ZPRAVODAJSTVÍ

Konečně. Už i Loučná nad Desnou má nové vedení

19. prosince 2018, 08:00, Jaroslav Kropáč
Loučná nad Desnou – Po dvou měsících od komunálních voleb má obec Loučná nad Desnou nové vedení. Starostkou je Petra Harazímová, místostarostou bývalý první muž obce Jaroslav Sembdner. Nové vedení si Loučenští zvolili až na druhý pokus. V průběhu prvního ustavujícího zasedání v listopadu nezískal nikdo z kandidátů na starostu dostatečný počet hlasů.

 „Z jedenácti zastupitelů je sedm nových. Už tento fakt naznačuje, že bylo poměrně obtížné najít po volbách shodu. To se nakonec povedlo a dnes máme silnou a schopnou koalici složenou ze seskupení Loučná spolu a ODS,“ uvedla starostka Harazímová.
Nové vedení obce zastupitelé zvolili v pondělí 10. prosince. Kromě toho odhlasovali také složení výborů a komisí a dále například projekt na stavbu výtahu ve škole a pořízení nového auta pro hasiče.

Pokračovat stejným kurzem

„Budeme pokračovat v projektech, které jsou již připraveny. Zároveň bych chtěla posílit komunikaci s občany,“ uvedla priority do dalšího volebního období Harazímová.
Loučnou čeká řada důležitých investičních akcí. V plánu je rozšíření kanalizace, vodovodu ale také stavba a opravy chodníků.


Doporučit tento článek přátelům na FacebookuSdílet na Facebooku Poslat známému e-mailem upozornění o tomto článkuUpozornit známého Verze pro tiskTisknout NahoruNahoru

NÁZORY K ČLÁNKU
Redakce Rej.cz není odpovědná za obsah diskuze. Každý přispěvatel nese právní odpovědnost za své zveřejněné názory.

Datum: 23.12.2018 18:03
Titulek: Obecní volby 2018
Autor: Anonym
34
ČSSD se do zastupitelstva Loučné vůbec nedostala, ve volebním období 2014-2018 ČSSD měla 5 zastupitelů, nyní 0, to je zajímavé.

Dostaly se ODS (5 zastupitelů), LOUČNÁ SPOLU (4 zastupitelé) a KDU-ČSL (2 zastupitelé).

Záliba Loučeňáků v provařené neoliberální pravici.
Reagovat
Datum: 27.12.2018 10:08
Titulek: Re: Obecní volby 2018
Autor: XY
31
Jak se tam mohla vůbec dostat, když nepostavila ani kandidátku. Myslím, že chyba není na straně Loučňáků, ale na straně ČSSD. Takže plácáš nesmysly, stejně jako ta blbá Slonková.
Reagovat
Datum: 29.12.2018 05:05
Titulek: Re: Obecní volby 2018
Autor: mn
24
Co sem pleteš Slonkovou, inteligente?
Reagovat
Datum: 4.4.2019 10:19
Titulek: Bez titulku
Autor: xyz
33
tak ono by se teoreticky dalo v diskuzy pokračovat i tady....
Reagovat
Datum: 4.4.2019 10:23
Titulek: Bez titulku
Autor: xyz
40
Článků o Loučné je na Reji naštěstí dost,a pod každým je otevřená diskuze... a tento dokonce není daleko od tématu§
Reagovat
Datum: 4.4.2019 10:40
Titulek: Bez titulku
Autor: xyz
46
HALÓÓÓ Loučňáci, pojďme pokračovat tady!
Reagovat
Datum: 4.4.2019 14:39
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Anonym
45
Jojo, pokračujeme...
Reagovat
Datum: 4.4.2019 10:50
Titulek: Bez titulku
Autor: Občan
50
Už se o tomto tématu píše i v listarne.My se jen tak nedáme!!!!!!!
Reagovat
Datum: 4.4.2019 10:52
Titulek: Bez titulku
Autor: Občanka
53
Můžete nám diskuzi smazat třeba stokrát a my ji zase stokrát začneme znovu.
Reagovat
Datum: 4.4.2019 11:03
Titulek: My se nedáme
Autor: V
58
Přesně tak,nedáme se zastrašit!
Reagovat
Datum: 4.4.2019 11:08
Titulek: Bez titulku
Autor: xyz
54
Pokud by byl tedy pan poslední přispěvovatel předchozí, již smazané diskuze zopakovat zde svůj příspěvek o petici.... aby jeho příspěvek nezaniknul a abychom tedy mohli plynule navázat....
Reagovat
Datum: 4.4.2019 11:11
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: xyz
36
*ochoten zopakovat*
Reagovat
Datum: 4.4.2019 11:55
Titulek: Hnus
Autor: JV
55
Jde videt,že někomu vadí pravda,když se předchozí diskuze smazala.Ale pro paní Harazímovou je náš většina,takže přívrženci starosty nemají šanci.Cela obec se nebaví o ničem jiném.
Reagovat
Datum: 4.4.2019 14:41
Titulek: Re: Hnus
Autor: Leona
53
Teď v Loučné vládne arogance a hulváctví, ale doufejme, že se to brzy v dobré obrátí.
Reagovat
Datum: 4.4.2019 14:53
Titulek: Re: Hnus
Autor: Občan
53
Kdyby jen to,je to daleko horší než to vypadá.
Reagovat
Datum: 7.4.2019 19:16
Titulek: Re: Hnus
Autor: nordanimal
Tak já nejsem ani pro pí Harazimovou ani pro p. Sembdnera, peklo které tady rozpoutaly dvě kliky dvou vyhraněných zástupců v boji o koryto je jen zlomek, většinu lidí v obci to nezajímá.
Reagovat
Datum: 4.4.2019 14:39
Titulek: Bez titulku
Autor: Anonym
52
Tak co, co s tím uděláme. Má někdo nějaký nápad. Na té druhé diskuzi toho bylo hodně. Ale teď věcně, co se dá dělat? Teda jen mimo toho nadávání na internetu, to je málo, i když i tak to asi na některé působí, když zatlačili na stažení diskuze.
Reagovat
Datum: 4.4.2019 14:52
Titulek: Bez titulku
Autor: JV
54
Petice,demonstrace,zapojit média.Apelovat na KDU.
Reagovat
Datum: 7.4.2019 19:22
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: nordanimal
A co tak NATO a třeba i humanitární bombardování??
Reagovat
Datum: 4.4.2019 15:11
Titulek: Bez titulku
Autor: Občan
53
Lidi to je skvělé jak se Loučná spojila a společně bojuje proti zlému a pomstychtivému vedení na obci. Tomuto už snad KDU nebude přihlížet.
Reagovat
Datum: 4.4.2019 16:03
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: anonymka
58
Ano je to skvělé,že jsme se takhle spojili a jde nám o dobro obce a ne o osobní prospěch jednotlivce.Mezi občany koluje loučenský zpravodaj,který měl vyjít někdy těsně po tom,co paní starostku odvolali.Ale nové vedení to stoplo v tiskárně.Ten když jsem si četla,tak jsem byla opravdu na paní Harazímovou pyšná.To co tam psala byla naprostá pravda.Hned na první stránce,bylo,že slovo sarosta je odvozeno od slova starati se.Ano starati se o obec a jeho občany.Ale to bohůžel pan starosta nedělá,navíc se neumí ani prezentovat na veřejnosti.Měl by se nad sebou opravdu zamyslet.Každému slíbí a podepíše co chce.Prostě si dělá naprosto co se mu zachce.
Reagovat
Datum: 4.4.2019 16:15
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Anonym
49
Ano, taky jsem to četla. Trefně tam byl popsán odstaven o politické moci, dohadech zastupitelů apod. Teď je ještě mnohem jiná situace. Toto už je moc.
Reagovat
Datum: 4.4.2019 16:17
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: anonymka
52
Přesně tak,to si nemůžeme nechat líbit.Naše obec je tedˇvšem pro smích.
Reagovat
Datum: 9.4.2019 10:53
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Vladimír
Nepropadejte beznaději, nejste v tom sami. V naší obci je to v bleděmodrém to samé. Čistá arogance moci.
http://nasdomov-hm.cz/2018/10/
Reagovat
Datum: 4.4.2019 19:28
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Anonym
49
LOUČNÁ SPOLU - tohle heslo se začíná naplňovat :)
Reagovat
Datum: 4.4.2019 19:32
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Lenka
52
Ano,milionkrát ano.Myslím,že tohle vejde do dějin.
Reagovat
Datum: 7.4.2019 18:37
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: zamyšlený
Proč se uvádíte jako Anonymka? Další taková co, jakoby, bojuje, ale hlavněě, ať nikdo neví, kdo jsem, co?
Reagovat
Datum: 7.4.2019 19:19
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: nordanimal
Tak já starám sám o sebe, starostu ani starostku nepotřebuji, jednou ročně zaplatím popelnice a daň z nemovitosti a celá obecní rada je mě ukradnutá
Reagovat
Datum: 4.4.2019 18:31
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Jaryn
49
Švec možná svědomí má, ale Pospíšil určitě ne.
Reagovat
Datum: 4.4.2019 18:56
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: V.T.
46
To je svatá pravda.Člověk si řekne,že když kandidují za takovou stranu,tak budou jednat čestně a budou chtít pro občany to nejlepší.Stydťe se.
Reagovat
Datum: 4.4.2019 15:29
Titulek: Bez titulku
Autor: Občanka
61
KDU by se měla nad sebou zamyslet.To jak se zachovali na zastupitelstvu je neomluvitelné a nepochopitelné.Styďte se za sebe!!!
Reagovat
Datum: 7.4.2019 19:25
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: nordanimal
19
Já bych se na KDU nijak neodvolával, lidovci jsou v celé republice známí jako podrázáci
Reagovat
Datum: 4.4.2019 16:21
Titulek: Bez titulku
Autor: Anonym
50
Měla jsem pocit, že už na obci zavládne klid, úcta, tolerance, ochota pomáhat občanům. Jak to, že je to zase jinak? TO mi řekněte, že tu namyšlenost, aroganci, přehlížení ti zastupitelé co zvedali ruce nevidí. Proč to udělali?
Reagovat
Datum: 4.4.2019 16:27
Titulek: Bez titulku
Autor: anonymka
51
Za vším jsou peníze a pocit moci.A nadvlády nad vším a nad všemi.Pan starosta asi nemohl překousnout,že je žena ve vyšším postavení,než on.
Reagovat
Datum: 4.4.2019 16:43
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: L.
48
To, že je ve vyšším postavení žena to mu vadilo, ale na obecním úřadě vládnout ženy nechá.

Reagovat
Datum: 4.4.2019 16:45
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: občan
40
HAhahah,tak to je taky dobrý.To máte pravdu :))))))
Reagovat
Datum: 4.4.2019 16:50
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Zuzik
48
Ano vládnou,protože on sám nic nedokáže:)))))
Reagovat
Datum: 4.4.2019 16:43
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: L.
51
A nebo je starosta jen něčí loutka.Já už se tady u nás v obci ničemu nedivím.
Reagovat
Datum: 4.4.2019 17:01
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Pepan
49
Ve smazané diskuzi jeden zastánce vedení uvedl, že se někteří sponzoři a firmy, které měly předem domluvené zakázky, odklonily. Tak se bylo potřeba postarat o to, aby se vrátily.
Reagovat
Datum: 4.4.2019 17:08
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: občan
48
No určitě se od něj odklonil jeden podnikatel z Loučné.Tedˇuž jsou určitě zase nejlepší kamarádi.
Reagovat
Datum: 4.4.2019 19:29
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Anonym
46
Mně osobně tento komentář v předchozí diskuzi dost vyděsil. Raději nedomýšlet, co tím bylo myšleno. To se někdo jako prokecl, chtěl pomoci Sembdnerovi, ale spíš teda ublížil, ne.
Reagovat
Datum: 4.4.2019 20:59
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: H.
39
Pravděpodobně tam reagoval někdo ze zastupitelů a pěkně se prokecl.
Reagovat
Datum: 4.4.2019 17:40
Titulek: Bez titulku
Autor: Jára
46
Když tak poslouchám názory lidív obci, tak vůbec nechápu, jak volby mohla vyhrát ODS.
Reagovat
Datum: 4.4.2019 17:49
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: občan
48
To my taky nechápeme.
Reagovat
Datum: 4.4.2019 19:02
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Vladimír
50
Jsem občanem Losin,a když si čtu vaše diskuze tak je mi teda hodně nevolno.Už včera to tu bylo hodně vyostřené.Ale je dobře,že se nedáte zastrašit a odradit.Jen tak dál.
Reagovat
Datum: 4.4.2019 18:41
Titulek: Petice
Autor: Zdenek
50
Petice je na světě ,pokud k vám nedorazila ??? Tak je prý i v obchodě paní Hezké
Reagovat
Datum: 4.4.2019 19:03
Titulek: Re: Petice
Autor: A.
40
Ano je to tak.
Reagovat
Datum: 4.4.2019 19:18
Titulek: Re: Petice
Autor: Lenka
42
Ono se toho bude dít víc,ale to tady nebudem ventilovat,aby se to nedozvěděli na obci.
Reagovat
Datum: 4.4.2019 19:27
Titulek: Re: Petice
Autor: Zdenek
43
No ale jak se to dozvím já 😀😀 chci u toho být
Reagovat
Datum: 4.4.2019 19:34
Titulek: Re: Petice
Autor: V
46
Bude to kolovat mezi lidmi,nebojte.Vše se včas dozvíte.Možná založíme na seznamu nebo facebooku stránku.
Reagovat
Datum: 4.4.2019 19:13
Titulek: Bez titulku
Autor: Anonym
49
Mně to hlava pořád neber,jek můžou někoho jen tak sesadit,bez udání důvodu.Si dělají s lidma,co se jim zlíbí.Tak co potom dělají s naší obcí.Lépe nevědět.
Reagovat
Datum: 4.4.2019 19:16
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Anonymka
47
Halvně je to jak v kocourkově.Jednou si někoho zvolí a pak se jim to přestane líbit,tak tam dají starou gardu zpět.Fakt děs.
Reagovat
Datum: 7.4.2019 19:29
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: nordanimal
Tak to přece v politice chodí, podívejte se do celé republiky, pokud se sejde partička a má o jeden hlas více než ti druzí tak je odvolají, to není nic nového pod sluncem, to běžná praxe snad i v celém světě, prostě politika
Reagovat
Datum: 4.4.2019 19:26
Titulek: Co se to děje?
Autor: BH
48
Fakt se mi nelíbí co se to s naší obcí děje. Po 4 letech jsme měli super starostku a teď tohle... Doufám, že se toho ujme nějakej novinář a pořádně celou věc prozkoumá. Nechce se mi věřit, že za tím není něco většího a protiprávního...
Reagovat
Datum: 4.4.2019 19:39
Titulek: Re: Co se to děje?
Autor: K.L.
46
Přesně tak,plně s vámi souhlasím.Je to ostuda co se tu děje.Taky si myslím,že se za tím něco skrývá.Jen přijít na to co.Už jen to,že včera smazali tu předešlou diskuzi,přitom píší,že nemají za diskuze žádnou odpovědnost.No nevím,něco tady smrdí.
Reagovat
Datum: 4.4.2019 19:56
Titulek: Re: Co se to děje?
Autor: Anonym
48
Jojo smrdí a jde to z obecního úřadu.
Reagovat
Datum: 4.4.2019 20:35
Titulek: Re: Co se to děje?
Autor: Anonym
46
Jsem volicka Ing. Martinka, konecne jsem byla rada, ze je na obci slusny clocek, co umi pozdravit, podekovat a zajima se o problemy nas lidi z Loucne. Jak tam nekdo zase mohl volit temer 70leteho seniora?
Reagovat
Datum: 4.4.2019 20:40
Titulek: Re: Co se to děje?
Autor: občanka
49
Máte pravdu,že starosta by měl i reprezentovat obec a to teda pan Sembdner rozhodně nedělá.Slušný není,pozdravit taky neumí a občani jsou mu u p.....!A navíc je to důchodce.
Reagovat
Datum: 4.4.2019 20:12
Titulek: Bez titulku
Autor: Tonda
52
Víte někdo, proč k té změně došlo? Po Loučné jdou spekulace, ale žádný konkrétní důvod, rád bych znal vysvětlení? Je to někde napsané, vysvětlené? To by mě zajímalo.
Reagovat
Datum: 4.4.2019 20:22
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Anonym
49
No právě,že není.Na zastupitelstvu řekli,že tu změnu udělat můžou a že důvod nepotřebují,tak to udělali.Jen tak,jak kdyby se nechumelilo.
Reagovat
Datum: 4.4.2019 20:26
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: občan
49
Hlavně by se jim to už mělo zarazit,nejřív odvolali Martínka,udali ho.Přitom policie na nic nepřišla.A tedˇudělají toto,mají vůbec svědomí.Nechápu jak můžou v klidu spát.
Reagovat
Datum: 4.4.2019 20:39
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: L.
50
Spát můžou, protože žádné svědomí nemají.
Reagovat
Datum: 5.4.2019 13:36
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: jan
11
A ty ho máš?
Reagovat
Datum: 5.4.2019 08:28
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Jenda Benda
25
Reagovat
Datum: 5.4.2019 17:56
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Jana
24
Trefný song :)
Reagovat
Datum: 7.4.2019 19:37
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: nordanimal
11
To je dlouhá historie, ODS v čele se Sembdnerem a páru podnikateli z Loučné odvolali Martínka, udali ho, házeli na něj špínu, to už je 6 roků ale policie nic nevyšetřila, dokonce ho ani neobvinila, po Martínkovi z ČSSD vládla ODS, teď ve volbách ODS sice vyhrála ale koalici nesestavila, to se povedlo pí Harazimové, no opět se povedlo ODS shodit starostku a uchopit se vlády, mě je ukradnutá jak Harazimová tak i Sembdner, obec má cca 1800 obyvatel, práce tady není, mladí utíkají do velkých měst, tady už žijí většinou jen důchodci, takž ti dva se rvou o holou kost, trapné!!
Reagovat
Datum: 8.4.2019 17:38
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Anonym
13
Je možná na pováženou, proč ODS tak moc jde o to, aby byl zase starostou p. Sembdner? Asi je tam nějaký úmysl, ale jaký?
Reagovat
Datum: 8.4.2019 17:47
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: L.
10
No přece aby se vrátily sponzoři a firmy, které měly předem domluvené zakázky.
Reagovat
Datum: 9.4.2019 11:05
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Ladik
11
... myslíte jako " silniční doktory " ???
Reagovat
Datum: 9.4.2019 21:16
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Anonym
10
Na tuhle firmu by se zastupitele meli zamerit, to je tema a mozna i duvod ...
Reagovat
Datum: 10.4.2019 06:21
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Anonymka
Tady něco asi smrdí....
Reagovat
Datum: 5.4.2019 16:10
Titulek: Bez titulku
Autor: Občan
42
Pan Pospíšil mává dokumentem, že ho Loučná spolu zradila,tak malé shrnutí. Je pravda, že dohoda nebyla dodržena,pan Pospíšil byl sám, nikoho k sobě neměl.Diktoval si podmínky. ODS zjistili, že Sembdner nebude starosta ani místostarosta, tak se pořád chtěli scházet.Den před volbou se sešli s Loučná spolu s tím, když budou mít místostarostu, tak budou společně hlasovat (i p.Tříska) pro starostku Petru. Dohodli se, že budoucí spolupráce bude prospěšná občanům. Jenomže čekali na první příležitost na to jak se dostat ke korytu.Loučná spolu mysleli, že zvolili menší zlo i když se jim Sembdner ve funkci místostarosty nelíbil.
Reagovat
Datum: 5.4.2019 17:02
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Anonym
37
Je pravda, že Sembdner bral jako místostarosta obce s méně jak 2000 obyvateli plat 48 000 hrubého?? Každopádně, když jsem volil zaškrkl jsem i pana Pospíšila, protože jsem myslel, že je rozumný a skrz ochranu naší krajiny, ale jde spíš vidět, že než o lesy mu jde o to co se ze dřeva vyrábí. Prachy.
Reagovat
Datum: 5.4.2019 17:47
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Tonda
37
Pan Sembdner nejdříve si nechal schválit v prosinci, že bude neuvolněný místostarosta s platem 27000 hrubého a potom v lednu mu jeho ODS partneři s podporou KDU schválili uvolněného starostu (uvolněn ze zaměstnání, tedy v případě pana Sembdnera uvolněn z důchodu) a to měl dle zákona něco přes 48000 hrubého. Ten šetří obecní rozpočet. Ale asi mu to bylo málo, protože jako starosta má asi ještě víc.
Reagovat
Datum: 6.4.2019 11:31
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Občanka
33
Tak to je hnus.Podrazy vládnou Loučnou.Nechceme takové vedení obce!!!!
Reagovat
Datum: 5.4.2019 17:40
Titulek: Bez titulku
Autor: Zdenek
33
Měl brát 27000 jako místostarosta ale prý si to nějak zvýšil na 38000 .47000 bere starosta
Reagovat
Datum: 5.4.2019 17:49
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Tonda
34
bral 27000, potom v lednu si to nechal navýšit na 48000 hrubého, není to přesně, nevím, zaokrouhluji, je to o něco víc. To je dobré v obci s 1600 obyvatel.
Reagovat
Datum: 5.4.2019 19:46
Titulek: Bez titulku
Autor: Jana
37
Tady už je i elektronická petice na světě, lidi, podepisujte a sdílejte. Hlavní je co nejvíce podpisů na petici s podpisy občanů Loučné, ale Ti, kteří jsou z větší dálky atd., tak ať podepisují tady: https://www.petice24.com/227455?a=2
Lidi, díky, revoluce jedéééém
Reagovat
Datum: 7.4.2019 18:25
Titulek: Bez titulku
Autor: bezejména
25
Jsem zvědává kolik letos příjde občanů Loučné na letní slavnosti.To se nové zastupitelstvo bude na všecny usmívat a dělat, že se nic nestalo?
Reagovat
Datum: 7.4.2019 18:35
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Jana
21
Já myslím, že většina zastupitelů tam ani nechodí, ale uvidíme,do léta je daleko.
Reagovat
Datum: 7.4.2019 18:36
Titulek: divím se
Autor: zamyšlený
Jsem celkem překvapený, kolik lidí za něco bojuje, ale přitom se schová za anonymitu. Anonymní podpisy bych vůbec nebral jako platné.
Reagovat
Datum: 8.4.2019 08:45
Titulek: Re: divím se
Autor: bezejména
19
Ještě,že vy pane zamyšlený se hrdě hlásíte ke svému jménu.Zamyšlení jsou ted´tady v Loučné všichni.
Reagovat
Datum: 8.4.2019 11:45
Titulek: Re: divím se
Autor: xyz
20
víte pane zamyšlený, v takhle malé obci kde se všichni známe jménem a vidíme si až do obyváku, naše děti spolu chodí do školy... je taková situace velmi citlivá, víte.... zkuste se příště lépe zamyslet....
Reagovat
Datum: 8.4.2019 19:32
Titulek: sodoma gomora
Autor: občan P.
20
Hlavně mně už to teda nebaví,jak si nělteří dělají co chtějí.Hrají si s lidmi jako s loutkami.Nejřív zvolíme starostku,pak si to rozmyslíme,tak ji odvoláme.Pak ji ještě vyhodíme.Vždytˇten člověk nic špatného neudělal,kam ten svět spěje.
Reagovat
Datum: 8.4.2019 22:45
Titulek: Re: sodoma gomora
Autor: Občanka
23
Souhlasím s vámi jak to že jim to tak snadno prochází.To přece není možný.Vzdyt pan Martínek toho tolik udělal,paní Harazímová měla taky spoustu plánů.A co udělal Sembdner za 4roky své vlády???Nic,jen samé lži a naprostá arogance.Takhle to už dál nejde.
Reagovat
Datum: 15.4.2019 11:53
Titulek: Letáky
Autor: petr
11
Kdo hází do schránek informace o paní Harazímové a ani se nepodepíše..
Reagovat
Datum: 15.4.2019 12:13
Titulek: Bez titulku
Autor:
Proč se tady pořád dohadujete, sejděte se v Loučné v hospodě a vyříkejte si to z oka do oka, nebo ručně. Bude to užitečnější a úspěšnější.
Reagovat

ZA KULTUROU ZADARMO

Hrajte s Týdnem o 3 výherce, kteří získají vstupenku pro 2 osoby na Bioslavnosti ve Starém Městě pod Sněžníkem, konané 13. července. Pořadatelé zároveň výhercům zašlou PROBIO balíček v hodnotě 500 Kč. Můžete to být právě vy, pokud správně odpovíte na soutěžní otázku a budete mít kapku štěstíčka při losování. Výherce zveřejníme v příštím čísle.

Soutěžní otázka:

Kdo moderuje letošní Bioslavnosti ve Starém Městě pod Sněžníkem?
A) Marie Doležalová a Marek Zelinka                
B) Richard Genzer a Michal Suchánek                  
C) Pavla Tomicová a Marek Dědík  

Odpovědi posílejte do čtvrtka jako SMS ve tvaru ODPOVĚĎ, JMÉNO a ADRESA na číslo 737 559 551. (Cena jedné SMS odpovídá standardní textové zprávě dle ceníku vašeho tarifu.)

VYHODNOCENÍ
Tři volné vstupenky na film Yesterday, který šumperské kino OKO promítne ve čtvrtek 27. června vyhrávají: Ilona Krátká z Rudy nad Moravou, Alžběta Vévodová z Chromče a Sylvia Hynková ze Šumperka. Blahopřejeme! Vstupenky si vyzvedněte v pokladně kina.