ZPRAVODAJSTVÍ

Koaliční jednání se zadrhla. Z překvapivého důvodu

11. října 2018, 08:13, Jaroslav Kropáč
Koaliční jednání se zadrhla. Z překvapivého důvodu ŠUMPERK – Ještě na začátku tohoto týdne vše nasvědčovalo tomu, že sestavení vládní koalice na šumperské radnici půjde hladce. Vítězné hnutí ANO začalo jednat se všemi možnými partnery, rozjetá jednání však narušil krok KDU-ČSL. Lidovci nově požadují účast Nezávislé volby ve vedení města, což hnutí ANO rezolutně odmítá. Důvodem sváru je zejména požadované angažmá starosty Zdeňka Brože, který za nezávislé kandidoval.
„Jednání nechci komentovat. Mohu jen konstatovat, že jeden z potencionálních partnerů skutečně požaduje účast Zdeňka Brože na řízení města. A s tím máme problém. Voliči se při hlasování vyjádřili jasně, a to tak, že si na radnici přejí změnu,“ uvedl s odkazem na slabý zisk Brožovy Nezávislé volby Martin Hoždora z ANO.

Požadavek KDU-ČSL na návrat starosty Brože do vedení radnice potvrdili kromě anařů také Šumperáci, kteří ve volbách skončili druzí. „Tento požadavek zazněl od lidovců několikrát a byl striktní,“ řekl Radek Auer za Šumperáky.

„Problém je složitější a nechci se k tomu do ukončení jednání vyjadřovat,“ uvedl k požadavku na dosazení členů Nezávislé volby do rady města lídr lidovecké kandidátky Tomáš Spurný.

Spekuluje se o tom, že kontroverzní přání KDU-ČSL má pouze získat čas do druhého kola senátních voleb, ve kterých Zdeněk Brož kandiduje právě za lidovce, a podle výsledku pak lidovci zvolí nový postup. Do finálového kola senátních voleb postoupil Zdeněk Brož a Miroslav Adámek.


Doporučit tento článek přátelům na FacebookuSdílet na Facebooku Poslat známému e-mailem upozornění o tomto článkuUpozornit známého Verze pro tiskTisknout NahoruNahoru

NÁZORY K ČLÁNKU
Redakce Rej.cz není odpovědná za obsah diskuze. Každý přispěvatel nese právní odpovědnost za své zveřejněné názory.

Datum: 11.10.2018 09:02
Titulek: Dilema
Autor: xxx
42
To je teda dilema - raději Brož v senátu nebo na radnici :) ? Šumperk mu řekl - už stačilo... Ale - má Babiš ovládnout senát??? A teď babo raď...
Reagovat
Datum: 11.10.2018 09:50
Titulek: ano? NE!
Autor: Pavel Adámek
31
"...o způsobu povolebních jednání rozhodlo krajské předsednictvo hnutí,“ sdělil Tomáš Janíček.
To snad vypovídá za vše.
Reagovat
Datum: 11.10.2018 10:52
Titulek: vykašlete se na stranické hrátky
Autor: Jarin
50
Důležité je jaká osobnost chce do senátu a to je snad jasné. Nebudu podporovat aroganty, lidi co jsou ochotní prodat svou vodu Francouzům, lidi co nepřiznají své pochybení (např. PMŠ) a další...… volte Adámka
Reagovat
Datum: 11.10.2018 10:56
Titulek: koalice bez ANO a Nezávislé volby
Autor: Jarin
28
I to je řešení : KDU + Šumperáci + PRO REGION + SPD + ODS+ ČSSD =16
Reagovat
Datum: 11.10.2018 11:19
Titulek: Re: koalice bez ANO a Nezávislé volby
Autor: xxx
37
I bez SPD by to šlo. Stačí 14. Překvapuje mě, že strany holport s babišovci vůbec zvažují. Když mají potenciál to zvládnout bez nich.
Reagovat
Datum: 11.10.2018 12:15
Titulek: Šumperskou koalici za ANO vyjednává i hejtman
Autor: jennebrože
20
Reagovat
Datum: 11.10.2018 12:26
Titulek: Re: Šumperskou koalici za ANO vyjednává i hejtman
Autor: aNONYM
66
Okleštěk a Janíček - intelektuální elita kraje. Pánbůh s námi.
Reagovat
Datum: 11.10.2018 14:46
Titulek: Re: Šumperskou koalici za ANO vyjednává i hejtman
Autor: Pierre
53
Spíš spodina kraje Okleštěk /ANO/ a Janíček /ANO/ oba bez vysokoškolského vzdělání.
Okleštěk-kotelník JZD Výšovice a Janíček, ten má snad jen základní vzdělání, podle chyb v textech, které vyprodukoval.
Janíček má navíc trestní minulost, byl podmíněně odsouzen za napadení.
Reagovat
Datum: 11.10.2018 15:03
Titulek: Re: Šumperskou koalici za ANO vyjednává i hejtman
Autor: Jenda Benda
27
Základním kvalifikačním předpokladem politika není vzdělání, ale je to hodně silný žaludek.
Reagovat
Datum: 11.10.2018 20:57
Titulek: Re: Šumperskou koalici za ANO vyjednává i hejtman
Autor: Olda
38
Myslím že vzdělání je důležité,Ti co lezou do zadku vlivným lidém ho vlastně nepotřebují,,,


Reagovat
Datum: 11.10.2018 13:54
Titulek: ANO+Šumperáci(TOP09+STAN)+ProRegion
Autor: Petr
22
Ať to složí dohromady ANO+Šumperáci(TOP09+STAN)+ProRegion, mají pohodlných 14 mandátů na většinu v zastupitelstvu. Proč se vymlouvají na lidovce? Byli doteď byli v opozici, teď mohou začít naplňovat své předvolební sliby. Kde je problém?
Reagovat
Datum: 11.10.2018 14:13
Titulek: Re: ANO+Šumperáci(TOP09+STAN)+ProRegion
Autor: Volič
Co to je TOP09 + STAN???
Reagovat
Datum: 11.10.2018 14:35
Titulek: Re: ANO+Šumperáci(TOP09+STAN)+ProRegion
Autor: X
33
To je STAN vyrobený v TOP kvalitě a rok výroby si odhadni sám třeba 2009 Hi Hi
Reagovat
Datum: 11.10.2018 15:47
Titulek: z facebooku
Autor: anonym
65
Marcel Minář
18 hod
Proč nevolím pana Zdeňka Brože
S houstnoucí nervozitou kandidátů na senátora našeho kraje jsou emaily i sociální sítě zahlceny podbízivými i očerňujícími informacemi o obou postupujících kandidátech. Je mi jasné, že mnoho mých přátel zná osobně jednoho, či oba kandidáty, stejně jako já. A mají k nim možná více či méně blízký vztah a stejně jako pan Motýl nevěří jejich očerňování.
Nepocházím ze Šumperka, ale za ty dlouhé roky co bydlím v Šumperku se už cítím být tady doma. Můj osobní zájem o ochranu přírody v Jeseníkách i v městě Šumperku mne přivedl až ke zmiňovanému Zdeňku Brožovi, starostovi a senátorovi. Brzy jsem pochopil, že stejně jako náš prezident Zeman není nakloněn pohledu nás "dobrovolných ochranářů" k ochraně přírody u nás, ale co navíc, že umí bravurně manipulovat lidi, z pozice moci je zastrašovat a nutit činit rozhodnutí, která by za sebe neudělali. Můj pohled na něj vygradoval při osobním jednání, které bylo iniciováno po nátlaku na moji osobu ze strany mého tehdejšího zaměstnavatele, příspěvkové organizace města. Nátlak si vynutil Mgr. Brož skrze svého tajemníka, pana Holuba. Jednalo se o stavbu nové větrné elektrárny v nejcennějších partiích Jeseníků, na Medvědí hoře. Nechápal jsem tehdy, proč starosta města Šumperka, podporuje stavbu soukromého plzeňského investora, když není na území města Šumperka, ani ji nestaví šumperská firma. Navíc tím město porušovalo Zásady územního rozvoje Olomouckého kraje, kde jsou nové výškové stavby v CHKO Jeseníky výslovně zakázány. Přesto na nátlak Brože město uzavřelo s investorem veřejnoprávní smlouvu, kterou obešlo stavební a územní řízení, nenechalo prověřit vliv stavby na životní prostředí. Smlouvu na náš podnět prošetřil krajský úřad a shledal pochybení v uzavření této smlouvy, která byla shledána neplatnou. Po odvolání dalo za pravdu krajskému úřadu i Ministerstvo pro místní rozvoj. Investor mi při osobní schůzce nabídl za náš souhlas se stavbou obrovskou finanční odměnu, kterou jsem odmítl. Poté se mě snažili zastrašit vytahováním věcí z mého soukromí, dokonce narážkami na zdraví mých dětí. Když jsem se Mgr. Brože zeptal za přítomnosti úředníků a mého kolegy proč prosazuje tento zájem, taktně z odpovědi vybruslil. Se záměrem vyjádřila tehdy svůj souhlas i tehdejší vedoucí správy Ing. Pruknerová, kterou to po prošetření ministerstvem stálo místo. Toto je jen jeden, ale konkrétní případ rozhodování našeho současného starosty a senátora. Podobných a větších excesů, např. s kauzou PMŠ a Hotelu Sport vyplulo na povrch více než dost. Opravdu chcete volit takového člověka dál senátorem? Já i ve druhém kole dám hlas Mirkovi Adámkovi a budu věřit, že ve své senátorské práci se nenechá ovlivňovat stranou, která ho podpořila a se kterou se já, stejně jako většina mých přátel jen těžko smiřuje. Je to ale výborný manažer neziskovky pracující pro znevýhodněné lidi a chlap, který se umí podívat do očí a říct svůj vlastní názor.
Reagovat
Datum: 13.10.2018 07:50
Titulek: Re: z facebooku
Autor: pavel
34
Co ještě potřebuje policie k tomu, aby začala vyšetřovat. Zločinné spolčení, vydírání, nabídka úplatku, vyhrožování, zneužití funkce veřejného činitele a zcela úmyslné porušení zákonů a předpisů, atd.atd.Týká se Brože,Holuba,Felkla a bývalé ředitelky CHKO Jeseník Purkertové.
Reagovat
Datum: 13.10.2018 08:27
Titulek: Re: z facebooku
Autor: vojta
30
Konečně někdo, kdo ví všechno !!! Tak policie potřebuje už jen vaše trestní oznámení na jmenované, tak do toho, hrdino!
Reagovat
Datum: 16.10.2018 16:43
Titulek: z booku
Autor: Petr Holub
14
konečně někdo kdo ví všechno, schovávají se za démonickou přezdívkou - vojta, ještě by tu mohla býti vojtova fotečka, já totiž sbírám fotografie radničních pucfleků
Reagovat
Datum: 16.10.2018 19:24
Titulek: Re: z booku
Autor: vojta
Holoubku, tohle je ze zákona, pokud to nevíš ty nebo ostatní vševědoucí hrdinové, je chyba mezi vaší klávesnicí a židlí...
Reagovat
Datum: 17.10.2018 17:01
Titulek: book
Autor: Kundrát
Podávat trestní oznámení, to je jediné co tě napadne, ale starého udavače novým kouskům nenaučíš.
Reagovat
Datum: 22.10.2018 21:49
Titulek: Re: z facebooku
Autor: Sledující občan
Vcelku jste tu vyjmenoval spoustu trestných činů a také jmen. Tak se ješte podepsat. Ale to asi bude problém, že ano.
Pokud si stojíte za svým, můžete to dokázat? Pokud ne, tak se jedná z Vaší strany přinejmenším o pomluvu. Nicméně podávání trestních oznámení patří jaksi k módním praktikám dnešních rádoby slušných občanů. Při tom se nejspíše jedná o bývalé PSVB? Takový ten horlivý udavač. Měl by jste ovšem počítat s tím, že křivé obviněení je také trestným činem.
Reagovat
Datum: 13.10.2018 12:33
Titulek: Bez titulku
Autor: jan
17
Důkazy a práskače!
Reagovat
Datum: 16.10.2018 00:06
Titulek: Re: z facebooku
Autor: Drinker
Milý Marceli, byl jsi někdy na Medvědí hoře?
Nevěřím...
Reagovat
Datum: 16.10.2018 08:40
Titulek: Re: z facebooku
Autor: rozum ,slušnost schopnosti
11
No tak Zdenku,takové články Tě musí pěkně srá.... Jsou pravdivé a navíc podepsané!!! A už se neschovávej za různé přezdívky. Popravdě mě překvapuje ,že sleduješ a píšeš na REj
Reagovat
Datum: 16.10.2018 10:21
Titulek: Re: z facebooku
Autor: Jenda Benda
11
Já vidím jen slohové cvičení od nějakého anonyma. Chybí mi tam odkaz, který by prokázal pravost tohoto textu.
Reagovat
Datum: 16.10.2018 10:38
Titulek: Re: z facebooku
Autor: rozum ,slušnost schopnosti
24
Takže! V PMŠ se nekrade! Zdenda nevykonával zároveň senátora ,starostu, dozorčího v několika soukromých společnostech, dozorčího v radě VHZ, nebyl členem statutárního orgánu města Šumperka,zároveň u toho neučil a paní ˇRmotová také neumřela po pádu do kanálu na který dlouhodobě upozorňovala zejména Zdenka.Jednoduše jsou to jen výmysly a jeho dehonestace. CHudák Zdenek ,všichni jsou proti němu a on je v podstatě pracovitější a poctivější než Cimrman
Reagovat
Datum: 16.10.2018 10:53
Titulek: Re: z facebooku
Autor: Jenda Benda
10
Co to melete? Pořád jen Brož-Brož-Brož. Vyjádřil jsem pouze své pochyby o pravosti toho (podle vás podepsaného) anonymního příspěvku.
Reagovat
Datum: 16.10.2018 11:21
Titulek: Re: z facebooku
Autor: rozum ,slušnost schopnosti
21
mi nic nemelem,pouze chceme aby semlelého politika Brože vymleli z radnice a už dal konečně prostor mladším a opravdu rozumným a slušným lidem.Každý přece cítí ,že Brožovi zvoní hrana a bude rád pokud ho opravdu nezašijí jak Vařákovou ,případně Šperlicha.
Reagovat
Datum: 16.10.2018 12:17
Titulek: Re: z facebooku
Autor: Jenda Benda
Jako kafemlýnek..
Reagovat
Datum: 16.10.2018 13:20
Titulek: Re: z facebooku
Autor: Valda
12
Aha, tady pisatel nepozná Vykání, on mluví za skupinu, asi za politickou skupinu a za ambiciózní skupinu. Chraň nás pánbůh před aktivními blby, dřív se říkalo aktivní blb, je horší jak třídní nepřítel.
Reagovat
Datum: 16.10.2018 13:27
Titulek: Re: z facebooku
Autor: rozum ,slušnost schopnosti
19
No tak valdo ty už seš opravdu zblblej !!! Já a politická skupina !! Vyřiď Zdenkovi ,že celou jeho politickou agitaci na reji zvládám sám ničit. A volil jsem KDU,potom tu paní z ČSSD a nakonec Adámka,ale své jméno ti neprozradím,protože znám Zdenka soukromě a on se skutečně umí mstít
Reagovat
Datum: 16.10.2018 14:03
Titulek: Re: z facebooku
Autor: Jenda Benda
Правдo, 1.os.j.č je já a ne mi.
Reagovat
Datum: 16.10.2018 14:07
Titulek: Re: z facebooku
Autor: rozum ,slušnost schopnosti
20
A Brož je poctivý ,slušný a čestný politik a nekrade !!!!
Reagovat
Datum: 16.10.2018 20:09
Titulek: Re: z facebooku
Autor: oman
10
paní Řmotová tam neměla co dělat. Je mi jasné, že chtěla mít uklizeno i před domem, ale to ji mohly pomoct děti, které teď na smrti maminky vydělaly miliónek nebo víc...
Reagovat
Datum: 16.10.2018 22:31
Titulek: Re: z facebooku
Autor: rozum ,slušnost schopnosti
Reportéři čt 25.7 2011 a jinak vyšel článek v šumperském zpravodaji ,aby lidé sekali trávu v okolí svého bydliště a dokonce tam byl zmíněn heroický pan Brož jak v mládí, když bydlel v paneláku vzal se svým kamarádem kosu a sami od sebe vše okosily a v dnešní době prý je všem vše lhostejné .Dnes je po 13 ti letech vše převráceno a mrtvá máma je za vším vina .Říká se tomu svinstvo ,trestný čin ublížení na zdraví z nedbalosti s následkem smrti (možná také obecného ohrožení). Pan Brož se nikdy neomluvil ,nikomu nepomohl a soudí se 13 let za městské peníze. A co měští novináři .Raději dělají mrtvého brouka ,protože mají peníze od Brože .v tomto měsíci proběhl již 13 tý sou
Reagovat
Datum: 16.10.2018 22:35
Titulek: Re: z facebooku
Autor: rozum ,slušnost schopnosti
12
Reportéři čt 25.7 2011 a jinak vyšel článek v šumperském zpravodaji ,aby lidé sekali trávu v okolí svého bydliště a dokonce tam byl zmíněn heroický pan Brož jak v mládí, když bydlel v paneláku vzal se svým kamarádem kosu a sami od sebe vše okosily a v dnešní době prý je všem vše lhostejné .Dnes je po 13 ti letech vše převráceno a mrtvá máma je za vším vina .Říká se tomu svinstvo ,trestný čin ublížení na zdraví z nedbalosti s následkem smrti (možná také obecného ohrožení). Pan Brož se nikdy neomluvil ,nikomu nepomohl a soudí se 13 let za městské peníze. A co šumperští novináři .Raději dělají mrtvého brouka ,protože mají peníze od Brože .V tomto měsíci proběhl již 11- tý soud a nic se nevyřešilo a v novinách ani slovo!!! Demokracie a čestný a poctivý Zdenda .Styď se Jirka Řmot
Reagovat
Datum: 17.10.2018 07:37
Titulek: Re: z facebooku
Autor: Jenda Benda
Konečně jeden podepsaný příspěvek. Volejte sláva a tři dny se radujte.
Reagovat
Datum: 11.10.2018 16:54
Titulek: Bez titulku
Autor: Kazisvět 3
46
Nemám shodu s názory ANO a opravdu tuto stranu nemusím. Ale tentokrát půjdu volit Miroslava Adámka a je mi úplně jedno za kterou stranu kandiduje.
Reagovat
Datum: 11.10.2018 17:08
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Kazisvět 3
43
Pokud se mám rozhodovat mezi A a B, tak volím A protože má zatím čistý štít bez nějakých kauz a je šance, že zůstane slušným člověkem. B tím ztratí imunitu a třeba se ledy v některých kauzách pohnou.
Reagovat
Datum: 11.10.2018 17:44
Titulek: x
Autor: Petr
48
Já se přemůžu a půjdu volit proti Brožovi. A lidovci fuj, jste odporní.
Reagovat
Datum: 11.10.2018 18:56
Titulek: Tomáš Motýl 2015 vždy připraven podpořit - PROČ ?
Autor: anonym
19
Vážení a milí,
vím, že dlouhé texty skoro nikdo nečte. Tentokrát naléhavě prosím o chvíli trpělivosti. Ve čtvrtek
19. března 2015 jsem navštívil jednání šumperského zastupitelstva. Důvodem byla informace, že se
chystá odvolání starosty města. Zajímalo mě, jaké důvody k tomuto záměru vedou. Přiznám se, že
jsem byl vyveden z míry tím, jakým způsobem dokážou někteří lidé prezentovat své názory,
a v závěru pestré „diskuze“ přítomné veřejnosti jsem se nechal strhnout k tomu, abych sdělil, co si
o tom myslím. Věru to nebylo příliš diplomatické, ale aspoň to nebylo sprosté, jako mnohé z toho, co
mému výstupu předcházelo. Nečtu tiskoviny, které nám občas přicházejí do schránek a tvrdí, že vědí
proč se to či ono ve městě děje. Nevyhledávám internetové diskuze, protože se mi příčí zášť, kterou
bývají nasyceny. Užívám si výsady pohybovat se mezi slušnými lidmi, za něž naše sborové
společenství považuji, ať už se jedná o děti, s nimiž mohu pracovat, jejich sborové předchůdce, nebo
ty, kteří je všechny přivedli na svět. To je také důvod, proč se s těmito slovy obracím právě na Vás,
aniž bych si chtěl budovat jakoukoliv společenskou či politickou pozici. To je mi opravdu velmi cizí.
Jsme v situaci, která je prakticky všudypřítomná, a ve větší či menší míře se stále opakuje. Slušní lidé
mlčí a lidé nehodní tohoto pojmenování zcela bezostyšně vrší hromady špíny. Není tedy divu, že
mnozí občané, kteří čerpají pouze z těchto zdrojů, podobné dezinformace přijímají jako ověřená fakta.
Podobně jako poctivě vyhlížející muž, který mě po čtvrtečním střetu přišel velmi slušně požádat,
abych se nechal od zasvěcených informovat o tom, jak bezcharakterním škůdcem, lhářem a zlodějem
je starosta Brož. Pak bych prý pochopil jejich rozhořčení a nesoudil tak příkře.
Oblíbená novinářská floskule o tom, že politik musí vydržet více než řadový občan, došla v případě
Zdeňka Brože naplnění v míře, která překračuje všechny myslitelné meze. Veřejnost je několik let
masívním způsobem přesvědčována o jeho škůdcovství a veškerých charakterových vadách. Je
trochu s podivem, že i lidé, kteří tohoto muže dlouhá léta znali jako čestného člověka, v mnoha
případech ve svém původním přesvědčení kolísají. Pokud zde smím prezentovat svůj názor, pravím
toto: Zdeňka Brože znám čtvrt století. Jsem si naprosto jistý, že se nikdy ničeho nečestného
nedopustil. Jsem si však také jistý, že v zájmu správy věcí veřejných i vlastního svědomí učinil mnohá
rozhodnutí, která ty, jichž se týkala, nepotěšila, zarmoutila nebo na nejvyšší míru rozlítila.
V tom je patrně počátek dnešní situace. Ukřivděnost, zloba a z nich pramenící zlo jsou součástí
našeho světa. Pokud se zlu nepostavíme, stáváme se jeho podporovateli a jsme spoluzodpovědní za
všechny jeho budoucí důsledky. Stavím se bezvýhradně na stranu slušného člověka Zdeňka Brože
a množství dalších poctivých a odpovědných lidí, kteří krok za krokem naše město činí místem
krásným a fungujícím. Důkazů je všude kolem nás dost, stačí se rozhlédnout. Že to nejde najednou,
ke spokojenosti úplně všech a třeba i bez nepodařených momentů, je snad pro každého soudně
uvažujícího člověka zřejmé. Možná už ne tak zřejmá je skutečnost, že řešení mnohých kauz vyžaduje
podrobnou a tedy zdlouhavou právní i odbornou přípravu, aby v konečném důsledku nedocházelo ke
střetům s platnou legislativou. Nezasvěceným pak může připadat, že město nejedná nebo stávajícím
okolnostem přeje.
Zdaleka nejde jenom o Zdeňka Brože. Naše město již bylo připraveno o schopnosti poctivých,
pracovitých a velmi erudovaných lidí. Nebyli dále ochotni a hlavně schopni snášet nepravdy
předkládané veřejnosti, nepravdy často zasahující i jejich rodiny. Proto působení ve veřejné sféře
ukončili. Skupinky, která na čtvrtečním jednání zastupitelstva tak hlučně vystupovala, je mi teď spíše
líto. Připadá mi, že „informace“, kterých se jim dostává, jsou velmi pečlivě připravené. V této
souvislosti se mi zpětně jako srozumitelné jeví Brožovo někdejší rozhodnutí setrvat na radnici i poté,
co začal působit v Senátu. Tehdy mi to úplně jasné nebylo.
Rád bych s veškerou naléhavostí požádal všechny, kteří to dosud mají v hlavě i v srdci v pořádku,
a pro své město jsou ochotni něco udělat, aby si veřejných věcí všímali, zaujímali k nim postoje a ty
pak opakovaně všemi dostupnými způsoby dávali najevo. Jiným způsobem se špíny v našem okolí
zbavit nelze. Uvítám, budete-li dle své úvahy tento text šířit dál.
Mnozí z Vás nejsou občany Šumperka. Pokud jsem zbytečně marnil Váš čas, prosím, abyste přijali
mou omluvu. Za pozornost věnovanou tomuto textu všem velmi děkuji. Tomáš Motýl.
Reagovat
Datum: 12.10.2018 06:14
Titulek: Re: Tomáš Motýl 2015 vždy připraven podpořit - PROČ ?
Autor: občanka
25
Podívejte se pane Motýl na reportéry čt z 25.7.2011 je to deset minut a česká televize nevysílá lži a podvody a toto je skutečný morální profil pana Brože.Toto není výmysl.Nebuďte naivní takto se chová pan Brož k důchodcům
Reagovat
Datum: 12.10.2018 09:26
Titulek: Re: Tomáš Motýl 2015 vždy připraven podpořit - PROČ ?
Autor: Jenda Benda
15
"...Česká televize nevysílá lži...", HA! HA! HA!
Reagovat
Datum: 12.10.2018 09:50
Titulek: Re: Tomáš Motýl 2015 vždy připraven podpořit - PROČ ?
Autor: čestný zdenda
24
Je vidět ,že jsi to neviděl.!!!Tady mluví skutečný Zdenda Brož. To není jeho dvojník ani fikce a reportéři čt jsou o skutečných kauzách této země a o podvodech a nekalostech,kterých se dopouštějí i starostové ,senátoři,členové dozorčích rad (PMŠ) i statutární zástupci města Šumperka. A toto všechno náš Zdenda za nemalé peníze stíhá.
Reagovat
Datum: 12.10.2018 10:07
Titulek: Re: Tomáš Motýl 2015 vždy připraven podpořit -
Autor: Jenda Benda
11
Reagovat
Datum: 12.10.2018 22:36
Titulek: Re: Tomáš Motýl 2015 vždy připraven podpořit - PROČ ?
Autor: Anonym
Vy teda máte dost😂
Reagovat
Datum: 16.10.2018 17:37
Titulek: Re: Tomáš Motýl 2015 vždy připraven podpořit - PROČ ?
Autor: Jenda Benda
Občanka = Правдa. Pozor na ni, protože zná Zdeňka soukromě a on se skutečně umí mstít.
Reagovat
Datum: 11.10.2018 19:24
Titulek: Bez titulku
Autor: Kazisvět 3
45
Pane Motýle Vás osobně si neskonale vážím, ale Váš názor nesdílím, nezlobte se. Mám jiné zkušenosti a jsem překvapen tím, jak se pan B. změnil a je mi to líto, protože ze začátku jeho politické kariery jsem si říkal to je ten pravý starosta pro Šumperk ... je mi líto už si to nemyslím a nemohu zde ventilovat proč ...
Reagovat
Datum: 11.10.2018 19:32
Titulek: No, nevim....
Autor: Anonymek
45
A co ty veci kolem napr. PMS ? Virtualni pohledavka? Prodany Hotel Sport? Zajimave, ze 5 dni pred volbami. Myslim, moc nahod, ne?
Reagovat
Datum: 11.10.2018 19:47
Titulek: Re: No, nevim....
Autor: Kazisvět 3
45
Co voda ? Když někdo hlasuje pro dražší vodu nejen pro šumperáky, ale i okolní obce ? Takového člověka lze volit znovu do Senátu ? Jako kdo si dobrovolně volí svého kata,tak je blázen...Myslím, že nejde vůbec o blaho občanů, nevím o co jde ... každý si to snadno doplní o co asi ve skutečnosti jde a nic jiného mne nenapadne, než malá domů.
Reagovat
Datum: 11.10.2018 22:32
Titulek: Re: No, nevim....
Autor: Jana
34
Hodně slyším lži kolem Šumperske vody. Někteří naši občané ale umí číst např. výroční zprávy ŠPVS. Proč tato francouzská společnost má u nás levnější stočné než v Loučné, kde ji provozuje obecní firma Kocianov s.r.o. Mrkněte na jejich web. Asi jeden z mála lidí v tomto městě to Broż pochopil. Raději to dejme Babisovi, už nám tu nasadil hejtmana, aby mu tento byznys neutekl. V médiích nás už s vodou masiruje dlouho a zatím tvoří novou divizi VODAFERT.
Já mám jasno, hodím to Brozovi, nechci v Śumperku vládu jedné strany
Reagovat
Datum: 12.10.2018 08:48
Titulek: Re: No, nevim....
Autor: aNONYM
19
A kdo má v Loučné na starost trubky?
Reagovat
Datum: 12.10.2018 22:45
Titulek: Re: No, nevim....
Autor: Jana
19
Přece Kocianov, a vlastní je obec. Je potřeba se podívat na jejich stránky, to už jsem přece psala. Buď chci znát pravdu nebo mi ta lež vyhovuje. Zkuste si to třeba zjistit na obci, pokud se vám nechce číst.
Reagovat
Datum: 13.10.2018 08:04
Titulek: Re: No, nevim....
Autor: X
34
V součtu má Loučná vodu levnější sic jen o 1,5 ale má.
Docela sranda je uvádět od ŠPVS srovnání cen 2016 http://www.spvs.cz/cena-vody
Reagovat
Datum: 14.10.2018 00:17
Titulek: Re: No, nevim....
Autor: Jana
34
A vy si myslíte, že pod vedením radnice lidmi z ANO se nám voda zlevní??? A také nesdílím názory vaše pane X nebo Kazisvete 3, když nemáte ani tolik odvahy, aby jste uváděli alespoň své pravé křestní jméno. Klobouk dolů před panem Motýlem a Brožem. Přála bych lidem jako vy vykonávat takovou veřejnou funkci. Možná by jste na to koukali jinak.
Reagovat
Datum: 14.10.2018 07:49
Titulek: Re: No, nevim....
Autor: anonym
24
To je opravdu velký rozdíl a velká odvaha, křestní jméno :). Pokud je diskuze ve slušnosti, tak proč ne. Možná se někteří lidé už spálili, aniž by vykonávali veřejnou funkci, jenom proto, že řekli někdy svůj názor, třeba i panu Brožovi.
Reagovat
Datum: 14.10.2018 18:40
Titulek: Re: No, nevim....
Autor: X
29
Dal jsem na vaši radu a podíval se na ty www. O co jde vám ? Nedělejte si iluze vodu nikdo nezlevní. A lidi ti jsou nevděční ale s tím vy ani já nic neuděláme. A jaké mám názory to nemáte ani ponětí.
Reagovat
Datum: 14.10.2018 16:30
Titulek: Voda prská po kameni skáče!
Autor: jan
20
Nezlevní spíš na-opak!Jen na radnici zasedne jiný vyčůraný birokrat!
Reagovat
Datum: 14.10.2018 22:07
Titulek: s titulkem
Autor: Petr Zábřežský
aNONYM je trubka, místní pošuk a momentálně zaostalý, všechny slova na něj jsou zbytečné.
Reagovat
Datum: 24.10.2018 12:47
Titulek: Re: No, nevim....
Autor: Radek
12
Myslím, že nejde ani tak o to jestli voda zlevní nebo ne (i když by zlevnit měla v případě vlastního provozování), ale spíš o to, aby výdělky zůstaly na našem okrese a použily se zpětně na opravy a rozšiřování sítí. Nebo Vám přijde normální platit francouzům za naši vodu??? A posílat naše peníze provozovateli do Francie??? Mě tohle přijde jako moderní druh okrádání celého našeho okresu a jeho obyvatel.
Reagovat
Datum: 24.10.2018 14:30
Titulek: Re: No, nevim....
Autor: Valda
13
Divím se Radku tvému nadšení a tvé odvaze psát, ale musím Ti sdělit, že se dost mýlíš. A mýlí se skoro všichni ve veřejném prostoru a také mají odvahu veřejnosti něco sdělovat.
Jen tak pro ilustraci, ale nevím zda to nebude házení hrachu na zeď.
Velmi hrubá ekonomika: Příjmy 300 mil. výdaje 290 mil. z toho nájemné VHZ 100 mil. náklady ŠPVS na úpravu, distribuci vody a její čištění 190 mil. Je velkou otázkou zda obcemi vlastněná společnost dokáže upravit, distribuovat a čistit vodu za 190 mil. Mám obavu, že obecní společnost to dokáže za 220 mil. a to mám velmi velké obavy, že kvalita služeb půjde dramaticky dolů. V takovém případě raději bych poslal do Francie 10 mil. než promrhal 30 mil. v obecní společnosti při snížené kvalitě práce i když peníze zůstanou zde.
Oblbovací hesla moravská voda do moravských rukou apod. se nezakládají napravdě, protože naši vodu "Francouzům" jen na chvíli půjčíme a hned se nám vrátí. A je jen na nás, že VHZ neumí francouze lépe kontrolovat, ale objektivně nynější pracovníci VHZ neměli moc příležitostí to dělat lépe, protože někdo před 20 lety to tak zorganizoval. A zorganizovali to lidé, kteří s Pro-regionem spolupracují nebo spolupracovali. Takže s velkou nadsázkou mohu konstatovat, zloděj křičí chyťte zloděje!
Reagovat
Datum: 24.10.2018 17:14
Titulek: Re: No, nevim....
Autor: Jenda Benda
11
Nesouhlasím s vámi, že obecní společnost by to nedokázala levněji.
Frantíkům musí na sítech zůstávat daleko více, než jen 10 mil. Běžná praxe je taková, že firma, která je v portfoliu nadnárodní společnosti (matky), si uměle navyšuje náklady zadáváním některých běžných provozních činností matce příp. jiné firmě z portfolia. Tyto činnosti jsou ale značně předražené a kontrolní mechanizmy to pustí, protože nikdo přece nemůže podezírat matku, že "okrádá" vlastní firmu.
Na druhou stranu ale souhlasím s tím, že VHZ neumí, nebo nechce umět, francouze lépe kontrolovat.
Reagovat
Datum: 24.10.2018 18:09
Titulek: Re: No, nevim....
Autor: Vlado
Souhlasím s Vámi, že tento únik je pravděpodobný a také předpokládám, že smlouva z roku 2000 tomu neumí zabránit, ale toto nelze vyčítat současným pracovníkům, že tomu neumí zabránit. Předpokládám, že si mysleli, že toto uhlídá finanční úřad, že takové náklady nesplní parametry věcně usměrňovaných nákladů, což je scifi.
Reagovat
Datum: 25.10.2018 07:40
Titulek: Re: No, nevim....
Autor: Radek
21
Myslím, že to pracovníkům VHZ takto vyhovuje. Ročně dostaneme bez většího úsilí 100 mega, se kterými můžeme hospodařit, tak proč bychom to měnili a narušili si tak svůj komfort??? Neříkám, že vlastní provozování je hračka, ale pokud by začali svědomitě pracovat všichni co tam sedí za naše peníze, tak by v tom zas tak velký problém být neměl.
Reagovat
Datum: 25.10.2018 06:01
Titulek: Re: No, nevim....
Autor: Petr Blažek
Reagovat
Datum: 25.10.2018 08:19
Titulek: Re: No, nevim....
Autor: Valda
17
Petře, Petře!!! Poslal jste mne na zidealizovaný odkaz, který je také manipulativně zpracován. Ano, pokud zde budeme v prostředí dobré praxe, tak si troufnu tvrdit, že zde nemusel být výrazný rozdíl v ceně vodného a stočného mezi soukromým provozovatelem a obecními firmami. Ale musím si uvědomit, že obecní firmy budou mít tendenci být méně produktivní a méně kvalitní. Podívejte se na situaci v jiných službách (správa komunikací, svoz odpadů, údržba zeleně apod.) a zjistíte, že tyto služby zajišťované obcemi jsou dramaticky dražší než soukromými dodavateli.
Reagovat
Datum: 29.10.2018 18:06
Titulek: Re: No, nevim....
Autor: X
14
Správa komunikací, svoz odpadů, údržba zeleně apod. odkdy to zajišťuje obec ? Nedělají to náhodou v Šumperku soukromé firmy
Reagovat
Datum: 11.10.2018 19:37
Titulek: a pan Motýl v roce 2018
Autor: anonym
Milý pane Zdeňku,
v posledních letech o Tobě slýchám i čítám bezpočet ošklivých a lživých věcí. Každou chvíli něco přijde, a když Tě hned nezavřou, objeví se zase něco nového, že snad to přece jednou musí vyjít. Jistě by mi takové zprávy vrtaly hlavou, kdybychom se neznali již bezmála třicet let. Lidé, kteří mají tolik práce se sestavováním lží, patrně vědí, proč tak činí. Vědí také, že soustavné nepravdy a osočení zanechávají své stopy. Taková sdělení veřejnost zajímají, dobře se šíří i pamatují.
Strávili jsme spolu stovky hodin hovorů o věcech vezdejších a nikdy jsem nepostřehl skulinku, jíž by se mihla nějaká temná stránka Tvé mysli. To mi dává dobrý důvod vystoupit z mlčení a tento dopis psát. Vím, že nejsem sám, kdo o Tobě nepochybuje, ale také vím, s jakou nechutí se člověk odhodlává reagovat na špinavosti. Proto je ve veřejném prostoru tak málo zastání těch, kteří špiněni jsou.
Chci však především říci něco důležitějšího. Dlouhá léta jsi byl iniciátorem nepřeberné řady dobrých počinů, které naše město obohatily a zkrášlily. Dokázal jsi najít řešení zamotaných problémů, které lidem otravovaly život, nebo hrozilo, že se tak brzy stane. K jejich výčtu zde není dost místa, jsou však patrné všude kolem nás. Získal jsi důvěru velikého množství čestných, slušných a schopných lidí, kteří Ti stáli po boku a přikládali ruku k dílu. Rád bych za to všechno ze srdce poděkoval Tobě i jim a řekl vám všem, že uplynulá léta mě v tomto směru naplňovala potěšením a hrdostí.
Vím, že stejně úctyhodnou práci budeš i nadále konat v Senátu. Nepatříš k politikům, kteří se denně staví před objektivy kamer. Přesto mám Tvé dosavadní působení i na tomto poli ve veliké vážnosti a přeji, aby čestní, slušní a schopní lidé svým hlasem Tvou kandidaturu podpořili.
Tomáš Motýl, sbormistr Šumperského dětského sboru ve výslužbě
Reagovat
Datum: 12.10.2018 06:18
Titulek: Re: a pan Motýl v roce 2018
Autor: rozum ,slušnost schopnosti
43
Pan Adámek není dlouholetý kamarád pana Šperlicha a peníze z městské kasy se mu taky neztratily
Reagovat
Datum: 12.10.2018 09:29
Titulek: Re: a pan Motýl v roce 2018
Autor: Jenda Benda
18
Reagovat
Datum: 11.10.2018 19:41
Titulek: manipulace
Autor: anonym
22
Znamená to, že kdo není čestný a slušný může podpořit jenom pana Adámka?
Reagovat
Datum: 11.10.2018 19:54
Titulek: Re: manipulace
Autor: Kazisvět 3
39
Pan Adámek není zatížen žádnou kauzou, alespoň o něm nic špatného nevím. Jde do druhého kola zatím čistý bez kauz a uvidíme, jak bude pokračovat pokud vyhraje a třeba také nějaká bude později a nebo také vůbec ne. Pan Brož je už s nějakými kauzami spojen a nebudí už u mne důvěru. Pokud jsou kauzy s panem B. nepravdivé, tak po případné ztrátě imunity by se to mohlo ukázat, tak čeho se bát, když to je nepravda ne ? Já se přikloním ke kandidátovi zatím bez kauz.
Reagovat
Datum: 11.10.2018 20:12
Titulek: Názor
Autor: xxx
38
V žádném případě nejsem fanda p. Brože a doufám, že už na radnici skončí. Ale co reprezentuje p. Adámek? - Babišovo ANO. A Okleštěk? Zapomněli jsme, jakým způsobem odstavil po pár měsících svého předchůdce Koštu? To jsou jejich praktiky - využít a kopnout do ... P. Adámka osobně neznám a není pro mě důležité, jaký je člověk. Pro mě je důležité, co reprezentuje. "A to je hnus, velebnosti."
Reagovat
Datum: 11.10.2018 20:18
Titulek: Re: Názor
Autor: Kazisvět 3
33
Já radši dám šanci dokázat kandidátovi (nezatíženého kauzami) mě nemilované strany ANO, že to myslí upřímně s občany, než kandidátovi který mne zklamal i když mi jeho strana za kterou kandiduje je názorově bližší. Asi tak ...
Reagovat
Datum: 11.10.2018 20:26
Titulek: Re: Názor
Autor: Kazisvět 3
36
Z mé strany racionální uvažování a nedívám se na politickou stranu za kterou který kandidát kandiduje. Toto je poprvé u mne první volba v životě, kdy se nerozhoduji dle stran, ale čistě dle osob , které kandidují. Ano a Babiše nemám rád, ale přesto jsem se tak rozhodl a bylo to těžké rozhodování na to vemte jed.
Reagovat
Datum: 11.10.2018 22:27
Titulek: Zastavme se a přemýšlejme...
Autor: Jacob
30
Člověk snadno zapomíná na to co se stalo a nepřemýšlí a neuvažuje co by se stát mohlo. Lidé na Šumpersku a Jesenicku sami sebe postavili před velmi těžkou volbu. Zvolit známé nebo neznámé? Zvolit "špatného člověka", nebo "špatnou stranu"? Pan Brož bezesporu není svatoušek, pár let ho znám a i když jsem se nikdy od něho osobně křivých či špinavých slov nedočkal, nemám iluze, že to co občas aplikuje na zastupitelstvu, využívá i z očí do očí. Nicméně nesmíme být zaslepeni arogantním chováním a zavírat oči před tím, kdo koho reprezentuje. Pakliže by oba kandidáti kandidovali za demokratickou stranu, mohli bychom je soudit, zda je někdo lepší či horší. Situace je však trochu jiná. Jsme sami svědky toho, jaké "demokratické" principy jsou v hnutí Ano zastávány. Hejtman co jedná místo šumperského lídra o koalici na základě "schváleného principu vyšší moci" je opravdu znepokující a nezapomínejme na to nejdůležitější... Jeden člověk si může podrobit parlament, může si podrobit města, kraje, ale nikdy si nemůže většinou podrobit senát. Pokud se totiž tak stane a tento člověk získá veškerou zákonodárnou moc, bude naše republika odsouzena k několika letům, možná desítek let k utrpení. A znovu se budeme modlit a doufat, že těžké časy jako "Varšavská smlouva" či "Třetí říše" pomynou. Nedopusťme, aby se minulost opakovala... Jeden špatný člověk v senátu možná pokazí hodně, ale kvanta lidí pod mocí jednoho špatného člověka, zato velmi skvělého rétora a řečníka, dokáže pokazit mnohem více. Ostatně evropské dějiny jsou nám toho důkazem. Nezavírejme oči předtím kdo koho zastupuje a než někomu něco někam hodíme, aspon na chvíli přemýšlejme. Opravdu přemýšlejme. Schopnost přemýšlet totiž patří k předním vlastnostem člověka. Tak na to nezapomínejme ani při volbách!
Reagovat
Datum: 12.10.2018 07:02
Titulek: Re: Zastavme se a přemýšlejme...
Autor: Kazisvět 3
34
Jacobe naprosto s Vámi souhlasím, že by to mohlo časem přejít v ohrožení demokracie to postupné ovládnutí moci ve státě Babišem. Má to trošku háček to zaklínadlo OHROŽENÍ DEMOKRACIE a je to vždy poslední argument, který se často v poslední době užívá ke strašení občanů a už to ztrácí na ně účinnost. Řeknu Vám to jinak : Ohrožením demokracie jsou zcestné ideologie a lidé, kteří se obohacují na úkor společnosti zaštiťující se tím, že jsou demokrati. Toto nejvíc demokracii škodí a lidé v ni ztrácejí důvěru. Takže , jak to říkal Masaryk nebát se a nekrást... toto je demokracie... pokud se tím politici nebudou řídit, tak zde nikdy pravá demokracie nebude.
Reagovat
Datum: 12.10.2018 09:34
Titulek: Re: Zastavme se a přemýšlejme...
Autor: Kazisvět 3
Jacobe naprosto s Vámi souhlasím, že by to mohlo časem přejít v ohrožení demokracie to postupné ovládnutí moci ve státě Babišem. Má to trošku háček to zaklínadlo OHROŽENÍ DEMOKRACIE a je to vždy poslední argument, který se často v poslední době užívá ke strašení občanů a už to ztrácí na ně účinnost. Řeknu Vám to jinak : Ohrožením demokracie jsou zcestné ideologie a lidé, kteří se obohacují na úkor společnosti zaštiťující se tím, že jsou demokrati. Toto nejvíc demokracii škodí a lidé v ni ztrácejí důvěru. Takže , jak to říkal Masaryk nebát se a nekrást... toto je demokracie... pokud se tím politici nebudou řídit, tak zde nikdy pravá demokracie nebude.
Reagovat
Datum: 12.10.2018 03:29
Titulek: Bez titulku
Autor: jan
31
Dva vyčůránci se budou rvát o koryto-nejlepší je nejít volit!Ať se Brož s Adámkem postaví do Ringu a dají si pořádně přes hubu!Kdo vyhraje tak do senátu zasedne a bude klid!
Reagovat
Datum: 12.10.2018 10:08
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Kazisvět 3
18
Jane toto není demokracie a možná by to byla maximálně hospodská férovka, ale ani ta ne. Oba kandidáti na rvačku by neměli stejné výchozí pozice. Asi by mladší vyhrál nad starším. To by nebylo spravedlivé a nevypovídalo by to o kvalitě kandidáta.Samozřejmě je váš příspěvek nadsázka a také ji tak chápu.
Reagovat
Datum: 12.10.2018 10:37
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: jan
22
Já vím,že TO není demokracie,ale jeden velký bordel-ale Ti Šašci toho zneůžívají ve svůj nenažraný prospěch!
Reagovat
Datum: 12.10.2018 09:43
Titulek: Bez titulku
Autor: Kazisvět 3
37
Svůj názor shrnu do jednoho a už se nebudu ozývat, protože za chvíli budou volby a každá slušná kampaň , tedy i ta občanská by před otevřením volebních místností měla skončit. OHROŽENÍ DEMOKRACIE chápu tak, že se do politiky hrnou úplatní, prospěchářští a nemorální politici, toto je ohrožení demokracie. A je to úplně ve všech stranách pravice, levice, střed, kraj politického spektra.Takže já dávám šanci M.Adámkovi ač je nezávislým/závislým kandidátem strany se kterou v mnoha věcech nesouhlasím. Protože tento kandidát je pro mne zatím čistý a necítím jej zatím, jako ohrožení demokracie. Pokud se z něho časem stane nějaký korupčník,nemorální politik... pak má u mne navždy utrum.
Reagovat
Datum: 12.10.2018 11:48
Titulek: Bez titulku
Autor: Josef
36
Už to chce změnu a zrušit neomezenou moc v Šumperku panů Brože,Šperlicha a tajemníka Holuba,všeci víme jak zde ovládali Šumperk a senát je zbytečný.
Reagovat
Datum: 12.10.2018 13:58
Titulek: Bez titulku
Autor: Kazisvět 3
15
Reagovat
Datum: 12.10.2018 17:56
Titulek: Na post starosty města Šumperk nekandiduji
Autor: Zdeněk Brož
19
Moje stanovisko je neměnné, na post starosty města Šumperk nekandiduji, jak jsem avizoval již dlouho před volbami, rád bych pokračoval v práci v Senátu a to výhradně jako senátor, pokud mě voliči dají důvěru.
Reagovat
Datum: 12.10.2018 18:13
Titulek: Re: Na post starosty města Šumperk nekandiduji
Autor: Kazisvět 3
31
Tak proč se jednání o koalici tedy zadrhla ?
Reagovat
Datum: 12.10.2018 18:18
Titulek: Re: Na post starosty města Šumperk nekandiduji
Autor: Kazisvět 3
36
Prý to bylo tím, že jedna možná koaliční strana požadovala, aby jste byl znovu starostou. Tak to prosím zkuste vysvětlit. Děkuji-
Reagovat
Datum: 12.10.2018 18:30
Titulek: Re: Na post starosty města Šumperk nekandiduji
Autor: anonym
30
Tak asi nic, škoda.
Reagovat
Datum: 13.10.2018 11:43
Titulek: Re: Na post starosty města Šumperk nekandiduji
Autor: Jaroslav Pavlíček
36
Pane starosto, píšete, že byste rád pracoval VÝHRADNĚ jako senátor. Vy si přece stojíte za každou svou větou. Znamená to tedy, že se nyní vzdáváte po komunálních volbách svého mandátu v zastupitelatvu?
Reagovat
Datum: 13.10.2018 13:47
Titulek: Re: Na post starosty města Šumperk nekandiduji
Autor: lojza
Senátor je zaměstnání, stejně jako lékař nebo herečka jako zastupitelé. Tam nevidíte problém?
Reagovat
Datum: 12.10.2018 18:23
Titulek: Bez titulku
Autor: Kazisvět 3
18
Další dotaz .. nemáte pocit, že ty volby do senátu rozhodnou o tom jestli Vás šumperáci vůbec chtějí i jako starostu ? Mám pocit, že půjde v podstatě o referendum. Jinak si vážím toho, že tady jste a stavíte se k tomu, jako chlap. U mne tedy palec nahoru.
Reagovat
Datum: 12.10.2018 18:41
Titulek: Bez titulku
Autor: anonym
33
Já myslím, že od Šumperáků už odpověď dostal, teď bude odpověď celého obvodu.
Reagovat
Datum: 12.10.2018 18:47
Titulek: Bez titulku
Autor: Kazisvět 3
33
No dejme panu starostovi čas na odpověď a budu rád, když se znovu ozve.A s tím obvodem máte pravdu, protože ta nešťastná voda se třeba dotýká i okolních obcí a oni to lidé vědí i tam, nejde jen o Šumperk.
Reagovat
Datum: 12.10.2018 19:41
Titulek: A co je nutí volit
Autor: Bludovská reneta
19
kriminálnické tělocvikáře balkánského původu?
Reagovat
Datum: 12.10.2018 21:27
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Kazisvět 3
30
Škoda ... asi už pan starosta nemá zájem.
Reagovat
Datum: 12.10.2018 21:34
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: anonym
19
Moc nevěřím, že by byla nějaká jednoznačná odpověď.
Reagovat
Datum: 12.10.2018 23:02
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Jana
18
Jestli vás tak zajímá voda, mrkněte na to, kdo už od roku 2015 sedí jako předseda dozorčí rady ve Vodohospodářských zařízeních Šumperk a podílí se na kontrole ceny vody. Třeba vám to začne vrtat hlavou.
Reagovat
Datum: 12.10.2018 19:39
Titulek: Nesvítí veřejné osvětlení
Autor: tortelloni
26
veřejné osvětlení už zase nefunguje, minulý čtvrtek také nešlo, máme si tu polámat pařáty? V Šumperku se vlastně za 28 let skoro nic neopravilo, zisky jdou do zahraničí a úplatky do kapsiček.
Reagovat
Datum: 12.10.2018 20:35
Titulek: Křeslo v Senátu získá ten,
Autor: čulibrk1
17
kdo má víc příbuzných a kamarádů.
Reagovat
Datum: 13.10.2018 05:01
Titulek: ANO ne!
Autor: antibabiš
21
Babiš odlétá soukromým letadlem do zahraničí ze dcerou.Druhé kolo senátních voleb ignoruje ! Takže ovečky z ANO a příznivci, běžte házet hlasy pro p.Adámka, ať má koblihář po návratu radost !
Reagovat
Datum: 13.10.2018 09:10
Titulek: Re: ANO ne!
Autor: anonym
15
To je ale trapný příspěvek. Dáváme hlasy pro pro nás nejpřijatelnějšího kandidáta a je nám jedno, kde v tu chvíli je Babiš nebo někdo jiný.
Reagovat
Datum: 13.10.2018 11:26
Titulek: Re: ANO ne!
Autor: antibabiš
17
Babiš arogantně ignoruje volby, protože se mu senát nelíbí.A to zase přijde trapné mně!
Reagovat
Datum: 13.10.2018 09:23
Titulek: Re: ANO ne!
Autor: Kazisvět 3
29
Problém je, že i nepříznivci ANO a jejich předsedy Babiše budou Adámkovi házet hlasy, protože jednak je to kandidát bez průšvihů a myslím, že to je tečka za tím kdy šumperáci dali jasně najevo, že stávajícího starostu nechtějí v komunálkách. No jo ony komunálky asi nepřesvědčily, tak by měl být stejný signál 1 kolo senátek. No ani první kolo senátek nebyl signál pro režiséry koalice na radnici. Tak třeba to poslední (uvidíme, jak to dnes dopadne) kolo je přesvědčí, že ho šumperáci fakt už asi nechtějí. Nebo je nepřesvědčí nic a upeče se koaliční koláč s trpkou příchutí, tedy tak trošku zase ti , co chtějí konečně změnu ... utřou slzu bezmocnosti.
Reagovat
Datum: 13.10.2018 17:04
Titulek: PRO-REGION: STRATEGIE A PRIORITY
Autor: Proregioňáci informují
28
"Tento víkend natáčí PRO-REGION krátké videjko, kterým chceme veřejnost seznámit s naší strategií a nejbližšími kroky, které budou následovat."
https://www.facebook.com/proregion/
"Potvrzujeme, že s námi rovněž jednal na 1. jednání mezi hnutím ANO a PRO-REGIONem hejtman Okleštěk. Dalších našich jednání už se neúčastnil a jednáme dál o podmínkách pouze se zástupci místní buňky hnutí ANO.
Zdá se, že přítomnost hejtmana Šumperskému ANU spíše uškodila, než pomohla. Někteří zvolení zastupitelé napříč stranami se cítí právem dotčení, když do rozhodování samosprávy zkouší zasahovat vyšší moc řízená z centrály. Je to skutečně v rozporu se Zákonem o obcích.
Nicméně, ruku na srdce, všichni jsme asi někdy udělali chybu.
PRO-REGION v těchto dnech intenzivně pracuje na přípravě písemného seznamu podmínek, které bude požadovat od případných koaličních partnerů.
Všechny tyto podmínky byly námi ústně prezentovány již na prvním jednání s hnutím ANO za účasti hejtmana.
My jsme proto paradoxně asi jediní, kdo jsou rádi, že se hejtman jednání osobně účastnil. Díky tomu totiž víme, že naše podmínky zná jak místní buňka ANO, tak vedení kraje. A i přesto, že jsou poměrně dost sebevědomé a striktní, tak s námi ANO na místní úrovni pokračuje ve vyjednávání dál.
Písemně své podmínky místnímu ANU doručíme nejpozději o víkendu.
A poté budeme čekat, až ANO ke každé z nich dopíše “fajfku”.
POKUD budou ze strany ANO naše podmínky do poslední splněny, přistoupíme k přípravě koaliční smlouvy.
POKUD splněny nebudou, přistoupíme k realizaci 2. scénáře, který máme samozřejmě souběžně rozpracován.
PRIORITA PRO-REGION, na které trváme ve vztahu k radnici, je respektování principu demokracie na úrovni rozhodování samosprávy. To znamená, rozložit síly napříč politickými stranami tak, aby NIKDO neměl výraznou převahu.
Držte nám prosím palce!
(Čtyřlístek PRO-REGION má čtyři zastupitele, zastupitelstvo města Šumperka má celkem 27 členů)
Reagovat
Datum: 13.10.2018 18:10
Titulek: Re: PRO-REGION: STRATEGIE A PRIORITY
Autor: Kazisvět 3
30
Skvělá zpráva a držím Vám palce !
Reagovat
Datum: 13.10.2018 19:36
Titulek: Re: PRO-REGION: STRATEGIE A PRIORITY
Autor: Olda
35
Nebylo by lepší přímo scénař číslo 2, než scenář číslo 1,,,
Reagovat
Datum: 13.10.2018 22:18
Titulek: Re: PRO-REGION: STRATEGIE A PRIORITY
Autor: joj
14
To by bylo nerespektování výsledků voleb. ANO je vítězem. Tou první fází je potřeba projít, jestli nechcou politici ignorovat názor voličů.
Reagovat
Datum: 14.10.2018 08:27
Titulek: Re: PRO-REGION: STRATEGIE A PRIORITY
Autor: vojta
22
Ale voliči nedali hlas Oklešťkovi, aby řídil chod radnice...
Reagovat
Datum: 13.10.2018 23:39
Titulek: Re: PRO-REGION: STRATEGIE A PRIORITY
Autor: Volic
25
Četla jse váš předvolební velký leták, kde pan Menšík popisuje ve zpovedi zastupitele, jak museli s panem Vozdou z ANO utéct k vám, a dost ostře je kritizuje. A vy teď s němi vyjednáváte koalici!? To mi rozum nebere. Kde jsou ty předvolební sliby?
Reagovat
Datum: 13.10.2018 17:46
Titulek: senát
Autor: stíhací bombardér HAVEL
31
Není žádná ostuda pro pana Brože prohrát s takovým soupeřem jako je pan Adámek v senátních volbách.
Mgr. Miroslav Adámek 60,55% 9982 hlasů, Mgr Bc. Zdeněk Brož 39.44% 6501 hlasů, naprosto jednoznačné, jsem naprosto spokojen.
Reagovat
Datum: 13.10.2018 18:06
Titulek: Bez titulku
Autor: Kazisvět 3
23
Čest poraženýn a nejsem nepřítel pana Brože,ale asi to jinak nešlo, protože šumperáci opravdu asi chtějí změnu. Je potřeba to respektovat.Jinak krásný souboj o senát a kandidáti byli silní, tedy ti poslední dva.
Reagovat
Datum: 13.10.2018 18:58
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Pavel Adámek
41
Touhu po změně vyjádřilo ve volbách jen 10% Šumperáků. Tak je správné to napsat. 84% je to úplně fuk, a to je vlastně to nejhorší.
Reagovat
Datum: 13.10.2018 19:02
Titulek: Bez titulku
Autor: Kazisvět 3
23
To je samozřejmě smutné, ale teď se ke kormidlu doufám dostanou ti mlaďoši na radnici a je taky na nich, aby ty ostatní mlaďochy dostali k volbám. Co my staří páprdi už zmůžeme. Ti mlaďoši musí táhnout káru konečně, ne ?
Reagovat
Datum: 15.10.2018 10:00
Titulek: Páprdi ruce pryč od politiky !!!
Autor: Jouda
19
Ještě byste to mladým zprčili jako za totáče. Teď si to mladí udělají sami podle sebe. Dobře jim tak. Jsou inteligentní, moderní a aktivní, páprdi nelezte jim do zelí a nekalte jim vodu. Jsou dobře informovaní z fejsbůku a mají miliony přátel. Jsou to ajťáci a komunikují na všechny strany, ve dne i v noci. Zatímco páprdi v noci chrápou nebo čumí na Šlágr, místo na rokovou mújziku. Páprdi mladým užírají chlebíček a zavazejí v supermarketech a všechno zboží vykoupí, protože mají hodně peněz.
Reagovat
Datum: 16.10.2018 17:54
Titulek: Re: Páprdi ruce pryč od politiky !!!
Autor: Kazisvět 3
15
Když já poslouchal Judas Priest, Accept a podobné metalové kapely , tak ty jsi kluku byl ještě v plánech .. prý Šlágr . Ty si fakt bambula, cha,cha. Dostaneš rockerskou facku, až spolkneš ty žabky, co máš na nohách . No nic neměl bys podceňovat padesátníky a ten Šlágr pusť svojí bábrlince. No a že vám užíráme chlebíček, to řekni tátovi a mámě a myslím, že spolkneš i ty přebarvený vlasy, jak ti otec jednu jebne. Cha, cha...
Reagovat
Datum: 16.10.2018 17:57
Titulek: Re: Páprdi ruce pryč od politiky !!!
Autor: Kazisvět 3
10
Neber to ve zlým Joudo, pobavil si mně fakt.
Reagovat
Datum: 16.10.2018 18:01
Titulek: Re: Páprdi ruce pryč od politiky !!!
Autor: Kazisvět 3
Posílám ti písničku Joudo https://www.youtube.com/watch?v=B_3TlrZLpQ0
Reagovat
Datum: 13.10.2018 19:34
Titulek: Bez titulku
Autor: Kazisvět 3
67
Abych ještě dodal Jsem rád, že vyhrál Miroslav Adámek. Jde o slušného, inteligentního a milého člověka, kterého jsem volil. No a k ohrožení demokracie zatím nedošlo, jak někteří katastroficky prorokovali, protože horní komoru babišovci neovládli . Pravice vyhrála, takže já jsem nadmíru spokojen s volbami..
Reagovat
Datum: 15.10.2018 09:00
Titulek: p. Adámek
Autor: Jiří
35
Jen jsem zvědav, zda pan Adámek se bude věnovat jen práci v senátu nebo půjde stejnou cestou,že se dá zvládnout vše. Jedna seniorka vznesla připomínku na schůzi Pontisu. Odpověd pana Adámka byla - když se Vám to nelíbí, běžte jinam...mluví za vše. Udělalo mi to na pana Adámka názor.A ceny nad rámec, který si senioři platí, stojí za to, např. za to, že na Vás každé ráno zazvoní, stojí 22 Kč...Jiří
Reagovat
Datum: 15.10.2018 16:42
Titulek: Re: p. Adámek
Autor: Petr
32
Tak bohužel na deníku jsem našel článek a povede Pontis dál. Vidím v tom nenažranost. Opět jsem zklamán a nas...
Reagovat
Datum: 15.10.2018 17:25
Titulek: Re: p. Adámek
Autor: rozum ,slušnost schopnosti
39
Upozorňuji že pan Brož byl zároveň člen statutárního orgánu PMŠ,byl v dozorčí radě vodohospodářů,starostou a senátorem a působil rovněž v dozorčích radách některých firem a jak se chlubí byl i vyjímečným pedagogem. Vše stíhal a dělal to z láskou,pečlivostí a téměř zadarmo!!! Čest jeho památce ,kam se hrabe Cimrman!!!
Reagovat
Datum: 15.10.2018 23:56
Titulek: Re: p. Adámek
Autor: Drinker
18
Bohužel, takových lidí, jako je pan Zdeněk Brož, je v politice málo.
Na druhou stranu se mnoho šmejdů angažuje v diskuzích. A tak to bohužel máme. K radosti např. pana prezidenta.
Reagovat
Datum: 15.10.2018 15:54
Titulek: starosta
Autor: lékař
48
Nemohu si pomoci:šlechta budovala špitály.Pokud si starosta nechá zničit a ukrást dobře fungující okresní nemocnici,neměl by být ani starostou.ani senátorem
Reagovat
Datum: 24.10.2018 18:41
Titulek: Prostě zlodějny, vrchol je
Autor: barča
25
jak ukradli městský hotel Sport těsně před volbami
Reagovat
Datum: 24.10.2018 19:20
Titulek: vrchol
Autor: daddy cool
Dnes se nesmírně krade, všude. Zde např. cikáni kradou Mikeše, copak se to vůbec sluší?
https://www.youtube.com/watch?v=6V1jtdHi5Uw
Reagovat
Datum: 24.10.2018 20:31
Titulek: A K T U Á L N Ě k povolebnímu vyjednávání v Šumperku
Autor: PRO-REGION informuje
15
"ANO se ke stanovenému termínu nevyjádřilo, jen nám písemně sdělilo, že musí jednat ještě s KDU. Do dnešního dne ANO naše podmínky ani neodmítlo, ani nepřijalo!
Vzhledem k tomu, že čas neúprosně běží a 1.11. (den D) je skoro za dveřmi, museli jsme z logiky věci začít operativně jednat o 2. variantě. Nemohli jsme čekat na vyjádření ANA do nekonečna.
2. VARIANTOU byla koalice se Šumperáky (tzn. sdružení politických stran TOP09 a STAN).
Šumperáci se s námi odmítali 12 dnů sejít. V neděli 21.10. večer nám pan Auer písemně sdělil, že s námi Šumperáci do koalice nepůjdou, protože Zdeňka Dvořáková Kocourková byla a-aná na jejich lídra Ondřeje Poláka, což od ní nebylo ani trochu diplomatické (zjednodušujeme to vyjádření, přesné visí v příspěvcích níže jak u nás na fcb, tak u Šumperáků).
Čili, Šumperáci, aniž by s námi mluvili, odmítli naši variantu 2. Myslíme si, že tím Šumperk (jakožto město), postavili do hodně nepříjemné situace. Ale respektujeme jejich postoj.
Logicky si nyní, přesně dle naší předem deklarované strategie (prezentované formou videa), můžeme škrtnout jednu z variant, která již nepřipadá v úvahu - a tou je VARIANTA 2.
Zbývá ale stále VARIANTA 1 s tím, že nyní budeme hledat kompromisy v podmínkách, které jsme ANU dali a které ANO dosud ani neodmítlo, ani nepřijalo. Děkujeme, jestli jste dočetli až sem"
https://www.facebook.com/proregion/
Reagovat
Datum: 24.10.2018 23:44
Titulek: Re: A K T U Á L N Ě k povolebnímu vyjednávání v Šumperku
Autor: Valda Suchomol
24
Vždyť Polák je placený Oklešťkův poskok a zároveň ÓDSsák, tak co se divíte!
Reagovat
Datum: 25.10.2018 08:40
Titulek: Re: A K T U Á L N Ě k povolebnímu vyjednávání v Šumperku
Autor: Vlado
17
Ha, ha. Chováte se jako by jste vyhráli volby a zatím jste jenom ukázali jak se bourá. Na stavění je potřeba jiný fištrón.

PS. paní ZDK zabouchla dveře k jakémukoli jednání již v minulém volebním období. Sice vám získala hodně hlasů, ale snížila váš koaliční potenciál na hodnotu velmi blízkou nule.
Reagovat
Datum: 26.10.2018 15:23
Titulek: Bez titulku
Autor: šumperk
14
to se ještě opravdu nikdo ze strany pí. Kocourkové nechytl za hlavu a neuvědomil si, že tato rádoby madam je jenom k smíchu. Celé město se tím baví, jenom v této straně se to nedoneslo? :-D Tak to je docela směšné :-D :-D :-D
Reagovat
Datum: 26.10.2018 20:16
Titulek: Tunelářská koalice ANO + TOP + STAN + KDUČSL + ČSSD
Autor: v Šumperku
11
Koalici mám skládat já, ne hejtman. Lídr ANO v Šumperku na protest končí
26. října 2018
Překvapivý zvrat nabralo koaliční vyjednávání v Šumperku. Lídr vítězného hnutí ANO a favorit na starostu Martin Janíček ve čtvrtek opustil vyjednávací tým a ve vedení radnice nebude, také rezignoval na post předsedy místní organizace. Na protest proti tomu, že vše místo něj řídil hejtman a krajský šéf hnutí Ladislav Okleštěk.
„Hnutí ANO je řízeno přísně direktivně. Podobně jako v Šumperku probíhala vyjednávání v Olomouci či Prostějově. Bylo jen otázkou času, kdy se některý z lídrů ANO proti této praxi vymezí,“ řekl k tomu politolog.
Po čtvrtečním odpoledním jednání je podle Hoždory téměř jistá koalice volebních uskupení ANO, Šumperáci a Pro Šumperk. Dohromady mají však jen třináct zastupitelů z 27. Čtrnáctou do koaliční většiny by měla být Irena Jonová z ČSSD. Ustavující zasedání si zastupitelé stanovili na 1. listopadu.
https://olomouc.idnes.cz/sumperk-komunalni-volby-ano-koalicni-jednani-odstoupeni-lidra-martin-janicek-hejtman-ladislav-oklest-ib4-/olomouc-zpravy.aspx?c=A181026_435525_olomouc-zpravy_stk

Reagovat
Datum: 26.10.2018 20:25
Titulek: Re: Oslavy republiky
Autor: hýk hýk
10
Masaryk se musí v hrobě obracet. Klerikální havěť a soukromá strana estébáckého mafiána Babiše, který ukradl lidu státní podniky, nesplatil úvěry státním bankám, všechny zkorumpoval (korupční aféra při privatizaci Unipetrolu - podle svědectví vysokého polského státního úředníka rozdal Babiš při prodeji Unipetrolu politikům a úředníkům v Česku a Polsku miliarda korun na úplatcích).
https://www.respekt.cz/korupce/dvoji-privatizace-unipetrolu
Reagovat
Datum: 26.10.2018 21:59
Titulek: Bez titulku
Autor: jan
13
Masaryk To byl nedonošený bolševik!
Reagovat
Datum: 27.10.2018 09:41
Titulek: Re: Oslavy republiky
Autor: aNONYM
22
No jo, ale rozdává chutné koblížky a to se lidu móc líbí, takže jak přišel k majetku mlsající plebejce nezajímá.
Reagovat
Datum: 29.10.2018 16:12
Titulek: Otravy republiky
Autor: Tomáš Lhalík
Pokud máš nějaké pochybnosti o tom jak někdo přišel k majetku, o nekalostech, podej trestní oznámení. Jasné jak facka. Pohodlnější je plácat na Reji, což? Šmudlo.
Reagovat
Datum: 27.10.2018 18:20
Titulek: Re: Tunelářská koalice ANO + TOP + STAN + KDUČSL + ČSSD
Autor: Tonda
21
Janíček favorit na starostu,ha ha musím se zasmát,ten poctivec,,,myslím že nemá šanci,,
Reagovat
Datum: 28.10.2018 13:40
Titulek: Koalice ANO + TOP + STAN + KDUČSL + ČSSD
Autor: Pavel Adámek
I ten Janíček už to pochopil? Pokud ale skutečně dojde ke spojení ANO + Šumperáci + Pro Šumperk. Bude to velké zklamání. Pro spolupráci kohokoli s ANO (řízeným přespolními politiky), bych použil výstižnější slovo: kolaborace.
Reagovat
Datum: 28.10.2018 16:20
Titulek: My jsme mládež nová, mládež Kalouskova
Autor: blééééé
10
Starosta Spurný (KDU-ČSL), místostarostové Jonová (ČSSD) a Jirgl (ANO)... V zastupitelstvu budou společně mít těsnou většinu 14 hlasů. V radě města obsadí čtyři místa hnutí ANO. Zastupovat jej budou Jana Rybová Kunčarová, Martin Hoždora, Radan Volnohradský a Jakub Jirgl. Šumperáci nominují do rady Radovana Auera, Ondřeje Poláka a Irenu Jonovou. Pro Šumperk obsadí dvě místa Michaelem Kohajdou a Tomášem Spurným. Více v pondělním tištěném Šumperském a jesenickém deníku.
https://sumpersky.denik.cz/zpravy_region/v-sumperku-dohodli-koalici-starostou-spurny-mistostarosty-jonova-a-jirgl-20181027.html
Reagovat
Datum: 28.10.2018 17:52
Titulek: Re: My jsme mládež nová, mládež Kalouskova
Autor: X
29
Šumperáci to budou zřejmě pohrobci socanů když nominovali Irenu Jonovou. Proč vlastně šli k volbám ? Snad si na to lidi příště vzpomenou.
Reagovat
Datum: 28.10.2018 19:14
Titulek: Re: My jsme mládež nová, mládež Kalouskova
Autor: do it your way
23
Masér Jirgl místostarostou :-)))))))))) Taky dobrý.
Reagovat
Datum: 29.10.2018 16:08
Titulek: Bez titulku
Autor: jan
A proč NE-může jsi na radnici otevřít svou masérskou pobočku a starosta mu bude dělat vypatlanou děvečku!
Reagovat
Datum: 29.10.2018 22:16
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Margi
souhlas
1
nesouhlas
8
Já se tak strašně smeju a bavím se všemi články....,byla jsem zvědavá,jinak to vůbec nesleduji a ani sledovat nebudujen jsem chtela napsat,ze pan Jirgl má vysokoškolské vzdělání,a to,ze si děla masera a terapeuta,není nic špatného.
Vy jste něco dokázal,vy jste začal z ničeho podnikat?
Vim,ze zavidite a všichni,co takhle píšou,opravdu jen závidí a proto se vždycky tomu budu smát a nic si z toho nedělat.
Byla jsem 16 let porodní asistentkou a teď delam kosmeticku s žádná pipina nejsem....,opravdu se musím smát a všech lidi,co závidí,je mi lito
Margareta Jirglova
Reagovat
Datum: 30.10.2018 01:28
Titulek: Bez titulku
Autor: jan
Hele porodní bába s Rudou září nad Kladnem vylezla s kurníku a chce na Reji zavést Totáč!
Reagovat
Datum: 29.10.2018 22:18
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Margi
souhlas
1
nesouhlas
3
Já se tak strašně smeju a bavím se všemi články....,byla jsem zvědavá,jinak to vůbec nesleduji a ani sledovat nebudu,jen jsem chtela napsat,ze pan Jirgl má vysokoškolské vzdělání,a to,ze si děla masera a terapeuta,není nic špatného.
Vy jste něco dokázal,vy jste začal z ničeho podnikat?
Vim,ze zavidite a všichni,co takhle píšou,opravdu jen závidí a proto se vždycky tomu budu smát a nic si z toho nedělat.
Byla jsem 16 let porodní asistentkou a teď delam kosmeticku a žádná pipina taky nejsem....,opravdu se musím smát a všech lidi,co závidí,je mi lito
Margareta Jirglova
Reagovat
Datum: 30.10.2018 12:28
Titulek: Bez titulku
Autor: Margi
souhlas
0
nesouhlas
0

Mějte se lidi!
Reagovat
Datum: 30.10.2018 13:19
Titulek: Bez titulku
Autor: jan
Margi Ty nám chceš utéct,že jse nestydíš!
Reagovat

NA DIVADLO ZADARMO

Hrajte s REJEM o 2krát 2 vstupenky na ojedinělé divadelní představení ĎÁBEL PROTI BOHU, které se uskuteční v klášterním kostele v Šumperku v úterý 18. prosince. Stačí, když pošlete správnou odpověď na soutěžní otázku a budete mít špetku štěstí při losování. V příštím čísle zveřejníme jména dvou čtenářů, kteří půjdou na představení zadarmo.

Soutěžní otázka:

Kdo hraje v šumperské inscenaci Ďábel proti bohu postavu Bobliga?

A) Petr Král
B) Petr Komínek
C) Petr

Odpovědi posílejte do čtvrtka jako SMS ve tvaru ODPOVĚĎ, JMÉNO,
BYDLIŠTĚ na číslo 605 854 541. (Cena jedné SMS odpovídá standardní textové zprávě dle ceníku vašeho tarifu.)

VYHODNOCENÍ

Vstupenku na novou animovanou komedii ZIMNÍ RADOVÁNKY PATA A MATA, kterou promítá šumperské kino Oko 20. prosince, vyhráli Jiří Motyka z Hrabenova, Katina Korbarová z Rapotína a Iva Mikešková z Loučné nad Desnou.
Blahopřejeme! Výhra na vás čeká v pokladně kina Oko Šumperk.