ZPRAVODAJSTVÍ

Ekologické centrum se otřásá v základech

13. září 2016, 10:00, Hana Písková
Ekologické centrum se otřásá v základech Šumperk - Šokem pro zaměstnance Střediska ekologické výchovy Švagrov odstartoval letošní školní rok. Poslední srpnový den byla totiž odvolána z funkce jeho vedoucí Renata Čechová, která má nemalé zásluhy na tom, že se Švagrov stal jedním ze čtyř nejprestižnějších center svého druhu v republice. Ze solidarity teď hrozí odchodem i další zaměstnanci. To by fungování střediska mohlo vážně ohrozit. Vybudování Švagrova přitom podpořil stát, který si jako podmínku dotace stanovil bezchybné a dlouhodobé fungování základny. A právě to je teď ohroženo.

 „Mám obavu, že paní Renata Čechová je jedinečnou osobností, která tomu ohromnému kolosu vdechla něco navíc. Městu šetří ohromné peníze a k tomu plní na sto procent přísné ukazatele dotace. Středisko navíc funguje v kladných číslech. Děti i dospělí návštěvníci jsou nadšení. Z mého pohledu vyštvávat a bořit něco, co funguje, je špatné rozhodnutí,“ reagoval na situaci vysoce postavený úředník šumperké radnice. Své překvapení nad vyhazovem Čechové a zrušením jejího pracovního místa dal najevo také ředitel známého ekocentra Sluňákov Michal Bartoš a zástupce ministerstva životního prostředí.

Podivné praktiky

„Udělala jsem všechno pro to, aby Renata Čechová na Švagrově zůstala. Vážím si jí jako pedagoga, ale řízení střediska vyžaduje dodržování vnitřních směrnic, předpisů, legislativy, a v této oblasti jsme se neshodly. Probíhala jednání, nabídla jsem jí vedoucí místo pedagogického pracovníka s tím, že věci, na kterých se neshodneme, by měl na starosti někdo jiný, na to ale nepřistoupila,“ vyjádřila se Petra Müllerová, ředitelka Střediska volného času Doris, pod které Švagrov spadá.
Tuto informaci však dnes už bývalá vedoucí Švagrova nepotvrdila. Na její straně stojí i klíčoví zaměstnanci střediska. „Musím říct, že předevčírem za námi paní ředitelka Dorisky přijela a chtěla, abychom podepsali, že Renatě Čechové v naší přítomnosti pozici vedoucího pedagogického pracovníka nabídla. To jsem musel odmítnout, protože to se opravdu nestalo,“ uvedl zaměstnanec SEV Švagrov Marcel Minář.


Foto: red

Centrum ekologické výchovy ve Švagrově patří mezi nejlepší v Česku, kvůli personálním změnám ale hrozí, že své výsadní postavení ztratí.


Doporučit tento článek přátelům na FacebookuSdílet na Facebooku Poslat známému e-mailem upozornění o tomto článkuUpozornit známého Verze pro tiskTisknout NahoruNahoru

NÁZORY K ČLÁNKU
Redakce Rej.cz není odpovědná za obsah diskuze. Každý přispěvatel nese právní odpovědnost za své zveřejněné názory.

Datum: 13.9.2016 15:15
Titulek: Říkám to od začátku!
Autor: nocoment
113
Kolik schopných lidí bude muset z Dorisky ještě odejít než někomu dojde, že je něco špatně? Ano, správně! Mám na mysli vedení SVČ Doris...
Reagovat
Datum: 20.9.2016 13:43
Titulek: Re: Říkám to od začátku!
Autor: rozbuška
52
... tak si čtu a musím říct, že se královsky bavím, nikomu totiž nedochází, že podstata věci je, že máme zpět "totáč" a pravda je, že ryba vždy smrdí od hlavy. Vždyť se jim to dohadování náramně hodí do krámu, protože tam, kde se dva hádají, třetí se směje a ještě lépe, když na něj nejde moc vidět. Akorát v dnešní době nemáme moc možností se bránit hlavně psychickému teroru od takových sólokapříků, kteří se usádlili na radnici a hlavně nemají žádné morální vlastnosti.
Věřím však tomu, že boží mlýny melou někdy pomalu, ale každému jednou namelou ...!
Reagovat
Datum: 20.9.2016 16:16
Titulek: Re: Říkám to od začátku!
Autor: aNONYM
51
Jak nemáme možnost se bránit??? Bývají snad volby. Idiocii občanů bych na totalitu nesváděl.
Reagovat
Datum: 13.9.2016 16:49
Titulek: chce to znát objektivní fakta
Autor: aNONYM
97
Chce to znát konkrétní fakta jaké bylo porušení směrnic a předpisů. Obecné řeči jsou k ničemu. Ta údajná konkrétní pochybení by měli novináři zjistit a následně vyhodnotit, která ze dvou dam má pravdu.
Reagovat
Datum: 13.9.2016 19:03
Titulek: Re: chce to znát objektivní fakta
Autor: bla
90
Paní Čechová má pravdu... Zažil jsem něco podobného, co paní Čechová... Úspěch se zkrátka neodpouští! Paní ředitelka je oslněna svou září a strachem o ztrátu svého pracovního místa. Myslím, že teď se bude bát konečně oprávněně!
Reagovat
Datum: 13.9.2016 20:09
Titulek: Re: chce to znát objektivní fakta
Autor: aNONYM
65
Přesto si udělám názor, až budu vědět konkrétní fakta v tomto konkrétním případě ;)
Reagovat
Datum: 13.9.2016 20:40
Titulek: Re: chce to znát objektivní fakta
Autor: pracovní doba
89
Je dobré znát objektivní fakta, není ovšem pochybení nebo neschopnost ředitelky nastavit pravidla tak, aby byl dodržován zákon, ale také, aby ta pravidla pomáhala, a ne zatěžovala ? B televizi řešila, že pracovali bez přestávek, ptám se tedy - bylo tam dostatek zaměstnanců, aby zajistili program, bezpečnost i provoz? Asi ne, pokud pracovali bez přestávek....
Reagovat
Datum: 16.9.2016 06:36
Titulek: Re: chce to znát objektivní fakta
Autor: Bulharův harém
59
Zásadním oběktívním fucktem v kauze je, že pán veľkomožný Brož řekl, "že je dobře, že došlo ke změně ve vedení Švagrova".

Tečka

Reagovat
Datum: 16.9.2016 08:38
Titulek: Re: chce to znát objektivní fakta
Autor: laďa
69
Celou dobu si to myslím. Zase Brož.
Reagovat
Datum: 20.9.2016 21:22
Titulek: Re: chce to znát objektivní fakta
Autor: truhlíci rules
46
Se soudruhem Zdeničem Suchomelovičem Brožem na vječné časy a nikdy jinak!

Aby si vyžraná prasátka KDU-ČSL Šafařík, zeťáček John mohla chrochtat:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1095586130523520&set=a.1095585127190287.1073741892.100002164290670&type=3&theater

Reagovat
Datum: 13.9.2016 20:36
Titulek: Re: chce to znát objektivní fakta
Autor: pracovní doba
66
Novináři v roli soudců :)
Reagovat
Datum: 13.9.2016 20:55
Titulek: Re: chce to znát objektivní fakta
Autor: aNONYM
73
Stačí, když budou informovat, soud si udělá každý sám.
Reagovat
Datum: 13.9.2016 21:22
Titulek: Re: chce to znát objektivní fakta
Autor: pracovní doba
90
To ale může udělat každý i teď, chápu, že jsou pravidla pro to, aby se dodržovala,to je jedna stránka, druhá je ale to, co za kým zůstane.Nemělo se hledat východisko ? Nemůže být východisko, že se provede den ze dne taková změna. To přece znejisťuje i ty další zaměstnance.
Reagovat
Datum: 13.9.2016 21:58
Titulek: Re: chce to znát objektivní fakta
Autor: aNONYM
63
A co konkrétně bylo porušeno? Tady to není a TV jsem neviděl.
Reagovat
Datum: 13.9.2016 21:25
Titulek: Re: chce to znát objektivní fakta
Autor: Drinker
75
Zajisté. Článek je tendenční a na objednávku. Bohužel, paní Renata není schopna a ochotna standardně pracovat tak, jak se obecně v organizacích tohoto typu sluší.
Reagovat
Datum: 13.9.2016 21:32
Titulek: Re: chce to znát objektivní fakta
Autor: pracovní doba
88
Možné to je, to nedokážu posoudit, co však je standardní? Co nazýváte standardním, může na druhé straně omezovat tvořivost, svazovat atmosféru. Co je nešťatsné, tak toto rychlé řešení. Samozřejmě, že všechno půjde dál svým životem a pokud Švagrov pošlape dál, bude to zásluhou paní Renaty, protože dobře nastavila základy.
Reagovat
Datum: 14.9.2016 17:55
Titulek: Re: chce to znát objektivní fakta
Autor: Petra
90
To, že je článek tendenční, k tmomu výraznou měrou dopomohla svoji neprofesionální a emoční odpovědí paní ředitelka. Od ní se očekává nadhled a argumenty. Zajímalo by mne, čím přispěla ona osobně k tomu, aby byl DDM přitažlivým volnočasovým místem. Jaký kroužek vede, jakou akci nabídla. Vyzkoušela si třeba vedení tábora? Jak může nastavovat pravidla bez vlastní zkušenosti?
Reagovat
Datum: 15.9.2016 08:17
Titulek: Re: chce to znát objektivní fakta
Autor: darina
60
paní ředitelka má více zkušeností než si tady všichni myslíte. A pokud někoho odvolala,neudělal to ze dne na den! Situaci uvnitř Dorisky nidko neznáte,tak neodsuzujte. Myslet si můžete co chcete,ale zveřejňovat jen ověřené informace.
Reagovat
Datum: 15.9.2016 17:43
Titulek: Re: chce to znát objektivní fakta
Autor: anonym
61
Tak nás s nějakou její zkušeností seznamte. Zatím nic nového nevytvořila.
Reagovat
Datum: 21.9.2016 21:00
Titulek: Re: chce to znát objektivní fakta
Autor: anonym
39
Nějaký příklad té její zkušenosti se asi nedovíme, co?
Reagovat
Datum: 14.9.2016 20:38
Titulek: Re: chce to znát objektivní fakta
Autor:
83
Vážení diskutující, více informací o této věci naleznete v článku na idnes (odkaz níže). Ráda bych však vyjasnila některé podstatné milníky celé kauzy. "Neshody" s paní PhDr. Müllerovou jsme měly mezi sebou už víc než rok, přičemž hlavním tématem bylo, že se starám v rámci Švagrova i o věci, které prý měly patřit do kompetence vedení SVČ (např. dodávky surovin do kuchyně, rezervace programů pro klienty nebo řešení reklamací vybavení budovy, tj. věci, které plynou z provozu a je efektivní je řešit na místě). V rámci těchto neshod jsem několikrát upozorňovala na to, že neexistuje žádný dokument, který by vymezoval moje kompetence, jako vedoucí SEV Švagrov, a žádala jsem o jeho vydání. To se do mého odvolání a následného ukončení pracovního poměru nestalo.

Za celou dobu jsem dostala pouze jedinou písemnou výtku, a to že jsem řádně neohlásila svou jednodenní dovolenou. V odvolání z vedoucí SEV Švagrov byl uveden jako důvod organizační změna.

Nedostala jsem výpověď, bylo mi nabídnuto místo "pouze" pedagoga, avšak vzhledem k nekoncepčnosti změny přesunu vedoucího SEV Švagrov do Šumperka, jsem toto přeřazení v souladu se zákoníkem práce odmítla a můj pracovní poměr byl ukončen dohodou.

Nečekala jsem "občanskou vzpouru" a ani jsem neiniciovala rozeslání e-mailu na mou podporu, přesto však za podporu všem, co ji vyjádřili, děkuji.


http://olomouc.idnes.cz/stredisko-ekologicke-vychovy-svagrov-odvolani-vedouci-renata-cechova-dum-deti-a-mladeze-doris-sumper-i6y-/olomouc-zpravy.aspx?c=A160914_2273139_olomouc-zpravy_stk
Reagovat
Datum: 15.9.2016 07:32
Titulek: Re: chce to znát objektivní fakta
Autor: eva
62
Renatko, znám Vaši práci a nadání. Doporučuji / z vlastní zkušenosti / odejít středem a už nikdy se nenechat zaměstnat. Máte všechny předpoklady k vlastní realizaci, umíte spoustu věcí, a zaručuji Vám, že budete spokojená sama se sebou a budete mít víc času a radost ze života a z toho co děláte. A víc peněz a větší rozhled, než je z toho údolí. Nikdo Vás už nikdy nebude deptat. Přeji hodně úspěchů. Nepospíchejte, dejte si pohov, klidně na pár měsíců a jen tak "čumte". Moc Vás zdravím Eva
Reagovat
Datum: 15.9.2016 11:21
Titulek: Chce to Nevolit hajzlíky Re: chce to znát objektivní
Autor: Vaše Blahorodí
63
Děkuji, takže po doplnění informací víme odkud vítr fouká. Jediné řešení je zrušit mafiánskou partu KDU-ČSL, Broš, John, Šafařík, Suchomel, ... ovládající Šumperk, Zábřeh, VHZ, PMŠ a další organizace

Reagovat
Datum: 13.9.2016 17:59
Titulek: lidová tvořivost
Autor: anonym
91
To je dost úsměvné řešení – „věci, na kterých se neshodneme, bude mít na starosti někdo jiný“. Jestli takto řídí paní ředitelka SVČ, máme se na co těšit.
Reagovat
Datum: 13.9.2016 18:24
Titulek: čt1
Autor: anonym 1
91
Teď jsem viděla vystoupení paní ředitelky v televizi, její vyjádření o Zákoníku práce a podobně, pracovní době - je zřejmé, že nikdy nepracovala ve volnočasovém zařízení. Je nastrčená úřednice, která vede DDM bez obsahu, nic nového nepřinesla a dělá jen čárky a dává puntíky - splněno, nesplněno...
Reagovat
Datum: 13.9.2016 18:32
Titulek: Re: čt1
Autor: bla
62
Kdepak paní ředitelka vystupovala? V jakém pořadu?
Reagovat
Datum: 13.9.2016 18:36
Titulek: Re: čt1
Autor: anonym 1
56
18.00 Události v regionech - a nejen ona :)
Reagovat
Datum: 13.9.2016 23:36
Titulek: Události v regionech - Obavy o pokračování ekocentra
Autor: anonym 3
47
Reagovat
Datum: 13.9.2016 18:56
Titulek: Lektorka
Autor: pracovní doba
62
Možná by se mohla paní ředitelka více věnovat svým podřízeným, ale na to nemá evidentně moc času
http://vzdelavani.noveko.cz/vzdelavani-pro-verejnou-spravu/
Reagovat
Datum: 13.9.2016 21:43
Titulek: Re: Lektorka
Autor: Drinker
78
Pracovní dobo, chápu že jste toho moc v životě nedokázal. Je mi vás líto...
A o těch podřízených, které jsou zaměstnáni na středisku Švagrov vy víte více. A víte tedy dobře, že se vám paní ředitelka chce maximálně věnovat, ale to vám pracovní dobo zrovna není po chuti...
Argument, který uvádíte v odkazu ale právě svědčí o tom, že volba nového vedení SVČ pro město Šumperk byla velice správná. Dalším důkazem je i současný vzestup a rozvoj celého SVČ.
Reagovat
Datum: 13.9.2016 21:54
Titulek: Re: Lektorka
Autor: pracovní doba
85
Zdá se, že se Vy orientujete v tom, co chce paní ředitelka, možná mi vysvětlíte, proč paní ředitelka chtěla, aby zaměstnanci podepsali nepravdu.
Reagovat
Datum: 13.9.2016 22:08
Titulek: Re: Lektorka
Autor: Drinker
70
Jak víte, že to je nepravda?
Reagovat
Datum: 13.9.2016 22:49
Titulek: Re: Lektorka
Autor: pracovní doba
74
To samozřejmě nevím. Co vím, tak je zvláčtní chování ředitelky, která si přijede něco nechat podepsat. Pokud to řekla, tak proč? Hledá pro sebe alibi? Na druhé straně oceňuji zaměstnance, který /nebo kteří?) nepodepsali. V této atmosféře nevíte, jestli se to proti vám neobrátí.
Reagovat
Datum: 14.9.2016 08:39
Titulek: Re: Lektorka
Autor: anonym
76
To si děláte srandu. Mám si snad vážit toho, že jako podnikatelka vydělává na sebe a současně není schopná splnit jeden ze slibů, který dala, že pozvedne vzdělávací centrum ? Není to středt zájmu?
Reagovat
Datum: 13.9.2016 21:31
Titulek: Vystoupení v televizi
Autor: P1
56
Reagovat
Datum: 13.9.2016 22:33
Titulek: Události v regionech (Ostrava), dnes v 18:00 na ČT1
Autor: Anonym
55
Reportáž "Obavy o pokračování ekocentra Švagrov" ke shlédnutí zde (zaškrtnout čtvrté okénko odshora a kliknout na Přehrát vybrané):
http://www.ceskatelevize.cz/porady/10122978233-udalosti-v-regionech-ostrava/416231100030913-udalosti-v-regionech/
Reagovat
Datum: 13.9.2016 23:25
Titulek: Nadutá ředitelka Doris PhDr. Petra Müllerová Ph.D. z Třeštiny,
Autor: Ondřej G.
88
zároveň místostarostka Třeštiny, datum narození 27.04.1980, do roku 2013 učitelka na ZŠ Vodní Mohelnice (čeština, angličtina) a překladatelka. Sprostě loni vyhodila z Doris oblíbeného vedoucího kroužků chovatelských a entomologických, světově proslulého entomologa a ekologa Bořivoje Malce. Letos vyhodila úspěšnou Renatu Čechovou. No jo, společnost v Česku se obrátila dnem vzhůru, společenská spodina sedí na radnici a v ředitelské kanceláři, viďte, pani Müllerová. "Nový člověk zodpovědný za fungování střediska má nyní sídlit ve 20 kilometrů vzdáleném Šumperku." Že by nějaký potřebný přítel místních politiků, kterému se nechce dojíždět na Švagrov?
Reagovat
Datum: 14.9.2016 07:53
Titulek: Re: Nadutá ředitelka Doris PhDr. Petra Müllerová Ph.D. z
Autor: anonym
63
Ondřeji, stojí ti to za to...
Místostarostkou už není. Bohužel, a to tušil každý soudný šumperák, že jednou musí úžasný zoo koutek U radnice skončit. To věděl i pan Malec a jako důchodce něco podobného jinde vytvořit je problém.
Zkus to ty, nadutá paní ředitelka tě v tom podpoří.
Reagovat
Datum: 14.9.2016 08:46
Titulek: Re: Nadutá ředitelka Doris PhDr. Petra Müllerová Ph.D. z
Autor: anonym
81
Hezky se s panem Malcem rozloučila za jeho celoživotní práci ve Zpravodaji. Ona si neváží nikoho, možná jenom sebe.
Reagovat
Datum: 15.9.2016 08:25
Titulek: Re: Nadutá ředitelka Doris PhDr. Petra Müllerová Ph.D. z
Autor: darina
45
Ondřeji,myslím,že Tvoje vzdělání není na místě. Chováš se jako pokrytec a měl bys se trochu krotik,všem kolem sebe jen ubližuješ. To,že ti nebyly dány hlasy, abys založil svoji stranu a mohl být v čele Třeštině , si prach sprostě vyléváš na všech kolem dokola. Na post ředitele Doris byl vyhlášen konkurz,měl jsi možnost se přihlásit a dokázat co v tobě je. Jedíne co ti zbylo je vila v Háji,která vůbec neprosperuje. Zamysli se na sebou a potom komentuj a urážej!!!
Reagovat
Datum: 15.9.2016 17:47
Titulek: Re: Nadutá ředitelka Doris PhDr. Petra Müllerová Ph.D. z
Autor: anonym
62
Paní ředitelka rozsévá neshody i v Třeštině?
Reagovat
Datum: 15.9.2016 18:28
Titulek: Re: Nadutá ředitelka Doris PhDr. Petra Müllerová
Autor: anonym
53
Rozsévala i v Mohelnici. Už by bylo načase začít stmelovat.
Reagovat
Datum: 19.9.2016 11:46
Titulek: Re: Nadutá ředitelka Doris PhDr. Petra Müllerová Ph.D. z
Autor: Bořivoj Malec-rentiér
93
Dnes se již jako spokojený důchodce na činnost paní ředitelky dívám s nadhledem a úsměvem na tváři. Z funkce vedoucího přírodovědného oddělení, známého spíše jako zvěřinec jsem odešel dobrovolně, po 30 letech pohodové a tvůrčí práce, která měla nějaký smysl. Odchod do důchodu byl pro mne vysvobozením, ač jsem měl v úmyslu pokračovat ještě pár let.Bohužel zrušení celého objektu U Radnice a vágní představy paní ředitelky o dalším fungování oddělení mé rozhodnutí odejít do důchodu zjednodušilo-v tisku ředitelkou proklamovaná náhrada šumperského zookoutku na Švagrově mě pouze ujistila v tom, že problematice rozumí jako jeptiška turbíně (nechť si zájemci zjistí, jak v loňském roce na Švagrově chovatelský kroužek s pěti dětmi fungoval). Ředitelku chápu, má své představy, je velice ambiciozní a díky svému rétorickému nadání je schopná pro své představy zmanipulovat okolí – dokonce i zastupitelstvo našeho města. Situaci na Švagrově už nejsem kompetentní komentovat, každý hájí pochopitelně své. Bohužel na tyto žabomyší války, ke kterým začalo docházet po sloučení DDM U Radnice a Dorisky a po změnách ve vedení organizace doplácí především ti, pro které obě zařízení fungovala a zaměstnanci, kteří do té doby měli klid na práci a mohli se věnovat s nadšením dětem a mládeži. Dnes je situace mezi zaměstnanci vypjatá, klid na práci se vytratil, mluví se „tiše“, obezřetnost před kolegy je nutností.
Paní ředitelce pochopitelně přeji, aby na nové posty sehnala „konkurzem“ mezi svými známými stejné „blbce“ jako jsem byl já nebo Renata Čechová-oddané práci, nehledící na
osobní volno a pohodlí. Šumperské děti přišly o jedinečné přírodovědné kroužky díky jejímu rozhodnutí s požehnáním vedení města, bylo by škoda, kdyby tak dopadlo i ekologické středisko na Švagrově.
Reagovat
Datum: 19.9.2016 20:03
Titulek: Re: Nadutá ředitelka Doris PhDr. Petra Müllerová Ph.D. z
Autor: anonym
71
Bořivoji, ty víš dobře, že tzv. zookoutek Švagrov byla poslední křeč až po té, když už nebyla jiná možnost něco dětem nabídnout.
Bohužel tvoje obětavá práce nepřinesla pokračovatele v tomto odvětví SVČ.Nenabídl jsi nikoho kdo by dokázal vytvořit v Šumperku či v jeho okolí podobné zařízení jako jsi vytvořil ty v DDM U radnice.
A pro to jsi podporu dostal.
Situaci na SVČ asi neznáš. Mohl jsi to ale shlédnout on-line na zastupitelstvu města Šumperka. Ta podpora byla mohutná.
Ať se ti daří.
Reagovat
Datum: 14.9.2016 03:12
Titulek: Nedodržování pracovní doby
Autor: Tvrďas
65
a jiných předpisů může mít různé právní postihy. Tomu se pochopitelně ředitelka DORIS brání-chce mít čisté ruce, odpovídá za to. Pokud někdo nechce předpisy dodržovat má smůlu. Se srdcem na dlani v případě problému u soudu neprorazíte.
Reagovat
Datum: 14.9.2016 07:06
Titulek: .....
Autor: Templ
74
Dá se zjistit, kolik pracovníků, i externích, už vyhodila?
Reagovat
Datum: 14.9.2016 07:43
Titulek: Re: .....
Autor: anonym
67
Nevyhodila ještě nikoho.
Všem nabídla jinou pozici. Odešli sami.
Reagovat
Datum: 14.9.2016 08:42
Titulek: Re: .....
Autor: anonym
91
Někdy je nabídnutí nové pozice horší než vyhazov. Je to alibistický vyhazov. Hlavně vše podle zákonů, ale morálka a etika, kterou tak zdatně školí. Ona praxe je někdy hodně jiná než teorie.
Reagovat
Datum: 14.9.2016 09:25
Titulek: Bez titulku
Autor: Dana Kochanová
84
Bortí se to,co prospěšně funguje ?! Takhle se vážení na věc dívejte a ke kulatému stolu zasedněte . Všichni hrdost odložte a ukažte schopnost komunikovat .Vždyť spokojenost na Švagrově hodnotí i nejlepší ukazatelé - děti svými pocity . Chcete je naučit lhát ? Jaká souhra náhod v mém osudu, když jsem si před nedávnem prohlížela fotografie a ty z července 1981 - školení instruktorů a vedoucích dětských kroužků a svazů jsem si odložila,jehož pobytového setkání jsem se tehdy účastnila.A mám na to příjemné vzpomínky.Věřím,že by bylo zajímavé a veselé setkání účastníků po 35 letech.Přeji Švagrovu,aby nadále zůstal v dobrých rukách se zdravým rozumem.
Reagovat
Datum: 14.9.2016 09:53
Titulek: Bez titulku
Autor: Š.Z.
93
Dle mých informací má tato kauza i jinou dimenzi - a to tu , že odstranění paní Čechové ze Švagrova bylo na objednávku z vyšších pozic. Někdo má asi v plánu využívat prostory Švagrova i na jiné účely než je ekologická výchova. Kdo to je a proč ? Stačí za pár měsíců navštívit Švagrov a potkáme je...
Reagovat
Datum: 14.9.2016 10:14
Titulek: Pštrosmajerova holubička
Autor: JUDr. ThDr. Otto Katz
89
Z výše citovaných přímých řečí paní Müllerové si lze zatím s určitostí odvodit, že Zákoník práce porušila paní Müllerová. A to mj. při tzv. odvolávání paní Čechové z pracovního místa vedoucího pracovníka.
Podivně působí ústní kecy o zároveň paralelní nabídce pracovního místa od paní Müllerové na nové jmenování paní Čechové opět na pracovní místo vedoucího pracovníka...

Neboli, nahoďte sem příslušné texty těchto základních dokumentů, které musí obsahovat i odůvodnění (!). S těmito dokumenty musela být v předstihu 30 dnů seznámena i paní Čechová... Takže ukažte co máte písemně v ruce a pak má smysl se bavit!

Reagovat
Datum: 14.9.2016 14:24
Titulek: Brož vystupuje v televizním pořadu od 2:32 minuty
Autor: Kolář
100
Brož /nezávislá volba/, starosta Šumperku: V Šumperku to dvacet šest let funguje tak, že je vybrán ředitel odbornou komisí, potvrzen Radou a všechny další personální záležitosti jsou čistě v jeho kompetenci.//// Toto arogantně odpověděl Brož redaktorovi České televize na stížnosti desítek lidí, kteří se dopisy a emaily zastali bývalé vedoucí střediska Švagrov Renaty Čechové.
Fujtajsk. Takový zloděj, kradli v Hotelu Sport, v Podnicích města Šumperka, ve VHZ, a zloděj neodstoupí a neodstoupí a ještě bude vystupovat v televizi.

Reagovat
Datum: 15.9.2016 11:07
Titulek: serátor za KDU-ČSL Re: Brož vystupuje v televizním pořadu
Autor: Vaše Blahorodí
65
Nezapomeňte opět zvolit tyto lidovecké vyžírky z KDU-ČSL, které se populisticky tváří a prezentují jako svatoušci. Další skvělý protekční synáček je vyžrané prasátko boubelaté Šafařík...
Reagovat
Datum: 14.9.2016 15:03
Titulek: spekulace
Autor: Klenotnice
53
Bylo by dobré, aby se lidé, kteří o celé záležitosti neví ani fň, zdrželi ohnivých komentářů mimo mísu. Pokud paní nenahraditelná 2 roky odmítá spolupracovat a akceptovat legislativu, je jasné, že vedení nemůže riskovat boty v papírech (jednoduše řečeno), neboť právě vedení se musí zodpovídat. Paní Čechová je skvělý pedagog a mohla klidně pokračovat ve své práci pedagoga volného času. Švagrov je součást Dorisky, takže není, co řešit. To, že paní Čechová podala výpověď a čeká občanskou revoluci, je její věc... Jinak ten článek - tak to je teda opravdu kus:-) Hlavně ta pasáž, jak paní ředitelka škemrala o podpis.. Lidi, zamyslete se selským rozumem!
Reagovat
Datum: 14.9.2016 21:47
Titulek: Re: spekulace
Autor: md
87
Pani klenotnice Mullerova, Vy jste fakt klenot pana Broze.;-)
Kdyby slo o 2lete neakceptovani legislativy, tak uz je z toho davno vypoved pro porusovani a nemusely by se hrat tyhle hry na tema "jak se ji sakra zbavit, kdyz je lepsi nez ja a uz i posledni uklizecka poznala, ze ja na to nemam..." ;-)
Reagovat
Datum: 14.9.2016 22:32
Titulek: Re: spekulace
Autor: anonym
80
Zítra si to uklízečky od klenotnice schytají :)
Reagovat
Datum: 15.9.2016 18:15
Titulek: Re: spekulace
Autor: Klenotnice
53
Bohužel uklízecí četu v domácnosti si nemohu dovolit, takže nemám komu něco hodit na schytání.
Reagovat
Datum: 16.9.2016 18:20
Titulek: Re: spekulace
Autor: klenotnice
55
To je úsměvné, že 4 lidi nesouhlasí s tím, že si nemohu dovolit úklidovou četu. Ale, přátelé, přísahám, že si ji fakt nemohu dopřát.
Reagovat
Datum: 16.9.2016 18:55
Titulek: Re: spekulace
Autor: aNONYM
56
Asi vám zdejší publikum nevěří.
Reagovat
Datum: 16.9.2016 23:31
Titulek: Re: spekulace
Autor: Klenotnice
53
Značná část zdejšího publika mi evokuje hlášku z jedné povídky Š a G - "Kdo je zelený, je dobrý, kdo má barvu jinou, je lump"
Reagovat
Datum: 15.9.2016 14:42
Titulek: Re: spekulace
Autor: Klenotnice
55
:-) Víte co, řeknu vám něco o paní ředitelce. Je to dobrák, až moc. Velmi otevřená a přístupná dialogu. Vím stopro, že by nešla do podobné haló akce, kdyby byla jiná schůdná cesta. Pokud vím, tak pouze odebrala určité pravomoce paní Čechové po 2 leté zkušenosti. Hlavní a zásadní kompetenci - tedy svobodně tvořit a pedagogicky působit v malebném švagrovském prostředí jí beze zbytku ponechala. A o tom, že je RČ ve svém oboru výborná vůbec nepochybuji, neboť jsem to zažil a v tomto ohledu není, co řešit. Výpověď je svobodná volba toho, kdo ji dá...
Reagovat
Datum: 15.9.2016 17:40
Titulek: Re: spekulace
Autor: anonym
64
Taky vám něco řeknu, mám jinou zkušenost. Vím, že mi něřekla vždy pravdu. Vykládá různé verze různým lidem. Je nečitelná, a to vyvolává velkou nejistotu u zaměstnanců. Obklopuje se mladými muži, protože očekává jejich obdiv.
Reagovat
Datum: 16.9.2016 18:26
Titulek: Re: spekulace
Autor: klenotnice
44
Dovedu si představit, že v rámci její otevřenosti mohl vzniknout komunikační přetlak a šum a různé interpretace třebas i její vinou, ale nevěřím, že by někomu cíleně lhala. Když to srovnám s tím, jak na ni všichni jen remcají a pomlouvají, kde můžou....
Reagovat
Datum: 16.9.2016 19:34
Titulek: Re: spekulace
Autor: anonym
67
Komunikační přetlak a šum je teď nový výraz pro lež a nepravdu?
Reagovat
Datum: 16.9.2016 20:06
Titulek: Re: spekulace
Autor: jazykozpytec
60
jéžiš marja, tak kromě "virtuální pohledávky" šumperská radnice generuje další špeky jako "komunikační přetlak a šum"... Jednou budeme světoví!
Reagovat
Datum: 15.9.2016 18:30
Titulek: Re: spekulace
Autor: Petra
60
To je ale hezká pohádka.
Reagovat
Datum: 16.9.2016 18:21
Titulek: Re: spekulace
Autor: klenotnice
60
Podobně jako váš argument
Reagovat
Datum: 16.9.2016 19:30
Titulek: Re: spekulace
Autor: anonym
71
A jaké perly vypouštěli ti dva klenoti na zastupitelstvu. Brož arogantní a PM úlisná.
Reagovat
Datum: 15.9.2016 22:00
Titulek: Re: spekulace
Autor: anonym
58
My se polepšíme a nebudeme ohnivě komentovat, paní učitelko, nebo paní ředitelko?
Reagovat
Datum: 16.9.2016 18:30
Titulek: Re: spekulace
Autor: klenotnice
61
Vážený anonyme, vaše fantazie nezná mezí:-)
Reagovat
Datum: 16.9.2016 19:26
Titulek: Re: spekulace
Autor: anonym
60
Děkuji za kompliment. A od Vás!
Reagovat
Datum: 14.9.2016 15:19
Titulek: Bez titulku
Autor: anonym
78
Proč tedy škemrá?
Reagovat
Datum: 14.9.2016 15:55
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: klenotnice
61
Tady jde právě o ten selský rozum. Vy věříte, že paní ředitelka požádala zbylé švagrováky, aby jí podepsali cár papíru, jako že byli u toho, když nabízela paní Čechové místo vedoucího ped. pracovníka. Vždyť to je blbost jak mraky. K čemu by jí asi byl takový canc? Uvažujte. Spíše mě zajímá, kam až může dojít propaganda. No, tak zatím se pouze lže, takže v klídku...
Reagovat
Datum: 14.9.2016 21:36
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: md
76
Me skemrani o canc dava velmi smysl v kontextu celeho pribehu a nemam jediny duvod tomu neverit. Naopak: bez tohoto cancu by odvolani a nasledna mozna vypoved s reorganizaci, na kterou se reditelka pripravovala, byla neplatna. Odvolavajici musi nabidnout adekvatni pozici, a tou neni misto radoveho pedagoga, ale reorganizovaneho vedouciho, jenze to uz PM nabidla nekomu jinemu, kdo ji pujde na ruku (mladicky ambiciozni, ale myslim, ze za chvilku prozre, vzdyt na Svagrove nevydrzel ani jako pedagog, jako vzdaleny vedouci za chvili pochopi, ze to nedava smysl). A hlavne, zamer byl prece zbavit se RC, ne reorganizovat RC. Dava to smysl i v kontextu toho, ze nakonec neslo o vypoved z organiz.duvodu (neplatnou), ale o dohodu (vlastne taky neplatnou, ale tim doporucuji RC se zabyvat az za nejakou dobu, az bude z duvodu neplatnosti moct pozadovat par mesicnich platu navic ;-)). Mimochodem, argumentace PM na porusovani predpisu ze strany RC je hodne na vode, jinak by prece dala par konkretnich vytek a byla by z toho mnohem levnejsi vypoved pro soustavne mene ci vice zavazne porusovani pracovni kazne - takze tady o zadne porusovani neslo, to je jasne kazdemu, kdo do zakoniku prace nakoukl jen z rychliku. Jen ciste jesitnost nezkusene PM.:-)
Reagovat
Datum: 14.9.2016 21:47
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: anonym
75
Snad si to přečte naše klenotnice PM
Reagovat
Datum: 15.9.2016 10:45
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: monty
46
Můžete nám jen upřesnit odkud s takovou jistotou víte, že tomu odvolání žádné výtky nepředcházely? Máte nějaký skutečný zdroj informací? Pominu-li bulvární senzacechtivé články, od kterých moc ověřených informací čekat nelze ..
Reagovat
Datum: 15.9.2016 16:56
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: md
58
Ano, mam skutecny zdroj informaci. Mimochodem to potvrzuje i RC v komentari vyse.
Reagovat
Datum: 15.9.2016 17:52
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: anonym
73
Pokud by výtky byly, jistě by je paní ředitelka uvedla. Mele z vody.
Reagovat
Datum: 14.9.2016 17:33
Titulek: Bez titulku
Autor: anonym
74
proč bych tomu neměl věřit ?
Reagovat
Datum: 14.9.2016 17:50
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: klenotnice
67
V inkriminovanou neděli (tedy včera předvčerejškem) bylo na Švagrově štrůdlování a zavařování. Po příjezdu uchopila paní ředitelka nůž a vrhla se krájet jablkaˇ. Na papírování opravdu nebyl prostor, neb by se vše potřísnilo jablkly a jejich červy. Všichni zúčastnění se v příjemném sluníčku věnovali své práci, popíjeli jablečný mošt atd. Jinak jsem přesvědčen, že tu možnost vedoucího pracovníka paní Čechové nabídla, ale chtít to oštemplovat ukřivděnými švagrováky??? To snad nemyslíte vážně byl
Reagovat
Datum: 15.9.2016 17:54
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: anonym
60
Nechtěla by tedy místo ředitelování krájet ta jabka?
Reagovat
Datum: 15.9.2016 21:17
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: anonym
80
Mne by zase zajímalo, kolikrát v uplynulých dvou letech byla paní ředitelka "krájet" jablka ma Švagrově. Te%d to bylo trošku divadlo pro veřejnost, ne?
Reagovat
Datum: 15.9.2016 23:26
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: P1
63
Poprve s vedenim.
Reagovat
Datum: 16.9.2016 07:36
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: klenotnice
50
Nebylo. Fabulujete. Pro svou práci žije a neváhá jet i stavět stanový tábor na Štědračce např. Ale o to nejde. Podívejte, já fakt nevím, zda potřebovala podepsat prohlášení, že nabídla toho ved. ped. pracovníka. Mně to přijde trochu absurdní, ale budiž. Jak už jsem psal, jsem si jist, že pokud řekla, že to RČ nabídla, tak se tak stalo. Jen sebevrah by to jinak hlásal do médií. Možná by pro dámy neškodilo uklidnit emoce, sednout k pivu a promluvit si jako chlapi:-)
Reagovat
Datum: 16.9.2016 13:06
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: anonym
63
No to jsem sedl na zadek. Dokonce jela stavět tábor na Štědračce. Někdo ten sebevrah je, ředitelka nebo zaměstnanci. Přikláním se k tomu názoru, že ředitelka.
Reagovat
Datum: 16.9.2016 18:13
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: klenotnice
40
Napínám závity, ale ne a ne pochopit...
Reagovat
Datum: 16.9.2016 19:49
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: anonym
55
1. jste nadšená z toho, že paní ředitelka dokonce jela stavět Štšdračku, to je snad normální, ne? 2. Sebevrah je samozřejmě ona.
Reagovat
Datum: 16.9.2016 22:08
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Klenotnice
49
O nadšení jsem nemluvil, jen jsem vám osvětlil ty jablka. Jinak se omlouvám za natvrdlost, ale s tím sebevrahem to nechápu. Ale to je jedno. Je fakt, že o tom nabízení místa nic nevím, takže končím se spekulacemi. Stále ale nevěřím, že by PM teď zuby nehty tlačila nějakou úmyslnou lež a zkusila ji po odvolání RČ písemně posvětit švagry. To mi přijde jako dost úlet. Taky může jít o slovíčkaření, způsob formulace té nabídky - nesprávné pochopení, neochotu chápat,... No ale to jsou rovněž spekulace. Každopádně tento bod celé kauzy je více než prazvláštní.
Reagovat
Datum: 16.9.2016 18:23
Titulek: Bez titulku
Autor:
65
Milá klenotnice věřte, že to místo nabídnuto nebylo, neboť v organizačním řádu, který platí od 1.9. takový post má jen zástupce pro pedag. pracovníky J.K. Dál o tom nespekulujte. Je opravdu sebevrah, když to hlásá do médií. Sedělo nás tam 8.
Reagovat
Datum: 14.9.2016 18:03
Titulek: Bez titulku
Autor: anonym
73
Akční paní ředitelka, vy ji děláte doprovod? Zase tiu situaci paní ředitelka nezvládla, proč ukřivdění švagrováci? Zřejmě s nimi průběžně pracovala, hledala s nimi možnosti a varianty a poé svoje rozhodnutí konstrutivně vysětlila. Vždyť školí komunkaci, etiku....
Reagovat
Datum: 14.9.2016 19:07
Titulek: Bez titulku
Autor: Nanosekunda ®
70
abych to shrnul: za veřejný prachy se kdysi našulila jákási divná soutěž, postavila se zbytečná bouda, kdesi na konci světa, a nějaký ženský se štěkaly o kormidlo. A teďka to jako jedna z nich vzdala a balí si kufry....?
NO A? KOHO TO ZAJMÁ ??? Redakce, jděte se s takovejma Ԉ-čovinama vycpat!
Reagovat
Datum: 14.9.2016 21:58
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: md
67
Evidentne to zajima minimalne Vas, kdyz svuj cas travite ctenim a naslednou diskusi. Kazdy diskutujici, a to i Vy, je dukazem toho, ze tema je aktualni a hodne zverejneni a zabyvani se jim.;-)
Reagovat
Datum: 15.9.2016 10:47
Titulek: Hlava 22
Autor: Rocco
78
Znám paní Čechovou osobně a považuji ji za čestného člověka. Jak znám situaci v této společnosti, je to člověk, který se stará o zadanou věc s plným nasazením. Jejím odvoláním jsem byl velmi překvapen, Asi se nechtěla podílet na nekalých věcech, které jsou tady velmi běžné. Předpokládám, že její nástupce bude v těchto věcech podstatně vstřícnější. Věřím, že se provoz Švagrova podstatně zdraží, ale co, vždyť to jde z rozpočtu města-potařmo z našich daní. A každý zůčastněný má podíl.
Reagovat
Datum: 15.9.2016 19:47
Titulek: Holky neblázněte
Autor: Pavel
68
Renata je absolutistka, která maká s nasazením, ale současně nesnese, aby jí někdo do toho mluvil. Je to strašná škoda, protože kdyby se zastavila a zvolnila, zjistí, že i jiní mohou mít dobré nápady a myslet to dobře. Že skutečný důvod její práce jsou jen a jen děti a ne papaláši, kteří ji plácají po ramenech. Novou ředitelku neznám, ale z toho, co se mi doneslo, jen prostě dělá na Dorisce "ordung". Kdyby tam byl bordel a manko, budete tady zase řvát. Snaží se jen nastolit systém, protože co si budeme povídat, tvůrčí lidé včetně Renaty jsou tak trochu svobodomyslnější a není lehké donutit je dodržovat pravidla. Ale dobrý vedoucí to prostě dělat musí. Myslím, že to bude tak 50/50. Holky neblázněte. Podejte si ruce a buďte pro naše děti, které tento cirkus napjatě sledují příkladem. To, co děláte pro naše děcka, je skvělé. Uberte plyn a bude zase dobře. Reni, je úplně jedno, jestli budeš vedoucí celého baráku nebo vedoucí pedagogů, pro děcka jsi jednička. fakt
Reagovat
Datum: 15.9.2016 21:22
Titulek: Re: Holky neblázněte
Autor: Drinker
77
A pod to bych se podepsal.
Reagovat
Datum: 15.9.2016 22:06
Titulek: Re: Holky neblázněte
Autor: anonym
68
A to já zase ne.
Reagovat
Datum: 16.9.2016 21:54
Titulek: Re: Holky neblázněte
Autor: Drinker
74
Máš pravdu. Mýlím se. Za to, jak se po celé roky RČ vůči své nadřízené projevovala, by v soukromé firmě dostala padáka ihned. A tady by to mělo fungovat podobně. Pí.PM byla po celé období velmi tolerantní.
Reagovat
Datum: 16.9.2016 10:04
Titulek: Skutečně to chceme?
Autor: Eva S
60
Přátele, před časem byla skupina učitelů šumperské zemědělky za svoji v životě nejkvalitnější a oceňovanou práci vyhozena ambiciózní, leč podprůměrnou ředitelkou dosazenou shora. Špičkově vybudovaný studijní obor od té doby živoří a upadá. Nedovolme prosím, aby se to opakovalo znovu. Renatu znám osobně: je to skvělá, zapálená a jedinečná osoba. Švagrov bez Renaty nebude Švagrovem. Chyby ve výkazech se dají vždycky opravit, chyby v srdci nikoliv.
Reagovat
Datum: 16.9.2016 12:53
Titulek: EVA S
Autor: X
75
Co to je špičkově vybudovaný studijní obor. Zjevně je o ty absolventy na trhu práce dračka.
Reagovat
Datum: 17.9.2016 10:19
Titulek: Jak je na REJi najednou živo !!
Autor: Nuzák
46
Jde zřejmě o hodně, snad i o životy. Nástup mladé generace obvykle vyvolává konflikty. Staré struktury se brání a nechtějí uvolnit místo mladým, perspekrtivím a vzdělanějším, kteří konečně dokáží změnit svět k lepšímu. Mládí vpřed! Dobře vám tak!!
Reagovat
Datum: 17.9.2016 14:02
Titulek: Re: Jak je na REJi najednou živo !!
Autor: achjo
51
Jestli jsou vsichni "mladi nuzaci" jako ty, tak to se ti "stary" maji na co tesit.Vis co je to ucta ke stari, to asi ti mladi a vzdelani uz nevi, to je ve skole ci doma nikdo neuci.Smutna budoucnost.......
Reagovat
Datum: 18.9.2016 01:27
Titulek: Re: Jak je na REJi najednou živo !!
Autor: Hroch
45
Stařící a stařeny opusťe dobrovolně ring. My nastupujeme.
https://www.vodafone.cz/jetovtobe/
Víme jak na to. Úctu v programu nemáme.

Reagovat
Datum: 18.9.2016 09:57
Titulek: Re: Jak je na REJi najednou živo !!
Autor: aNONYM
55
Ty máš z těch mladých teda hroznej mindrák.
Reagovat
Datum: 19.9.2016 19:03
Titulek: Re: Jak je na REJi najednou živo !!
Autor: Sekerka
54
A já jsem mladý jůťuber-HEČ. Na mně fozilie nemají.
Reagovat
Datum: 20.9.2016 16:41
Titulek: diskuse
Autor: petr x
50
...škoda, že všichni ti udatní rétoři a bojovníci, co znají tu jedinou pravdu, píší jako anonymové. Být diskuse neanonymní, dávno by skončila...
Reagovat
Datum: 20.9.2016 17:09
Titulek: Re: diskuse
Autor: anonym
67
a to napsal anonym petr x
Reagovat
Datum: 20.9.2016 21:02
Titulek: Re: diskuse
Autor: petr x
68
K tématu nemám co říct a tudíž nemám koho urážet a napadat, což se tady anonymně děje...takže je třeba ocenit pana Malce, ale ten měl svoji úroveň vždycky. Jinak mi ta diskuse připadá jako rozhovor lidí, kteří se sice navzájem znají a vědí o sobě všechno, ale normálně spolu komunikovat neumí nebo se bojí a zítra se potkají a budou dělat, že neví, co je Rej.
Reagovat
Datum: 21.9.2016 08:43
Titulek: Re: diskuse
Autor: klenotnice
54
To máte pravdu...Přesto v diskusi smysl vidím a optimisticky doufám, že obě strany se zamyslí i nad druhým pohledem. Ta anonymita je určitá berlička...
Reagovat
Datum: 20.9.2016 19:39
Titulek: neviditelný dotek
Autor: Dušan Masár
56
Proč by diskuze skončila? Naopak, diskuze by teprve začala. Mimochodem, zapomněl jste se podepsat.
Reagovat
Datum: 21.9.2016 10:57
Titulek: Bez titulku
Autor: Mila
54
A čī je to synek co obsadí toto volnē místo?
Reagovat
Datum: 24.9.2016 17:44
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: klenotnice
46
To je takový pavlačový výkřik o ničem. A krom toho dost nefér...
Reagovat
Datum: 25.9.2016 09:08
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: aNONYM
55
To se teprve uvidí.
Reagovat
Datum: 25.9.2016 09:34
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: klenotnice
50
Podobné zvolání ničím nepodložené...
Reagovat
Datum: 25.9.2016 12:54
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: aNONYM
57
A jak chcete podložit větu: „to se teprve uvidí“??? Myslete hlavou.
Reagovat
Datum: 25.9.2016 13:40
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: klenotnice
57
Jde o konotace. Podobné predikce zkrátka nejsou vhodné, dle mého názoru
Reagovat
Datum: 25.9.2016 14:52
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: aNONYM
60
Akorát, že věta „to se teprve uvidí“ není žádnou predikcí. Pokud myslíte, že je, rád si nechám vysvětlit, co konkrétního předpovídá.
Reagovat
Datum: 25.9.2016 15:02
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: klenotnice
57
S tím souhlasím, že není, ale mezi řádky cítím predikativní ovzduší:-) Víte co, nechme toho - v tomto případě jste mě trochu přeargumentoval, a tak se vracím ke své původní reakci na toho "synka". Tam si myslím, že je to zbytečná narážka, na kterou se jistě dobře sbírají plusy, ale přitom jde pouze o tlach...(samozřejmě vím, že to nebyla vaše věta)
Reagovat
Datum: 25.9.2016 15:18
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: aNONYM
53
Já to ale myslel jako usmiřující větu ve smyslu: teď se zbytečně nehádejte, uvidíme, až se to stane.
Reagovat
Datum: 25.9.2016 17:05
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: klenotnice
48
Tak uvidíme, až se stane, že synek je něčí synek:-) OK
Reagovat
Datum: 25.9.2016 18:20
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: aNONYM
41
jj
Reagovat
Datum: 26.9.2016 08:37
Titulek: Klenotnice Müllerová
Autor: anonym
59
Stále se nemohu zbavit dojmu, že pod tímhle jménem píše ředitelka Vily Doris.
Reagovat
Datum: 26.9.2016 09:08
Titulek: Re: Klenotnice Müllerová
Autor: klenotnice
42
Zbavte se ho, opravdu to nepíšu já. :-) Teda chci říct, píšu to já, ale jsem zcela jiné já než já, které máte namysli. A teď vám to potvrdí smršť souhlasů...
Reagovat
Datum: 4.10.2016 11:18
Titulek: Re: Klenotnice Müllerová
Autor: Klenotnice
58
To je mi ale zajímavé, vždyť před lety jsem byl komisí uznán mužem. No, ještě se zamyslím...
Reagovat
Datum: 26.9.2016 14:17
Titulek: Re: Klenotnice Müllerová
Autor: X
63
Stále se nemohu zbavit dojmu, že je to bouře ve sklenici vody.
Po čase zjistí že je vše jinak.
Reagovat

DO KINA ZADARMO


Hrajte s REJEM o tři vstupenky na novou animovanou komedii EMOJI VE FILMU, kterou promítá šumperské kino OKO až do 23. srpna. Stačí, když pošlete správnou odpověď na soutěžní otázku a budete mít špetku štěstí při losování. Příští týden zveřejníme jména tří šťastlivců, kteří půjdou do kina zadarmo.

Soutěžní otázka:

Kde se odehrává děj animované komedie Emoji ve filmu?

A) uvnitř mobilního telefonu
B) uvnitř mrazáku na zmrzlinu
C) uvnitř lidského těla

Odpovědi posílejte do čtvrtka jako SMS ve tvaru ODPOVĚĎ, JMÉNO, BYDLIŠTĚ na číslo 605 854 541. (Cena jedné SMS odpovídá standardní textové zprávě dle ceníku vašeho tarifu.)


VYHODNOCENÍ

Vstupenku na hudební přehlídku REVIVAL INVAZE, která se uskuteční v pátek 25. srpna v Pavlínině dvoře v Šumperku, vyhráli Pavlína Lešovská ze Šumperka, Martina Hejduková z Velkých Losin, Radka Pospíšilová z Kolšova, Petr Fišer ze Šumperka a Edita Mederová z Rejhotic.
Blahopřejeme! Výhra na vás čeká v pokladně DK Šumperk.