou.Jinak si myslím, že by na tomto pozemku nikdo normální dům nepostavil a ani by tento pozemek za 300 Kč za m 2 nekoupil. To je holý nesmysl. Z toho tedy vyplývá, že zastupitelé mohli těžko tušit, že tam bude chtít někdo něco postavit. Mimo to, dům stojí na části pozemku, který neměli Liďákovi v pronájmu nebo se o něj nestarali.Uklízeli jej brigádníci z obce.
Reagovat
Datum: 19.3.2015 19:26
Titulek: Re: Martínek se taky
Autor: Jack
160
214
Tato reakce mě zaujala.Ze zkušenosti ze základní školy vím, že jediným prolhaným člověkem byl Kamil Liďák.Ten uměl lhát a fňukat, a to až neuvěřitelně věrohodně.Takže o tom , kdo lhal a lže mám vlastní osobní zkušenosti. Když jsme ho přichytili, tak se hned začal kroutit a překrucovat. Jedná se asi o životní postižení a to je omluvitelné jako třeba disleksie. Dříve by těmto lidem řekli, že je křivý hajzl nebo blbec.Myslím si, že je správné, že dnešní doba tyto lidi bere jako postižené a jejich jednání bere jako omluvitelné ale v útoku za zády bych je chtít nechtěl.
Reagovat
Datum: 21.4.2015 15:17
Titulek: Re: Martínek se taky
Autor: Fralala
148
185
Přistěhoval jsem se do Loučné v r.1999 a to byla obec zadlužena od bývalého starosty za ODS,(Zugar se tuším jmenoval) který půjčil obecní peníze synovi na autosalon. Martínek se dokázal s dluhem vyrovnat a za jeho působení obec vzkvétala, bohužel ne všichni si šáhli na obecní peníze a to byl ten pravý důvod ke komplotu a odvolání. Ta parta co odvolala Martínka zatím nic nedokázala a policie nic nenašla, takže pokud má platit presumpce neviny tak by měla platit pro všechny bez rozdílu, navíc ta samá parta co jej odvolala seděla v zastupitelstvu obce s Martínkem řadu let a nic neviděla, nic neudělala.
Reagovat
Datum: 28.4.2015 05:12
Titulek: Re: Martínek se taky
Autor: občan
212
163
Pane, píšete příspěvek k tématu o kterém nic nevíte! Martínek nepřebíral v žádném případě zadluženou obec! Obec byla ručitelem majetkem u KB na půjčku syna pana Zugara. Chyba tehdy byla nejen na straně obce. Martínek se z žádným dluhem nemusel vyrovnávat, spíše to pro něj mnělo být poučení jak starosta nemá hospodařit!
Reagovat
Datum: 28.4.2015 17:18
Titulek: Re: Martínek se taky
Autor: miloš zbránek
130
188
Nechci Vák kazit radost, ale jestli obec "jenom" ručila za dluh syna bývalého starosty, tak fakticky na tom byla stejně. Jestlže dluh nebyl uhrazen, musela platit obec jako ručitel, tedy sama byla zdlužená. Mohla pouze vymáhat dluh za původním dlužníkem, ale tak nějak tuším, že ten nepřestal platit z rozmaru, ale proto že neměl z čeho. Proto by také obec těžko od takového dlužníka něco získala.
Reagovat
Datum: 29.4.2015 09:32
Titulek: Re: Martínek se taky
Autor: :-(
162
166
Hlavně obec převzal v katastrofálním stavu po povodni 97 a myslím, že se obec i díky němu dostala tam kde je dnes. A pro rýpaly, bez půjček, zadlužení a dotací by jsme byli v .... .
Reagovat
Datum: 3.5.2015 07:25
Titulek: Re: Martínek se taky
Autor: Karel
167
162
Nechci být rýpal, ale zadlužení? jaké? Půjčky, ano, ale transparentně od bankovních ústavů za nízká procenta. A né za 7% od jeho kamarádů! Ručení k půjčkám ano, ale né dary (privatizace DPS)! Dotace, cesta do pekel! Která místní firma nebo OSVČ v Loučné dostala práci? Po povodni pracovalo na zajištění oprav celé zastupitelstvo. Pan Martínek je stavařský diletant ( nebo prospěchář), což se ukázalo po celou dobu jeho funkce! Koordinaci prací po povodni řídily najmuté firmy, např. Energotis.
Reagovat
Datum: 10.3.2015 16:32
Titulek: Ještě horší noviny než jsme si mysleli...
Autor: P. Z.
174
189
Kde máte vyjádření exstarosty Martínka k tomu svému okopírovanému článku ? Nebo se tím pan Kropšč nechtěl obtěžovat ?
Reagovat
Datum: 11.3.2015 09:14
Titulek: Re: Ještě horší noviny než jsme si mysleli...
Autor: Anonym
279
139
Další odborník na novinářskou práci, který ví, jak se maj psát noviny :-) Článek není okopírovaný, ale článek od začátku uvádí, že píše o tom že celostátní týdeník píše o Loučné a pak z tohoto článku cituje. Podle vás tam měl Pavel Martínek dostat prostor reagovat na svou reakci, která je ve druhé polvioně článku uvedena?
Reagovat
Datum: 11.3.2015 11:30
Titulek: Re: Ještě horší noviny než jsme si mysleli...
Autor: P. Z.
172
205
v týdnu jsou odborníci na to, jak se ta novinářská práce dělat nemá. Už ten výraz novinářská práce toho dost říká.
Reagovat
Datum: 12.3.2015 18:44
Titulek: Re: Ještě horší noviny než jsme si mysleli...
Autor: karla
178
235
Tak hrozně napsané články by nesvedl an i žák 3 třídy.To jsou ti novináři co rozhádávají lidi
Reagovat
Datum: 11.3.2015 10:37
Titulek: novinařina
Autor: Květa
126
255
Je odporné, když se regionální noviny mění na podporovatele bahna a špíny, kterou vytvořil někdo bez tak na politickou objednávku. Redaktor Kropáč je pašalíkem šéfredaktora a hlavního šumperského odésáka Poláka, který všechno co může vyhrabat na svoji konkurenci tak použije, nebo férový kropáč vymyslí. Lidi nekupujte Týden na severu, dnes se z toho stal ubohý regionální bulvár.
Reagovat
Datum: 11.3.2015 11:34
Titulek: Re: novinařina
Autor: aNONYM
189
179
Súdružka Kveta, čo si predstavujetě pod takým slovom „pašalík“?
Reagovat
Datum: 11.3.2015 11:56
Titulek: Re: novinařina
Autor: Květa
143
180
pašalík je česky přicmrdávač, nebo patolízal, sodruhu
Reagovat
Datum: 11.3.2015 12:06
Titulek: Re: novinařina
Autor: aNONYM
188
160
Tak tento význam slyším poprvé, myslel jsem, že se to vztahuje spíš k nějakému území nebo místu, třeba pracovnímu, kde mají myši pré. Akorát teď zase nevím, co je to „sodruh“ :(
Reagovat
Datum: 11.3.2015 11:46
Titulek: Re: novinařina
Autor: Jája
169
200
S Květou musím jen souhlasit, už je ten hon na bývalého starostu ze strany pana Kropáče a spol. trapný. V tom článku ve slavném Týdnu jsou nějaké nejasnosti, např. ta, že dům starosty nestavěla firma Czechinvest ze Šternberka, ale Irstav z Nového Malína...., kolem pozemku pana Liďáka, který měl udržovat jsem pravidelně chodila, ale že bych ho tam kdy viděla se sekačkou, kosou či hráběmi říct nemohu. Ovšem obecní zaměstnance jsem tam semtam viděla...
Reagovat
Datum: 11.3.2015 12:01
Titulek: Bez titulku
Autor: Jája
193
166
Omlouvám se nejde o Czechinvest, ale Invest CZ
Reagovat
Datum: 11.3.2015 13:56
Titulek: Bez titulku
Autor: Anonym
259
169
Proc kamaradi Martinka plyvaji na Tyden na Severu. O tom ze je gauner psali v celonarodnim casopise Tyden. Podle vas to tam zaridil a zmanipuloval kdo pro zmenu? Ktery hajzlik v Praze chtel ucelove poskodit Pavlika z Loucne?
Reagovat
Datum: 11.3.2015 14:10
Titulek: Bez titulku
Autor: Moravák
253
159
Školu,Skleník a rychlodomeček pro jeho družku stavěla také firma Irstav,to viděli všichni okolo.Nejlepší,ale bylo to úschovné za smlouvu-pěkný dárečky k Vánocům Seidlíkům.Ex. starosta je takový typ Staníka Grosse ze stejné partaje z křišťálu.
Reagovat
Datum: 11.3.2015 20:30
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: džesi
89
249
Osobně jsem moc ráda, že to všechno máme. Škola s tělocvičnou jsou super, hřiště za školou a dětské hřiště - to je bomba.Obdobně se mi líbí i opravená mateřská škola.Je mi jedno , jak se jim podařilo získat peníze, ale slouží nám to dobře.
Reagovat
Datum: 12.3.2015 17:14
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Martin
256
174
Nezbývá mi než souhlasit, že škola, tělocvična, hřiště, park a spousta dalších staveb je super. Nemohu ovšem souhlasit s názorem, že nezáleží na způsobu, jak byly získány peníze. Je tu totiž teoretická možnost, že finanční prostředky, které byly získány v rozporu se zákonem nebo pravidly dotačního programu, budou muset být vráceny. Jelikož stavby již byly realizovány, může být současné zastupitelstvo konfrontováno s problémem vrácení dříve vyplacených dotací, což v podstatě zlikviduje další růst celé obce na několik desítek let.
Reagovat
Datum: 12.3.2015 19:40
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Jack
173
254
Máš Martine 100% pravdu, nicméně věci jsou hotové, nikdo je již neodnese a pokud vím, tak jak říkal známý ze zastupitelstva, tak na všechno byly kontroly a nic nenašly.
Reagovat
Datum: 12.3.2015 20:16
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Martin
263
146
Chápu, kontroly nic nenašly. Není žalobce, není soudce, to je pravda. Nicméně, není kontrola jako kontrola, vytyčí se určité body, co se kontrolují a zbytek..... tak to proste je. Nechci hodnoti jestli je to dobře nebo špatně, každopádně je to fakt. A kontrola kontroly, může odhalit zajímavé věci.
Reagovat
Datum: 12.3.2015 22:04
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Jack
177
Kontrola kontroly a podobně.To je typický český přístup.Papežtější než papež. Abychom se z těch kontrol nepo.....
Reagovat
Datum: 16.3.2015 18:43
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Vendula
195
170
To už vypadá jak tunel Blanka. Nikdo to nedá nikdy dohromady.
Reagovat
Datum: 4.5.2015 08:44
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Anonym
133
132
Tunel Blanka...
Reagovat
Datum: 3.5.2015 20:04
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Mentor
182
144
Vy jste dobrá... Dotace jdou ze státních peněz - tedy od nás všech. A mně není jedno, jak se s těmito společnými financemi nakládá. Nedivím se ale, že když Vám a Vám podobným nevadí korupce, předražené služby, nadhodnocené zakázky, zmanipulovaná výběrová řízení, protekce rodiny, příbuzných, milenek a dalších spřátelených zlodějských kumpánů, že tento stát musí žít s deficitním rozpočtem.
Krást se nemá! Ani když z části lupu postavíme školu nebo hřiště.
Reagovat
Datum: 11.3.2015 20:12
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Zdena
148
210
No jenom, aby to byla pravda. Pokud ne, tak by ještě mohl vydělat na případném odškodnění. Ti novináři z Týdne jsou pravda trochu hloupoější, ale mají smysl pro spravedlnost.
Reagovat
Datum: 27.4.2015 19:24
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: XXX
151
188
Překvapilo mně,když po půlročním klidu se najednou objevil ve večerních zprávách na TV Barandov šot o Loučné a p.Martínkovi. Z hlavni aktérkou Vymlatilovou,dokonce ani jedno sprosté slovo tam nezaznělo. Ihned mi docvaklo proč "psovod" tak velice oslavoval své zvoleni zrovna na penzionu. A proč ten šot až po tak dlouhé době klidu? Vysvětleni přišlo na zasedání. On si totiž p.Martínek dovolil dát na psovoda trestní oznámeni,že koupil pro obec auto od své rodiny v Praze.Všichni se teď velice diví,že jím nikdo nechce dát peníze na akce (kalab a spol)...já se ale vůbec nedivím....do tak zprofanované obce bych nedal ani haléř...
Reagovat
Datum: 4.5.2015 03:00
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: ČSSD
191
150
Tak jsem si všiml že pan ing. Pavel "křišťál" Martínek má psi dva! Co starosta to "psovod".
A taky že akce podpořily všichni, jen ne Olomoucký kraj a jen né těm které nemá "ráth"
Reagovat
Datum: 11.3.2015 20:05
Titulek: Bez titulku
Autor: Květa
178
245
Je pravda, že se toho v Loučné postavilo neobvykle moc a je pouze na Policii ČR, aby vše prověřila.
Hlavně, že si to místní lidé mohou užít - kulturák, park, školu, hřiště a další. Moc rádi tam s dětmi jezdíme a kluci milují skatepark. Co pro nás Loučňáci nového chystáte?
Reagovat
Datum: 12.3.2015 12:56
Titulek: Bez titulku
Autor: Templ
186
241
Ono je to někde jinak? Výběrovky jsou tak dobré pro srandu králíkům. Pokud se nejedná o předraženou zakázku, tak se moc nedivím, když se dá přednost ověřené firmě. Zbytek ať posoudí patřičné orgány, nikoliv novináři.
Reagovat
Datum: 12.3.2015 15:50
Titulek: ??????
Autor: loučńák
200
250
Vlastní neschopnost se nejlépe skryje za poukazování na chyby druhých, nová sqadra už je u korýtek pěkně dlouho a zatím čurbes kam se podíváš. Zkuste se po dědině projít bez klapek na očích.
Reagovat
Datum: 12.3.2015 17:02
Titulek: Re: ??????
Autor: xxx
275
167
Nemyslím si, že půl roku po volbách je pěkně dlouhá doba. Ten čurbes po minulém starostovi se bude uklízet ještě dlouho.
Reagovat
Datum: 13.3.2015 14:23
Titulek: Re: ??????
Autor: Moravák
259
182
Souhlas.Doufám,že co Seidlíci dostanou předem zaplaceno úschovné za 4 roky se bude podílet loučňák ze svého na tom úplatku od ex starosty.To je na blití.Škoda rozebírat další věci.Stydím se co se tu dělo.Je to Klondike opravdu.
Reagovat
Datum: 13.3.2015 22:18
Titulek: Re: ??????
Autor: bobo
255
143
Pokud vím, tak Seidl zajistil předpokládaný prodej domova za minimální cenu cca. 12 mil. Kč. Dnes je snad odhad banky 10 mil. Kč. Takže ztráta a hlavně asi dobře nafouknutá volební bublina,jak senioři mají strach, že skončí na ulici a pod. To je ten pravý hnus, obvzláště od těch co záměr dříve schválili. Chtělo by to znát ekonomiku domova, sociální služby jsou vždy podporované a je s podivem a poděkováním, že starosta za ODS chce na tyto služby doplácet a nikoli je privatizovat.
Reagovat
Datum: 14.3.2015 08:02
Titulek: Re: ??????
Autor: xxx
235
125
Pokud pozorně čtete zápisy ze zasedání, tak zjistíte, že se nikdy neschvalovala privatizace domova. Takže to byla domluva bývalého starosty se Seidlem. Ukázka toho, že si dělal co chtěl.
Reagovat
Datum: 4.5.2015 03:16
Titulek: Re: ??????
Autor: senior
162
153
Bublino zkus počítat! Úschovné + odměna + 7% úrok - svatba = dobrý kšeft pro Květáka
Reagovat
Datum: 27.4.2015 19:30
Titulek: Re: ??????
Autor: :-(((
151
140
no po vlbach možna je teprve par měsicu,ale u korytek jsou už víc než rok....přesně od 9.dubna 2014
Reagovat
Datum: 12.3.2015 17:13
Titulek: Re: ??????
Autor: LL
188
163
Já je konečně sundal a vidím dobře, ne řekl bych, že teď vidím ještě lépe.
Reagovat
Datum: 12.3.2015 19:10
Titulek: Re: ??????
Autor: džesi
185
258
Na dědině není nepořádek. bordel je na úřadu, když si zastupitelé v čele s novým starostou koupí auto za 450 tis. Kč, které je úplně na nic. Šmelinář od tuňáků a podobných svinstev se dal slyšet, že musel pomoci nějaké vdově po malíři - natěračovi.To je humus!!!!!
Reagovat
Datum: 12.3.2015 19:16
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Mirdazkoutu
165
164
Již někdo podal trestní oznámení, ale já jsem to nebyl.
Reagovat
Datum: 12.3.2015 19:24
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: džesi
174
249
Tomu věřím, rozprodával i věci z horské služby. Jednou dostal šmelinář důtku za to, že místo, aby zachraňoval lidi, tak si pracoval na zahrádce a dotyčný možná někde skomíral.Taky si rád vozil se čtyřkolkou dřevo z lesa Lesy ČR, které si domluvil s Mirdou z Koutů. Na to by se měla podívat policie ČR a ne na hloupý auťák. To je nula.
Reagovat
Datum: 12.3.2015 19:30
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Mirdazkoutu
207
154
Starostu obce, jak mu říkáte šmelinář jsem neudal. Za dřevo platil vždy včas a v hotovosti.
Reagovat
Datum: 12.3.2015 19:35
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: džesi
187
198
A kolik vám Lesům ČR tedy zaplatil?
Reagovat
Datum: 17.4.2015 21:16
Titulek: Re: ??????
Autor: občan
196
134
Proč se podepisuješ džesi, když jsi vybrátor a tvoje přítelkyně má trvalé bydliště na obecním úřadě?
Reagovat
Datum: 13.3.2015 08:07
Titulek: Tunel pod Červenohorským Sedlem
Autor: Gajdoštín Martin
247
162
A nebyl to také starosta Loučné, kdo zabránil výstavbě tunelu pod Červenohorským Sedlem ?
Reagovat
Datum: 13.3.2015 10:27
Titulek: Re: Tunel pod Červenohorským Sedlem
Autor: Jája
181
262
Pokud vím, tak nebyl proti stavbě tunelu, jen to podmiňoval tím, že pokud tunel tak i obchvat Loučné a s tím musím jen souhlasit. Ještě máme v živé paměti jak to tu vypadalo, když se stavěla EDS.
Kdyby tu byl tunel tak nevím jak bychom se dnes dostali z jedné strany silnice na druhou. Místo hledání špíny a venčení štěňátka by na obci měli nějak uspíšit, nové přechdy po Loučné, protože na 5km jsou pouze 2 z toho ani jeden tam kde je ho nejvíce třeba (škola, školka), už mně nebaví stále dítěti říkat, teď tady přejdeme silnici i když zde není přechod pro chodce.Nemluvě o tom, že když v neděli skončí provoz na lanovkách tak si u té silnice pěkně postojíte, než máte vůbec možnost přejít, dalo by se říct, že je to věc řidičů, ovšem pokud není přechod není povinnost zastavit, že?
Reagovat
Datum: 13.3.2015 11:05
Titulek: Re: Tunel pod Červenohorským Sedlem
Autor: xy
270
152
Jájo, Martínek byl proti stavbě tunelu i proti obchvatu s tím ,že by se tu z toho stal tranzit na Jeseník a Polsko a turisté by do obce nezajížděli.
Reagovat
Datum: 13.3.2015 15:07
Titulek: Re: Tunel pod Červenohorským Sedlem
Autor: Muška
251
163
Tak končily dřevěnice na vydrancovaném Klondajku. Loučná je odepsaná z mapy ČR.
Reagovat
Datum: 13.3.2015 15:31
Titulek: Re: Tunel pod Červenohorským Sedlem
Autor: Jack
159
246
Stavbu tunelu pod Červenohorským sedlem starosta nemohl ovlivnit.Stavba byla povolena, investor od záměru odstoupil z důvodu nedostatku financí.
Reagovat
Datum: 13.3.2015 19:31
Titulek: Re: Tunel pod Červenohorským Sedlem
Autor: ????????
259
178
Přechodů v obci bylo více, ale proč je odstranily? Protože neodpovídaly normám a zato taky může nový starosta, že Jájo.
Reagovat
Datum: 13.3.2015 23:23
Titulek: Re: Tunel pod Červenohorským Sedlem
Autor: Jája
231
168
Já netvrdím, že za to může starosta, taky vím, že přechodů bylo víc a nevyhovovaly podmínkám, jen jsem chtěla napsat, že by to chtělo vše trochu popohnat než se něco stane.
Reagovat
Datum: 14.3.2015 12:39
Titulek: Re: Tunel pod Červenohorským Sedlem
Autor: ????????
245
160
Zajímavé, tak ex nevěděl, že přechody jsou nevyhovující, ale dal souhlas je zřídit, nebo si může každý kdo chce a hlavně kde chce udělat přechod pro chodce ? Tady v Loučné asi ano, no však vidíme, jak ex výborně spravoval obecní peníze. Na vybudování přechodů musí mít obec prostředky.
Reagovat
Datum: 14.3.2015 22:52
Titulek: Re: Tunel pod Červenohorským Sedlem
Autor: Jája
191
221
No oni ty přechody zde byly už před dvaceti lety, takže za to ani ex nemůže, bohužel se změnily zákony o pozemních komunikacích. Pořad dokola se mele jak se peníze prodrbávaly. Ale to co se děje na obci teď je ještě mnohem horší, čas ukáže. Kontroly, policajti nikdo na nic nepřišel, nikdo zatím nic Martínkovi neprokázal...už je to opravdu trapné.
Reagovat
Datum: 9.6.2015 15:48
Titulek: Re: Tunel pod Červenohorským Sedlem
Autor: louč
155
127
Martínkovi teď prokázali obohacení za vyplacené dovolené na které neměl nárok milá Jájo, takže opravdu trapná jste vy !
Reagovat
Datum: 13.3.2015 21:32
Titulek: Pro Gajdoštína: Obec Rudná u Prahy
Autor: Anonym
139
152
Jak jsme prohráli boj s kamiony https://youtu.be/QRQcE6_w4hc
Reagovat
Datum: 13.3.2015 11:22
Titulek: Bez titulku
Autor: Jája
152
176
xy, tak každý máme tak trochu pravdu viz. článek z Reje http://sumpersky.rej.cz/clanky/clanek-559/
Reagovat
Datum: 13.3.2015 21:53
Titulek: Panebože,
Autor: A88
163
249
Vy se snažíte ze všech sil napojit Šumpersko a Chráněnou krajinnou oblast Jeseníky na mezinárodní trans-evropskou síť (Trans-European Transport Networks, zkratka TEN-T), což je síť pro dálkovou dopravu v Evropě, aby se kamiony nemusely zdržovat zajížďkou přes Německo, ale mohly frčet rovnou přes Moravu??? Zbytečnou zajížďku pro tranzitní kamiony představuje zřejmě i nedávno postavená dálnice D47 Brno - - Ostrava - Bohumín - českopolská hranice a zde napojení na polskou dálnici A1 a snaží ještě i o tunel pod Červenohorským sedlem a tím ekologické zničení CHKO Jeseníky. Prudce inteligentní prezident ČR Miloš Zeman, 5. března 2014: "Kdyby se ale podařilo dohodnout s Polskem o pokračování této trasy a dokonce se ji podařilo zařadit do transkontinentálních sítí, které nás ze severu a jihu obcházejí, tak by tento projekt měl smysl. V okamžiku, kdy skončí v Jeseníku a nebude pokračovat dál, tak je to velmi silná námitka proti stavbě tohoto tunelu," uvedl Zeman. Stavbě tunelu pod Červenohorským sedlem by podle Zemana mohl pomocí projekt EU zaměřený na budování transevropských dopravních sítí. "Máme teď velmi dobré vztahy s Polskem a při nejbližším setkání s polským prezidentem jsem velice připraven na tuto otázku upozornit, protože o kanálu (Dunaj-Odra-Labe) jsem ho už přesvědčil. Nicméně znovu opakuji, že to musí být projekt, který nás spojí s Polskem," řekl prezident. http://www.blesk.cz/clanek/live-ekonomika/237819/zeman-tunel-pod-cervenohorskym-sedlem-musi-byt-napojen-na-polsko.html Naštěstí Poláci a Rakušáci mají rozum, Polsko odmítlo stavět rychlostní silnici směrem na Jeseníky a Rakousko odmítlo stavět dálnici z Vídně na Mikulov. "Podle dolnorakouského hejtmana Erwina Prölla bude dálnice z Vídně dokončena v letech 2016 a 2017 vybudováním úseku Schrick–Poysbrunn a a poté bude komunikace k českým hranicím pokračovat jen jako dvouproudá (jeden pruh v jednom směru). Podle Prölla je vybrané řešení vzhledem k intenzitě dopravy mezi oběma zeměmi racionální. Rakouská strana má zájem zejména na vytlačení tranzitní dopravy ze zastavěných oblastí."

Reagovat
Datum: 14.3.2015 02:42
Titulek: Žabičky budou
Autor: Tydádla
245
160
Lidi nebudou.
Reagovat
Datum: 14.3.2015 08:17
Titulek: Ale nebudou problémy jako s tunelem Blanka.
Autor: Mlákojík
210
153
Tunel pod sedlem by se začal stavět, ale nikdy by se nedostavěl. V Chorvatsku by za tunel už všechny co se kolem motají zavřeli na doživotí a v Číně by všechny dávno postřileli. Do toho by byli zanhrnuti i žabičkáři. Tunel Blanka je naše národní divadlo o žvatlavém slimejšovi.
Reagovat
Datum: 14.3.2015 08:30
Titulek: Obec Loučná-temná díra v Jeseníkách
Autor: Mikroblb
240
138
Kdy už konečně nastoupí naši špičkoví filmaři z Vikantic s jejich haraburdím a začnou v Loučné natáčet velkofilm? Tema je to vynikající a vidlácích a žabičkách pod Pradědem. S tím by určitě vyhráli na mezinárodním filmovém festivalu. Takovou příležitost by si neměli naši filmaři nechat ujít, nebo jim to vyfoukne cizina.
Reagovat
Datum: 19.3.2015 19:43
Titulek: Bez titulku
Autor: Džudy
165
230
Já jsem pro. Ať se přijedou podívat a natočit, jak to funguje. Bývalý starosta si z nakradených peněz postavil haciendu, Třejska si z toho co si vydělal na obecních zakázkách opravuje barák, socánek Reichter taky nepřišel naprázdno, Sveidek trénoval děcka za obecní prachy ve Spartaku a vykopal si na černo na pronajatém pozamku sklep ( někdo by ho měl udat), a jediný prosťý Fieišnar neměl nic (blbec, když určitě mohl něco potáhnout ale asi držel hubu kvůli tchánovi Kalábovi, také socánkovi, kde celá rodina dost vydělává na rybníku Kocián prostřednictvím místních prostých občanů, takže ticho psssst) a hasiče považuji za jediné správné chlapi na obci.
Reagovat
Datum: 19.3.2015 19:49
Titulek: Bez titulku
Autor: Kody
243
Tak s hasiči je to pravda. Dneska hasili na filipové a super zásah. Jsou to prostě správní chlapi. Gustav Přidalík měl už být dávno starostou obce. Určitě by se tak nekradlo a je to prostě myslivna.
Reagovat
Datum: 19.3.2015 20:31
Titulek: Bez titulku
Autor: Hogofogo
176
236
S těmi hasiči nevím. Přidálík je dobrý ale u Kuvaříkových prý jedí zvířata. Ona je prý sbírá a pak se nenápadně ztrácejí, hlavně kočky. Ale asi je to kec !
Reagovat
Datum: 26.3.2015 22:03
Titulek: K Loučné
Autor: Anna Vlachová ml.
196
227
Náhodou jsem se dostala k článku o Loučné a sem tam si přečetla diskusi. V Loučné jsem bydlela 20 let a myslím si, že celá diskuse plně vystihuje poměry v Loučné. Lidé pod anonymním jménem pranýřují ostatní občany pod celým jejich jménem. Lidé, kteří zřejmě nikdy o ničem ani nechtěli rozhodovat a nést odpovědnost, se odvolávají na odpovědnost. Lidé, kteří nikdy nepřišli s žádným nápadem či příspěvkem, křičí o morálce, ekonomice a de facto křičí na základě svých domněnek. Kde všichni před tím byli? Proč jste se zapojili do článku novináře, který to psal na základě...čeho? Dal vám fakta? Ne? Přemýšlejte. Vybudoval si věhlas na základě Loučné. Loučná za období Martínka zkrásněla, vyšvihla se. Zajeďte si do jiných vesnic. Třeba do Starého Města. Z fleku by se tam dala točit druhá světová. Máte tam nová střediska, komunikace, hřiště, nádherný zámecký park a jiné. Ať udělá někdo výstavu fotek Loučné před a po Martínkovi. A vy, s myslí uzavřenou, aspoň se tady podepište. A nebo napište, kdo zatím rozkvětem stojí. Co myslíte, kdo to byl? Všichni ti z diskuse? A předložte fakta, pokud někoho chcete obviňovat. Všechno je tady na základě - jedna paní povídala. No a takto se zbytečně lidé trápí. A kdo na tom vydělal? Vypadá to že časopis Týden. Určitě jste si ho všichni koupili....
Reagovat
Datum: 27.3.2015 02:57
Titulek: Jak nám ta obec vzkvétá, ach ach,
Autor: Anonym
227
162
i krajský radní Ing. Martínek (ČSSD) zkrásněl, vyšvihl se, i Martínkova přítelkyně má krásný nový dům, takové schopné politiky jinde nemají.
Reagovat
Datum: 27.3.2015 12:09
Titulek: Re: K Loučné
Autor: ??
238
160
Ančo, že obec zkrásněla je pravda a první dvě volební období to byl bezva starostajenže potom se něco stalo a bylo to o vlastní kariéře a politice. O obec šlo až v poslední řadě a tomu odpovídají i ty dluhy.K těm fotkám by se měla doložit i fotka z účetnictví.Osobně jsem rád že se našlo 7 zastupitelů s odvahou odvolat Martínka a fandím těm stávajícím aby se podařilo obec oddlužit aby našim potomkům nezůstali oči pro pláč a neodstěhovali se jako ty.
Reagovat
Datum: 27.3.2015 08:12
Titulek: Bez titulku
Autor: Jája
170
216
Jakoby z Vás mluvila závist, která vlastně hýbe celou Loučnou. Je to smutné.
Reagovat
Datum: 27.3.2015 19:17
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: ????
177
155
Jájo a co přechody ?
Reagovat
Datum: 28.3.2015 20:12
Titulek: Bez titulku
Autor: Jája
160
168
Pořád nejsou.
Reagovat
Datum: 6.4.2015 16:54
Titulek: Pan Martinek nestíhal psát ani kroniku!
Autor: občan
208
134
Od roku 2014 je novým kronikářem obce Loučná nad Desnou Mgr. Karla Pospíšilová, která ve funkci kronikáře nahradila Ing. Pavla Martínka. Posledním zpracovaným rokem Ing. Pavla Martínka byl rok 2011, a proto bylo nutné chybějící nepopsané roky doplnit formou tzv. retrospektivního zápisu.

Obecní kroniku je možné psát ručně, ale i na stroji, či v poslední době také na počítači. Kronika obce Loučná nad Desnou byla vedena do roku 2011 ručně. Se změnou kronikáře, která se uskutečnila v červnu roku 2014 (viz. Zápis z veřejného zasedání zastupitelstva obce Loučná nad Desnou konaného dne 19. června 2014), nastala i změna způsobu vedení kroniky.
Reagovat
Datum: 15.4.2015 19:56
Titulek: Re: Pan Martinek nestíhal psát ani kroniku!
Autor: MK
224
148
Chudáček, ale peníze si zato vzal. Je to slušný a hlavně ušlechtilý občan.
Reagovat
Datum: 15.4.2015 23:17
Titulek: Re: Pan Martinek nestíhal psát ani kroniku!
Autor: Anonym
190
154
Hehe to se povedlo
Reagovat
Datum: 8.4.2015 15:22
Titulek: PODVOD
Autor: kAREL
377
199
Zajímalo by mě, jak probíhal konkurs na místo, které vyhrála Bližnáková. Pokud vím, nikdy takovou práci nedělala. Jak se tedy vedl poctivě konkurs, stále je to jen ajen podfuk.
Reagovat
Datum: 8.4.2015 16:26
Titulek: Re: PODVOD
Autor: xxx
183
397
Ano, asi takovou práci nikdy nedělala. Kdyby jí dělala, tak ji dělá dodnes. Myslím si, že takovou práci s přihlášených nedělal nikdo.
Reagovat
Datum: 11.4.2015 17:33
Titulek: Re: PODVOD
Autor: jiří
388
154
On by ji taky nikdo na takovou práci nevzal, hodí se akorát mezi chlapi do hospody, ráda se nechá oplácávat.
Reagovat
Datum: 9.4.2015 07:57
Titulek: Re: PODVOD
Autor: pavel
208
234
Kódl příště se přihlas taky do výběrového řízení a uvidíš sám jak to probíhá
Reagovat
Datum: 11.4.2015 17:28
Titulek: Bližňáková
Autor: petra
384
208
kdo se zná s Bližňákovou, tak moc dobře ví, co je zač jak je slizká a tupá. Ale už na to na obci přišli.
Reagovat
Datum: 14.4.2015 21:29
Titulek: kdo je kdo
Autor: alex
143
231
Kdo zná Loučnou ten ví ze před příchodem p.Martinky byla loucna jen prdel sveta.Ja soudním ze za léta starostování p.Martínka obec se stala vyhledávanou a preferovanu obci.lide dostali vše co si přáli.pomáhal dětem,podnikatelům,duchodcum.to ze nedostaly úplatky všichni je asi osudová chyba,ale kdo by si nenahrabal.za to co udělal pro obec smekam.děkuji p.Martínka Alexej Ivan
Reagovat
Datum: 16.4.2015 08:56
Titulek: Re: kdo je kdo
Autor: Šumař
164
211
Martínek za to co pro Loučnou udělal by měl dostat dvakrát tolik než mu dali podnikatelé za to, že pro ně tolik udělal. Vybudoval horské království a bral za to jenom malý plat starosty, je správné, že si něco přivydělal bokem a vy mu to jen zavídíte protože jste pro Loučnou nehli ani prstem.
Reagovat
Datum: 16.4.2015 09:19
Titulek: Bez titulku
Autor: Anonym
214
130
Malý plat starosty? Vzal si bokem? Vy nejste asi normální, že?
Reagovat
Datum: 17.4.2015 22:31
Titulek: Mně vychází starostův plat 41 858 Kč. Velmi luxusní.
Autor: Re
199
147
PŘEHLED: Tyhle peníze berou starostové a zastupitelé vaší obce
http://tn.nova.cz/clanek/zpravy/ekonomika/prehled-tyhle-penize-starostove-a-zastupitele-ve-vasi-obci.html
Reagovat
Datum: 23.4.2015 04:33
Titulek: Vzestup a pád politika
Autor: Květa k
194
159
Reagovat
Datum: 24.4.2015 22:00
Titulek: Re: Vzestup a pád politika
Autor: !!!
212
Bandita, jak vyšitej.
Reagovat
Datum: 27.4.2015 12:13
Titulek: Klondike
Autor: ++++
202
153
Reagovat
Datum: 21.3.2016 09:34
Titulek: resite hovna
Autor: alex
78
108
Sam jsem v Loucne podnikal a vztricnost a ochota od p.starosty byla vice nez super. Kazdy by si mel zamest pred svym prahem nez bude hledat a vymyslet pomluvy a drby.podivejte se na svoji obec,no poradne se rozhlednete a musite uznat,ze pro vas udelal hodne. Ja musim zpetne jeste jednou rici,..... . Dekuji p.Martinek Alexej Ivan
Reagovat
Datum: 24.3.2016 14:16
Titulek: Re: resite hovna
Autor: anonym
86
Hezké od Alexe,když ex starosta rozdal tisíce hospodám po Loučné na kulturní akce.Ostatní občané taky mohli dostat-všichni.
Reagovat
Datum: 21.3.2016 21:31
Titulek: resite hovna
Autor: alex
83
Sam jsem v Loucne podnikal a vztricnost a ochota od p.starosty byla vice nez super. Kazdy by si mel zamest pred svym prahem nez bude hledat a vymyslet pomluvy a drby.podivejte se na svoji obec,no poradne se rozhlednete a musite uznat,ze pro vas udelal hodne. Ja musim zpetne jeste jednou rici,..... . Dekuji p.Martinek Alexej Ivan
Reagovat
Datum: 4.4.2016 22:22
Titulek: Boj s hnojem
Autor: Jack
90
Proč se redakce vrací již k poměrně starým článkům. Snad tím pan redaktor Kopáč pod vedením svého šéfa šéfredaktora Týdne na Severu Doláka nechystají nějakou podporovou akci pro stávajícího totálně neschopného starostu obce Loučné nad Desnou. Starostou se již měl dříve stát Ing. Pospíšil z Koutů nad Desnou. Co říci k Semnerovi - tisíckrát chválíme Tvoje kroky generalisime, obzvláště na poli boje s hnojem a jeho likvidací jsi to dotáhl daleko. Kdo má ovšem k čemu blízko, tak v tom válí.
Reagovat
Datum: 4.4.2016 22:25
Titulek: Bez titulku
Autor: Jiřa
250
Na podrazy a hnůj byl Jaroušek vždycky kápo.
Reagovat

NA DYMYTRY ZADARMO


Hrajte s REJEM o pět vstupenek na koncert skupiny DYMYTRY, která vystoupí v pátek 27. října v kulturním domě v Zábřeze. Stačí, když pošlete správnou odpověď na soutěžní otázku a budete mít špetku štěstí při losování. Příští týden zveřejníme jména pěti šťastlivců, kteří půjdou na metalový koncert zadarmo.

Soutěžní otázka:

Jaká image je typická pro členy kapely Dymytry?

A) Zahalují si tváře
B) Oblékají se do kožichů
C) Všichni nosí plnovous

Odpovědi posílejte do čtvrtka jako SMS ve tvaru ODPOVĚĎ, JMÉNO, BYDLIŠTĚ na číslo 605 854 541. (Cena jedné SMS odpovídá standardní textové zprávě dle ceníku vašeho tarifu.)


VYHODNOCENÍ

Vstupenku na festival DŽEMFEST, který se uskuteční v pátek 20. října v Domě kultury Šumperk, vyhráli Klára Hollarová ze Šumperka a Petr Horáček z Mohelnice.
Blahopřejeme! Výhra na vás čeká v pokladně DK Šumperk (po-pá, 14-18 h).