KULTURA

Vítěz Havrana soutěžil s ukradenými básničkami

17. května 2006, 21:59, mar
Šumperk - Lukáš Ondráček, oceněný v letošní soutěži Šumperský Havran v kategorii do 35 let, se zúčastnil soutěže s básničkami, které okopíroval z www.pismak.cz, upozornil čtenáře Rej.cz básník Jakub P. Malý.
Šumperk - Lukáš Ondráček, oceněný v letošní soutěži Šumperský Havran v kategorii do 35 let, se zúčastnil soutěže s básničkami, které okopíroval z www.pismak.cz, upozornil čtenáře Rej.cz básník Jakub P. Malý.

Lukáš Ondráček, který v letošní soutěži HAVRAN obsadil druhé místo, je student brněnské Masarykovy univerzity a syn ředitele Vily Doris v Šumperku. Soutěže se bohužel zúčastnil s básničkami jiných autorů, zveřejněných na webových stránkách pismak.cz a litera.cz. Na těchto stránkách mladých básníků se po odhalení tohoto podvodu svezlo na jeho hlavu kruté morální bičování. Okradení autoři přemýšleli i nad podáním trestního oznámení. Sám Lukáš Ondráček svou chybu přiznal a veřejně se na daných serverech omluvil. Cenu města Šumperka udělovanou Vilou Doris vrátil.

Letos se sešlo v soutěži HAVRAN dvě stě padesát básní od třiaosmdesáti autorů prakticky z celé republiky. Mezi ně poslal básně i dvaadvacetiletý Lukáš Ondráček. Básníci publikující na pismak.cz upozornili, že básně, které Lukáš uvedl jako Modlitby a klopýtání, Sliby se mají vracet a Hej Malý princi nenapsal on. "Zcela jistě se z mé strany jednalo o velkou chybu a ještě jednou bych se chtěl omluvit všem, kterým jsem způsobil nepříjemnosti, uvedl na náš dotaz Lukáš a dodává na vysvětlenou, "samozřejmě ceny získané na soutěži jsem vrátil a organizátorům se omluvil, stejně jako jsem se omluvil autorům. Velmi toho lituji a přál bych si vše vzít zpět. Vyjádření VILY DORIS ani jméno náhradního výherce, kterému by případná cena v soutěži náležela, se do uzávěrky Rejnovin nepodařilo zjistit.


Doporučit tento článek přátelům na FacebookuSdílet na Facebooku Poslat známému e-mailem upozornění o tomto článkuUpozornit známého Verze pro tiskTisknout NahoruNahoru

NÁZORY K ČLÁNKU
Redakce Rej.cz není odpovědná za obsah diskuze. Každý přispěvatel nese právní odpovědnost za své zveřejněné názory.

Datum: 18.5.2006 00:12
Titulek: pche
Autor: Víťa
156
127
Lukáši, Lukáši, máš ostudu na triku :-D. TEda to bych do tebe nerekl:-)
Reagovat
Datum: 18.5.2006 10:44
Titulek: RE: pche
Autor: Jirka
115
156
Lukasi Lukasi, takhle lidi podrazit
kdyby bylo na mne, nechal bych te prorazit,
banda negru s kocovinou,
at te suka pred rodinou
Reagovat
Datum: 18.5.2006 11:28
Titulek: RE: RE: pche
Autor: Frenk
150
Aspoň se přiznal a omluvil když už lepšího nic nesložil.
Reagovat
Datum: 18.5.2006 11:49
Titulek: RE: RE: RE: pche
Autor: Víťa
111
187
Ale on je docela literárně talentovaný, znám ho osobně. Neřekl bych, že to měl zapotřebí. Určite některé básničky složil i sám. Muselo se to teď na něho navalit, nezávidím mu teď ten psychický nápor.
Reagovat
Datum: 18.5.2006 11:29
Titulek: RE: pche
Autor: Hebda
109
117
Kdo krade, ten i lže a do pekla se hrabe:+)
Na druhou stranu taky platí, že krátká paměť znamená čisté svědomí.Takže to trošku víc rozpipláme ne?:+)
Reagovat
Datum: 19.5.2006 10:12
Titulek: RE: RE: pche
Autor: frenk
140
139
co chceš piplat , každej dělá co umí , když umí , nikdo nikdy neudělal chybu , co ? šáhněte si do svědomí , život jde dál
Reagovat
Datum: 19.5.2006 13:12
Titulek: RE: RE: RE: pche
Autor: Hebda
121
131
Škoda, že jsi nepochopil můj příspěvek. Ale nemám ti to za zlé;+)
Reagovat
Datum: 18.5.2006 08:11
Titulek: Z ostudy kabat
Autor: Lumír
123
115
Lukas nam basnicky psal, vsak Internet k tomu si vzal, buliky na nos nam vesel, obdiv uz z neho me presel.
Reagovat
Datum: 18.5.2006 10:06
Titulek: RE: Z ostudy kabat
Autor: NIck
110
105
ty si ale .. <|>
Reagovat
Datum: 18.5.2006 11:49
Titulek: Reseni
Autor: mart.ini
122
153
Zatloukat, zatloukat, zatloukat!!!!:-)))))
Reagovat
Datum: 19.5.2006 08:09
Titulek: I ty jeden
Autor: Květa
105
124
Mobsle, Mobsle!

Vina - trest! Příště si aspoň vybírej básničky, které se nedají tak snadno vystopovat, až se budeš snažit okouzlovat lepé děvy, když ne svým proslulým šarmem, aspoň vybrakovanou poezií...
Reagovat
Datum: 19.5.2006 21:05
Titulek: nechapu
Autor: Ja
143
144
lidi myslim ze ani jeden z nas si nedokazeme predstavit jak Lukasovi je. Tohole clovicka znam osobne a je moc fajn. Nenapadlo vas ze ma treba nejaky problem? Heeej myslim ze vubec nemate pravo toto resit mrknete sami do svyho svedomi. Je pravda ze Lukas udelal chybu za chyby se plati ... ale chybami se clovek uci vemte toto v potaz... Dekuji
Reagovat
Datum: 19.5.2006 23:45
Titulek: RE: nechapu
Autor: mart.ini
156
134
Znam ho taky,a nic z tehle veci nezmenilo muj pohled na nej.Kazdej dela chyby a tohle je mi uprimne sumak.Takze si nech svy
"clovickareni" a vrat se do svyho prdelniho xchatu plnyho moc fajn clovicku!
PS: Slovo clovicek muze dobrovolne pouzit akorat uplne vymastenej xchatar.
Reagovat
Datum: 22.5.2006 17:59
Titulek: RE: nechapu
Autor: Enti
125
135
Nema zadny problem, akorat krade.
Reagovat
Datum: 20.5.2006 16:14
Titulek: Lidskost
Autor: Lvíče
122
114
Na vaše názory vás všech vám kašlu každej dělá chyby a každej kdo sem píše jakej je luki že něco udělal nejdřív si všeci zameťte před svým prahem nikdo a to podotýkám nikdo není čistej každej v živote udelal nejakou tu kanku ci nejakou krivarnu a proto jak se rika odpoustet je lidske...A myslim ze Luki si to zaslouzi aby se mu odpustilo jak jiste vsichni vite je to skvely basnik.A neudelal by tuto chybu jen tak sam pisu basnicky takze vim jake todle je a pro me je tento clovek vic nez pritel!!!A ja mu verim a nemam mu ani co odpoustet vsichni jsou a budou stejni..kazdy kdyz chce neceho dosahnout tak proste proto udela hodne veci a udelal by to kazdy z vas jen se tu nepretvarujte jak to vsichni lide umi...Nashle
Reagovat
Datum: 22.5.2006 13:28
Titulek: RE: Lidskost
Autor: Wendee
126
147
nejsi nahodou ty nahodou ten blbec Li-on .. ten co nedavno polepil pulku mesta papirama jak svou holku nechce "Stratit" a ze ji "mYluje"?:o)))
Reagovat
Datum: 20.5.2006 23:17
Titulek: pritel?
Autor: pratele
124
132
Myslim ze Lvíce mel v predeslim nazoru naprostou pravdu. Luky je nas pritel.... udelal bejkarnu je to pravda... ale vzijte se do jeho situace...ted si asi rikate ze tohle by jste nikdy neudelali ale sorry ja vam neverim... berete to jako lez?? Zpatky k vam... nikdy jste nezalhali??....berete to jako zradu ci podraz?? Nikdy jste nikoho nezradili a nepodrazlili??? byly vase odpovedi negativni....tak jste lhari...omlouvam se predem ale kazdy clovek na teto planete do jedno uz nekdy zalhal a podrazil.I ja i vy. To ze kopiroval basnicky je sice nemoralni ale neni jediny opravdu neni jediny a myslim ze tohle by se dal nemelo rozebirat...je to chyba ale chybovat je lidske !!!!Tohle by mel mit kazdy na srdci!!!
Reagovat
Datum: 21.5.2006 09:44
Titulek: RE: pritel?
Autor: mart.ini
142
140
Jasne, napis to sem jeste 5x pane xchat psychologu:-)))
Reagovat
Datum: 20.5.2006 23:17
Titulek: pritel?
Autor: pratele
154
193
Myslim ze Lvíce mel v predeslim nazoru naprostou pravdu. Luky je nas pritel.... udelal bejkarnu je to pravda... ale vzijte se do jeho situace...ted si asi rikate ze tohle by jste nikdy neudelali ale sorry ja vam neverim... berete to jako lez?? Zpatky k vam... nikdy jste nezalhali??....berete to jako zradu ci podraz?? Nikdy jste nikoho nezradili a nepodrazlili??? byly vase odpovedi negativni....tak jste lhari...omlouvam se predem ale kazdy clovek na teto planete do jedno uz nekdy zalhal a podrazil.I ja i vy. To ze kopiroval basnicky je sice nemoralni ale neni jediny opravdu neni jediny a myslim ze tohle by se dal nemelo rozebirat...je to chyba ale chybovat je lidske !!!!Tohle by mel mit kazdy na srdci!!!
Reagovat
Datum: 20.5.2006 23:17
Titulek: pritel?
Autor: pratele
161
124
Myslim ze Lvíce mel v predeslim nazoru naprostou pravdu. Luky je nas pritel.... udelal bejkarnu je to pravda... ale vzijte se do jeho situace...ted si asi rikate ze tohle by jste nikdy neudelali ale sorry ja vam neverim... berete to jako lez?? Zpatky k vam... nikdy jste nezalhali??....berete to jako zradu ci podraz?? Nikdy jste nikoho nezradili a nepodrazlili??? byly vase odpovedi negativni....tak jste lhari...omlouvam se predem ale kazdy clovek na teto planete do jedno uz nekdy zalhal a podrazil.I ja i vy. To ze kopiroval basnicky je sice nemoralni ale neni jediny opravdu neni jediny a myslim ze tohle by se dal nemelo rozebirat...je to chyba ale chybovat je lidske !!!!Tohle by mel mit kazdy na srdci!!!
Reagovat
Datum: 20.5.2006 23:17
Titulek: pritel?
Autor: pratele
122
135
Myslim ze Lvíce mel v predeslim nazoru naprostou pravdu. Luky je nas pritel.... udelal bejkarnu je to pravda... ale vzijte se do jeho situace...ted si asi rikate ze tohle by jste nikdy neudelali ale sorry ja vam neverim... berete to jako lez?? Zpatky k vam... nikdy jste nezalhali??....berete to jako zradu ci podraz?? Nikdy jste nikoho nezradili a nepodrazlili??? byly vase odpovedi negativni....tak jste lhari...omlouvam se predem ale kazdy clovek na teto planete do jedno uz nekdy zalhal a podrazil.I ja i vy. To ze kopiroval basnicky je sice nemoralni ale neni jediny opravdu neni jediny a myslim ze tohle by se dal nemelo rozebirat...je to chyba ale chybovat je lidske !!!!Tohle by mel mit kazdy na srdci!!!
Reagovat
Datum: 20.5.2006 23:17
Titulek: pritel?
Autor: pratele
122
112
Myslim ze Lvíce mel v predeslim nazoru naprostou pravdu. Luky je nas pritel.... udelal bejkarnu je to pravda... ale vzijte se do jeho situace...ted si asi rikate ze tohle by jste nikdy neudelali ale sorry ja vam neverim... berete to jako lez?? Zpatky k vam... nikdy jste nezalhali??....berete to jako zradu ci podraz?? Nikdy jste nikoho nezradili a nepodrazlili??? byly vase odpovedi negativni....tak jste lhari...omlouvam se predem ale kazdy clovek na teto planete do jedno uz nekdy zalhal a podrazil.I ja i vy. To ze kopiroval basnicky je sice nemoralni ale neni jediny opravdu neni jediny a myslim ze tohle by se dal nemelo rozebirat...je to chyba ale chybovat je lidske !!!!Tohle by mel mit kazdy na srdci!!!
Reagovat
Datum: 20.5.2006 23:17
Titulek: pritel?
Autor: pratele
121
148
Myslim ze Lvíce mel v predeslim nazoru naprostou pravdu. Luky je nas pritel.... udelal bejkarnu je to pravda... ale vzijte se do jeho situace...ted si asi rikate ze tohle by jste nikdy neudelali ale sorry ja vam neverim... berete to jako lez?? Zpatky k vam... nikdy jste nezalhali??....berete to jako zradu ci podraz?? Nikdy jste nikoho nezradili a nepodrazlili??? byly vase odpovedi negativni....tak jste lhari...omlouvam se predem ale kazdy clovek na teto planete do jedno uz nekdy zalhal a podrazil.I ja i vy. To ze kopiroval basnicky je sice nemoralni ale neni jediny opravdu neni jediny a myslim ze tohle by se dal nemelo rozebirat...je to chyba ale chybovat je lidske !!!!Tohle by mel mit kazdy na srdci!!!
Reagovat
Datum: 20.5.2006 23:17
Titulek: pritel?
Autor: pratele
140
139
Myslim ze Lvíce mel v predeslim nazoru naprostou pravdu. Luky je nas pritel.... udelal bejkarnu je to pravda... ale vzijte se do jeho situace...ted si asi rikate ze tohle by jste nikdy neudelali ale sorry ja vam neverim... berete to jako lez?? Zpatky k vam... nikdy jste nezalhali??....berete to jako zradu ci podraz?? Nikdy jste nikoho nezradili a nepodrazlili??? byly vase odpovedi negativni....tak jste lhari...omlouvam se predem ale kazdy clovek na teto planete do jedno uz nekdy zalhal a podrazil.I ja i vy. To ze kopiroval basnicky je sice nemoralni ale neni jediny opravdu neni jediny a myslim ze tohle by se dal nemelo rozebirat...je to chyba ale chybovat je lidske !!!!Tohle by mel mit kazdy na srdci!!!
Reagovat
Datum: 21.5.2006 14:01
Titulek: Marti.in
Autor: lvíče
126
Marti.ni newím kdo jsi ale jsi velmi zaujatý proti chatarum a jinym lidem myslim si ze nemas vsobe ani spetku toho co nekteri z chataru nejsou vseci stejni a proto je nehazej do jednoho pytle nebo by se ti jednou taky mohlo stat ze na to dojedes..ne kazdej muze pochopit tydle tve myslenkove pochody ktere nejsou ani trochu spravne umis jen kritizovat a hazet kritiku ale koukni se jednou do zrcadla a zkus zkritizovat sam sebe treba na neco dojdes ze neni v poradku nashle a zkus se nad sebou zamyslet jsi taky jen clovek A CHYBUJES pokud si mzslis ye ne tak nelyes jen sobe ale i vsem ostatnim!!!!
Reagovat
Datum: 21.5.2006 19:10
Titulek: RE: Marti.in
Autor: mart.ini
63
125
:-DDDDDDD ty se mi snad jenom zdas. Uvedomelejsiho blba, nez jsi ty, by clovek opravdu pohledal:-))))))Jeste nejake postrehy z ucebnice obcanske vychovy?:-)))
Reagovat
Datum: 21.5.2006 19:55
Titulek: RE: RE: Marti.in
Autor: lvíče
120
116
Nevím kdo je podle tebe blb.Je videt ze moc rozumu jsi nepobral a ze zrovna nejchytrejsi po rozumove strance taky nebudes.Kdyby ano soudis jinak...
Reagovat
Datum: 21.5.2006 22:35
Titulek: RE: RE: RE: Marti.in
Autor: mart.ini
142
123
Psat radoby uvedomnely kecy neznamena inteligenci ani rozum, to se tyka tebe;-)Co se tyka me, studuju druhym rokem na univerzite technickyho zamereni,takze snad umim mozek pouzivat,netvrdim,ze genialne, ale urcite vic, nez prumernej xchatar;-)Jses blb, co si hraje na inteligenta.Koheu:-)
Reagovat
Datum: 22.5.2006 19:09
Titulek: RE: RE: RE: RE: Marti.in
Autor: Lvíče
148
141
Vis mozna mame neco spolecneho studuju taky Vysokou skolu technickeho zamereni takze nemusis korunovat me blbcem jediny blbec jsi tu ty... :D
Reagovat
Datum: 22.5.2006 20:43
Titulek: RE: RE: RE: RE: RE: Marti.in
Autor: mart.ini
106
120
hmm, neohromils, zkus to jeste jednou nez si uslintnes na podlahu:-)
Reagovat
Datum: 21.5.2006 22:53
Titulek: RE: RE: RE: Marti.in
Autor: Troubení
116
139
:D Ty si debil! Když už kážeš o rozumu, tak se zkus naučit psát správně česky. Tohle nemá s rozumem nic společnýho. Xchat je plnej takejch morálně zásadovejch jelit a moc moc pohodovejch lidiček a človíčků, co se oháněj morálkou a svědomím, hlavně, když se jim to hodí, když de o jednoho z nich. Pak obhájíte, i kdyby kopuloval s vačicí, že jo.
Reagovat
Datum: 21.5.2006 22:40
Titulek: RE: Marti.in
Autor: Carlos
137
117
Cela ta parta okolo Xchatu, mi prijde ZCELA a UPLNE MIMO. Jste jako nejaka sekta, ktera, kdyz ji nekdo nepochlebuje, se citi dotcena a urazena. Traparna 8-).
Reagovat
Datum: 22.5.2006 06:45
Titulek: RE: Marti.in
Autor: Wendee
116
115
Presne tohle je xchat. Blb vedle blba seskupenych kolem "nejchytrejsi" lopaty na svete.
Reagovat
Datum: 22.5.2006 10:10
Titulek: RE: RE: Marti.in
Autor: nechatař
111
128
myslíš že když jsi na univerzitě tak jsi dokonalý? a co se tu pořád oháníš tím xchatem? ubohost sama ...
Reagovat
Datum: 22.5.2006 12:30
Titulek: RE: RE: RE: Marti.in
Autor: Wendee
114
138
ty si taky pan bystry koukam .. kdyz chces reagovat na nejakej prispevek tak se koukej kam klikash
Reagovat
Datum: 22.5.2006 17:38
Titulek: RE: RE: Marti.in
Autor: Lopata
131
139
Slovo lopata bych do toho netahal...
Reagovat
Datum: 22.5.2006 18:04
Titulek: RE: RE: Marti.in
Autor: Enti
130
135
Nahodou, takova lopata
Reagovat
Datum: 23.5.2006 11:23
Titulek: RE: RE: RE: Marti.in
Autor: Bob
125
Marti.in si dlouhodobě léčí svoje mindráky. To že je na VŠ jenom znamená že není hloupej ale neznamená to, že nemůže být blb. Člověk kterej nedokáže vyjádřit svůj názor slušně a jenom rejpe do ostatních je podle mě hovado. Jinak já jsem druhým rokem na VUT. Každej s kým se tady bavíš nemusí vyjít hned ze základky, aspoň tak mi přijde že s těma lidma jednáš. Xchat mi taky trochu přijde trochu jako sekta :), ale znám jich docela dost a špatnýho o nich nic říct nemůžu. Spousta z nich má mnohem víc rozumu než ty. A teď si najdi v mým projevu nějakou pravopisnou chybu a řekni něco ve smyslu že jsem uplně mimo. To určitě napíšeš ne? :) Protože jedině tvůj názor je správnej...
Reagovat
Datum: 23.5.2006 12:11
Titulek: RE: RE: RE: RE: Marti.in
Autor: mart.ini
124
137
Mily Bobe!
1. Je mi jedno, co kdo ma za skolu, jenom jsem chtel zduraznit,ze nejsem asi tak uplne hloupej, jak tu pan Lijon tvrdil;-)K pochopeni by ti to mohlo predpokladam stacit, bez urazky:-) Skolou se nechlubim, pro me je podstivej remeslnik na stejny spolecensky urovni jako schopnej manager.
2. Pravopisny chyby nehledam. Nenajdes tu ode mne ani jednu narazku na pravopis x-nuzaku, i kdyz jeho katastrofalni uroven vypovida neprimo o urovni jejich myslenkovych pochodu.
3. Pokud nekdo napise normalni odpoved, ktera se tyka obsahu predeslyho prispevku, tak mu nikdy nenapisu, ze je uplne mimo. Ale pokud nejakej demagog z xchatu, ti odpovi stylem vymytyho mozku, nezbyva mi nic jinyho nez si do neho rejpnout:-)
4. Celej tenhle ansambl beru jako rozptyleni ve zkouskovym.To rypani me bavi a bavi to urcite i ostatni lidi.Jeste vic me ale dokazou pobavit plky o kamaradstvi, cestnosti a moc fajn lidickach z xchatu.A kdyz se ti snazi sahnout na svedomi, tak to musi kazdej normalni heterosexualni beloch dostat zachvat smichu. Kaslu na to, co to je za lidi a co si o me mysli, hlavne kdyz se ostatni bavi.
Reagovat
Datum: 23.5.2006 12:12
Titulek: RE: RE: RE: RE: Marti.in
Autor: Wendee
128
125
proc by si mel lecit svy mindraky? To ze nahlas rika co si ostatni suskaj zarohem? Navic on se pod svuj nazor aspon podepise .. jeho prezdivku zna pulka sumperka at uz ho maj radi nebo ho nenavidi .. ty asi budes normalni posera .. presne ten co za rohem dokaze hodiny plkat o tom jakou barvu ma hovno .. BTW pozdravuj svy rozumny kamarady na xchatu .. jsou jich tam zastupy... Ted se muzes navazet treba do mne .. abych ti to usnadnil na VS sem nechodil a chodit nehodlam .. pisu tak jak pisu protoze nepisu oficialni dopis a taky rikam svy nazory nahlas .. BOBe
Reagovat
Datum: 23.5.2006 12:20
Titulek: RE: RE: RE: RE: RE: Marti.in
Autor: Bob
109
117
Ok, však každej ať si udělá názor sám :)
Reagovat
Datum: 23.5.2006 12:47
Titulek: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Marti.in
Autor: Mart.out
163
a ja si ho o tobě udělal, v reálu musíš být pěkný pako
jen by mě zajímalo co se ti na tom xchatu stalo že ho teď tak nenávidíš ... holky se tam s tebou nechtěli bavit páč jseš divnej? ... nebo jses na nejaké akci šíleně opil, že si z tebe dělali všichni srandu a ty jsi to nepřekousl? ... nebo s tě nikdo nechtěl dát do přátel?
Reagovat
Datum: 23.5.2006 13:25
Titulek: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Ma
Autor: THUMBSUP
124
141
lol :D
Reagovat
Datum: 23.5.2006 13:30
Titulek: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Marti.in
Autor: mart.ini
142
135
Jdes na to pekne selskym rozumem, ale myslim, ze tady se neuplatni. Tak si treba vyber, co se ti libi vic a tomu ver:-)
Reagovat
Datum: 21.5.2006 22:59
Titulek: Welcome to Real World
Autor: //4$t4
138
145
Co se ho všichni tak zastáváte? Udělal naprostou a hlavně neodpustitelnou kravinu. To jste snad ještě nezjistili, že existují nějaké neodpustitelné věci?

To si snad myslíte, že když něco provedete, že můžete automaticky žádat o odpuštění a že vám bude poskytnuto?

Ideály jsou sice hezké, ale probuďte se. Žijeme v reálném světě, kde se jen tak něco neodpouští. Pokud jste to ještě nezjistili, celkem vás lituji.

Nevím jak vy, ale já mám svědomí čisté.
Reagovat
Datum: 22.5.2006 09:33
Titulek: Přesně tak...
Autor: Květa
127
148
...tady nešlo o žádnou bleskovku, kdy musel zalhat. Ta soutěž, jak jsem pochopil, byla koncipovaná na recitaci VLASTNÍCH básní. Nebylo to nic povinného, každý se účastnil zcela dobrovolně a proč? Aby si snad dokázal, že je v něčem dobrý; to, co provedl Mobsl, úplně popírá veškerou logiku soutěžení (jak když se ve sportu berou steroidy). Proč tam ten chytrák leze s cizím??? Že měl vůbec střeva na to, aby si byl vyzvednout cenu za něco, na čem neměl vůbec žádný podíl???

A co se týče těch úplně ze všeho nejvíc fajnovejch človíčkovskejch lidiček kolem XChatu a jejich nejvíc nejlepčejšího kámoše Dreamweavera, co je úplně pohodovej a férovej klučina k pohledání, jen jedno - vzájemně se zavrtejte do svých zadnic a kruťte hlavami do skonání světa, vy bando přidržsplajnů...
Reagovat
Datum: 22.5.2006 10:05
Titulek: RE: Přesně tak...
Autor: nechatř
143
109
jseš kráva
Reagovat
Datum: 22.5.2006 12:32
Titulek: RE: RE: PĹesnÄ tak...
Autor: Wendee
139
112
pane jo to bylo slovo do pranice .. prihod este neco odusevnelyho
Reagovat
Datum: 23.5.2006 12:49
Titulek: RE: RE: RE: PĹesnÄ tak...
Autor: nechatař
125
155
proč se rozepisovat když se to dá napsat do dvou slov :)
Reagovat
Datum: 22.5.2006 17:27
Titulek: RE: Přesně tak...
Autor: Critique
117
108
1) Kritika je oprávněná.
Souhlasím s kritikou Květy. Lukáš zásadně porušil autorské právo a to několikrát a vědomě. Navíc je možné, že to dělal již velmi dlouhou dobu. Nechci soudit Lukáše jako kamaráda, vím, že by své kamarády nezradil, ale o to tu nejde. Chtěl si získat popularitu i cizím majetkem. Je jednoduché si získat oblibu tím, že budu tvrdit, že jsem natočil Pána prstenů nebo namaloval Monu Lisu. Je až zvláštní, že si jako student práv a velmi chytrý člověk nedokázal domyslet možný dopad svých činů.

2) Soutěž a trest
Myslím, že dohra soutěže ho potrestala dostatečným způsobem. Zklamal lidi z poroty i z Vily Doris, kteří mu věřili a kteří ho uznávali. Trestem byl pro něj stud a hanba. Myslím si, že se z toho dostatečně poučil a věřím, že to už nikdy neudělá. Doufám, že se jednou bude zase chlubit básničky vlastními a že lidé co nejdřív zapomenou na to, co udělal.

3) Argumentace "xchatařu"
Nemá smysl odvracet pozornost od samotné podstaty problému řečmi o svědomí každého z nás či o tom, že každý z nás dělá chyby. To prece neni argument omlouvající jeho chyby. To pak můžete říct i o vrahovi, že každý dělá chyby a ať se zamyslíme sami nad sebou. každopádně si myslím, že si určitě zaslouží odpuštění, že to není žádný konec světa, ze kterého by se měl psychicky zhroutit. Jsem rád, že ho někdo dokáže podpořit a doufám, že to ti lidi udělají i osobně.
Reagovat
Datum: 22.5.2006 17:48
Titulek: RE: RE: Přesně tak...
Autor: Sloha
123
116
Dekuju za tvuj prispevek, prijde mi tady jako jediny nezaujaty a psany s nadhledem. Lukase mam moc rada a moc si ho vazim jako cloveka. Navic si myslim, ze ho docela znam a vim o nem par osobnich veci a plne chapu to co udelal, cimz ho ale neomlouvam. A protoze ho znam, vim, ze uz jenom samotne precteni tehle diskuse a fakt, ze mu spousta lidi sere na hlavu, je pro nej dostatecnym trestem. Takze Luky, kasli na to, zivot jde dal, lidi kteri te maji radi tady pro tebe budou bez ohledu na to, jakych klukovin se dopustis. Ale uz to vickrat nedelej...
Reagovat
Datum: 22.5.2006 19:25
Titulek: RE: RE: Přesně tak..._DEKUJEM
Autor: my
125
129
Myslim ze ti muzem podekovat za chat. Nekteri lidi tomu nechteji rozumnet ... ale mozna na to jednou pridou proc jak bylo receno "clovickareni" a podobne se uziva. Je zajimavy jak jeden"kokutek" umi rozpoutat ostry rozhovor mezi par lidma. Ver ze Lukase podporime i osobne.
Reagovat
Datum: 8.1.2008 17:22
Titulek: Re: RE: Přesně tak...
Autor: crayfish
131
118
"samozřejmě ceny získané na soutěži jsem vrátil a organizátorům se omluvil, stejně jako jsem se omluvil autorům. Velmi toho lituji a přál bych si vše vzít zpět," řekl Lukáš Vondráček. Jsem jedním z poškozených autorů, mně se tedy rozhodně neomluvil. Každému jinému bych toto jednání odpustil, ale nikdy ne studentu práv. Výmluvně to vypovídá o stavu naší společnosti.
Reagovat
Datum: 22.5.2006 10:11
Titulek: A ty...
Autor: Květa
121
118
...jsi přizdibuzní hovnožroutský kus zkundyxichtího srana, co ani nepozná, že tohle psal chlap, ty čuráčí smegma přejetého ježka znásilněného mentálně retardovanou srnkou s kapavkou a slintavkou!
Reagovat
Datum: 22.5.2006 14:53
Titulek: :??
Autor: ??
157
Boze vy ste debilove...ach jo ten zasranej Sumperk... nechcete tohle chodit psat na radnici aby si to vseci chodili cist?? Vyjde vam to nastejno...
Reagovat
Datum: 26.5.2006 00:20
Titulek: RE: :??
Autor: Carlos
114
132
Aspon se podepis osle.
Reagovat
Datum: 22.5.2006 18:00
Titulek: Bezvyznamnost
Autor: Palonc
128
139
Ja se nestacim divit. Jedna nevyznamna literarni soutez, kterych jsou v republice desitky, (mozna stovky), jeden zacinajici basnik, kterych jsou jenom v CR tisice, jeden regionalni zpravodajsky server, kterych je taky jak hub po desti, a tady se o tom strhne takova vasniva az vyhrocena debata! Jenom cekam, kdy nekdo vezme do ruky nejakej kotecnej bandl a nekoho tim pretahne. Takovou publicitu poezie (potazmo Mopsl) dlouho nemela a asi dlouho mit nebude.

Co se tyka Lukasova jednani, udelal chybu a podle jeho prohlaseni si ji je jasne vedom, to vsak situaci nemeni. K tomu jak se citi nebo neMe (a myslim ze nikomu tady ) neprislusi ho soudit, to nic nemeni na tom, ze je to muj kamarad.

Xchat neresim, ale ten kdo neni schopen jine mluvy nez "clovicek", "lidicky", "casek" patri do skolky, kde s takovymi tvary udela diru do sveta. (Pokud ho cterlety dite nenazve "kokutkem" nebo "vypatlaneckem")
Reagovat
Datum: 22.5.2006 20:51
Titulek: Xchat - mudroprdi
Autor: mart.ini
119
131
Asi jste si jeste nevsimli, ze se nenavazim do Lukase ale do vas svedomitejch pitomecku z xchatu. Cokoliv napisu na vasi adresu, obhajujete jako utok na Lukase.Tady je nazorne videt,ze melete to svoje prosly maso i kdyz nevite nebo nejste schopni si precist a pochopit, co kdo pise. Jestli jste si nevsimli, uz tu davno nejde o obsah clanku:-) Nejvic prilivate do kotle jeho hamby prave vy x-nuzaci, tim, ze to tady porad zvelicujete a ze kazdej chybuje a placate trapny fraze.Vetsine je sumak nejaka soutez, maximalne zakrouti hlavou nad tim podvodem s basnickama. Ted vam muze akorat tak mopsl podekovat, ze ma kamarady takovy moc fajn lidicky pitomecky, diky kterym, se skrze jejich zabednenost z tehle bezvyznamne aferky stane senzace letosniho roku;-)
Reagovat
Datum: 22.5.2006 21:41
Titulek: RE: Xchat - mudroprdi
Autor: Koumes
123
117
Hezký komentář. Mimochodem všimli jste si, že tento článek se stal nejčtenějším?
Reagovat
Datum: 23.5.2006 11:10
Titulek: RE: RE: Xchat - mudroprdi
Autor: Rašple
133
164
Tak aspon proslavime dalsiho sumperskeho obcana, at mame jeste nekoho krome Valenty, Dopity a Rostika :-D
Reagovat
Datum: 22.5.2006 23:10
Titulek: Hloupost
Autor: lvíče
121
115
Proste na to nerikam nic ty o me nic newis ja o tobe taky ne newim proc tu ukazujes svou hloupost a debilitu svymy nazory...
Reagovat
Datum: 23.5.2006 06:00
Titulek: RE: Hloupost
Autor: Xandra
94
100
O té "hlouposti a debilitě" bych na tvém místě pomlčela. Nejdříve se, prosím, nauč pravopis.

Reagovat
Datum: 23.5.2006 07:17
Titulek: RE: Hloupost
Autor: mart.ini
109
128
Ty toho asi nevis trochu vic,ale po ranu si me alespon pobavil:-)))Myslim,ze tvoje demagogicky vylevy tu pobavi vic lidi.Jen tak daal!:-)))
Reagovat
Datum: 23.5.2006 07:41
Titulek: RE: Hloupost
Autor: E
120
129
Reagovat
Datum: 23.5.2006 09:48
Titulek: RE: RE: Hloupost
Autor: Wendee
120
122
dost mozna ale tohle - Džejár lívanec se vraci - je bezkonkurenční :o))) ... http://img.xchat.centrum.cz/images/personal/0/63/595630_1145349539.jpg
Reagovat
Datum: 23.5.2006 12:58
Titulek: omluva
Autor: mart.in
129
143
poslušně hlásím že jsem idiot a všem ze za svoje příspěvky v této diskuzi omlouvám
Reagovat
Datum: 23.5.2006 13:04
Titulek: RE: omluva
Autor: mart.ini
124
119
To je dobre. Priste by to chtelo trochu originalnejci nick.Takhle si nekteri nevsimavci muzou myslet, ze jsem idiot ja:-)))
Reagovat
Datum: 23.5.2006 14:45
Titulek: RE: RE: omluva
Autor: Pavel L.
125
jn, takhle to skoro vypadá že máš rozdvojenou osobnost :D
Reagovat
Datum: 23.5.2006 13:39
Titulek: hovada
Autor: Milovník
134
119
Už jste si dali konečně přes držku? :D


proč se hádáte tady? dej te si na sebe mejly nebo čísla, nebo běžte třeba na ten X-CHAT a tam se třeba dorvěte, už je to trocha mimo téma :)
Reagovat
Datum: 23.5.2006 15:14
Titulek: RE: hovada
Autor: mart.out
118
120
máš pravdu proč to tady pořád řešíte?
s dalšíma připomínkama se radši obraťte na:

Martin Kalbáč alias mart.ini
e-mail: mart-ini@tainted-cz.net
icq: 151393118
Reagovat
Datum: 23.5.2006 16:06
Titulek: RE: RE: hovada
Autor: mart.ini
120
125
:-)))Objevil si Ameriku. Myslis si, zes mi to tedka nandal?:-))) Klidne mi pis na mail nebo na icq, rad si s tebou pokecam. Navic ja se neschovavam, jak x-nuzak, za tisic prezdivek.Staci mi jedna, pod kterou me vetsina lidi zna nebo neni problem si najit,kdo vlastne jsem.Tak az se v koute vyvztekas,tak mi napis mail.
Nebo ti udelam radost a vytvorim webovky jenom pro diskusi o xchatu, co ty na to?:-)
Reagovat
Datum: 23.5.2006 17:16
Titulek: RE: RE: RE: hovada
Autor: mart.out
126
135
jo s tím webem to je dobrej nápad:)
tady jsou ty diskuze docela nepřehledný:)
Reagovat
Datum: 23.5.2006 16:59
Titulek: RE: RE: hovada
Autor: Carlos
146
119
A co jako? Umlatej nas chytrejma kecama? :-D
Reagovat
Datum: 23.5.2006 15:06
Titulek: Wendee a mart.ini
Autor: Kalbáč
60
125
koukám že ty vaše přitroublé poznámky píšete i k jiným článkům než je tento stačí se podívat na ostatní diskuse ... že vás to vůbec baví:)
Reagovat
Datum: 23.5.2006 15:07
Titulek: RE: Wendee a mart.ini
Autor: kalbáč
151
132
a ještě taková dotaz ... že se tu tak navzájem bráníte .. není to bratrská láska?
Reagovat
Datum: 23.5.2006 16:45
Titulek: RE: RE: Wendee a mart.ini
Autor: Wendee
127
128
jo mash pravdu sme bratri v triku .. uplny troubove a este k tomu od Kolina :o) .. Kdyby ses aspon podepsal svym prijmenim ty ubozacku :o) .. tomuhle se neda nesmat :o))))
Reagovat
Datum: 23.5.2006 17:13
Titulek: RE: RE: RE: Wendee a mart.ini
Autor: Kalbáč
160
137
no bohužel mám stejné přijmení jak vy dva, a ještě k tomu jsem chlap takže aź vstoupím do svazku manželského tak se toho přijmení stejně nezbavím:)

ps: a proč opruzujete tady když jste z Kolína?
ps2: nepíše se "mash" ale "máš" ... a ne "sme" ale "jsme" atd...
Reagovat
Datum: 23.5.2006 17:30
Titulek: RE: RE: Wendee a mart.ini
Autor: Wendee
133
ale nepovidej .. tady nekdo lze jako kdyz tiskne :o) .. rekni mi teda odkud si pane zahadny Kalbac :o) .. leda tak lzesh a mash kratke nohy :o) nebo ti to poradili snad na xchatu? neni tahle diskuse o unterwasermannovi ondrackovi? a co na to cely Jardin? :o).. PS: este nejaka poznamka na muj styl psani? PS2: klikejte sem co nejvic .. autorka clanku nam podekuje za nejctenejsi clanek :o)
Reagovat
Datum: 23.5.2006 18:33
Titulek: RE: RE: RE: Wendee a mart.ini
Autor: Kalbáč
131
103
a ještě jsi zapomněl ... A co na to Jan Tleskač? ... by jste se teda hodně asi nudili kdyby jste se nemohli vyblbnout na těhto stránkách :))

a jsem ze Zábru
Reagovat
Datum: 23.5.2006 19:01
Titulek: RE: RE: RE: RE: Wendee a mart.ini
Autor: mart.ini
134
127
A co takhle Jarda Svec? Anebo se rovnou zeptame Frantiska Janecka:-)
Reagovat
Datum: 23.5.2006 19:33
Titulek: RE: RE: Wendee a mart.ini
Autor: Wendee
62
105
neboj mame tech webu na blbnuti vic ;o) pane Kalbac ze Zabru :o)
Reagovat
Datum: 23.5.2006 19:21
Titulek: Ubožáci
Autor: lvíče
124
112
Vy ste vazne banda ubozaku na vas uz se neda rici nic...Koncim tu s prispevky nema cenu tu ani vkladat nazor protoze my za to nestojite ubec....
Reagovat
Datum: 23.5.2006 19:36
Titulek: RE: Ubožáci
Autor: Wendee
137
145
tak dobre ty mYlujici lepici plakatu :o)
Reagovat
Datum: 5.6.2006 14:40
Titulek: Lukáš Ondráček
Autor: Písmáci
147
121
Lukáš Ondráček je obyčejný zloděj. Nejvíc na tom zaráží to, že hrubě porušil a několik let porušoval autorská práva člověk, který studuje právnickou fakultu! Nejen že se zúčastnil soutěže s ukradenými básničkami, ale on je například na Xchatu, na Literu i jinde vydával minimálně dva roky za svoje díla! Jen na Xchatu měl asi 700 okopírovaných básniček z Písmáka a z Litery. Dokonce pod ně drze psal, kdy je komu napsal. A je tak inteligentní, že třeba tvrdil, že v roce 2005 napsal a někomu věnoval básničku, která už visí pět let na Písmákovi. Jeho jednání není ničím omluvitelné. Zajímalo by nás, jak bude člověk, který porušuje zákony, jednou třeba stíhat porušitele zákona. Jeho kamarádíčci z Xchatu, kteří se ho tady zastávají, nejspíš také porušují zákony, když jim jednání Lukáše Ondráčka připadá jako drobnost.
Reagovat
Datum: 30.6.2009 16:19
Titulek: Bez titulku
Autor: xxx
86
124
nehledě na to,že to není po prvé co tohle udělal
Reagovat
Datum: 30.6.2009 22:30
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: xyz
124
106
A co dělá teď ten unterwassermann? Stále studuje práva - je právník nebo už bručí za mřížema
Reagovat
Datum: 8.3.2012 13:55
Titulek: Lukáš Ondráček - absolvent práv s podmínkou
Autor: Poškozený
114
118
Dostalza svoje protiprávní jednání podmínku. Přesto vystudoval práva. Podmínku mu určitě tatíček zahladí a Lukášek bude úspěšným soudcem a bude dávat tresty lidem, kteří dělají to samé, co dělal on. Tak to tady - bohužel - chodí...
Reagovat

DO KINA ZADARMO

 

Hrajte s REJEM o 3 vstupenky na očekávané válečné drama DUNKIRK vizionáře Christophera Nolana, které šumperské kino OKO promítá od 20. července do 14. srpna. Stačí, když pošlete správnou odpověď na soutěžní otázku a budete mít špetku štěstí při losování. Příští týden zveřejníme jména tří čtenářů, kteří půjdou do kina zadarmo.

Soutěžní otázka:

Ve filmu Dunkirk hraje jednu z hlavních rolí člen slavné chlapecké kapely. Jaké?

a) Tokio Hotel
b) One Direction
c) 5 Seconds of Summer

Odpovědi posílejte do čtvrtka jako SMS ve tvaru ODPOVĚĎ, JMÉNO, BYDLIŠTĚ na číslo 605 854 541. (Cena jedné SMS odpovídá standardní textové zprávě dle ceníku vašeho tarifu.)


VYHODNOCENÍ

Vstupenku na válečné drama SMRTIHLAV, které šumperské kino OKO promítá od 19. července, vyhráli Zbyněk Vašíček z Písařova, Denisa Drozdová ze Sudkova a Pavlína Pěničková ze Zábřeha.
Blahopřejeme! Výhra na vás čeká v pokladně kina OKO Šumperk.