ZPRÁVY

Kauza Loučná: Protistrana vrací úder

3. června 2014, 05:15, Jaroslav Kropáč
Loučná nad Desnou - V kauze odvolaného starosty Loučné nad Desnou Pavla Martínka padlo další trestní oznámení. Tentokrát však nikoli na něj, nýbrž na současné zastupitele. Firma podnikatele Tomáše Seidla, se kterou exstarosta Martínek léta spolupracoval, se cítí poškozena článkem v loučenském zpravodaji. Vedení obce v textu odůvodňovalo odvolání starosty, přičemž se opřelo i do jeho těsného napojení na Seidla.

„Stali jsme se loutkou v boji o moc, který rozpoutala jedna bývalá starostka ze Šumperska. Čtveřice současných zastupitelů Loučné nám navíc nedokáže zapomenout zmařený pokus o pokoutný prodej pozemků jejich kamarádovi za polovinu ceny, než kterou byla ochotna uhradit naše společnost. Podali jsme trestní oznámení na sedm zastupitelů za článek v místním občasníku, který je od začátku do konce nepravdivý,“ řekl Týdnu Tomáš Seidl. Právě jeho firma zprostředkovala Loučné půjčku dvanáct milionů korun na šestiprocentní úrok, což zastupitele obce přimělo k odvolání starosty Pavla Martínka.
Podle Seidla odpovídá smlouva o půjčce běžným standardům a zastupitelstvo ji už před dvěma roky schválilo. „Šestiprocentní úrok je v podobných podmínkách normální. Navíc věřitelé měli tolik trpělivosti, že obci počkali se splácením peněz, což je jednoznačně pozitivní krok, který by třeba banka určitě neudělala,“ uvedl Seidl.
„My jsme si zhruba ve stejném roce jako Loučná brali půjčku na čističku a úrok byl jedno a půl procenta,“ uvedl k tomu pro srovnání starosta Nového Malína Josef Minář.

Sembnder: „Vše máme podložené.“
 
Současného starostu Loučné Jaroslava Sembdnera krok protistrany nepřekvapuje. „Pravděpodobně jsem bodli ne do vosího, ale do sršního hnízda. Veškeré uveřejněné informace ve zpravodaji máme ověřené a můžeme je dokázat.“ Jak zároveň uvedl, v současné době probíhá na obecním úřadě zpracování ekonomického rozboru, který bude součástí hloubkového auditu činnosti bývalého starosty, jehož závěry pak nové vedení obce předá veřejnosti.


Doporučit tento článek přátelům na FacebookuSdílet na Facebooku Poslat známému e-mailem upozornění o tomto článkuUpozornit známého Verze pro tiskTisknout NahoruNahoru

NÁZORY K ČLÁNKU
Redakce Rej.cz není odpovědná za obsah diskuze. Každý přispěvatel nese právní odpovědnost za své zveřejněné názory.

Datum: 3.6.2014 08:41
Titulek: Hotový anděl
Autor: :-)
286
165
Ono je taky nepravdivé to, že jste zmiňovaný pozemek koupili za účelem vybudovat tam bilboard a najednou tam stojí stavba, která je načerno postavená. A Vy se nestydíte podávat trestní oznámení, pozemek jste koupili,jak uváděl ex starosta ve své obhajobě za 300 Kč za m2, ale stavební pozemky se v obci prodávají za ceny od 500 Kč - 1000 Kč za m2. Tak, jak je možné, že zrovna Vás stál stavební pozemek jen 300 Kč za m2. Já v tom vidím nečistý záměr, ve kterém Vás podporoval.....chytří ví, koho myslím.
Reagovat
Datum: 3.6.2014 09:25
Titulek: to kvuli
Autor: jana
256
173
Tomuto pozemku stoji uzemni plan?
Reagovat
Datum: 3.6.2014 10:23
Titulek: Re: to kvuli
Autor: Anonym
272
192
To, nevím, jen vím, že tento pozemek nikdy nebyl určen k zástavbě !!!!!! Ale, kdo tento pozemek protlačil do ÚP, snad není záhadou.....takovou hrůzu u cesty nemá žádná obec, takže Loučná je opět v něčem jedinečná, jen se divím, že se ještě nikdo nezačal tímto dílem zabývat !!!!
Reagovat
Datum: 3.6.2014 10:36
Titulek: Re: to kvuli
Autor: jana
194
269
Me se ten dum libi. Videla jsem projekt na urade. Ze by zavist?
Reagovat
Datum: 3.6.2014 13:22
Titulek: Re: to kvuli
Autor: architekt
236
157
Vám se líbí, ale tento dům vůbec nezapadá do krajiny.
Reagovat
Datum: 3.6.2014 13:28
Titulek: Re: to kvuli
Autor: petr
169
191
Vedle tech garazi? To si delate snad srandu.
Reagovat
Datum: 3.6.2014 13:31
Titulek: Re: to kvuli
Autor: architekt
183
171
No, však ty se taky zbourají posléze.
Reagovat
Datum: 4.6.2014 20:56
Titulek: Re: to kvuli
Autor: Jimy
161
216
Lidská závist je nekonečná, většinou závidí ti co nic nedokázali :-(
Reagovat
Datum: 16.10.2014 16:03
Titulek: Re: to kvuli
Autor: kulihrášek
159
138
Není jediný, který nezapadá do krajiny, ale vadí Vám jen tento!!!!!!!!!
Reagovat
Datum: 3.6.2014 10:38
Titulek: Re: to kvuli
Autor: ???
185
292
Aspoň se tam v zimě netvoří závěje. A až se to dodělá, třeba to taková hrůza nebude, našla bych v obci u cesty jiné domy, které taky obci čest nedělají.
Reagovat
Datum: 3.6.2014 16:17
Titulek: Re: to kvuli
Autor: fanous
149
278
Ta zeď kolem domu Seidlovych je velice rozumná věc. Vždyť v Loucne to ani jinak nejde. Lepší je aby ti hnusni zavistivci radši nevidělli nic. Seidlove, držte se. Věřím že ty pitomce potopite
Reagovat
Datum: 3.6.2014 18:06
Titulek: Re: to kvuli
Autor: .-
197
177
Ano plně souhlasím, začněme stavet všichni cokoli a kdekoli bez stavebního povolení, postavme si před to vysokou zeď, nikdo nikomu nebude nic závidět. To bude naše obec krásná.
Reagovat
Datum: 5.6.2014 21:43
Titulek: Re: to kvuli
Autor: pitomec z Loučné
233
156
Těmi pitomci myslíte občany Loučné ? Tak já doufám, že ti pitomci už nedopustí, aby se tady roztahovali olomoučáci za přispění ex.
Reagovat
Datum: 3.6.2014 11:31
Titulek: Re: Hotový anděl
Autor: marek
177
174
Na co by kupovali tak velký pozemek na bilboard? Ty budeš mít asi těžký život.
Reagovat
Datum: 3.6.2014 12:36
Titulek: Re: Hotový anděl
Autor: antisembdner
174
250
stavební pozemky se skutečně prodávají za tuhle cenu, ale pozor!
tento pozemek není stavební parcela, takže obec může být hodně rada že vůbec dostala 300kc za metr. bohužel kamarád dnešních zastupitelu nebyl ochotny zaplatit víc. v tehle době to tak prostě je a za vším je jen a jen hnusná a odporna závist místních bezmozku.
Reagovat
Datum: 3.6.2014 13:00
Titulek: Re: Hotový anděl
Autor: ://
194
163
Tak není stavební parcela a stojí tam dům, vy jste úplný bezmozek,ano obec může být ráda, že ji někdo podvedl a na pozemku, který nebyl určen jako stavební, stojí stavba. Vaše IQ je velmi, ale velmi podprůměrné.
Reagovat
Datum: 3.6.2014 16:31
Titulek: Re: Hotový anděl
Autor: ???
151
202
Ale vždyť je zcela běžné a legální měnit způsob užívání pozemků. Nikde není napsané, že pokud dnes pozemek stavební není, že v budoucnu z něj stavební být nemůže.
Reagovat
Datum: 3.6.2014 16:53
Titulek: Re: Hotový anděl
Autor: !!!
249
153
V budoucnu možná, ale ne teď, jam teda odpovíte na otázku, že to není teď stavební parcela, ale dům už tam stojí ? Neznám žádný stavební úřad, který by vydal stavební povolení na pozemek, který není určen k výstavbě, ale vy asi jo !
Reagovat
Datum: 3.6.2014 17:14
Titulek: Re: Hotový anděl
Autor: ja
239
155
Protoze stoji uzemni plan?
Reagovat
Datum: 3.6.2014 17:16
Titulek: Re: Hotový anděl
Autor: !!!
193
203
No, to je dobře, že byl pozastavený.
Reagovat
Datum: 3.6.2014 17:25
Titulek: Re: Hotový anděl
Autor: ja
128
223
Spravne. At uz nikdo nic nestavi. Zdechnem tady hlady.
Reagovat
Datum: 3.6.2014 17:49
Titulek: Re: Hotový anděl
Autor: ???
167
205
Ten dům tam stojí, protože je postavený na černo, ale to už tady všichni víme. Holt věděli, že zaplatí pokutu, ale chtěli co nejdřív bydlet. Ano není to zrovna chválihdné, ale jako by byli jediní kdo si něco takového dovolil. Jistý pan zastupitel má taky barák obestavěný černými stavbami a řeší to někdo.
Reagovat
Datum: 3.6.2014 18:24
Titulek: Re: Hotový anděl
Autor: ,-
218
170
Chudáci, neměli kde bydlet, tak museli začít stavět načerno.
Na jistého pana zastupitele, co má barák obestavěný stavbami byla poslána kontrola ze stavebního úřadu a zjistila, že má všechna potřebná povolení, tudíž nejde o černé stavby.
Reagovat
Datum: 3.6.2014 18:53
Titulek: Re: Hotový anděl
Autor: pavel
137
165
Taky dekuju jane a synovi zdenky ze pomohli. Jeste ze mam znamosti.
Reagovat
Datum: 3.6.2014 19:18
Titulek: Re: Hotový anděl
Autor: 666
158
167
Pavle, taky jsem rád, že máš známosti i jiní mají velmi dobré známosti na stavebním úřadě.
Reagovat
Datum: 5.6.2014 07:33
Titulek: Re: Hotový anděl
Autor: Losiňák
154
273
Autor článku je podplacený nebo strašně hloupý člověk, že píše takové lži, pan Martínek se Seidlem nespolupracuje, je to slušný člověk a s takovými lidmi se nestýká. Možná ho potkal někdy, jako politik potká hodně, ale nedělal s ním žádné křivárny, jak se snažíte naznačovat
Reagovat
Datum: 5.6.2014 09:14
Titulek: Re: Hotový anděl
Autor: Miroslav
236
157
Lidi, tož toto je nejlepší příspěvek z celé diskuze "Protistrana vrací úder ".Joj losiňáku , tak si mě pobavil, dlouho jsem se takovému blábolu nezasmál.
Reagovat
Datum: 6.10.2014 11:43
Titulek: Re: Hotový anděl
Autor: :-):-)
141
Bilboard už postavili u obecního úřadu. včera se na tom dohodli s p. M. Už neví, čím a jak by zaujali voliče, je to opět úsměvné, že v obci si může každý dělat co chce, nejen stavbou, ale i vydáváním pamfletu...ať žije Loučná pod zeleninou !
Reagovat
Datum: 6.10.2014 15:06
Titulek: Re: Hotový anděl
Autor: Anonym
191
142
Martínek se nezastaví před ničím. Billboardem ukazuje jediné: kašlu na vás, já jsem tady pán!
Reagovat
Datum: 6.10.2014 19:20
Titulek: Re: Hotový anděl
Autor: olomoučačka
188
159
Souhlasím, dodávám , že v tom má prsty pan Seidl z Biografu. Je to přesně jeho styl,v Loučné ho už nikdo nemá rád, nechápu proč se tadey ještě zdržuje a nejde dělat dusno někam jinam. Rozhodně ho tady nikdo nebude postrádat !!!!!!!
Reagovat
Datum: 6.10.2014 20:12
Titulek: Re: Hotový anděl
Autor: :-):-)
205
152
A, kdo jiný by v tom měl prsty, jenže voliči o co tomuto pánovi jde především, tak to je schválení ÚP v jeho prospěch, aby nemusel odstranit černou stavbu...a kdo mu nejvíce v tom pomáhal :-( to je taky jasný. Tak krásně o občanech hovoří, tak doufám, že občané nedopustí, aby mu byl schválen jeho záměr, voliči, můžeme to změnit ?
Reagovat
Datum: 3.6.2014 09:12
Titulek: Seidlov nad Desnou
Autor: Anonym
261
173
Ten mocipán si ještě stěžuje...
Reagovat
Datum: 3.6.2014 09:23
Titulek: Re: Seidlov nad Desnou
Autor: losin
186
235
Zastrelme ho. Ma vic nez my. Revoluce. Je mi z vas na bliti,neschopnost a zavist je peklo.
Reagovat
Datum: 3.6.2014 10:37
Titulek: Re: Seidlov nad Desnou
Autor: losinka
252
157
Neschopnost, v čem ? V tom, že nerespektuje zákony ? Takže na blití je mi z vás. Myslím si, že mu nikdo nic nezávidí nebo si myslíte opak,nevím co je mu k závidění, pokud vy víte, tak sem s tím !
Reagovat
Datum: 3.6.2014 10:42
Titulek: Re: Seidlov nad Desnou
Autor: ???
172
236
A myslíte si, že je to jediná stavba v Loučné postavená na černo, možná byste se divila kdo všechno má a nebo měl černou stavbu na pozemku.
Reagovat
Datum: 3.6.2014 12:44
Titulek: Re: Seidlov nad Desnou
Autor: fanous
164
278
Podívejte se na pozemky dnešních zastupitelu a velice chytré p.Riedlove a Fisnarove, všichni mají černé stavby. Ale tyhle dvě ,,dámy" sedí na stavebním úřadě takže je asi všechno v pořádku, že? Lidi proberte se sakra, pokud tihle lidé zůstanou u vedení obce tak půjde všechno do háje. A doplatíme na to úplně všichni.
Reagovat
Datum: 3.6.2014 13:10
Titulek: Re: Seidlov nad Desnou
Autor: ://
241
160
Ano, taky apeluji na slušné lidi, aby se probrali a konečně pochopili, že toto nemůže být nepotrestáno, neboť by mohla obec v budoucnu přijít nejen o DPS, ale i třeba o nemovitosti, které sousedí s nemovitostí pána s velmi ušlechtilým charakterem.
Reagovat
Datum: 3.6.2014 13:25
Titulek: Re: Seidlov nad Desnou
Autor: justice
183
254
Koukam ze mate misto mozku rybi pomazanku. Po valce vam ty baraky dali zadarmo,starat se o ne doted neumite, ale zavist vam zustala. Jste zhnili neco delat,jen krast a skodit. Jeden hasic krade naftu ,jeden lesak drevo, jeden tchan zastupitele elektriku,jedna politicky aktivni kradla ve vesnici vedle, dalsi na sedle. Particka. Akorat k smichu to uz neni.
Reagovat
Datum: 3.6.2014 14:59
Titulek: Re: Seidlov nad Desnou
Autor: slepec
198
158
Hlavně, že pan S. má všechno poctivě vydřené, ha, ha, ha
Reagovat
Datum: 3.6.2014 16:00
Titulek: Re: Seidlov nad Desnou
Autor: jelimán
162
219
Jarda nikdy nedelal.
Reagovat
Datum: 3.6.2014 15:45
Titulek: Re: Seidlov nad Desnou
Autor: kámoš
235
144
Znáte to rčení : Potrefená husa nejvíc kejhá ???
Reagovat
Datum: 3.6.2014 15:53
Titulek: Re: Seidlov nad Desnou
Autor: rybář
168
200
No toto?Takhle krást jako kdyby nestačilo vykrádat obecní kasu. Zastupitelé by se nad sebou mělo zamyslet, vzít flintu a jít se oběsit do rybníka.
Reagovat
Datum: 3.6.2014 16:22
Titulek: Re: Seidlov nad Desnou
Autor: Starousedlík
280
146
Nevím, jak někdo přišel na to, že baráky někomu někdo dal zadarmo. Každý, kdo chtěl barák, si ho musel koupit.
Reagovat
Datum: 3.6.2014 16:36
Titulek: Re: Seidlov nad Desnou
Autor: zuzka
159
192
Tak tady to mame z dejepisu za pet.
Reagovat
Datum: 2.10.2014 14:19
Titulek: Re: Seidlov nad Desnou
Autor: Babka
224
145
Přesně tak, to mě úplně nadzvedlo ze židle. Který hňup si může myslet, že ty baráky po válce naši rodiče dostali zadarmo. Koupili je pěkně draho a pěkně dlouho je spláceli a potom ještě opravovali. Co se týký exstarosty, tak ten nazýval loučeňáky blbými občany.
Reagovat
Datum: 2.10.2014 17:59
Titulek: Re: Seidlov nad Desnou
Autor: Dědoušek
201
138
Souhlasím s vámi, dnes vyšel opět pamflet od ex starosty, je to lhář, lhář a zase lhář....a nejhorší je, že spoustu těch ,,blbých občanů ,,, jak nás ex nazývá, mu opět svůj hlas dá, tak potom si to budu bohužel myslet i já, myslím si, že těch 16 let jeho vlády stačilo....Lidi nadáváte na jiné politiky, jak hrabou a jsou hamižný, tak se zamyslete, než mu dáte opět hlas, nikdy jsem ho nevolil a nikdy taky nebudu !!!!!!!!!!!!
Reagovat
Datum: 2.10.2014 19:36
Titulek: Re: Seidlov nad Desnou
Autor: Petr Kaucký
205
142
Pavel Martínek (ČSSD) = loutka, neschopný blb, lhář a podvodník. On sám neudělal pro obec nic - vůbec nic! Loučnou pozvedli jiní a on mohl pomáhat a ne na obci parazitovat. Seidl a Němeček - škoda slov! Za co bere peníze jako krajský radní papaláš? Paraziti z ČSSD!
Reagovat
Datum: 3.6.2014 10:59
Titulek: Re: Seidlov nad Desnou
Autor: marek
153
222
To je šílená doba. Já se jim ani nedivím, že se brání. Když se podívám na dnešní zastupitele, tak celkem chápu jejich reakci. ale pozor, páni Seidlové, z nesmírnou hloupost a závistí se velmi těžko bojuje.
Reagovat
Datum: 3.6.2014 11:48
Titulek: Re: Seidlov nad Desnou
Autor: slepec
219
175
Ale,ale, copak ti samí zastupitelé vám předtím nevadili? Ne,ale asi vám vadí, že už konečně přišli nato, jak s nimi bylo manipulováno a vzbouřili se, to je hlavní, co vás tak irituje!!!
Reagovat
Datum: 3.6.2014 11:52
Titulek: Na tohle se ptejte, novináři!
Autor: cinique
194
216
Já hlavně stále nějak nechápu, jak vůbec mohlo nějakou bandu zastupitelů napadnout odvolat starostu a odůvodňovat to jakoukoliv podle nich špatnou smlouvou, kterou ale i oni sami podepsali! To je přece do nebe volající nestoudnost! Tak pokud ta smlouva byla špatná a oni ji podepsali, tak by z toho měli přece v prvé řadě vyvodit vlastní zodpovědnost a sami rezignovat. Každý, kdo tu smlouvu podepsal nebo pro ni zvedl ruku, by měl přece automaticky jít. Hodit to jen na jednoho a tvrdit, že "já jsem myslel" nebo "já jsem nevěděl", to je podle mě naprostá nehoráznost, která mě dokáže tak akorát vytočit do běla a o takového zastupitele bych si ani kolo neopřela. Tak maximálně bych si o něj típla cigáro.
Reagovat
Datum: 3.6.2014 12:19
Titulek: Re: Na tohle se ptejte, novináři!
Autor: ?????
229
171
Nechápu, jak si někdo může myslet, že smlouvy podepisuje celé zastupitelstvo????
Reagovat
Datum: 3.6.2014 12:29
Titulek: Re: Na tohle se ptejte, novináři!
Autor: jelimán
231
159
Ale urcite schvaluje,ne?
Reagovat
Datum: 3.6.2014 13:30
Titulek: Re: Na tohle se ptejte, novináři!
Autor: biograf
230
183
to určitě, to je pravda, ale kdo z nich potom viděl obsah smluv ještě před podpisem bývalým ex. Myslím, že nikdo a už vidím ex, jak je svolával a ukazoval jim přesné znění smlouvy, nebuďte chytrý jelimáne.
Reagovat
Datum: 3.6.2014 13:36
Titulek: Re: Na tohle se ptejte, novináři!
Autor: jelimán
183
220
Tak toto je vymluva hodna zaka ctvrte tridy. Mily zastupiteli,premyslej nez neco napises.
Reagovat
Datum: 3.6.2014 14:45
Titulek: Re: Na tohle se ptejte, novináři!
Autor: biograf
225
166
Jo, je, hlavní, že vaše obhajoba je hodna inteligentního člověka, prosím vás řekněte vámi najatým klikařům, ať klikají dále, že nesouhlasí s příspěvky někoho jiného, jen souhlasí s vašimi příspěvky, je to tak okaté...to je úroveň burana.
Reagovat
Datum: 3.6.2014 16:03
Titulek: Re: Na tohle se ptejte, novináři!
Autor: zuzka
220
178
Bolestne je zjisteni,ze vsichni nejsou ovce,vidte?
Reagovat
Datum: 3.6.2014 16:32
Titulek: Re: Na tohle se ptejte, novináři!
Autor: Občan
206
151
To není výmluva, to je skutečnost. Kdo bývalého starostu opravdu zná, ví o čem mluvím
Reagovat
Datum: 3.6.2014 16:41
Titulek: Re: Na tohle se ptejte, novináři!
Autor: cinique
187
176
Ale samozřejmě, že JE to výmluva. Já starostu neznám. Ani žádného zastupitele. Ale to je přece jedno, tady jde o princip. Od čeho tam proboha jsou ti zastupitelé? Mají tam snad hájit zájmy lidí, kteří je tam poslali, ne? Což mimojiné znamená schvalovat nějaké smlouvy. To je jejich zodpovědnost. A než něco schválí, tak to samozřejmě snad musí chtít vidět, ne? Nikdo přece nemůže myslet vážně, že schválili něco, co ani neviděli! Protože pokud by to tak fakt bylo, tak to už by byli ale úplní nesvéprávní idioti, kteří jen poslušně zvedali ruce. A teď po x letech se najednou probudili a chtějí svou zodpovědnost hodit na někoho jiného? To vážně teď nevím, jestli je to k smíchu nebo k pláči.
Reagovat
Datum: 3.6.2014 16:41
Titulek: Re: Na tohle se ptejte, novináři!
Autor: ???
140
238
A proč tedy kontroly, které byly na OÚ na udání, na nic závažného nepřišly. A nový audit dělaný kamarádskou firmou nynějšího starosty má najednou spoustu závažných pochybení. Např. dělání pomalu hrdelního zločinu z toho, že některé skupiny chodící sportovat a cvičit do tělocvičny ZŚ neplatily nájem, no to je strašný zločin, když tam chodí vesměs Loučňáci ať už senioři nebo děti.
Reagovat
Datum: 3.6.2014 17:36
Titulek: Re: Na tohle se ptejte, novináři!
Autor: rybář
217
159
zastupitelstvo schvaluje ale podmínky smlouvy domlouvá ten co ji i podepsal
Reagovat
Datum: 16.10.2014 16:00
Titulek: Re: Na tohle se ptejte, novináři!
Autor: kulihrášek
129
148
Nepodepisuje, ale schvaluje!!!!!!!!!!!!!§
Reagovat
Datum: 3.6.2014 12:59
Titulek: Re: Na tohle se ptejte, novináři!
Autor: Občan
163
241
Taky nechápu, proč odvolali tak skvělého, úžasného a poctivého starostu, který pro obec tolik udělal. Ty nevýhodné smlouvy mu podstrčili zastupitelé a musel je podepsat!!!!
Reagovat
Datum: 3.6.2014 13:06
Titulek: Re: Na tohle se ptejte, novináři!
Autor: jelimán
147
204
Staci se podivat na usneseni ze zasedani,ne? Me spis fascinuje Riedlova a Jarda Sembdner,proc jim vadi nahravani VEREJNYCH schuzi zastupitestva.
Reagovat
Datum: 3.6.2014 13:20
Titulek: Re: Na tohle se ptejte, novináři!
Autor: Blondýna
191
211
Už chápu, proč odvolali starostu.
Zastupitelé ho nutili podepisovat nevýhodné smlouvy, a protože je poctivý člověk s čistým svědomím a odmítal je podepisovat, tak ho odvolali
Reagovat
Datum: 3.6.2014 13:24
Titulek: Re: Na tohle se ptejte, novináři!
Autor: :-)
190
145
Jde vidět, že nejste blbá blondýna.
Reagovat
Datum: 3.6.2014 17:24
Titulek: Nechápu...
Autor: Bavič
221
194
Lidi, proč sem píšete svoje příspěvky, snad si každý musí udělat obrázek, kdo hlavně se chce zviditelnit, nepište, je to zbytečné, neboť pán bude mít neustálé argumenty proti tomu, co napíšete....kašlete na něho, to je jeho styl obhajoby !!
Reagovat
Datum: 3.6.2014 17:36
Titulek: Re: Nechápu...
Autor: ja
145
170
A jak se ma pan obhajovat, nez argumenty? Ale pobavil jste.
Reagovat
Datum: 3.6.2014 18:24
Titulek: Re: Nechápu...
Autor: Bavič
221
112
od toho jsme bavič a když obhajovat, tak pravdivě.
Reagovat
Datum: 3.6.2014 17:30
Titulek: Bez titulku
Autor: anonym
341
152
Souhlasím s Vaším příspěvkem, zúčastnil jsem se několikrát jednání zastupitelstva a způsob, jakým p. Martínek předkládal zastupitelům jednotlivé body, byl hrozný. Nebyl schopen nic pořádně a hlavně konkrétně vysvětlit a pokud se někdo zeptal na konkrétní bod, tak zrudnul a začal vibrovat, prostě nejen zastupitelům, ale i lidem, kteří přišli na jednání, tak nebyl schopen dát uspokojivou odpověď. Funkce starosty je taková, že by měl zastupovat obec na venek, ano musím taky přiznat, že ne vždy byl p. Martínek tak sebestředný,první dvě volební období ještě kopal za obec, ale potom už převážně kopal za sebe a hlavně za své prospěchářství, prostě u něho přestala fungovat sebereflexe. Je to člověk, který prahne po moci a jde i přes "mrtvoly ". Leč asi nepočítal s tím, že se nedostane do Parlamentu, protože jinak by se na něho stahovala imunita. Jen je mi líto, že někteří lidé, co ho neustále obhajují, tak se nedrží faktů....a fakt je takový, že se zachoval nečestně....a ještě jednu glosu, pánům zastupitelům nasral ze předu do obličeje a ze zadu je bodnul...zklamal jako člověk, ale i jako politik strany, která hlásá průhlednost, čistotu a hlavně žádné kmotrovství......
Reagovat
Datum: 3.6.2014 18:12
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Rybář
278
184
100% souhlasím s tímto příspěvkem jen bych ještě dodal že je i král lhářů viz samochvalný leták dodávaný do domáctností kde konečnš vyšlo najevo že dřevosochání nevycházelo šul nul jak hlásal ale na každém se doplácelo z rozpočzu cca 200 tisíc
Reagovat
Datum: 3.6.2014 21:09
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: ???
270
149
A co pronájmy za stánky, které tam jsou a peníze za vydražené sochy to se nepočítá?
Reagovat
Datum: 3.6.2014 18:33
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Ruda z Ostravy
249
133
kurdek tož toto je trefne!!
Reagovat
Datum: 5.6.2014 10:20
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: mzbranek
167
217
To je ovšem vizitka nejen pro Martínka, ale především pro zastupitele. Jak to, že schválili nevýhodnou půjčku a nevýhodný prodej pozemků, když starosta neuměl vysvětlit důvody a jenom vibroval? Část zastupitelů, kteří na starostu podali trestní oznámení a odvolali jej, muselo zvednout ruku i pro tyto smlouvy. Tím se dostali do prekérní právní situace. Jestli mají pravdu, policie obviní bývalého starostu, ale je taky, protože jsou spolupachatelé. Budou tedy sdílet celu spolu. Jestli má pravdu bývalý starosta, neobviní jej, ale může být zahájeno trestní stíhaní zastupitelů pro křivé obvinění bývalého starosty. Z hlediska trestního práva tak jen zastupitelé mají své jisté.
Reagovat
Datum: 3.6.2014 17:39
Titulek: Bez titulku
Autor: zuzka
159
182
Zdenko,jsi to ty? Ja te malem nepoznala. Skoda,ze uz te ve vikyrkach nechteji. Byla jsi fajn.
Reagovat
Datum: 4.6.2014 21:02
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Zdenka
131
133
Jsem to to já i s Jardou Š.
Reagovat
Datum: 5.6.2014 09:23
Titulek: Koukám
Autor: ati
161
216
jak je Loučná rozesraná. Nic nepůjde a budete na sebe jen řvát. Dobře Vám tak.
Reagovat
Datum: 6.6.2014 17:11
Titulek: Je mi Loučné líto.
Autor: Ex-Loučňák
124
211
Je mi Loučné líto. Tahle diskuze totiž svědčí o tom, jak nevzdělaní a zabednění lidé v ní bydlí.

Kdyby si místo psaní hloupostí do diskuzí každý z vás udělal 10 minut času na to, aby se podíval do veřejně přístupného katastru nemovitostí, zjistil by, že parcela 124/5, katastrální území Kociánov, vlastník Seidl Aleš Ing., Dusíkova 910/25, Lesná, 63800 Brno je vedená jako TRVALÝ TRAVNÍ POROST.

Stavba na ní je tedy nepovolená a ze zákona podléhá řízení stavebního úřadu. TEČKA.

Tohle je jen jedna jediná (snadno ověřitelná) informace v obřím průseru, který tady vinou bývalého starosty a zastupitelstva nastal. Nikdo z vás do tohoto průseru pořádně nevidí a tvoří si názory na základě sousedky z prvního patra. 90% lidí v Loučné vůbec neví o čem mluví, očerňují jeden druhého a brání hovada, která vydělávají na jejich omezenosti. Když si uvědomím, že zastupitelé obce pocházejí právě z těchto lidí, je mi zle.
Pokud se jako obyvatelé obce budete chovat nadále tak, jak se chováte (tedy jako absolutní omezenci), Loučná ze z toho nikdy nevyhrabe, a pokud zaleží na mně ... dobře vám tak.

Vytáhněte si hlavy z pozadí a začněte se chovat jako lidi. Můžete být rádi, že Loučná nikoho kromě vás nezajímá. Byli byste totiž všem akorát pro smích.
Reagovat
Datum: 6.6.2014 21:21
Titulek: Re: Je mi Loučné líto.
Autor: EXXXX- Loučňák
222
143
Pane S. máte pravsdu, jako vždy !!!!!!!!!!!!
Reagovat
Datum: 15.6.2014 18:51
Titulek: Loučenská kauza
Autor: olomoučačka
252
170
Doufám ,že se do podzimních voleb nebudou hlásit bývalí ex starostovi vlezdoprdelové,kteří ani nemají vlastní názor.A ex starosta ? To by se mohl lidem podívat do očí? Jak se podíval do očí své rodině ,když ji opustil?
Reagovat
Datum: 23.6.2014 09:05
Titulek: Loučenská kauza
Autor: Taky Loučňačka
162
153
Každý kdo si myslí že je to tady humus může jít ovlivňovat politiku taky. Jak paní Loučňačka říká: budou na podzim volby, tak pojďte a volte, anebo kandidujte, na to má právo každý občan. A pokud vám není obec lhostejná, tak to udělejte.A pokud si Loučňačka myslí, že do voleb půjdou jen nohsledi, tak může taky udělat kandidátku.Všichni mohou a mohou si to pak vyzkoušet, jaké to je vést obec.
Reagovat
Datum: 23.6.2014 09:06
Titulek: Bez titulku
Autor: Taky Loučňačka
139
161
Omlouvám se:nebyla to Loučňačka, ale olomoučačka...promiňte.
Reagovat
Datum: 24.6.2014 21:38
Titulek: Jardo dik
Autor: Honza F.
180
206
Jardo měl jsi pravdu...ty štěnice rozmistěne po cele obci...to je bomba....moc jsem ti nevěřil,že to bude tak perfektně fungovat....je vidět,že maš skvěle zkušenosti...aspon vime dopředu co si ostatni planuji a co si o nas povidaji....a pak se da tak jak jsme to udělali před zasedanim OÚ vše na co se chystaji zeptat, stači to prostě stahnout z programu zasedeni a nikdo nic nepozna....,ještě,že ti tupci nic netuši a pěkně si třeba u piva vykladaji uplně o všem....je fajn mit kamoše z byvale StB...jinak by jsme se nedoplatili....Zdena ma fakt skvěle napady.....je pravda,že jste se rozkmotřili....prosim,nedělej to....zatim ji opravdu potřebujeme.....ja chapu,že se ti ta funkce libi....bodejt by ne....za ty prachy?.....komu by se nelibila?....ty štěnice jsou opravdu skvěle...ještě jednou dik....a nezapomen poděkovat Zdeně...je to hlavně jeji zasluha
Reagovat
Datum: 25.6.2014 09:03
Titulek: Re: Jardo dik
Autor: ,-
142
107
No to jsou zase bláboly
Reagovat
Datum: 5.10.2014 11:05
Titulek: Bez titulku
Autor: Anonym
187
143
Volit se dá ANO, možná někde ODS nebo KDU, ale rozhodně nevolit staré šmejdy z ČSSD nebo staronové šmejdy z Pro region nikdy!
Reagovat
Datum: 6.11.2014 18:52
Titulek: Bez titulku
Autor: Anonym
169
236
Už jste dnes slyšeli novinu?
"DNES ZVOLENÝ STAROSTA SI KOUPIL NOVĚ ZVOLENÉHO NEUVOLNĚNÉHO MÍSTOSTAROSTU"
tomu se u nás říká velká politika, ale hlavně PRACHY JSOU PRACHY.
Reagovat
Datum: 6.11.2014 23:57
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: anonym
216
166
Jo holt prachy jsou prachy, ale nevěřím tomu, že to dělá pro prachy, kdyby to dělal místostarosta pro prachy, tak by přijal nabídku od někoho jiného, nemyslíte, ne nemyslíte, tak zaplatíte tím, že už se tady nebude roztahovat ex s kamarády!!!!
Reagovat
Datum: 7.11.2014 10:27
Titulek: Re: Proč chodit k volbám...
Autor: Pozorovatel
177
231
O tom, že se pan místostarosta nechal koupit za necelých 9000,- měsíčně není pochyb. Nechal se zvolit za hnutí, které sympatizovalo s bývalým starostou a jak uslyšel cinkání penízků tak zběhl. Jinou nabídku přijmout nemohl, protože mu ji asi nikdo nenabídl. Proč asi nezvolili za místostarostu Pospíšila nebo Třísku, kteří už tam nějaký ten pátek sedí a jsou věrné ovce, no protože potřebovali Švece na svoji stranu a zadarmo ani kuře nehrabe, to už se jim osvědčilo v dubnu u Svedka.
Reagovat
Datum: 7.11.2014 11:03
Titulek: Re: Proč chodit k volbám...
Autor: Pozorovatel
186
223
Ještě mi to nedá nenapsat, že člověk, který dostal 97 hlasů z 853 se dostal na přední místo ve vedení obce. To je výsměch voličům, to je vidět co si páni radní (mimo ČSSD) myslí o občanech v Loučné. Příště ani žádné volby nevypisujte je to v tomto případě škoda peněz a škoda času.
Reagovat
Datum: 9.11.2014 01:37
Titulek: Re: Proč chodit k volbám...
Autor: Pozorovatel pozorovatele
237
170
Myslím že můžete poděkovat polské slepici Gračkové a retardované Nevrlé že si Švece bez toho aby ho znaly daly na svou kandidátku. Asi jim uniklo že je a byl vždy silně proti Martinkovím praktikám v obci. Dokonce je do rodiny Pavla Liďáka kterému se Martínek se svým kámošem Seidlem postaraly o hezký zbytek života! A co se týče odmněny místostarostovi, ty do práce určitě nechodíš zadarmo a že bral Tkadlec, co se neumí ani podepsat a na obci témněř nic nedělal, vic jak třikrát tolik ti nevadilo?
Reagovat
Datum: 9.11.2014 16:06
Titulek: Re: Proč chodit k volbám...
Autor: Anonym
162
180
koukám, že ti asi ty dvě dámy pěkně leží v žaludku,co? Ale to je dobře, že ti nedají spát :):):)
Reagovat
Datum: 9.11.2014 17:21
Titulek: Re: Proč chodit k volbám...
Autor: RIJA
175
186
No, krasavice inteligentní
Reagovat
Datum: 9.11.2014 18:01
Titulek: Re: Proč chodit k volbám...
Autor: Anonym
129
138
???? s tou inteligencí na tom nejsi moc dobře, že???
Reagovat
Datum: 9.11.2014 22:02
Titulek: Re: Proč chodit k volbám...
Autor: !!!!!
142
134
...jo jo...po valve každy generalem....
Reagovat
Datum: 9.11.2014 22:18
Titulek: Re: Proč chodit k volbám...
Autor: !!!!!
159
159
...jo jo...po valce každy generalem....
Reagovat
Datum: 9.11.2014 01:54
Titulek: Re: Proč chodit k volbám...
Autor: občanka cha cha cha
238
164
Taky si myslím že polovina jejich kandidátky by Martínka nevolila! A na té schůzi kdy se musel Martínek, obklopen svými věrnými, navrhnout na starostu sám a pak jak navrhl ještě Otíka Pokorného na mistostarostu, jsem se smíchy málem počůrala! Cha cha cha Martínku tvoje ČSSD a Seidl se o tebe už postarají.
Reagovat
Datum: 9.11.2014 15:16
Titulek: Re: Proč chodit k volbám...
Autor: rybář
223
153
asi ho ani socani nechtěli a hlasovali jen z politické poslušnosti
Reagovat
Datum: 30.11.2014 22:49
Titulek: Re: Proč chodit k volbám...
Autor: Nezávislý pozorovatel
158
117
Hm, pane pozorovateli, nevím jak jste přišel na to, že se pan místostarosta Švec nechal koupit za necelých 9.000,- Kč. Pokud jste správný pozorovatel jistě víte, že novým místostarostou se stal ing. Pospíšil a pan Švec je řadovým zastupitelem. Takže bohužel, máte špatné informace a špatné sledovací schopnosti. Peníze na tomto místě nehrají žádnou roli, bohužel.
Reagovat
Datum: 2.12.2014 10:02
Titulek: Re: Proč chodit k volbám...
Autor: Pozorovatel
132
186
Tak to poslední gesto pana Švece mne jen utvrdilo v tom, že vše bylo koupené. To jako nevěděl před tím hlasováním, že práci místostarosty nebudu s rodinných ani finančních důvodů zvládat? Nezlobte se na mne, ale než udělám tak důležité rozhodnutí, zda budu stát v čele obce nebo nebudu, si to pořádně promyslím a zvážím zda na to budu mít čas, schopnosti a chuť. Ono to jaksi není o tom, že půjdu jednou za měsíc, možná dvakrát, na zastupitelstvo a tím je moje místostarostovská povinnost splněna. On to pan Švec taky nepoložil jen tak zkuste chodit mezi lidi a možná se dovíte trochu víc jak se věci mají. A není to jen jedna paní povídala to mi věřte. Ale už je to tak jak je a sem zvědavá jak se nám zastupitelstvo předvede. Bohužel zatím nevidím nic co by mne utvrzovalo v tom, že to budou umět líp.
Reagovat
Datum: 3.12.2014 17:59
Titulek: Re: Proč chodit k volbám...
Autor: Nezávislý pozorovatel
168
152
Milá paní pozorovatelko, jak vás mohlo poslední gesto pana Švece utvrdit v tom, že vše bylo koupené? Když v životě člověka vyvstanou nenadálé události, nejde toto bohužel ovlivnit. Jsem přesvědčen, že ve stejné situaci byste se zachovala naprosto stejně. Takže opravdu pan Švec toto vědět nemohl. Chodím mezi lidmi a uši mám nastražené, oči otevřené. Více mě zaráží skutečnost, že pan Martínek, že ačkoli byl zvolen, tak se jaksi zasedání zastupitelstva neúčastní. Tyto kroky jsou bohužel s podivem. Proč tedy kandidoval, když na zasedání nechodí? Peníze samozřejmě brát bude, že? Ale to sem netahejme. Vaše zamyšlení ohledně počínání zvoleného zastupitelstva a utvrzení, že líp nebude je rovněž liché. Nejprve se musí dostatečně zabezpečit hrubé chyby minulého vedení, aby se jaksi obec vyhrabala z dluhové pasti, kam ji exstarosta dostal.
Reagovat
Datum: 3.12.2014 18:51
Titulek: Re: Proč chodit k volbám...
Autor: Anonym
165
118
Martínek není u koryta a proto na obec kašle!
Reagovat
Datum: 4.12.2014 21:48
Titulek: Re: Proč chodit k volbám...
Autor: !!!
119
159
Pravě to poslední gesto Švece mně utvrdilo v tom že vše bylo koupené. Oba jak Švec tak i Pospišil jsou totiž vyšetřování policii ČR. Jedná se o kauzu rozkradených ČL. Jonák (jejích byvalý šef prý už sedí) a udání na něho podal pravě Pospišil
Reagovat
Datum: 5.12.2014 13:44
Titulek: Re: Proč chodit k volbám...
Autor: nezávislý pozorovatel
151
139
Pospíšil není udavač, bohužel. Je to velmi seriózní člověk. Vaše informace nejsou správné.
Reagovat
Datum: 9.12.2014 16:58
Titulek: Re: Proč chodit k volbám...
Autor: ¨¨¨¨
112
160
A Švec je čert a Pospíšil Mikuláš
Reagovat
Datum: 7.11.2014 16:17
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: rybář
223
159
Kdyby to dělal za prachy tak je uvolněnej jeko byl Bohoušek. Všichni zastupitelé berou odměnu a ta je daná zákonem a tabulkově . Tak se hoďte do klidu a nechte Švece na pokoji. Vy jste měli stejnou možnost kandidovat do voleb
Reagovat
Datum: 7.11.2014 17:23
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: :-(( :-((
147
238
To jsme ale dopadli...všichni bez vyjimky...uvidime za par měsicu jak to bude vypadat s naši obci....pan Tkadlec byl sice uvolněny...ale odvaděl praci...tento prodejny Švec...žadnou praci neodvede...nema totiž čas.....bude chodit(spiše jezdit) pouze na zasedani...a 9 taců za dvě hodky...to je docela slušna odměna....je mi k breku ,že takove prodejne kurvy jsou v čele obce...a byl dalši kandidat na starostu...nějaky Pospišil...ale to by musel dostat podporu cele ČSSD....ještě hodinu před zasedanim zjištoval zda tato strana nezměnila nazor....uvidime jak si povedou pučiste pod vedenim psovoda a prodejneho švece....
Reagovat
Datum: 7.11.2014 18:24
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: :-):-)
175
152
Zase nějaký chudák, který to nemůže rozdýchat !!!!!
Reagovat
Datum: 7.11.2014 19:10
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Anonym
157
187
chudák jste vy, když nevíte, co se v Loučné děje!!!
A necháte se uchlácholit řečí psovoda!
Reagovat
Datum: 7.11.2014 21:28
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Anonym
133
196
Pavel Martínek rozhodně není chudák :-)
Reagovat
Datum: 8.11.2014 06:01
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Anonym
230
165
Z Martínka se stává politická a lidská troska. Sledujte dění nejen v Loučné!
Je škoda jak se nechal ovlivnit pár podnikately a zmněnil svůj vztah k obci a občanům. Psychicky se to na něm velmi podepsalo.
Reagovat
Datum: 9.11.2014 21:36
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Anonym
213
127
Martínek byl troska odjakživa.
Reagovat
Datum: 13.11.2014 21:30
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Anonym
212
150
Politická mrtvola, ale kamarádi ze stavební firmy IMOS se o něj postarají.
Reagovat
Datum: 8.11.2014 08:05
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: :):)
216
143
Chyťte se s Martínkem za ruce a klidně se odstěhujte. A vemte si s sebou i Bohouška je to dobrá podrž taška
Reagovat
Datum: 8.11.2014 09:00
Titulek: Bez titulku
Autor: Anonym
153
195
Lidi, my se tady přetahujeme výrazy, ale současné vedení obce si z nás voličů stejně nic nedělá.Oni mají svoje jisté a jestli jste si někdy všimli na zasedáních obce jak všichni zastupitelé hledí zpříma a poctivě lidem do očí, tak už jen to stačí udělat si o nich obrázek.A hodně to bylo vidět i na ustavujícím zasedání po letošních volbách. Málokterý z nově i staronově zvolený zastupitel se na nás voliče dívá, natož aby slyšel co vlastně ti lidi chtějí. Taky bych se styděl sedět mezi nimi..ať žije poctivost a slušnost.
Reagovat
Datum: 8.11.2014 18:41
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: RIJA
138
117
No ty čtyři stovky jsou jistota.To je co závidět!!!!!!!!!!!!!!
Reagovat
Datum: 8.11.2014 23:08
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: ......
135
149
....napiš pravé důvody proč jsi kandidoval? To by mohlo mnoho lidi zajímat...ale pravdu
Reagovat
Datum: 9.11.2014 01:13
Titulek: Re: Ukaž te se co jste zač
Autor: Anonym
165
141
Proč by tu mněl někdo anonymně odpovídat na tvé otázky. Příjď na veřejnou schůzi a zeptej se na co chceš, odpoví ti konkrétní zastupitel a budeš to mít i v zápise. Na schůze chodí a o dění v obci se zajmá 5 občanů. Ostatní tu dokáží všechny zastupitele jen anonymně urážet!


















Reagovat
Datum: 9.11.2014 10:02
Titulek: Re: Ukaž te se co jste zač
Autor: Anonym
178
144
Od chvíle, co udělali puč na Martínka, chodí na schůzi zastupitelstva více lidí než říkáš. A zda nám budou ochotni odpověď, to si nejsem, tak jistý. Většinou jako ovce zvedají ruce a nejsou schopni podívat se nám voličům přímo do očí - viz. poslední akce zastupitelstva.
V případě, že strana nestraníků stála před volbami za Martínkem, tak si myslím , že by se tato strana měla distancovat od činnosti nového pana místostarosty.
Reagovat
Datum: 9.11.2014 11:21
Titulek: Bez titulku
Autor: :::::
187
134
....no nevím jestli je to pan? Z mého pohledu je to K...a úplatná
Reagovat
Datum: 9.11.2014 17:38
Titulek: Bez titulku
Autor: a
223
154
Pan Švec to měl dávno v hlavě srovnané.Martínek to moc dobře věděl,že pro něho těžko zvedne ruku.Otík Pokorný vůbec neví která bije. Ale to je Martínkova taktika obklopovat se primitivama.
Reagovat
Datum: 9.11.2014 18:05
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Anonym
139
218
Srovnanné to měl před volbami, ale nabídkami po volbách se vše změnilo! Prý nesmí zklamat své voliče . to je opravdu nezklamal.
Reagovat
Datum: 9.11.2014 19:10
Titulek: Bez titulku
Autor: ccc
210
147
přestaňte plivat urážet a kritizovat. Je po volbách a každý rozumný člověk by dal nejdříve novému vedení šanci a né je zatracovat hned po zvolení.Intrik a pomluv jsme tu zažili už dosti jakoby lidi v Loučné neuměli nic jiného. Začněte už přemýšlet vždyď budeme pro smích celému okolí
Reagovat
Datum: 9.11.2014 19:39
Titulek: Nechápu, proč by měl být starostou
Autor: Anonym
166
215
Jaroslav Sembdner ze zločinecké organizace ODS, rozkradli stát!
Reagovat
Datum: 9.11.2014 19:58
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: ???
151
210
jakému novému vedení? za půl roku vyhodili z okna tolik peněz za tzv."audity" a nic z toho - nic konkrétního nenašli. Takže určitě nemluvme o novém vedení... Psovod zůstal, což určitě nebude pro Loučnou tím pravým východiskem. Je smutný, že začal zneužívat systém " ty mě - já tobě" již za půl roku, co se dostal k moci v Loučné.
Reagovat
Datum: 9.11.2014 21:19
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: !!!!!
142
193
....co za půl roku....psovod začal zneuživat sve funkce ihned....a jak ji bude zneuživat ted,když ji ma jistou na 4 roky???
Reagovat
Datum: 9.11.2014 22:42
Titulek: Ridlovka jde od valu
Autor: Jaja
138
210
A co psovod a Saňačka...nožky měla pěkně roztažene na zasedani...ani se nedivim že psovod koktal...i ja bych koktal...kdyby se přede mnou baba takto roztahla
Reagovat
Datum: 19.11.2014 00:23
Titulek: Re: Ridlovka jde od valu
Autor: :-DDD
120
133
souhlasím,byl to krásný pohled :-)
Reagovat
Datum: 11.11.2014 00:26
Titulek: Děkuji Pane Starosto Martínku, že jste s námi tak dlouho
Autor: Občan Loučné
141
186
Možná mnozí z nás už zapomněli jak to kdysi vypadalo tady v Loučné …a také možná někteří zapomněli na dědictví co nám tady zanechal předcházející starosta Zugar (dluh cca 8 milionu)….co vlastně vyčítáme p.Martínkovi ? To,že nám zvelebil naší obec? Všichni okolo nás, nám vždy našeho starostu záviděli…a záviděli také jak se naše obec rychle rozviji…a najednou vůči němu tak obrovská nenávist? Proč? Jen proto,že úspěch se neodpouští? Nebo jen proto, že někomu z Vás neodmetl stéblo z cesty? Zkusme se zamyslet nejdříve sami nad sebou….zda se nám v našem osobním životě podaří vždy zavděčit úplně všem v našem okolí k jejích naprosté spokojnosti….myslím si, že to nikdo nedokáže odpovědět kladně (pokud si sám sobě nenalhava ) ….myslím si,že zatím v první řadě by jsme měli poděkovat p.Martínkovi za jeho usilovnou práci…díky které je naše obec známa široko daleko láká sem spoustu návštěvníku (já vím zastupitele jsou proti)….nechápu tu obrovskou nenávist vůči p.Martínkovi….možná za nějakou dobu budeme litovat rozhodnuti, které někteří aktéři voleb udělali a budeme s lítosti vzpomínat na Pana Starostu Martínka 
Tady jen jeden odkaz
http://sumpersky.rej.cz/clanky/loucna-nad-desnou-se-meni-pred-ocima/hledano/lou%E8n%E1/
Reagovat
Datum: 11.11.2014 04:19
Titulek: Re: Děkuji pane Martínku, ale už jste s námi dlouho!!!
Autor: občanka
210
160
Ano to na co vzpomínáte je přesně to čeho se mněl pan Martínek držet. Vyzdvihujete sice bývaleho starostu ale pracovalo vždy celé zastupitelstvo. Občané volí zastupitele a ti si ze svých členů zvolí starostu. Zastupitelstvo funguje tak že starosta prosazuje vuli vetšiny po hlasování. Né své zájmi. Starosta není majitel obce! Nevím kde jste vzal dluh po Zugarovi cca8 mil. S Komerční bankou obec projednávala daleko menší částku. Po ing. Martínkovi se asi podaří zastupitelstvu do konce mněsíce zkolaudovat posledni etapu kanalizace a tím odvrátit vrácení častky okolo 50 mil. Bylo by možná pro někoho zajmavé zjistit částku o kterou obec přišla špatným hospodaření bývalého starosty. Pan Martínek po té co se rozešel se svou bývalou manželkou řešil bydlení, bohužel pro něj a jak se ukázalo potom. i pro obec přespával na domově důchodců a začal chodit na pivo a jídlo na Biograf k panu Seidlovi. Od té doby to už nebyl ten Martínek, kterého znali občané, ale jiný člověk který prosazoval zájmi určitého kruhu podnikatelů! Jeho vztah k obci a občanům se prudce zmněnil. Po dlouhodobých sporech ho 7 zastupitelů odvolalo z důvodu špatného hospodaření s prostředky obce. Máte pravdu, budeme vzpomínat na pana Martínka, ale pouze do doby kdy byl starostou pro občany a ne pozděj kdy se stal loutkou v rukou Seidla a některých majitelů firem!
Reagovat
Datum: 11.11.2014 11:28
Titulek: Re: Děkuji Pane Starosto Martínku, že jste s námi tak
Autor: pozorovatel
209
165
Velmi pěkně a věcně napsané, plně s vámi souhlasím a k poděkování se připojuji a věřím, že není všem dnům konec.
Reagovat
Datum: 11.11.2014 11:25
Titulek: Bez titulku
Autor: pozorovatel
140
222
Já nevím co tady pořád melete o nehospodaření obce. Co se prokázalo vůbec nic a pořád dokla stejná písnička. Já si taky myslím, že obec tak jak vypadá je díky Pavlovi Martínkovi. Zastupitelstvo pracovalo jen tak, že zvedalo ruce pro jeho nápady. jsem zvědavá co NOVÉHO vymyslí samozvané zastupitelstvo. A to jak plácáte o tom, že bývalý starosta není majitelem obce, tak já tento pocit mám právě z p. Sembdnera a spol. Lidi dali jasně najevo, že za Pavlem stojí naprostá většina, ale samolibí sembnderovci to jaksi ne a ne uznat. Už se rozdávají posty na OÚ, a o výběrovém řízení na dalšího THP pracovníka, kterého tam není třeba je již taky rozhodnuto. Vsadím se, že to bude pan Přidalík. Tím je mi líto ostatních zúčastněných (p. Rychlík nebo p. Pelcl).
Reagovat
Datum: 11.11.2014 12:07
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: pozorovatel pozorovatele
194
126
Milá paní nevím kde jste nabyla přesvětčení že zastupitelé zvedaly ruce pro nápady Martínka. Pracovních porad jste se určitě neůčastnila tak jako dříve veřejných. Začala jste chodit na schůze až v době odvolání bývalého starosty a patřičně mu se svou koleginí donášela. Protože uražený ješitný pan Martínek se od té doby schůzí zůčastnil jen jednou.
Jeho vydáváni Loučenských listů( u občanů známí jako Loučenský dikobraz) se tak potýkalo s nedostatkem informací a pravidelností srovnatelnou s jeho psaním kroniky obce.( do odvolání chybí zápis za 2,5 roku) Při volbách jasně pro pana Martínka hlasovala necelá třetina občanů, zbytek hlasů byl pro jiné zastupitele. Občané nevolily starostu, volily kandidáty do zastupitelstva. Starostu si zastupitelé voli sami. V oblíbenosti politika podle hlasování se pan Martínek nedostal ani na 5. místo. 1. ing Pospíšil Tomáš, 2. Tříska Pavel, 3. Kovařík Mojmír .
Zkuste si dát při dalších volbách pozor koho budete volit a koho si dáte na svou kandidátku, ať se vám splní alespoň trochu vaše sny!
Reagovat
Datum: 11.11.2014 12:42
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: pozorovatel
121
157
Asi si mne s někým pletete, já opravdu nejsem ani paní Gračková ani paní Nevrlá. Čím pak to, že se tedy ani jeden z vámi zmiňovaných zastupitelů nestal místostarostou, když o ně tak lidi hrozně stáli. No necháme se překvapit jak se nové vedení obce předvede, ovšem iluze si opravdu nedělám.
Reagovat
Datum: 11.11.2014 12:48
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: pozorovatel
153
129
A ještě k příspěvku z 9.11. kde píšete, že se pan Tkadlec neumí ani podepsat, možná by stálo zato, kdybyste si napřed přečetl co napíšete než to zveřejníte, některé chyby jsou do očí bijící. Takže než o někom napíšu, že něco neumí, tak bych si měl být jistý, že já na tom nejsem stejně.
Reagovat
Datum: 11.11.2014 13:50
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: :///
146
138
Pravopisné chyby tam jsou, to uznávám, ale obsah je správný. Není každý tak dokonalý, jako Vy paní pozorovatelko :-)
Reagovat
Datum: 11.11.2014 13:52
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: pozorovatel pozorovatele
119
132
Já také nejsem místostarostka, s platem pres 30tis měsíčně! A za chyby se omlouvám, čeština není můj rodný jazyk. Snažím se psát česky, v mém jazyce by mi nerozumnělo více lidí, né jenom vy!
Reagovat
Datum: 11.11.2014 14:30
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: pozorovatel pozorovatele
151
130
Chápu, polštině by málo kdo rozuměl.
Reagovat
Datum: 11.11.2014 14:31
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: pozorovatel pozorovatele
132
139
Ale česky umíte dobře :-)
Reagovat
Datum: 11.11.2014 21:23
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Petr
155
182
KOUKAM, ZE SKUPINA KOLEM NOVÉHO STAROSTY SE SNAŽÍ ZMANIPULOVAT CELOU DISKUSI - ALE ANONYMNĚ MŮŽE PSÁT KDOKOLIV A COKOLIV A HLAVNĚ JE JEDNO CO SE PÍŠE? JARDA SEMBNEROVIC TO MÁ VŠE DOBŘE PODCHYCENÉ - JSI ŠIKULA:)
Reagovat
Datum: 11.11.2014 18:49
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: ???
136
125
My tady máme místostarostku ??? To je mi novina
Reagovat
Datum: 11.11.2014 14:08
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: :///
130
169
I vy děláte chyby ha, ha, ha....
Reagovat
Datum: 11.11.2014 17:48
Titulek: Re :Počty
Autor: Lida
151
133
Prosím vás co to tu placaté za nesmysly...možná uvedeni panové měli největší procentuální podlil hlasů ve své straně...ale rozhodně nebyli nejúspěšnější ve volbách. Nebo se změnily matematické pravidla? Možná stávající zastupitelstvo je právě změnilo ve svůj prospěch.
Chcete nám tady namluvit že počet hlasů Pospíšila – 287 je větší než počet hlasů pana Martínka – 434 ? Zatím se ve školách všude po celém světě učí,že číslo 434 je větší než číslo 287 nebo 251 čí 181. Možná celé zastupitelstvo by si mělo zopakovat základní počty.
Reagovat
Datum: 11.11.2014 19:22
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Lida
153
Pane pozorovateli pozorovatele...ještě jednou vám vysvětlím, jen pro případ kdyby jste tomu neporozuměl...pan Martínek získal 50,1 % z celkového počtu zúčastněných voličů….Pospíšil 33,6 %, Tříska 29,4 %, Kovařík 21,2 % a Sembdner 30,8 % …zkuste mi vysvětlit jak jste došel k svému názoru?
Reagovat
Datum: 11.11.2014 21:06
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Petr
159
151
Píšete o Top sestavě politiků v Loučné, ale rád bych věděl dle čeho byla tato hitparáda sestavena:) A ať se dívám sebelíp současného starostu tam nemůžu a nemůžu najít. Leda by se jelo od konce? To by tomu odpovídalo - "ten neinteligentnější z Vás nám bude vládnout" (promiňte, Vy to být nemůžete za ty pravopisné chyby - to jistě chápete:))
Reagovat
Datum: 12.11.2014 15:44
Titulek: hanba
Autor: občan
178
148
Proč stále nemůžete pochopit, že je po volbách. Nechte raději pracovat v klidu nové zastupitele. Musíme si uvědomit. že to nemají jednoduché a vlastně ani peníze na nic nebudou. Je chválihodné, že se snaží vrátit dluhy.
Reagovat
Datum: 12.11.2014 17:26
Titulek: Re: hanba
Autor: :-(((
104
208
To je pravda,že peníze na nic nebudou. Všem to bylo ihned jasné po minulém zasedání. Když se peníze vyhazuji oknem za nesmyslné analýzy ( více jak čtvrt milionu) zákonitě musejí někde chybět. A to není úplně vše, těch peněz se vyhazuje poslední dobou na obci víc než dost. Zastupitele jsou veřejní činitele a my jako občané máme právo se o to zajímat a komentovat.

Reagovat
Datum: 12.11.2014 18:23
Titulek: Re: hanba
Autor: pozorovatel pozorovatele
182
140
Tak, proč jste se nezajímal dříve, jak se vyhazovaly peníze, viz. úschovné za smlouvy 180 000 a jiné pochybné věci, tak držte ústa ne nechte v klidu pracovat nové vedení obce.
Reagovat
Datum: 12.11.2014 19:59
Titulek: Re: hanba
Autor: :-(((
114
195
Nové vedení obce ??? To si snad děláte srandu ? Všichni zastupitele až na Švece jsou tam už poněkolikáté (nemyslím tím opozici), tak jaké nové vedení. Vše co je špatné udělal pan Martínek a co je dobré, udělali ostatní zastupitele. Myslíte si, že občane Loučné jsou tak omezení, že si to neuvědomuji? Jste na velkém omylu pane zastupiteli,který se chvíli vydáváte za muže. V dalším příspěvku za ženu a dokonce i v některých příspěvcích za cizince. Zřejmě mate těžký život plný problémů, který dokážete ventilovat akorát tady na těchto stránkách Dokážu to pochopit. Člověk,který si neváži sám sebe, nedokáže si vážit ani jiných lidi. Je mi akorát líto,že zrovna takové lidi máme v zastupitelstvu.
Reagovat
Datum: 13.11.2014 05:05
Titulek: Úschovné
Autor: Kuba
198
114
Jen bych to opravil tzv. úschovné bylo dohodnuto smluvně mezi ing. Martínkem za obec Loučná a ing.Seidlem za fa. Real Aliance s.r.o na 120tis. ročně po dobu 4 let. Zdroj stranky obce Loučná nad Desnou, úřední deska, archiv.
Reagovat
Datum: 12.11.2014 19:23
Titulek: Re: hanba
Autor: :)))
170
131
tak se zajímejte na veřejném zasedání a nepindejte tu zbytečně o blbostech
Reagovat
Datum: 12.11.2014 20:05
Titulek: Re: hanba
Autor: :-(((
101
131
Opět je komunizmus ??? Nějak mi to uteklo, zřejmě v mém životě byly důležitější body. Tímto přívlastkem co jste použil by se daly označit vaše příspěvky pozorovateli pozorovatele
Reagovat
Datum: 21.11.2014 16:39
Titulek: Bez titulku
Autor: Pavla
156
124
Gratuluji panu starostovi,panu Švecovi a celému novému zastitelstvu ke zvolení!
Nenechte se otrávit hloupými řečmi. Držíme Vám palce!
Reagovat
Datum: 27.11.2014 22:01
Titulek: Psovod a spol.
Autor: :-o :-o :-o
134
159
To zas včera bylo divadlo na zasedání. Mohli by i vstupné vybírat. To se nám sešla partička co si hraje do noty. Jojo,za 4 roky budeme s nostalgií vzpomínat na pana Martínka. Aby jsme ještě tu naši krásnou Loučmou poznali. To jsme se dopracovali
Reagovat
Datum: 29.11.2014 17:56
Titulek: Psovod a spol
Autor: zklamaný
147
137
Ty audity bych udělal oko vidí a to by company-Seidl,Martínek a přitakávači měli nést zodpovědnost.
Reagovat
Datum: 29.11.2014 19:52
Titulek: Klepou se strachy z auditů
Autor: Kryša
132
110
Seidl Martínek s.r.o. Za peníze cokoliv.
Reagovat
Datum: 30.11.2014 08:43
Titulek: Re: Klepou se strachy z auditů
Autor: zklamaný
190
112
Přesně tak a nejhorří je,že se jim nic nestane.Seidl zase dostane k Vánocům úschovné jako každý rok.To je pohoda.To je v Loučné Kocourkov.
Reagovat
Datum: 30.11.2014 14:49
Titulek: Re: Klepou se strachy z auditů
Autor: Anonym
155
131
Přesnější je Seidl Němeček Martínek s.r.o. :-)
Reagovat

DO KINA ZADARMO


Hrajte s REJEM o tři vstupenky na novou animovanou komedii EMOJI VE FILMU, kterou promítá šumperské kino OKO až do 23. srpna. Stačí, když pošlete správnou odpověď na soutěžní otázku a budete mít špetku štěstí při losování. Příští týden zveřejníme jména tří šťastlivců, kteří půjdou do kina zadarmo.

Soutěžní otázka:

Kde se odehrává děj animované komedie Emoji ve filmu?

A) uvnitř mobilního telefonu
B) uvnitř mrazáku na zmrzlinu
C) uvnitř lidského těla

Odpovědi posílejte do čtvrtka jako SMS ve tvaru ODPOVĚĎ, JMÉNO, BYDLIŠTĚ na číslo 605 854 541. (Cena jedné SMS odpovídá standardní textové zprávě dle ceníku vašeho tarifu.)


VYHODNOCENÍ

Vstupenku na hudební přehlídku REVIVAL INVAZE, která se uskuteční v pátek 25. srpna v Pavlínině dvoře v Šumperku, vyhráli Pavlína Lešovská ze Šumperka, Martina Hejduková z Velkých Losin, Radka Pospíšilová z Kolšova, Petr Fišer ze Šumperka a Edita Mederová z Rejhotic.
Blahopřejeme! Výhra na vás čeká v pokladně DK Šumperk.