ZPRAVODAJSTVÍ

Hádky paralyzovaly chod úřadu

21. května 2019, 08:00, Jaroslav Kropáč
Loučná nad Desnou – Vypjatá situace v Loučné nad Desnou, která v obci zavládla po odvolání starostky Petry Harazímové, se promítá i do chodu samotného obecního úřadu. Ten je paralyzován žádostmi o informace některých nespokojených obyvatel vesnice. Podle staronového starosty Jaroslava Sembdnera tak úředníci nemají čas na vlastní agendu a zpracování investičních projektů.

 „Každý den přijde několik dotazů, na které musíme písemně odpovědět a dodržet lhůtu odpovědi, kterou nám ukládá zákon. Přitom jde často o provokativní a nenávistné dotazy,“ uvedl starosta Loučné nad Desnou Jaroslav Sembdner.

Lidé mohou od úřadu požadovat informace podle takzvané „stošestky.“ Jde o paragraf zákona, který úředníkům přikazuje na dotazy občanů odpovídat ve stanovené lhůtě a předepsané formě. Nevýhodou zmiňované zákonné normy je její snadné zneužití, což se teď podle vedení Loučné nad Desnou děje.
„Všechny podstatné informace se lidé dozví v našem zpravodaji nebo se mohou přijít zeptat přímo na zastupitelstvo, kde si můžeme všechno vysvětlit a z očí do očí vyříkat. To, co se děje teď, neprospívá nikomu,“ míní Sembdner.

K odvolání starostky Petry Harazímové došlo v Loučné nad Desnou 25. března. Ve funkci setrvala jen tři měsíce. Její příznivci tvrdí, že šlo o podvod na voliče a jmenování Sembdnera starostou obce považují za nekorektní, ačkoli právě on získal v loňských komunálních volbách nejvíce hlasů.
„Proti odvolání paní Harazímové vznikla petice, kterou podepsalo přes šest set lidí. Nelíbí se nám hlavně to, jak k jejímu sesazení došlo a že o tom občané nebyli informováni dopředu v programu zasedání zastupitelstva,“ uvedla spoluautorka petice Andrea Chlebaňová.


Doporučit tento článek přátelům na FacebookuSdílet na Facebooku Poslat známému e-mailem upozornění o tomto článkuUpozornit známého Verze pro tiskTisknout NahoruNahoru

NÁZORY K ČLÁNKU
Redakce Rej.cz není odpovědná za obsah diskuze. Každý přispěvatel nese právní odpovědnost za své zveřejněné názory.

Datum: 21.5.2019 09:05
Titulek: Kecy
Autor: Občan
193
153
To jsou zase kecy.Alespon mají konečně na obci co dělat.Stejne na dotazy neodpovídají a zatajují informace.
Reagovat
Datum: 21.5.2019 09:12
Titulek: Re: Kecy
Autor: Občanka
193
157
Na webových stránkách obce jsou nic neříkající odpovědi na 4 dotazy.
A to je jako 4 dotazy paralyzují?
Reagovat
Datum: 21.5.2019 09:14
Titulek: Re: Kecy
Autor: Občanka Loučné
193
149
Přesně tak.Byli zvyklí nic nedělat.Ted jim dělá problém napsat pár vět.
Reagovat
Datum: 21.5.2019 09:13
Titulek: Bez titulku
Autor: Občanka Loučné
196
149
Nenávistné dotazy????Jaké má pan starosta vzdělání nebo kam jdou obecní peníze,to jsou nenávistné dotazy.Fakt k smíchu.
Reagovat
Datum: 21.5.2019 16:14
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: naštvaný občan
181
154
Když se zeptáte pana starosty na to, jak nakládá s rozpočtem obce, s penězi daňových poplatníků, tak to pro něj asi je nenávistný dotaz, cítí z toho nenávist, transparentní být asi nechce. Možná by pro něj bylo lepší, kdyby se o to lidé nezajímali.
Reagovat
Datum: 21.5.2019 09:25
Titulek: Kecy a zase kecy
Autor: Jája
193
153
Žádné informace se ve zpravodaji občané nedozví.
A kam na zastupitelstvo se mají občané přijít zeptat?
Veřejné zasedání bylo naposledy 25.3.2019 a žádné další zatím není plánováno.
Jak je zastupitelstvo ochotné vysvětlit a vyříkat si s občany věci z očí do očí jsme měli možnost se přesvědčit na posledním zasedání.
Reagovat
Datum: 21.5.2019 13:15
Titulek: Re: Kecy a zase kecy
Autor: Ludmila
201
150
Je to pro smích.Prý atˇpřijdeme na obec,vždytˇsám nic neví a vždy si někoho přivolá k ruce.Zasedání jen tak nebude,to si nechá až přesně za tři měsíce po tom posledním.Má strach,na tom posledním byla hodně vypjata atmosféra,ted´by ho lidé asi vynesli v zubech.A to ce dělá s těma stošestkama to také o něčem svědčí.Kope si svůj vlastní hrob.
Reagovat
Datum: 21.5.2019 13:58
Titulek: Re: Kecy a zase kecy
Autor: Pavlína
192
155
Zastupitelstvo nemůže vysvětlit nic, protože ani oni určitě neví, jakým způsobem se na obci hospodaří a co se tam děje.
Reagovat
Datum: 11.6.2019 18:31
Titulek: Re: Kecy a zase kecy
Autor: Svoboda
60
Pavlínko, už toho mám vážně dost!
Okamžitě přestaňte urážet aspoň paní zastupitelku Harazímovou!
Ona je také v zastupitelstvu a ví, jakým způsobem se na obci hospodaří a co se tam děje!
Reagovat
Datum: 21.5.2019 10:54
Titulek: Bez titulku
Autor: Občan Loučné
200
156
By mne zajímalo,jestli se ptali novináři i druhé strany a ne jen kamaráda pana Sembdnera.
Reagovat
Datum: 21.5.2019 11:38
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Pozorovatel
196
156
Viděl pan redaktor ty provokativní a nenávistné dotazy?
Pokud zveřejnil tento článek, tak si měl ověřit, o jaké dotazy jde.
Jsou to zase nesmysly, které starosta roznáší a redaktor mu na to skočil. Při konfrontaci je starosta schopen říci , že to vůbec neřekl, nebo že to pan redaktor vytrhl z kontextu.
Reagovat
Datum: 21.5.2019 11:44
Titulek: Článek za všechny prachy
Autor: Leona K.
194
150
Tak koukám, že v Reji jdete tomu praseti pěkně na ruku. Pan Kropáč by na toto téma už raději žádné články psát neměl, nezaujatost médií je mu zřejmě úplně ukradená.
Reagovat
Datum: 22.5.2019 11:40
Titulek: Článek za všechny prachy
Autor: Leona K.
252
To prase v Reji je kdo?
Reagovat
Datum: 22.5.2019 17:57
Titulek: Re: Článek za všechny prachy
Autor: Jenda Benda
183
Proč se ptáte sama sebe?
Reagovat
Datum: 21.5.2019 13:00
Titulek: Bez titulku
Autor: Občan Loučné
195
152
Prý nevýhodou je její snadné zneužití.Tak to vypadá,že se pan starosta něčeho boji a nechce nam tyto informace sdělit.Fakt super,když nemáme právo se dozvědět kam jdou obecní peníze.Starosta k pohledání opravdu.
Reagovat
Datum: 9.6.2019 17:43
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Svoboda
66
A že jste se nezeptali paní starostky?
To vás nezajímalo, kam jdou obecní peníze? Nebo jste tušili, že to nebude vědět a nechtěli jste otravovat, aby se vás nebála?
Nebo jste se právě teď vzpamatovali, jak jste spadli z višně? Kolik informací jste po ní požadovali a na kolik vám odpověděla? No schválně!?
Reagovat
Datum: 9.6.2019 19:58
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Občan Jan
28
Paní starostka měla sezení s občany,pak bylo i shromáždění občanů.A vždy na vše odpověděla,narozdíl od pana Sembdnera.
Reagovat
Datum: 9.6.2019 20:02
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Svoboda
67
No tak na co se ještě pořád ptáte? Když už vám bývalá starostka na vše odpověděla a už všechno víte:-)))))))
Reagovat
Datum: 10.6.2019 14:12
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: T.
27
Vážená Svobodo,
je logické, že bývalá starostka odpověděla jen na to, co se týkalo doby, kdy byla starostka. Nemůže vědět, co se dělo v době, kdy byl starosta Sembdner. Lidi to zajímá, proto se ho ptají. Ale on mlží, takže většinou se občané nic nedozví ( odpovědi jsou vyvěšeny na stránkách obce).
Reagovat
Datum: 10.6.2019 20:49
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Svoboda
60
Vážená T (THC =‎ 314,46 g/mol),
ale nepovídejte!
Já myslela, že už se stala paní bývalá starostka "Zlatoústá" tiskovou mluvčí pana současného starosty. A nesnažte se mi namluvit, že něco neví:-)
Reagovat
Datum: 11.6.2019 18:22
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Dotaz
59
Jane, která paní starostka vám na vše odpovídala na shromáždění občanů?
Reagovat
Datum: 21.5.2019 15:26
Titulek: Bez titulku
Autor: Marie
184
152
Nevím jestli mám brečet,nebo se smát.Uz dvakrát se psalo o Loučné a pokaždé je tam citace jen pana Sembdnera.To Vás názor druhé strany vůbec nezajímá.Byt paní Harazímovou tak na Vás podám žalobu.Velice seriózní plátek jste....
Reagovat
Datum: 10.6.2019 23:30
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Doporučení
55
Doporučuji se raději smát. Víte, že kdo se směje naposled, ten se směje nejlépe?
Při tom smíchu vám pak bude hned líp. A paní H. ať si dává žaloby, vy už se nestresujte.
Určitě to pak bude vše naprosto seriózní.
Reagovat
Datum: 11.6.2019 14:47
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Občan Jan
23
A paní H. dává žaloby?To je doména Sembdnera.
Reagovat
Datum: 21.5.2019 16:18
Titulek: Bez titulku
Autor: Občanka
186
152
Pak na zastupitelstvu se budou ohánět tím,že kvůli těm dotazům od občanů nemohli pracovat.A kvůli tomu se zastavili další projekty.Chudáčci.A do této doby stejně nic nedělali,tak alespoň mají konečně co dělat.To je tak směšný článek.A zpravodaj o tom ani raději nemluvit.Tam se nepíše nic ,navíc změnili jen dvě strany a zbytek nechali co napsala paní Harazímová než ji odvolali.No hnus toto.
Reagovat
Datum: 21.5.2019 18:07
Titulek: Loučenský zpravodaj
Autor: Anonym
178
155
V posledním zpravodaji starosta píše, že mu tato situace v obci není lhostejná, a že se bude snažit co nejvíce mírnit vášně posledních dní. Tak tento článek jasně ukazuje, jak se snaží mírnit vášně.
Reagovat
Datum: 22.5.2019 06:53
Titulek: Bez titulku
Autor: Miroslav
175
147
Pan Sembdner dela z obcanu blbce a darebaky a mysli si, ze ho za to snad budou lidi obdivovat. Naopak, dela si cim dal vic nepratel, ale to jeste nepochopil.
Reagovat
Datum: 11.6.2019 18:43
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Doporučení
68
Miroslave, už neplácejte nesmysly a poslouchejte paní Harazímovou a nedělejte další nepřátelství mezi občany.
Přece vám všem sama v článku Výměna starosty rozdělila obec dne 12.4.2019 v 14.37 hod řekla - cituji:
Prosím občany Loučné, ať už vidí budoucnost Loučné jakkoli, aby před tím, než budou někam psát jakékoli urážky či dehonostovat kohokoli, aby se zamysleli nad tím, zda je to takto správné. Myslím si, že je na čase, aby se lidé v Loučné uklidnili, spojili a začali nejen zastupitelé, ale i lidé spolu vycházet, radovat se a žít poklidný život na vesnici. Tento hon na "čarodějnice" neprospívá nikomu.
Reagovat
Datum: 22.5.2019 09:39
Titulek: Paralyzovaný obecní úřad
Autor: Nezávislý pozorovatel
169
143
Pár dotazů paralyzuje obec?
Laik se diví, odborník žasne.
Reagovat
Datum: 22.5.2019 19:11
Titulek: Re: Paralyzovaný obecní úřad
Autor: naštvaný občan
151
142
A pan starosta je laik nebo odborník :)
Reagovat
Datum: 22.5.2019 19:16
Titulek: Re: Paralyzovaný obecní úřad
Autor: Občan Jan
158
143
Ten není ani jedno.To se nedá ani popsat co on je za člověka.
Reagovat
Datum: 22.5.2019 19:01
Titulek: My se nedáme
Autor: Občanka
152
142
Reagovat
Datum: 22.5.2019 19:12
Titulek: Re: My se nedáme
Autor: Občanka
165
151
Reakce na včerejší článek.Pan redaktor by se měl nad sebou zamyslet.Kdyz píše takové nesmysly a totální bláboly.
Reagovat
Datum: 24.5.2019 09:50
Titulek: Re: My se nedáme
Autor: Anonym
133
137
Pan redaktor je asi kamarád starosty. Nebo je uplacený.
Reagovat
Datum: 23.5.2019 07:21
Titulek: Bez titulku
Autor: jan
125
144
Cenzura To vždy jistí a pravda je pak velké TABU!
Reagovat
Datum: 23.5.2019 07:58
Titulek: postrilet
Autor: cerny
184
okamzite vsechny postrilet
Reagovat
Datum: 24.5.2019 05:20
Titulek: Re: postrilet
Autor: slušný občan
237
Co to sem píšete? Chcem v Loučné klid a ne nikomu ubližovat. Jak někdo může napsat takovou blbost, potom z nás dělají násilníky a akci hlídá policie ČR, i když jsou všichni v klidu a nikdo nemá zájem o šárvátky, jen chce vyjádřit svůj názor. Používáme slova a argumenty, ne zbraně a výhrůžky, k tomu se nikdy nesnížíme, to je ubohé. Nikomu nevyhrožujte, to je hnusný a nelidský. Lidi mají žit v klidu a ne ve strachu, ať už mají jakýkoli názor. Strach je to poslední, co by měl člověk cítit.
Reagovat
Datum: 24.5.2019 17:13
Titulek: Bez titulku
Autor: Radek
99
131
Přátelé,kamarádi dnes a zítr jsou volby do Evropského parlamentu. Pokud přemýšlíte o volbě ODS, pak poprosím využijte své max. 2 (!) kroužky na preferenční hlasy. Číslo 1 Jan Zahradil a číslo 15,Alexandr Vondra. Podle mě to není chybný ani zbytečný hlas. Děkuji a přeji krásný víkend.
Reagovat
Datum: 24.5.2019 22:20
Titulek: Zlomyslné lIdovecké klony KDU-ČSL-TOP09-STAN
Autor: Afro-Evropská unie
23
volit přijdou a udělají Vám z života v Evropě PEKLO!

Volte opoziční vlastenecké strany, kandiduje jich skoro dvacet!
Dosavadní europoslanci KDU-ČSL, TOP09, STAN, ANO, ČSSD, KSČM v letech 2014-2019 hlasovali pro práva Afričanů v Evropě, migrační pakt, uprchlický pakt...
Reagovat
Datum: 25.5.2019 16:21
Titulek: Re: Zlomyslné lIdovecké klony KDU-ČSL-TOP09-STAN
Autor: aNONYM
33
Vlastenecké strany, haha. Jen říkají, co chce lid slyšet. V případě konfliktu by byli první zalezlí pod postelí.
Reagovat
Datum: 26.5.2019 19:21
Titulek: Re: Zlomyslné lIdovecké klony KDU-ČSL-TOP09-STAN
Autor: Radek
95
Afroevropska unie, co to meleš za hlouposti. První premyslejte a potom mluvte nebo pište. Kolín mate v Loucne migrantů a jste vůbec věřící?
Reagovat
Datum: 26.5.2019 19:49
Titulek: Re: Mužík Radek, nikdy jsi nevystrčil nos za hranice
Autor: pietro
14
Nevíš, jak to vypadá pár kilometrů za hranicemi ve Vídni? V Londýně. Ve Francii, v Holandsku, ve Švédsku?
Reagovat
Datum: 26.5.2019 21:16
Titulek: Re: Mužík Radek, nikdy jsi nevystrčil nos za
Autor: aNONYM
16
No jak? Byl jsi tam?
Reagovat
Datum: 27.5.2019 12:08
Titulek: Re: Mužík Radek, nikdy jsi nevystrčil nos za
Autor: Radek
90
A jak to vypadá? Mohu se nechat poučit? Ne nechci prudit, jen jste naletel lidem, kterým vůbec nejde o vaši bezpečnost ale přes vaše hlase se dostat ke korytkum, financím a pak vás už nebudou potřebovat.
Reagovat
Datum: 27.5.2019 12:17
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Radek
93
Dekuji všem co dali hlas ODS v euro volbach a těm co stále zaslepeně věří Babisovi, jste obelhavani ale na to musíte dojit sami. Třeba vám potom da krajic chleba z těch svých lékáren, které dostávají dotace ve stamilionech, ale podle vás je to lepsi, než kdyby z toho měla prospěch společnost.
Reagovat
Datum: 27.5.2019 16:17
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Radek
90
S čím dámy a pánové nesouhlasíte? Ze vám pan Babis nedá krajic chleba? Jestli čekáte na koblihu, tak mate smulu, na to si nenechal schválit dotaci. Možná vám přidá řepku.
Reagovat
Datum: 27.5.2019 18:07
Titulek: Re: Falešná hra, falešné volby
Autor: +++
19
Vyučený prodavač velkozloděj miliardář kmotr ODS Ivo Rittig spoluvlastní DATASYS s.r.o. a spočítal volební výsledky pro Český statistický úřad. Všechny ODS na pankráckou šibenici a zkonfiskovat nakradené majetky!
Rittig (9 let za rozkrádačky) v roce 1989 seděl na Pankráci s Alexandrem Vondrou, a ejhle, největší skokan voleb je PromoPro Vondra, z 15. místa na 2., vskutku velmi důvěryhodné. Vypasený blb Rittig.

Volby v ČR jsou hrou na demokracii
Nikdy nebyly veřejnosti předloženy údaje o tom na jakém software a hardware jsou volby počítány, jak je zabezpečeno bezpečnostní schéma záplatování systému a jeho vnější ochrana, jaké společnosti se podílí na údržbě a vývoji systému, jak je testována spolehlivost a relevance výsledků výpočtů systému a jakými certifikacemi systém prošel. Existují pouze okrskové volební komise, centrální volební komise a ČSÚ. Okresní a krajské volební komise byly záměrně zrušeny.
Občané nemají možnost křížové kontroly výsledků voleb zdola nahoru.
Požadujme od našich poslanců a senátorů ať ihned zahájí tlak na vládu a ČSÚ tak, aby ČSÚ měl povinnost dát veřejně k dispozici kmenová data po jednotlivých volebních okrscích (14755) při každých volbách, aby občané měli možnost zpětné křížové kontroly nezávislosti a legitimity voleb.
Též ať je na další diskusi platnost volebních výsledků u všech voleb bez nadpoloviční účasti oprávněných voličů.
Dokud nebudou tato opatření zavedena, jsou volby v ČR hrou na demokracii a jejich výsledky může ovlivnit hacker (případně insider) poplatný kterékoli cizí moci po celém světě.
http://www.nwoo.org/2019/03/26/volby-v-cr-jsou-hrou-na-demokracii/
Reagovat
Datum: 27.5.2019 19:39
Titulek: Re: Falešná hra, falešné volby
Autor: Radek
91
Pane s falešnou hrou, jste na omylu a všechny volby jsou transparentní ikdyz se me výsledek až tak nelíbí. Vás článek hranici s poplašnou zprávou, která je trestná a vy si to asi neuvědomujete. Pokud budete pokracovat, tak vás upozornuji, ze budu nucen vás čin označit jako trestní.
Reagovat
Datum: 28.5.2019 08:34
Titulek: Re: Falešná hra, falešné volby
Autor: Jenda Benda
19
Bububu! Jestli se rozzlobím, tak budu zlý.
Reagovat
Datum: 28.5.2019 12:01
Titulek: Re: Falešná hra, falešné volby
Autor: Radek
89
Toto neni strašení, ani me to nenapadlo pane. Jen si uvědomte, ze tu vědomě rozšiřujeme nepravdivé informace a vyvolávate strach, ze volby jsou zmanipulované a nedomakritické. To je trestné.
Reagovat
Datum: 28.5.2019 12:52
Titulek: Re: Falešná hra, falešné volby
Autor: Jenda Benda
16
Za nepravdivou považujete informaci o tom, že Rittig seděl s Vondrou, nebo, že jsou výsledky voleb zpracované noname systémem, anebo, že neexistují okresní a krajské volební komise?
Reagovat
Datum: 28.5.2019 14:50
Titulek: Re: Falešná hra, falešné volby
Autor: Radek
94
Nevím za co sedel ritig a je me to celkem jedno ale můžete napsat za co sedel Vondra?
Reagovat
Datum: 28.5.2019 17:32
Titulek: VONDRA seděl 2 měsíce za porušení
Autor: Denis.
19
ČR již byla vykradena, vyloupena, průmysl a zemědělství zničeny.
Vypasené prase agent CIA kdysi dobře placený "disident" Alexandr Vondra může být spokojen.

TUNEL PROMOPRO: stát přišel O MILIARDU (přesně vyčíslená škoda 938 milionů Kč) kvůli fiktivním fakturám za audivizuální služby (ozvučení, videopřenosy a další služby spojené s jednáním politiků) během českého předsednictví v Evropské radě v roce 2009.
Šlo podle všeho o předem připravený plán, jak peníze ze státní kasy vyvést.
To, že nešlo o náhodné využití příležitosti, která se objevila teprve v průběhu vyhlášené zakázky, vyplývá z policejního obvinění. Firma ProMoPro uzavřela s Úřadem vlády smlouvu k zakázce v září 2008. O měsíc později už Veverka otevřel v Rakousku u vídeňského bankovního domu Vontobel Österreich AG účet jménem londýnské společnosti Deeside Services Solution. Právě na tento účet poslala firma NWDC, subdodavatel najatý společností ProMoPro, postupně 134 732 552 korun. A Veverka z nich následně 8. ledna 2010 přeposlal 50 milionů na účet seychelské firmy Hunton Systems u stejné banky. Všechny peníze následně zablokovaly rakouské úřady kvůli podezření z praní špinavých peněz.
Další peníze čeští policisté již nenašli a ani nezjistili, kde skončily. Peníze totiž putovaly přes účty řady nastrčených firem v Česku a bílí koně je vybrali v hotovosti.
Podle deníku Právo hned několik svědků vypovědělo na policii do protokolu, že Alexandr Vondra o všem věděl a na vedoucího Úřadu vlády Jana Nováka dokonce naléhal, aby smlouvu s firmou ProMoPro podepsal (bez výběrového řízení). Jeden z těch, kdo na policii vypovídal, uvedl, že Vondra osobně intervenoval za urychlení podpisu smlouvy a sám šéfa Úřadu vlády ubezpečoval, že je vše v pořádku. „Pan Vondra několikrát žádal bývalého vedoucího Úřadu vlády Nováka, aby jako statutární orgán podepsal smlouvu s firmou ProMoPro. Novák byl totiž jediný, kdo takovou smlouvu mohl podepsat,“ řekl deníku Právo svědek s tím, že v srpnu 2008 slyšel, jak Vondra na Nováka naléhal přímo v kabinetu Úřadu vlády. „Naléhal na něj, aby podepsal,“ dodal svědek.
Přesto Vrchní státní zastupitelství v Praze pod vedením Doňi Korleone Lenky Bradáčové v prosinci 2013 podalo obžalobu na 12 lidí, ale na bývalého vicepremiéra pro evropské záležitosti Alexandra Vondru (ODS) kupodivu ne.
Zdroj:
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Vondrovi-se-stihani-za-ProMoPro-vyhne-Podle-svedka-nalehal-na-podpis-224841

Kauza ProMoPro: Státní kasa přišla o miliardu. Vymůže ji?
Sedm odsouzených podnikatelů má zaplatit náhradu škody 327 milionů korun. Zbývající částku z celkové vyčíslené škody 938 milionů pak musí stát podle soudu vymáhat v rámci občanskoprávního sporu.
http://ceskapozice.lidovky.cz/kauza-promopro-statni-kasa-prisla-o-miliardu-vymuze-ji-pgw-/tema.aspx?c=A170115_233943_pozice-tema_lube
Reagovat
Datum: 29.5.2019 08:48
Titulek: Re: VONDRA seděl 2 měsíce za
Autor: Radek
90
Vondra a agent CIA? Nejste psychicky nemocny? Myslím, ze podle vašeho zavadejiciho článku jste agentem StB. Ale vážně. Ten vás článek je snůška spekulaci a jediné co je pravda, ze jsou obžalovaní 7 podnikatelů. Vondra nesl za své podřízené politickou odpovědnost. Nebráním ho ale nikdy nebyl obzalovan. Jestli považujete paní Bradacovou za agentka CIA, která Vondru neobzalovala a chránila, tak jste na omylu a doporučuji vám používat selský rozum, méně cist ruskou propagandu a vic věřit českým soudům, tedy zatím.
Reagovat
Datum: 28.5.2019 14:56
Titulek: Re: Falešná hra, falešné volby
Autor: Radek
90
Navíc vas příspěvek jsem si ověřil a pochází z nefuverohodnych zdrojů, která se zabývá propagandou proti našemu státu. Jendo Bendo, rozšiřujeme tu bludy a zbytečně strávíte lidi. Raději si zajděte na pivo do cukrarny, kde podobne názory zaznívají.
Reagovat
Datum: 28.5.2019 16:48
Titulek: Re: Falešná hra, falešné volby
Autor: Jenda Benda
22
Nespojujte moji osobu s autorem "původního" příspěvku. Informace, které jsou v něm uvedené, jsou ve stylu JPP a to není můj styl. Já jsem pouze reagoval na vaše vyhrožování a tvrzení, že jsou uvedené informace nepravdivé. Ptal jsem se vás, které informace to jsou a zatím jste mi neodpověděl. Ptám se vás, proto, znovu a žádám abyste zase neodpovídal otázkou :(
PS: Na pivo chodím zásadně do hospody. Do cukrárny chodí babička s dětmi a myslím, že tam probírají úplně jiné věci.
Reagovat
Datum: 29.5.2019 09:05
Titulek: Re: Falešná hra, falešné volby
Autor: Radek
93
Nezlobte se, ale pokud dáte ke svému příspěvku odkaz na demagicke stránky, které mají jediný úkol jak rozeštvát lidi v této zemi, tak to musím spojovat s vašim názorem. A Ja vám odpověděl, lžete, když tvrdíte, ze volby jsou nedemokratické. Ikdyz mám jiné predstavy o výsledku voleb, musím sklonit hlavu a uznat, ze až na par bezvyznamnych chyb patří naše volby k těm nejdemokrstictejsim na svete. A otázku jsem položil, protože tvrdíte, ze Vondra sedel v kriminále s Ritigem. Za prve to nemohu vyvrátit jestli je to pravda a nevím za co sedel Ritig, ale z vašeho vyjádření v článku to vyznělo, ze Vondra byl zloděj, vrah nebo něco podobneho, proto jsem vás zadal aby jste napsal přesně za vo byl Vondra za komunistu zavřeny.
Reagovat
Datum: 29.5.2019 11:22
Titulek: Re: Falešná hra, falešné volby
Autor: Jenda Benda
20
Pro méně chápající (pane Radku) znovu opakuji, že nejsem autorem příspěvku, ve kterém autor (+++) reagoval na vaše poděkování voličům ODS, a kterému vyhrožujete něčím "trestním". Chtěl jsem po vás pouze jednoduchou odpověď na jednoduchou otázku, ale té se asi nedočkám. Howgh!
Reagovat
Datum: 27.5.2019 19:40
Titulek: Volby
Autor: Radek
97
Reagovat
Datum: 28.5.2019 12:04
Titulek: Re: Volby
Autor: Radek
92
Ti co označili můj odkaz jako nesouhlas, mužu se vás zeptat jestli jste se alespoň snažili ten rozhovor poslechnout ?
Reagovat
Datum: 28.5.2019 13:02
Titulek: Re: Volby
Autor: Nezávislý pozorovatel
48
104
Vážený pane Radku, nechápu Váš příspěvek.
Tento článek je o Paralyzování úřadu.
Co s tím mají volby do EU společného?
Spletl jste si asi článek.
Reagovat
Datum: 29.5.2019 08:49
Titulek: Re: Volby
Autor: Radek
20
Mate pravdu
Reagovat
Datum: 29.5.2019 20:13
Titulek: Re: Volby
Autor: Kedar
17
Tak teď nevím, co si mám myslet, když napisi, ze ma pan pravdu a stejně se mnou nesouhlasí lidé. S čím by jste souhlasili?
Reagovat
Datum: 30.5.2019 09:05
Titulek: Re: Volby
Autor: Jenda Benda
20
Možná by stačilo, kdybyste psal jen pod jedním jménem :(
Reagovat
Datum: 30.5.2019 09:34
Titulek: Re: Volby
Autor: Kedar
87
Mám vůbec jendo reagovat? :)
Reagovat
Datum: 30.5.2019 10:14
Titulek: Re: Volby
Autor: Jenda Benda
16
Proč se ptáte, když už jste reagoval?
Reagovat
Datum: 30.5.2019 12:24
Titulek: Re: Volby
Autor: Kedar
96
Protože sviti slunicko:)
Reagovat
Datum: 12.6.2019 08:53
Titulek: Převážně nevážně
Autor: Jenda Benda
Musím vás, ač nerad, upozornit na jednu velice nepříjemnou věc. Rozmohl se nám tady takový nešvar. Diskutující velice často klikají na určitá slovíčka u svých vlastních příspěvků. Zejména pak na jedno slovo. Je to slovíčko - SOUHLAS! A to dělají všichni? Všichni. U některých to už hraničí s psychickou poruchou.
Reagovat
Datum: 12.6.2019 09:07
Titulek: Re: Převážně nevážně
Autor: Občan Jan
15
To máte pravdu,hlavně u prvního příspěvku o odvolání paní starostky.Tam se to změnilo během jednoho týdne úplně obráceně.Kolik asi dostávají ty krasavice na obci peněz navíc,že sedí půl dne na PC a klikají.
Reagovat

ZA KULTUROU ZADARMO

Tentokrát s Týdnem na severu soutěžíme o pět volných vstupenek na hlavní den festivalu Čokoládové lázně, konaný 28. září ve Velkých Losinách. Můžete být u toho, proniknout do tajů výroby čokolády a obdivovat mistrovské kousky z ní, pokud správně odpovíte na soutěžní otázku a budete mít kapku příslovečného štěstíčka. Výherce oznámíme v příštím čísle.

Soutěžní otázka:

Co je to lyofilizované ovoce?

a) ovoce sušené mrazem
b) ovoce naložené v čokoládě
c) ovoce naložené v rumu

Odpovědi posílejte do čtvrtka jako SMS ve tvaru ODPOVĚĎ, JMÉNO a ADRESA na číslo 737 559 551. (Cena jedné SMS odpovídá standardní textové zprávě dle ceníku vašeho tarifu.)

VYHODNOCENÍ
Volnou dvojvstupenku na zbrusu novou zábavnou show skupiny SCREAMERS, kterou Zábřežská kulturní uvede ve čtvrtek 19. září vyhrávají: Jana Zetochová ze Šumperka, Marie Badalová a Jiří Vavrač ze Zábřeha. Blahopřejeme! O vstupenky se přihlaste u pořadatelů.